Jump to content
Sign in to follow this  
DANNY WOO

Cielo Euro 3 vs Logan 1.6 MPI

Este mai bun Cielo euro3 decat Logan 1.6MPI?  

320 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Au redus numarul de suduri fata de ce?Care e nr lor normal?Sunt 3761 puncte facute manual.Cite sunt in mod normal?Economia e de la asamblarea manuala nu de la reducerea sudurii :) ) .

Share this post


Link to post
[....] adica cei care au initiat topicurile au relatat unele aspecte dar nu in totalitate,iar dupa o perioada scurta au disparut(nu au mai postat nimic,2-3 posturi si au amutit,de ce oare?)!Daca intradevar ar fi fost de la directie,ar fi facut careva din ei scandal,ar fi aflat presa si s-ar fi aflat in toata lumea,dar pina acum nu a spus nimeni cum sau rezolvat asa zisele probleme la caseta de directie,ci numai simple speculatii si zvonuri.

 

Din cate stiu eu problema s-a mai discutat si inainte, iar concluzia a fost ca dacia (by renault ) ar fi dat bani sa taca lumea. Ti se pare improbabil?

Share this post


Link to post

ma osirus daca era posibil sa scoti in oras mai putin de 10 cat e consumu dat de ei crezi ca nu il bagau sa trambiteze si sa laude?

Share this post


Link to post

Articol aparut in "Averea" acum vreo 2 zile si citat de hotnews.ro

 

Volkswagen si Tata Motors vor sa-si adjudece piata Logan-ului

Razboiul masinilor ieftine

 

Logan reprezinta inceputul transformarilor globale din industria auto. Metoda „revolutionara“ a celor de la Renault forteaza concurenta sa adopte o noua strategie privind constructia de automobile.

 

(...) Una dintre inovatii a fost reducerea punctelor de sudura de la 4,300 la 3,750. (...)

 

Pentru articolul complet:

 

http://www.hotnews.ro/articol_27121-Razboi...lor-ieftine.htm

Edited by vasilet

Share this post


Link to post

NO COMMENT.

DSCF1414.JPG

DSCF1416.JPG

DSCF1417.JPG

DSCF1418.JPG

Share this post


Link to post
Intradevar au fost acele incidente(a mai fost unu in ploiesti care a ramas fara puntea spate)dar cineva a aruncat o piatra in lac ca sa faca valuri...adica cei care au initiat topicurile au relatat unele aspecte dar nu in totalitate,iar dupa o perioada scurta au disparut(nu au mai postat nimic,2-3 posturi si au amutit,de ce oare?)!Daca intradevar ar fi fost de la directie,ar fi facut careva din ei scandal,ar fi aflat presa si s-ar fi aflat in toata lumea,dar pina acum nu a spus nimeni cum sau rezolvat asa zisele probleme la caseta de directie,ci numai simple speculatii si zvonuri.Asa ca asta cu directia este pentru zvonaci,pina nu vor fi probe concledente!

Cit despre consum...cel facut de fabrica e in anumite conditii,tu poti sa mergi cu masina cum stii mai bine si sa scoti cam tot ce poate ea.

Referitor la cel din Ploiesti care a ramas fara puntea din spate si a fost vazut de un coleg de al meu , in momentul in care am postat chestia asta pe daciaclub mi s-a spus in fata de moderatori de acolo ca mint si ca nu am dovezi !A si o practica frecventa a moderatorilor de acolo ( au sters mesajul)! Parca asa zicea si coana leana inainte sa o impuste astia , "dovada , dovada"!

Edited by body

Share this post


Link to post
NO COMMENT.

 

haha, yes comment. "e dacie, lasa ca merge si asa!" :D

eu m-am minunat ca nu intra apa in slogan, avand in vedere ca pe usa nu e cheder deloc.

Share this post


Link to post
NO COMMENT.

 

Acum si tu te legi de toate nimicurile.

Asa se imbina piesele la dacie, stii vorba aia ca daca iei 4 usi de la 4 dacii diferite si le amesteci intre ele, nu se mai potrivesc.

Este facuta de oameni nu de roboti.

 

Chestia tare este ca se vand in draci, am inteles ca daca te duci sa-ti iei un Log-aut trebuie sa cam stai vreo 2 luni la coada.

 

Traiasca clasa muncitoare cu conducatorul ei iubit.

...mama lor de americani...pe unde umbla??

Share this post


Link to post
Acum si tu te legi de toate nimicurile.

