Jump to content
Sign in to follow this  
ovidiuc

Atentie !

Recommended Posts

Atunci explicatia e foarte simpla.. nu sesizezi tu diferenta :)

Share this post


Link to post

La motoarele performante se simte o diferenta pt ca au si un setting pentru un astfel de carburant.

Share this post


Link to post

La motoarele europene sau asiatice pentru europa se simte alx :)

La vechiturile americane puse pe koreene nu se simte pentru ca-s facute sa inghita multa si proasta.

In austria pe pompe nu am vazut trecut super-racing-power-99-100-etc .Se pune cifra octanica reala pe pompa : 91 si 95 :D

Share this post


Link to post

Ma uimesc la cate probleme vad aici din cauza benzinei proaste. Am avut un prieten cu cielo 96 care a avut si el probleme. Probabil ca e valabil ce zice ovi_jer mai sus. La motorul meu nu se vede nici o diferenta de performanta intre 95 si 98, 100 insa la consum...e diferenta. Nici cu efix, in afara de faptul ca masina pare o idee mai puturoasa in rest nimic.

 

PS din cate imi audc eu aminte din specificatiile motorului meu cica ar merge si cu benzina de 92 sau 90, nu mai stiu cat era :D .

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Alimentati cu lukoil 95,dar numai de la statii din bucuresti, si veti vedea matizuri cu performante de ferrari!

Share this post


Link to post

Renuntati la kktul de lukoil si veti vedea beneficiile.

Share this post


Link to post

Care?

Scad preturile la gaze? :P

 

L.E. Nu am bagat niciodata LukO, chiar daca am fost tentat de diversi.

Edited by s0r|n3l

Share this post


Link to post
La motorul meu nu se vede nici o diferenta de performanta intre 95 si 98, 100 insa la consum...e diferenta

Curios, la mine se vedea la cielo 16v. Cu Mol de 99 parca tragea de rupea, nu-mi venea sa cred. Acuma nu stiu daca era acelasi ecm ca la tine.

Share this post


Link to post
In austria pe pompe nu am vazut trecut super-racing-power-99-100-etc .Se pune cifra octanica reala pe pompa : 91 si 95 :D

Ai mare dreptate, imi aduc aminte ca am fost si eu putin mirat de numarul redus de benzinarii unde aveau benzina de 98 (am vazut niste benzinarii OMV.

 

Pe de alta parte, haideti sa va spun o chestie pe care am facut-o personal. Doar de amorul artei am cumparat mai demult o dracie similara celei cu care se masoara densitatea electrolitului din baterie sau concentratia antigelului ... doar ca pentru benzina. Din ce am masurat eu, din mai multe surse, benzina de 95 de la noi se incadreaza (real) intre 90 si 93, cu o pondere oarecum majoritara in jurul valorii de 91-92 iar benzina de 98 arareori a depasit valoarea de 95. De aici , trageti voi insiva concluziile. Dupa parerea mea, insusi titlul acestui topic reprezinta un pleonasm : BENZINA - PROASTA !

Share this post


Link to post

O dracie din aia trebuie sa foloseasca o referinta de benzina de CO cerut. Sunt curios de unde o aveai. Genul acesta de testere sunt mai scumpe decat ne permitem.

Share this post


Link to post
Curios, la mine se vedea la cielo 16v. Cu Mol de 99 parca tragea de rupea, nu-mi venea sa cred. Acuma nu stiu daca era acelasi ecm ca la tine.

Cand am avut probleme cu injectoare infundate la Cielo shoc, intradevar imi mergea mult mai bine masina cu benzina de 98.

Prin comparatie daca puneam benzina de 95 acceleram, avea o intarziere sesiszabila, tremura parca motorul si apoi usurel se tura, aveam senzatia ca prima data se ineaca apoi se tureaza.

Odata ce am rezolvat problema cu injectoarele in sensul ca am pus injectoare noi, diferentele intre benzina de 98 respectiv cea de 95 le-am simtit mai mult la consum decat la beneficii, motorul mergand rotund in ambele cazuri.

