Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Man- ai dat dotarile VAN-ului. Sau nu vad eu bine?!

 

nu stiu daca vezi sau nu bine ... da SIGUR nu vezi tot

mai uitate o data, ptr comparatie am dat 2 sau 3 linkuri si un copi/paste de pe un site de dealer daewoo (nu aveam cum sa dau link ca acolo erau cam talmes balbes descrise)

 

 

.....

 

stimabile Lemon...

 

nu stiu ce cunoscuti aveti Dvs dar eu am intalnit oameni care au schimbat masini de 50.000+ Euro pe criteriu ca nu-i mai place culoarea.

 

tin sa mai precizez o data ca eu imi PERMIT un asemenea exercitiu nu ca sunt si atat de NEBUN sa o si fac. mie Loganul imi pare o masina "decenta" atata tot ... nu am facut nici pasiune si nici sechele,. pur si simplu imi pare cel mai bun raport dotari &calitate/ pret.

 

nu stiu cat de reduse trebuie sa fie veniturile celor ptr care se adreseaza dar eu pot sa-ti confirm ca o asa masina care cicula cca 10.000 Km/an te costa cu totul (rata + benzina + revizii + taxe) min 1000 lei / luna ... asta in conditiile in care salariu minim este de 500 iar cel mediu parca de 1500

 

subscriu la parerea ta despre faptul ca masina e proiectata sa fie fabricata ieftin, dar tin sa mentionez ca nu este neaparat si PROST, de altfel se poate vedea oricand pe strada. eu nu am vazut Logan cu capota ridicata pe marginea drumului, iar in service am vazut multe venite la revizie sau trosnite ... .

 

din moment ce ceea ce afirmati mai sus este o replica la un mesaj de al meu tin sa-ti precizez ca eu nu obisnuiesc sa fac cascadorii pe sosea (indiferent de ce masina conduc) nici nu cred ca sunt caracterizat de mitocania , aroganta si dispretul fata de alte marci de masini (consider ca asa ceva fac doar frustratii sau aia de au avut copilarie nefericite).

 

legat de copaci ... eu sincer am vazut alte masini infasurate de copaci dar ... am si precizat ... asta tine mai degraba de sofer si nu de masina

 

 

 

 

Mie logan club mi se pare o adunatura de manelisti care il pupa-n c** pe guta si pe 4mint (cunoscatorii stiu ce e ala). Atata timp cat ai ochelari de cal- nu poti vedea decat inainte: adica bordul din plastic de pet-uri si colectia de cruci din parbriz. Daca se adauga si zarurile de la oglinda si fanioanele+ocelarii infipti in aerisitoare- iese ceva super-tare.

Iar cand vezi ce tiuning isi fac unii la logan- te ia cu greata: capace cu spinner-re, fel si fel de briz-briz-uri, aripioare de rechin, embleme cu "M", si alte alea- sincer incerci sa te uiti in alte parti. Dar unde- ca astia-s multi si te invaluie...

 

asa ... si tu numa Logane "tunate" ai vazut?

 

da-mi voi sa te intreb ... tu in ce oras locuiesti (ai drumuri)? poate nu ar strica sa te gandesti la o relocare de domiciliu.

 

 

 

Eu sunt mandru ca mi-am inceput ucenicia intr-ale covrigului cu dacia 1300. Si da, n-am fost sofer pana nu i-am rupt setul motor intr-o vara, pe malul Moldovei (aveam cam 14 ani), spre surprinderea tatei care la 90/h abia vedea presiunea la ulei la 2 =)) . Si da- eram sofer bazat pe la 19 ani (cand am luat permisul-bine, in mai l-am luat, iar in iulie faceam 19) si faceam cate 2-3 pedale sa am ceva frana la tigaie. Abia in 99 toamna am progresat si noi la 1310 cu servofrana si in 2002 la supernova, cu care mi-am facut brandul ca la luptatorii de wrestling, ca nici aia n-avea servodirectie. Din 2004 am inceput sa slabesc, intrucat matizul avea servodirectie, iar acum am ajuns aschie, ca asta are si abs si nu mai pompez pedale.

DA, dom'le, soferii de logan is soferi adevarati, ca ei piloteaza rachiete sub-sonice, au o multitudine de sisteme de siguranta+ celebrele 3 stele obtinute de primul logan iesit pe poarta uzinei. De atunci incoace- numai bunul Dumnezeu si 4mint stiu care e adevarul si cate stele mai are caz...

 

fara suparare ... da tu cred ca nu aveai ganduri de pensionare daca conduceai o masina cu asa probleme.

am avut si eu 1310 ca prima masina ... da dubla pedala nu am ajuns niciodata sa dau.

iar despre comparatie intre 1310 si Logan ... eu zic ca in afara de nume ... nu prea avem ce compara

 

 

legat de masina de 5000 de Euro ... nu stiu ce a indrugat domnul Schweitzer

 

eu in general prefer sa-mi folosesc si propia gandire

 

iar de aici putem aplica un pic de aritmetica

 

cand a fost lansat ce-a mai "iefitina" versiune de Logan costa parca 5600 Euro, deci ... cu 600 mai mult decat targetul

 

de unde sa-i scoatem ? .,.. pai hai sa calculam ... empiric si destul de grosolan

 