Asa se imbina piesele la dacie, stii vorba aia ca daca iei 4 usi de la 4 dacii diferite si le amesteci intre ele, nu se mai potrivesc.

Este facuta de oameni nu de roboti.

 

 

 

 

rade ciob...ca la tine cum se inchid? nu imi zice sufli si gata. hai sa fim seriosi. ai luat tu usi de logan sa vezi ca nu se inchid? sau de tico? sau de cielo?

cat de econom ai fi, daca aveai bani nu conduceai tico, asa ca... :rolleyes:

 

mai trist decat sa fii nationalist e sa fii prea convins ca numai ce ai tu e nr unu...cand e evident ca nu e deloc asa.

Share this post


Link to post

-usile la Logan se inchid foarte bine, au chiar un zgomot placut, mult mai placut decit la woo-uri (in special la cel mici); secretul? cui percutor imbracat in plastic (metoda brevetata pe daciaclub.ro inca din epoca DSN); ca nu e cea mai fericita optiune cui percutor in loc de ureche (vezi Matiz) e alta chestiune ...

- TOTI conducatorii de Matiz au scos in general consumuri mai mici decit cele declarate pe site-ul oficial Daewoo

- conceptul de scurgere a apei prin usa e general acceptat de concernul Renault si il aplica pe toate modelele grupului; o izolatie 100% etansa e foarte scumpa si are sanse mari sa nu fie eficienta

- imbinarile aparente intre subansamble sint cam urite, dar asta nu fac din Logan o masina proasta, ci doar grosolan finisata; oricum ar fi, imaginea generala e OK, foarte departe de DSN sau Berlina

- Logan are un mare defect: E SCUMPA! (raport bani/tehnologie ambarcata)

 

PS: nu e de mirare ca nu se mai stie nimic de cazul Greculescu ... sigur a semnat un contract dur de confidentialitate; nu se va mai sti nimic nici despre altele ... dar nu m-ar mira un recall prin septembrie, asa ... si asta ar fi CHIAR BINE pentru posesori.

Share this post


Link to post

Apropo de imaginile lui Satori un coleg de birou a avut un mic accident ieri in zona Apaca, unul reusind sa faca stanga peste el. Masina condusa de el: un Logan 1.4, dotarea mai mare de 1.4, nu stiu exact cum se cheama.

Alalalt a virat stanga si a reusit sa-l loveasca in zona usii din spate (evident ca atunci cand faci stanga te uiti in dreapta prima data). Damage la el: usa fleasca, indoita destul de rau, se pare ca nu are bare de ranforsare in usi, nu garantez.

Damage 2: prag usor indoit, se pare ca pragul nu e intreg ci sudat cam la 1/4 din lungime din spate spre fata. Posibil afectat geometria, se va vedea pe stand.

Damage 3!!!: Aripa spate indoita jos, cum ar fi logic, si sus aproape de plafon, un mic ciudat modul in care a flambat toata aripa spate.

Din fericire cauciucul a scapat, ca altfel cred ca pleca pe trailer de acolo.

Acum primele constatari ale mele: vopseaua nu stiu cum naiba este pusa pe tabla, dar cert este ca se exfolia cu unghia, si am reusit sa scot bucati si de 5 cm lungime. Masina noua de vreo 2 luni. Daca asta e tratamentul vopselei, nu stiu cum naiba o sa reziste la coroziune, bine inteles ca pe dedesupt tabla lucea de n-ai aere.

Impactul s-a produs la viteze relativ mici, avand in vedere ca ala facea stanga de pe loc.

Sincer, nu am fost foarte placut impresionat de cum a rezistat.

Share this post


Link to post

Fii serios, FLEX! Bine, nu stim cat de grava e situatia dar i-ar costa imens sa dezansambleze si sa asambleze directia la cateva zeci de mii de masini, asta ca sa nu mai vorbim de imaginea firmei care de data asta ar fi afectata negativ (cum naiba i-au lasat sa mearga asa!!!) si de faptul ca nu pot sa justifice (cum se intampla, cum dispare omul respectiv - am inceput sa ma gandesc sa imi iau si eu Logan sa fac rost de ceva bani).

 

In rest, sunt de acord cu tine. Ceea ce am postat eu este doar o imbinare (se afla acolo pe motiv de cost reduction in vederea aparitie noilor modele) neaspectoasa.

