Jump to content
Sign in to follow this  
Costi VLN

Daewoo Cielo 1995

Recommended Posts

Super treaba! Intotdeauna m-a facinat ideea de a-mi pune si eu discuri pe spate. Ai in plan cum sa rezolvi si cu frana de mana, sau te vei orienta in timpul montajului? Si daca tot vrei sa investesti in discuri de 256 si nu te sperie pretul de vreo 270 RON/bucata poate iei in considerare si asa ceva (cod 524115):

post-4414-0-19692500-1326391319_thumb.jpg

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Ai in plan cum sa rezolvi si cu frana de mana, sau te vei orienta in timpul montajului?

 

Se schimba cablul franei de mana cu unul de astra F (GSI)

Share this post


Link to post

Nu e rau!

Si la cum se prezinta vremea s-ar putea sa poti sa le urci pe masina mai repede

eu nu prea as rabda sa ma uit la ele nemontate :D

 

apropos - niste supape limitatoare mai permisive nu ai in plan?

Share this post


Link to post

Numai are nevoie de asa ceva acum. Si asa sunt putin cam prea permisive :)

Share this post


Link to post

A, pentru etrieri sunt ok astea stock?

Share this post


Link to post

Eu asa am la espero si e suficient, chiar trebuie sa fii atent la franari agresive in curba (da, stiu ca nu se recomanda :) ) fiindca e posibil sa plece spatele daca nu esti atent.

Share this post


Link to post

Madkat,pana la primavara nu montez nimic.Voi avea o saptana de concediu si cu o bere rece,asa relax,vor fi montate,unse,reglate toate componentele fara nici o graba.

Andrei cablul de frana ce va fi montat este... Astra F GSI 2.0 16V C20XE 110 kw - 150 CP, lungimi: 1175/692+1575/1092mm.Asta dupa ce am trascolit netu.

Share this post


Link to post

Asta dupa ce am trascolit netu.

 

ce te-ai face fara plopyy... :P

Share this post


Link to post

Azi am montat pe masina Etrieri Ate,identici cu cei de Calibra,discuri dublu ventilate de 256 mm Ate si placute la fel Ate.

Franarea e o idee mai ferma,parca,insa detalii concrete mai tarziu,sa se mai aseze.

post-18944-0-43991800-1327861701_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Nu ti-au ramas lipite cheile de maini? :)

Share this post


Link to post

Kum-kum frate recunosc ca n-am mai tras un frig ca asta din armata.Insa ce sa faci cu piticii nebunului.

Share this post


Link to post

Dupa mine, etrieri tip Lanos sau de exe sunt arhisuficienti pentru performantele cielo-ului - cel putin cu suspensia stock. Poate cu o suspensie sport sa ajungi sa te dai la limita franelor de care zic mai sus...

Share this post


Link to post

Pentru puntea cu discuri ce va urma sunt mai ok astia noi pe 256 ;)

Am fost sambata acasa si binenteles ca nu m-am putit abtine sa nu scot Espera pe zapada putin. Crede-ma ca frana asta cu 256 si punte spate nu se compara cu cea de pe corsa cu tot ABS-ul ei.

E foarte echilibrata masina chiar daca dai in frana, nu te surprinde, doar "trage la sant" :) usor cu toate 4 rotile blocate si se opreste relativ repede, probabil si cele 4 cauciucuri de iarna isi spun cuvantul, desi sunt vechi, sunt "mai de firma" decat fulda de pe corsa luate anul asta.

Share this post


Link to post

Am reusit sa gasesc si grila fata Koreea.

Am vopsit-o si montat-o in locul celei cu plasa.

post-18944-0-86225000-1330011053_thumb.jpg

post-18944-0-35872200-1330011054_thumb.jpg

post-18944-0-84755000-1330011054_thumb.jpg

post-18944-0-21198900-1330011055_thumb.jpg

post-18944-0-67837300-1330011055_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Părerea mea e că arată mult mai bine cu grila originală Korea.

Coloana reglabilă îşi face treaba, in sensul că te ajută in vreun fel? Mi-aş pune şi eu, mă enervează distanţa mică dintre scaun si volan...

In rest spor la treabă! Abia aştept să văd ce zici de frâna pe discuri pe spate!