In oras benzina de 98 imi produce numa consum mai mare cu 1,5-2 litrii la 100 de km.

Pe extern benzina de 98 ma bine dispune si de obicei am tendinta sa merg mai sportiv, ca sa beneficiez de invetitie :) ) .

In sfarsit tot asa se lasa ceva mai greu la buzunar.

Cu ambele benzine sohc-ului ii place sa traga de la 3000 rot/ min in sus ...

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Llukoil este o benzina f.buna,dar cumparata,subliniez, de la statiile din bucuresti.Sigur,multi dintre noi,gandesc: Rusia,ce poate fi bun de acolo?(poate doar vodka):tocmai de aceea pt a invinge aceste prejudecati si pt a detine o cota de piata cat mai buna in estul Europei, ei au nevoie de o benzina cat mai buna si la un pret atractiv.

Pe viitor,strategia lor este de a intra cat mai puternic pe piata benzinei din UE,cu cele mai mici preturi(ca si alte companii petroliere din fosta Uniune sovietica).

Share this post


Link to post

Ce pledoarie frumoasa, pacat ca nu-i si justificata.

 

Apropo, ce au statiile din B ? Dezvolta, nu ne lasa asa, in ignoranta !

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Llukoil este o benzina f.buna,dar cumparata,subliniez, de la statiile din bucuresti

Nu-i aceeasi peste tot? Sau in Bucuresti vine de la "sursa", iar in alte orase se aduce cu cisterne Petrom(OMV)?

Mie mi se pare proasta si scumpa benzina de Luk - am pus o data din Craiova si era jalnica (mergea mai bine pe gaz), si odata din Brasov (nu cu mult timp in urma -pe o strada undeva intre Carpatilor si Calea Buc.) si de-abia pornea masina, noroc ca n-am pus multa.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
Renuntati la kktul de lukoil si veti vedea beneficiile.

 

Si totusi ce are benzina asta de e asa hulita?

Share this post


Link to post

Benzina de la ei e mai proasta decat cea a celorlalti competitori de pe piata, la toate categoriile (pe motoare euro3-4).

 

In plus, o companie umbla cu un pret redus cand isi permite, are profit si are de unde sa practice un pret redus. In caz contrar, se cheama dumping. Faptul ca piata noastra este nereglementata le-a permis de multi ani aceasta smecherie. Cand romanii se vor maturiza, vor casca de 2x ochii cand vad preturi mai mici. Pana in 2006 zero la profit si in 2007 anunta 7 miloane de dolari profit, hahaha, ce gluma buna, dar, cica, nu va putem spune cifra de afaceri ! Le e greu in RO, e scump, ii inteleg, spagarii si sponsorizatii (tonomate la care le bagi pachetul de euro la inceput de luna) cer nesimtit de mult.

Share this post


Link to post
Alimentati cu lukoil 95,dar numai de la statii din bucuresti, si veti vedea matizuri cu performante de ferrari!

Eu am renuntat la LukOil95 tocmai dupa ce am alimentat de la o statie din Bucuresti :) Eram pe rosu, asa ca nu a avut cu ce sa se mai amestece.

Acum bag Mol Tempo98 si merge muuult mai bine (e adevar ca predispune la talpa ... deci creste consumul :) )

Share this post


Link to post
Benzina de la ei e mai proasta decat cea a celorlalti competitori de pe piata, la toate categoriile (pe motoare euro3-4).

 

Afirmatia este facuta in baza unor studii sau cum? Intreb deoarece acum ceva vreme, a fost postat un link catre un forum unde cineva zicea ca din benzinele testate, cea de la Lukoil s-a clasat pe un loc destul de bun-daca nu chiar primul. Sincer pana acum nu am avut probleme cu benzina de Lukoil.

 

 

In plus, o companie umbla cu un pret redus cand isi permite, ...

 

Din cate am vazut mai nou, pretul benzinei de la Lukoil este destul de mare in comparatie cu cel de la Petrom. Deci nu vad unde e practicarea pretului redus.