Share this post


Link to post
cat de econom ai fi, daca aveai bani nu conduceai tico, asa ca... :rolleyes:

Nu fii rau. Nu ne intereseaza citi bani are unu sau altul. E treaba lui si nu suntem aici sa judecam asta. Nu ataca persoana, combate-i ideile!

Share this post


Link to post

ok, imi cer scuze. si eu conduc tico, si nu am nimic cu masina asta. e a mea si mi-e tare draga. in familie mai e un logan si la noi e o masina care isi serveste foarte bine scopul. nu ne omoram dupa aspectul lui, iar pana acum in afara de benzina nu a cerut nici un leu. om trai si om vedea daca a fost sau nu o investitie buna.

 

 

pana la urma aici pierde logan in fata lui cielo. la fiabilitate dovedita. si castiga prin faptul ca e recent fabricata si prin pret.

 

nu uitati ca aceiasi febra a fost si cu cielo cand a aparut. si atunci au fost tot felul de pareri.

Share this post


Link to post

Logan 1.6 3000 km ..inca in rodaj..MErs prin iasi si la ore de varf si cand era mai liber a/c deschis din cand in cand..schimbat intre 2000 si 3000 de ture..consum mediu 9.2 si se tine de vreo luna consumul nu s0a dus mai sus. Nu ma credetzi..voi va amuzatzi eu ma bucur de consum. la cielo nu am scos in veci asa..10 imi papa lejer cu a/c spre 11 dar nu mai mult. Oricum topicul asta e de balci...nu o sa iasa in veci logan invingator pe forum la woo..asa cum nici un woo nu ar iesi in veci invingator la daciaclub.. Ideea e ca ambele masini au + si - . Nici woo nici dacia nu e vreo super car! Ma apuca rasul ce comparatii aberante se fac pe aici..eu zic sa luam sa masuram exact si cate puncte de sudura are cielo si cate are logan..si care are mai multe iese invingator! Anyway..have fun in continuare si drive safe :lavolan:

Share this post


Link to post

Nu este important numarul de suduri ci reducerea acestuia. Daca l-a inceput s-a considera ca este nevoie de x suduri si din motive economice au scazut la y, masina cu y nu are cum sa fie mai buna decat cea cu x.

 

BAD_MF, macar pe acest forum iti poti exprima parerea liber - daca nu apreciezi acest lucru si continui cu tonul pe care il folosesti inseamna ca nu iti doresti aceasta libertate si am sa ti-o iau.

 

Pentru toti: Lasati-o naiba cu atacurile la subiectivismul nostru sau al vostru samd. Vorim despre masini: Cielo Euro 3 vs Logan 1.6 MPI.

Share this post


Link to post

Mai baieti eu sunt nou "sunt mic nu stiu nimic".dar ce ati inceput voi aici e frectie la piciorul de lemn. =)) Cum puteti compara voi stimabila noastra caruta nationala cu "obositul"CIELO.Am shi eu o intrebare pt sustinatorii LOGANULUI:Cati dintre voi,inainte de a-si da cu parerea pe acest forum au condus ambele masini?probabil ca niciunul pt ca nu a-ti mai fi ales "golanul".eu sunt sofer la o firma cu vreo 8 tipuri de masini printre care shi cele 2 dezbatute mai sus.masina mea de serviciu este un CIELO gle cu 220k la bord shi pana acum nu m-a facut nici un LOGAN(NU CA NU AR FI VRUT).Cum spunea parca DANNY WOO: De murit poti muri shi cu airbag shi fara(daca se deschide in primul rand),iar cu ABS daca te bazezi pe el shi pui o frana in curba pe nisip sau apa deja nu mai face 2 bani.asa ca scuzati-ma dar CIELO chiar fara ABS shi AIRBAG tot este MASINA.PRIVITI

post-1563-1122118912_thumb.jpg

Share this post


Link to post

exact asa si al meu :( nu vrea sa se lipeasca de 180

Share this post


Link to post

Msg1:

INCEARCA CU BENZINA DE LA OMV DE 100 SHI UN ULEI BUN(ARAL 10W40)SHI ITI SARE DE 180.POZA E FACUTA LA 170.000KM.SUCCES

 

 

Msg2:

CHESTIA CU FRANELE E CHIAR HAIOASA...SHI ADEVARATA

 

 

 

Te rog:

Nu mai scrie cu majuscule si nu mai posta consecutiv, foloseste butonul Edit/Modifica

Baska, celelalte pe care ti le-am mai zis in mesajul privat!