Share this post


Link to post

Intradevar coloana e ok,merita banii.Faci o praba pe la intalnire joi,daca vii.

Cat despre punte discuri,crede-me,fierb s-o montez cat mai repede.

Tre sa comand cablul de frana zilele viitoare.

Share this post


Link to post

Dar te-ai gandit la pompa de frana mai mare? Ca la cielo 2003 Doch in comparatie cu cielo corean '95, asta doch te baga prin parbriz dar are tendita mult mai mare sa blocheze rotile ce-i drept, dar la viteza mai mare e franaaaaaa...Din cate stiu s-a preluat pompa de pe espero si nu cred cae scumpa chiar si de noua! Stiu ca are pistonul mai mare, nu doar limitatoarele pt spate!

Share this post


Link to post

Nu e necesar,face fata cu brio cea originala...Am prieteni care are frana spate discuri si cu pompa actuala.

Share this post


Link to post

Intre timp am montat jantele de vara si o antena noua.Cea veche nu a vrut neam sa mai coboare complet,dupa nustiu cate demontari-montari si ungeri.

Am tras si poze.

post-18944-0-21661500-1331311138_thumb.jpg

post-18944-0-73078100-1331311140_thumb.jpg

post-18944-0-37596400-1331311207_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Arata foarte bine cu jantele de vara.

Problema mare cu antenele astea de Cielo. Cand lucram la magazinul Daewoo de la Teiul Doamnei mereu vindeam antene. In schimb, acolo aveam si tija separata, impreuna cu plasticul alb zimtat (in cazul in care motorul antenei functiona, luai doar tija). N-ai gasit asa?

Share this post


Link to post

Stiam ca sant doar tije,insa si motorasul facea un zgomot urat,caraia ca si cum si-ar da duhul... :spumelagura:

Share this post


Link to post

Tot din cauza dipolului iti facea asa. Din contra, asta demonstreaza ca motorul era bun :) .

Share this post


Link to post

Am citit tot topicul, de apreciat toata munca si toti banii investiti in masina.

Imi place ca ai bagat bani in ce trebuie, nu in neoane si alte cioclarii.

Share this post


Link to post

De azi masina are punte discuri spate.Am inlocuit si amortizoarele spate cu unel;e mai dure,pe gaz,Boge.

E ceva de munca,mi-a luat cam 7 ore.

Montat puntea,cablul de frana de mana de Astra,reglat saboti,cablu.Tine bine,insa rezultatul il voi vedea peste cateva zile,pana se mai aseaza placutele pe discuri.

Ceva poze...

 

Ps,bineinteles am udat si puntea... :D

post-18944-0-07482200-1332102333_thumb.jpg

post-18944-0-47822400-1332102333_thumb.jpg

post-18944-0-19361100-1332102420_thumb.jpg

post-18944-0-42255800-1332102421_thumb.jpg

post-18944-0-81739700-1332102421_thumb.jpg

post-18944-0-11106200-1332102455_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Ieri,impreuna cu DJ_Dark,am mai facut cateva pe la tigai.La a lui s-a inlocuit lulea si bobina ambele noi ale delocului,s-a refacut o noua etanseitate unui semering de la cutie si un tester la sfarsit.App,ms domnu pt ajutor.

 

Eu am reusit sa montez suspensia si bara antirruliu de Nexia.

Masina a coborat fata cu 4 cm iar spatele cu 1,5-2 cm,exact cat imi doream.

Cu ocazia asta am montat si bielete antiruliu noi,am gasit de la Febi.S-a mai inlocuit si un pivot,ultimiul original al masinii,din fabrica.A tinut destul zic eu,17 ani,macar sa tina astea noi jumatate cat astea originale.Aici am ales Ruville.

Acum astept sa vad cum se prezinta la drum,inca nu am testat-o cum trebuie,voi revenii cu precizari.

E ceva munca,a durat de la 11 pana la 9 seara.

 

Bag ceva poze cu masina in starea actuala...

post-18944-0-49575800-1333878922_thumb.jpg

post-18944-0-53859800-1333878923_thumb.jpg

post-18944-0-93448800-1333878923_thumb.jpg

post-18944-0-30122100-1333878924_thumb.jpg

post-18944-0-51358200-1333878925_thumb.jpg

post-18944-0-00807500-1333878926_thumb.jpg

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...