Jump to content
Sign in to follow this  
tolin

Reducerea Consumului De Carburant

Recommended Posts

e ferita si are rol de a inlatura interferentele.. dar Maxx, cati km ai facut de cand ai pus magnetul?

Share this post


Link to post

Cam 600km cu acelasi rezultat, adica un consum calculat de fix 8%, inclusiv cu ultima perioada de recire a vremii! :)

Totodata sunt constient ca este mare consumul si intentionez sa il reduc drastic printr-un test/reglaj sever efectuat la un service computerizat si angajati profesionisti, sa nu fie nea gicu care isi da cu parerea ca ar trebui curatat si schimbat x jigler si y filtru, asta am facut deja de unul singur dupa manualul tehnic si nici un rezultat din pacate :(

O sa va anunt si cand o sa fac acest test si care sunt rezultatele, pot sa spun ca solutia "banala" este de luat in calcul pentru ajuta la aranjarea ionilor din benzina sau electrostatica acesteia o reduce sau elimina(nu stiu exact, cum am spus nu sunt chimist) asa ca astept si noi persoane care sa o implementeze si sa spuna daca este de luat in calcul sau nu daca are rezultate si sa le specifice sa stie toata lumea!

In fond si la umra urmei e ceva BANAL pentru toti :)

Share this post


Link to post

@Maxx nu cumva subconstient ti-ai schimbat si stilul de condus fara sa-ti dai seama??!!! :-W

Share this post


Link to post

Scuze daca raspund prea repede, dar simt nevoia :) Nu mi-am schimbat stilul de mers din pacate :(

Tot acelasi, iar daca il schimbam puteam sa am rezultatul la testul cu 1L - 13KM, avand in vdr ca aveam acelas stil?

Ideia este daca poate sa mai faca altcineva testul cu FERITA si sa spuna ce si cum despre el, consider ca astfel se poate afla daca functioneaza cu adevarat, nu cu intrebari de km si stil X(

Testati si vedeti ca despre consum si ce facem pentru a il micsora este Topicul :)

Totul este sa ai FERITA, o surubelnita si putin timp liber sa incerci, nimic mai mult :)

Share this post


Link to post

ma intreb.. oare daca ii pun magneti de la vreo 3-4 cabluri, ce s-o-ntampla?

si pe deasupra tinand cont ca a mea ia si 14 la oras?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Ca sa revin putin tin sa precizez ce fel de obiect am pus cu exactitate :D

Am montat pe furtunul de benzina un inel din ferita provenit de la un monitor cum am spus!

Definitia feritei pt ca eu nu o stiam si presupun ca mai sunt ca mine:

 

- FER'ITĂ, ferite, s.f. Compus al unor metale bivalente cu oxizi de fier, având proprietăţi magnetice superioare si conductibilitate electrică redusă. - Din fr. ferrite.

Sursă : DEX'98 (22221)

 

Astept, cum am mai spus, si alte persoane care testeaza aceasta solutie :)

 

Km multi la toata lumea cu benzina free!

:lavolan:

Share this post


Link to post

de unde pot face rost de aceea piesa, 'ferita' ca io as montao acum :lavolan:

Share this post


Link to post
Am demontat de la un monitor ars un MAGNET Unipolar contra electrostaticii (si ionizarii nu sunt chimist) [acea cutiuta rotunda de plastic de pe cablul video care se prinde la PC] si l-am montat pe TICO pe furtunul de dupa pompa de benzina cel care alimenteaza carburatorul.

Piesa aceea este un tor de ferita, nu un magnet unipolar, rolul ei este de scurt (shunt) magnetic pentru radiatia electromagnetica. Nu cred ca joaca un rol in chimia benzinei. 0,5% este o marja curenta intre doua rulaje, consumul depinzand de foarte multi factori. Oricum, cu ferita pe furtunul de benzina sigur ca aceasta, in curgerea ei, nu va bruia echipamentele electronice de pe auto. Daca merge, vand dispozitive noi ptr. furtun de 1/2".

Share this post


Link to post
Toate astea pentru ca aveam consumul imens 8,5 - 9% in oras, iar acum cu acest magnet (o solutie banala) am 0,5L/% economie in oras testat cu rezervorul gol si umplut cu 1 L si parcurs 13 Km incluzand si pornirea de la rece adica cu socul.