Edited by NFS

Share this post


Link to post

uleiu e super bun e ceva nu prea conoscut la noi adus din germania

 

divinol 0w40 masina are vreo 13k km sau 14k nu stiu ca tata o conduce

Share this post


Link to post

Am condus si Logan si Cielo (coreean) deci cred ca pot sa ma pronunt. Am condus si vreo 20 de alte masini care intr-adevar sunt masini - ford mustang, pontiac sunfire, mitsubishi pajero, oldsmobile alero, toyota corolla, chrysler stratus sport, etc. Masini cu 4 cilindri, 6, 8, automate sau manuale. Adevarul e ca fiecare masina are in general calitatea sau comfortul maxim posibile la pretul respectiv. (Desi exista diferente intre raportul pret/calitate). Acest lucru se vede si la Logan sau Cielo si comparatiile isi au rostul, dar cum a zis cineva, ambele au si plusuri si minusuri si nici una nu este o super-masina. Ambele sunt ok pt romanii care de la dacia clasica nu au putut sa sara direct la volvo. :lavolan:

Eu am raspuns NU la intrebare - poate si pentru ca nu e formulata prea fericit. "Este Cielo mai bun?" - ei bine, nu neaparat. Sincer, Cielo este mai bun cam cu 2000 de euro, cam cat e diferenta de pret. Daca intrebarea era formulata "ce ati prefera sa cumparati, Logan sau Cielo?" - atunci raspunsul ar fi fost mult mai simplu - "MATIZ" :banana: :drinkers:

Share this post


Link to post
Mai baieti eu sunt nou "sunt mic nu stiu nimic".dar ce ati inceput voi aici e frectie la piciorul de lemn. =)) Cum puteti compara voi stimabila noastra caruta nationala cu "obositul"CIELO.Am shi eu o intrebare pt sustinatorii LOGANULUI:Cati dintre voi,inainte de a-si da cu parerea pe acest forum au condus ambele masini?probabil ca niciunul pt ca nu a-ti mai fi ales "golanul".eu sunt sofer la o firma cu vreo 8 tipuri de masini printre care shi cele 2 dezbatute mai sus.masina mea de serviciu este un CIELO gle cu 220k la bord shi pana acum nu m-a facut nici un LOGAN(NU CA NU AR FI VRUT).Cum spunea parca DANNY WOO: De murit poti muri shi cu airbag shi fara(daca se deschide in primul rand),iar cu ABS daca te bazezi pe el shi pui o frana in curba pe nisip sau apa deja nu mai face 2 bani.asa ca scuzati-ma dar CIELO chiar fara ABS shi AIRBAG tot este MASINA.PRIVITI

 

Faza cu viteza nu e decisiva..si logan se lipeste de 180 fara probleme. Detin si un logan si un cielo si nu sunt subiectiv deloc. O spun si o repet ca fiabilitate "Deocamdata" este mai bun un cielo coreean(fapt dovedit in timp) dar daca ar fi sa aleg acum intre un cielo euro 3 nou si un logan nou..as alege logan nou..defapt am si ales :> ..Poate m-am si plictisit de cielo nu stiu..dar oricum logan aduce un aer mai nou. Deja am primit warn ca cica privez lumea sa se exprime librer...imi pare rau daca am creat impresia asta..dar oricum se fac acuzatii cam aiurea la adresa lui logan..nu stiu cat de intemeiate...dar na fiecare zice ce vrea..nu ma deranjeaza personal , ca am logan.. In fine..eu zic ca logan e o masina corecta..la cati bani dai cam face..parerea mea!

Share this post


Link to post

Pai de-abia ai 3000 cu golanul, stai sa faci macar 80.000 si tragem linia dupa aia...

Share this post


Link to post

Pai asta am zis si eu..cielo si-a dovedit fiabilitatea..loganul inca nu!..peste vreun an..doi..o sa putem face o comparatie obiectiva din toate punctele de vedere. Anyway eu sunt multumit de amandoua..

 

Nu cita mesajul anterior!

Share this post


Link to post
uleiu e super bun e ceva nu prea conoscut la noi adus din germania

 

divinol 0w40 masina are vreo 13k km sau 14k nu stiu ca tata o conduce

Ai grija cu uleiul 0w40 este totusi prea subtire si nu se prea preteaza la cielo(cel putin nu la gle).Cel mai bine ar fi sa verifici in cartea tehnica pt ca daca uleiul este prea subtire iti uzezi mai repede motorul.Iar o segmentare este vreo 1500 RON

Edited by speedy26

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...