Share this post


Link to post

Apropo de Lukoil,eu am alimentat o data de la o statie din Bacau!Vreau sa spun ca am avut impresia ca am Nos la Matiz!Am alimentat apoi in alta zi de la Lukoil Focsani!Deabia tragea!Si sincer nici acum nu am gasit o statie,care sa ma multumeasca!

Share this post


Link to post

Ma bag si eu in vorba :) .Al meu Aveo 1,2 a papat numai lukoil 95(in 6-7 luni).

Curios as fii sa vad cum merge cu alta benzina !.Poate pe viitor :-?

Share this post


Link to post

Studiul cel mai bun este motorul personal al numerosi useri. Benzina lor merge bine pe sezon de vara si la avans mare la aprindere, iar dupa mirosul lasat la teava folosesc aditivi controversati in domeniu (alcool, acetona). Inteleg nedumerirea ta, cei mai putin nemultumiti sunt cei cu motoare de Cielo si de Leganza.

 

Ce ai vazut mai demult era un studiu ? In domeniul acesta nu indrazneste cineva un studiu, incepand de la OPC si pana la Garda Financiara, desi, toti jucatorii sunt straini.

Faptul ca acum nu mai practica cele mai mici preturi este faptul ca trebuie sa obtina si ei un profit, sa dea aspectul de societate comerciala si nu de "mare familie".

Share this post


Link to post
....Ce ai vazut mai demult era un studiu ? ...

 

Era un individ de pe opel parca, ce a luat mostre din mai multe tipuri de benizna si le-a testat in laborator. Am sa caut postul sa il pun.

Share this post


Link to post

Si asta iti da siguranta unei cercetari obiective ? Vezi ca el a pus accentul pe un singur aspect, cifra octanica. Cifra octanica mare poti obtine fara a parcurge tot ciclul de rafinare, prin aditivare. Au aparut si pastile "minune" in domeniu, iesi pe poarta rafinariei cu un produs neaccizat si apoi arunci o "pastila" in cisterna si descarci benzina la prima statie. Accidentul feroviar de la Mihailesti a fost cea mai buna dovada, in care, din pacate, si-au pierdut viata oameni, iar cercetarile s-au stins, brusc, cand s-a ajuns la cauza (vagon cisterna care pe acte era altceva si a fost tratat de catre pompieri ca atare, a rezultat o explozie neprevazuta). Smecheriile acestea-s cunoscute si sunt aplicate la nivelul competitional auto de vreo 40 de ani, dar nici unul nu si-ar baga benzina preparata in masina de strada, cu injectie controlata de catre altii si catalizatori.

Share this post


Link to post

In principiu sunt de acord cu teza lui Tolin. Atat la Cielo non-euro pe care l-am avut, cat si la Leganza utilizez exclusiv benzina lor cu CO 98. Si inca de la inceputul folosiri acesteia am constatat si eu acel miros specific de acetona... or whatever it is... insa performantele dinamice ale motoarelor, mai cu seama cel al Leganzei sunt net superioare raportat la momentele, rare, in care am alimentat si cu alt tip de benzina cu CO 95 (petrom, mol, efix).

Desigur, Cielo era non-euro, iar diferenta in comportamentul motorului nu era atat de evidenta. Totusi, la Leganza euro 2 diferenta este insa notabila.

 

Interesant mi se pare faptul ca la Matizul euro 3 cu care circula preponderent tatal meu (calatorii aprox. 70% extraurbane) utilizarea benzinei Luk CO 98 a adus o functionare mai stabila (trepidatia caracteristica redusa la ralanti), mai silentioasa si chiar mai economica decat la alimentarea cu benzine cu CO 95.. cei drept nu cu mult. Iar performantele dinamice ale Matizului de asemenea s-au imbunatatit (tatal meu schimba I-30 kph/ II-50 kph/ III-70 kph).

 

Si cu toate astea, mirosul la teava de esapament este diferit de cel al altor benzine (omv 100, petrom 99 etc.)

Edited by Mike1

Share this post


Link to post

Cel care a facut studiul era de pe bmwclub. Si nu a masurat doar cifra octanica, ci si cantitatea de sulf din benzina.

Nu mai tin minte daca a luat si alti factori in considerare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...