 

 

off::::::

omuuuuu...e dereglat total...carburatorul tau...tico nu sare de 7% niciodata

Share this post


Link to post
off::::::

omuuuuu...e dereglat total...carburatorul tau...tico nu sare de 7% niciodata

Subscriu. În Bucureşti, maxim 6 L/100km. Eu am avut unul şi mergeam sub 6.

Share this post


Link to post

Poate ii zic unui prieten sa treaca pe la o intalnire sa-i admirati bolidul. Un tico, care orice i-ar face, orice stil de conducere ar adopta consuma mai nou 9-10 in oras. Eu ma mir cum de poate trai asa???

A fost la 4 service-uri daewoo si - nici un rezultat. Merge prin zone aglomerate, dar... nu asa mergem toti?

 

In alta ordine de idei, ei NU pot sa inteleg de ce taximetristii subtureaza motoarele asa drastic, pt ca eu unul am observat ca mers subturat consuma mai mult chiar decat la mers sportiv (in cazul meu, la espero). Chiar sa nu-si fi dat seama??? :-?

Share this post


Link to post

post-402-1146412804_thumb.jpgTURBOLATOR ® POWER EXHAUST TIPS

High-quality stainless steel (T304 outer wall, T409 inner sleeve) won't rust

Lifetime money-back guarantee by manufacturer on materials and internal mechanisms

Tips improve fuel economy up to 8.3% for more power and better performance!

Patented self-adjusting internal control valve responds to RPM load and temperature to equalize pressure and regulate exhaust flow. During high exhaust flow, the internal valve opens to let engine gasses escape freely. At lower RPM, the internal valve closes to regulate exhaust flow and improve engine performance. The result is increased horsepower and torque, improved fuel economy and less harmful emissions—without having to modify original engine specifications. Must be welded to exhaust pipe. Verified/CARB #D-22.

Test proven to improve gas mileage and reduce emissions! Independent tests by 2 laboratories certified by the Federal EPA show that the Turbolator® improves fuel economy up to 8.3%, reduces hydrocarbons by 14% and reduces carbon monoxide by 12%.

Share this post


Link to post

Saracul esapament, oare cat poate sa reziste? Daca ii bag un cartof in esapament nu obtin rezultate asemanatoare?

 

De fapt ce e? Un tips cu o clapeta cu arc?

 

Ce face? Ingreuneaza evacuarea si creste presiunea in evacuare... Am 2 catlizatoare si doua tobe, oare imi mai trebuie presiune mai ulta in evacuare?

 

Ce rezultate da? Dumnezeu cu mila, eu nu cred ca face mare lucru.

Share this post


Link to post

Important e sa se vanda si sa fie cat mai multi care cred in astfel de efecte.

Share this post


Link to post

Eu am vazut de vanzare prostiile alea cu magneti la un targ organizat de ecologisti de produse bio si "verzi".... si multi au cumparat, organizatorii targului fiind pentru ei un garant al calitatii... saracii chiar au crezut ca vor face economie si ecologie. Cineva ar trebui totusi sa-i avertizeze. Orice porcarie se poate vinde daca o prezinti in cadrul care trebuie sau pui pe cutie moaca vreunei celebritati...

Share this post


Link to post

Mai sincer eu cred ca se poate face acea economie cu un astfel de sistem instalat , dar economia nu este mai mare de 0,5 - 1 % din benzina adica la 100 L benzina si nu la 100 km parcursi . Dar toata aceasta economie nu uitati ca se calculeaza din benzina consumata , adica la 100 l consumati in mod normal , scadeti 1 litru sa spunem . Asta inseamna ca in loc de 10 % , cu acel mecanism ar fi 9,9 % . Intr-adevar , pe hartie dau bine acele calcule fizice si chimice , doar ca in realitate , ECU-ul nu e interesat de lanturile de benzen , ci de amestecul aer/benzina pe care sa-l dea . De asta eu nu cred ca acea dif ar fi mai mare de 1% . Si eu va propun un altfel de calcul : sa spunem ca in 10 km avem 5 semafoare ( ceea ce este f normal in Bucuresti ) si ca in fata fiecarui semafor nu puneti frana pentur a incetini , ci folositi frana de motor , in care consumul este zero . Sa presupunem ca folositi frana de motor pe o distanta de cel putin 60 m inaintea fiecarui semafor ( se scade perioadele f mici cand se trece dintr-o treapta superioara in alta inferioara ) si avem deja 300 m in care masina nu consuma nimic , din cei 10 km . Acum , daca masina v-ar fi consumat sa spunem 8 % fara frana de motor , cu frana de motor va da 7,76% . Asta inseamna o economie de 0,24 % numai din faptul ca s-a folosit frana de motor si nu cea de lucru si chiar se micsoreaza si uzura franelor ( care costa destul ) . Acum , mi se pare mie dau pur si simplu aplicand frana de motor in locul franei de serviciu se face o oconomie mult mai mare ??? Ca sa nu mai vb ca acel sistem "economizor " COSTA , deci ar trebui si un anumit interval km in care sa-ti amortizezi investitia si abia dupa aceea sa iesi sa spunem in profit din diferenta de consum .

 

Alte idei ?

Edited by marius_eugen

Share this post


Link to post

Uite pt ce folosesc unii calculatoru'??!? :shock: Ca sa nu-mi zici ca le-ai facut din cap! :) )

Share this post


Link to post

Dac-ai sti cate calcule am facut si cate suspine au fost cand am ales Scufita in locul unui gandacel Cyber :dizzy:

Se pare ca la 50.000 km , ( 35.000 oras / 15.000 afara ) faci economie la benzina aprox 12,8 mil ! Calculele fusesera facute cu date tehnice din cartile masinilor , pentru ca in realitate este mai mica diferenta , mai ales la consumul extern .

Share this post


Link to post

Eu zic sa pui la calcul si consumul in pornire la fiecare jumatate de ora a scufitei gay. La bondarelu' cyber nu era necesar asa ceva, dupa spusele tale...

Share this post


Link to post

Cel ce a facut aceasta modificare (nu se precizeaza nimic in afara de ceea ce vedeti in poze) pretinde:

 

Can hit about 10.5 km/l now. Started with about 8 km/l

when I took the car in Feb. RPM was 3000 at 120km/h, now slightly less at 2900 RPM

 

Sursa: http://www.teamchevysg.com/

0505231052356mj.png

0505231053173hq.png

Share this post


Link to post

Sa-mi explice si mie cineva cum montand un ventilatoras pot obtine cu aceeasi masina, la aceeasi viteza o turatie mai mica! Modifica rapoartele cutiei sau ceasurile din bord ventilatorul asta? :-W

This is bullshit.

Edited by JMu

Share this post


Link to post

Calmeaza-te, nu asta e motivul pentru care trebuie sa te iei de aceasta solutie. Mai gandeste-te, este perfect posibil, mai ales ca diferenta de turatii este mica.

Share this post


Link to post

o fi principiul de baza al motoarelor cu compresor de aer? te-ai gandit cum TSI de la vw scoate din 1.4 cu turbo si compresor de aer 170 de cai? se poate... nu stiu daca si in cazul de fatza dar un compresor pe o masina face multe

Share this post


Link to post

Cine, eu? Eu sunt mereu calm. :D Nu asta e problema, dar nu pot sa am incredere in "datele" expuse de cineva care are impresia ca i-a scazut turatia la aceeasi viteza. Ca poate se gaseste un temerar la noi sa incerce chestia asta e ok(presupun ca ar trebui sa "impinga" mai mult aer in motor, desi mi-e greu sa cred ca ar putea sa scada consumul cu vreo 25%, asta vezi numa' pe la firme de tuning ;) ). E oarecum asemanator cu ce se discuta la topicul cu restrictorul de aer la Matiz - mai mult aer. Dar chiar asa rezultate spectaculoase...

Edit: Da Vlad, nu contest utilitatea unui turbo si/sau compresor. Dar sa pretinzi rezultate de compresor de la ventilatorul ala de 486...

Edited by JMu

Share this post


Link to post

Chestia cu consumul e subiectiva. Scaderea turatiei la aceiasi viteza (mai multa putere la turatii mai mici) ar duce insa spre o economie oarecare si asta nu este chiar asa de ciudata. O experimentez pe masina mea, cand fac revizia, cand schimb filtrul de aer/bujiile.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...