- roti pe R14 in loc de R15 ... 20 Euro / roata => 100 Euro

- fara inchidere centralizata ... 15 Euro / usa => 60 Euro

- fara "antidemaraj" ... 40-50 Euro => 40 Euro

- fara turometru ... 50 Euro

- fara capace de roti ... 20 euro

- fara geam colorat ... 20 Euro

- fara iluminare torpedou si portbagaj ... zic eu 50 Euro

- fara protectii laterale ---- 20 Euro

- fara parasolar pasager --------10 Euro

- fara tetiere bancheta spate ... 2X10 Euiro => 20 Euro

- fara stpo frana suplimenatr ... 20 Euro

- tapiterie & interior si mai plastifiat => 50 Euro

 

nu am mai facu adunarea da' sare de 500 Euro

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
cand a fost lansat ce-a mai "iefitina" versiune de Logan costa parca 5600 Euro, deci ... cu 600 mai mult decat targetul

 

de unde sa-i scoatem ? .,.. pai hai sa calculam ... empiric si destul de grosolan

 

- roti pe R14 in loc de R15 ... 20 Euro / roata => 100 Euro

- fara inchidere centralizata ... 15 Euro / usa => 60 Euro

- fara "antidemaraj" ... 40-50 Euro => 40 Euro

- fara turometru ... 50 Euro

- fara capace de roti ... 20 euro

- fara geam colorat ... 20 Euro

- fara iluminare torpedou si portbagaj ... zic eu 50 Euro

- fara protectii laterale ---- 20 Euro

- fara parasolar pasager --------10 Euro

- fara tetiere bancheta spate ... 2X10 Euiro => 20 Euro

- fara stpo frana suplimenatr ... 20 Euro

- tapiterie & interior si mai plastifiat => 50 Euro

 

nu am mai facu adunarea da' sare de 500 Euro

EU nu stiu daca ai vrut sa supraevlauezi pe toate grosolan sau care a fost intentia ta. Tu vrei sa ai credibilitate cand trantesti niste cifre total de aiurea? CUm sa coste un bec si un intrerupator de la torpedou 50 eur? E 20 lei lampa, 20 lei intrerupatorul in magazin :| .

Share this post


Link to post
cand a fost lansat ce-a mai "iefitina" versiune de Logan costa parca 5600 Euro, deci ... cu 600 mai mult decat targetul

 

de unde sa-i scoatem ? .,.. pai hai sa calculam ... empiric si destul de grosolan

 

- fara tetiere bancheta spate ... 2X10 Euiro => 20 Euro

 

nu am mai facu adunarea da' sare de 500 Euro

 

Versiunea Ambiance (aia de 5000 euro care se vinde cu 6400) nu are tetiere spate !

 

Eu zic ca se poate continua ... si se poate ajunge ca Loganul sa fie chiar mai ieftin decit Tata Nano ... e suficient sa-i scoata din dotare motorul ;)

 

Apropo de logica: unde scrie, bade, ca se ia in calcul cursul de referinta al BNR?

 

Nu scrie nici unde ... da' in prostia mea de om care a facut ultimul curs de economie in 1989 (sub denumirea de "Economie politica. Politica economica a PCR") imi pun urmatoarea intrebare: daca pretul masinii este in euro (si aici o alta intrebare naiva: de ce in euro daca moneda tarii este leul ?) de ce nu poti plati masina in euro ci trebuie sa faci plata masinii in lei (indiferent daca dupa un curs stabilit de BNR sau stabilit pe imasul de la Mioveni) ???

Share this post


Link to post

> :) > :) pentru ca... legea nu te lasa? oricum sunt curios sa imi arati o singura marca in romania unde poti plati in mod oficial cu euro.

Edited by Mircea
Nu mai cita inutil mesajul anterior.

Share this post


Link to post

Daca mai vad posturi cum au fost cele pe care le-am sters aseara, daca mai vad injurii, apropouri la useri, aluzii, pareri nefondate si aberatii la metru patrat, va garantez ca acest topic se va sterge definitiv si irevocabil, iar primul care deschide alt topic despre Logan va fi sanctionat.

Consider ca multi dintre noi, in dorinta de a justifica alegerea facuta sau de a indulci strugurii, renuntam la ratiune in cazul discutiei despre aceste masini.

In concluzie, sa nu mai aud judecati de valoare emise la adresa posesorilor si conducatorilor de Logan, la adresa veniturilor sau capacitatilor intelectuale (pe care nu avem abilitatea de a le evalua). In plus, criticile care nu-s obiective, posturile "la 'sto", caterinca ieftina de sant, o sa atraga dupa sine sanctiuni. Mai mult, cel care va mai face asa ceva pe acest topic, va primi drept bonus 7 zile in care nu poate posta, ci doar citi.

Vorbesc serios si va rog sa tratati acest post ca atare.

Share this post


Link to post
1.Designul buid-to-cost : aspectul ieftin , cu multe muchii drepte .

2.Calitatea tablei lasa de dorit , nu este galvanizata si este foarte subitre , usor deformabila.

3.Vopseaua de proasta calitate , comparata cu vopseaua altor marci.

4.Calitatea plasticului interior lasa foarte mult de dorit , fiind de foarte proasta calitate.

5.Design interior spartan si butucanos ,bordul foarte gol , materiale josnice

6.Torpedoul nici macar nu se inchide cum trebuie , se vede un luft urias.

 

e singurul lucru cu care nu sunt de acord din tot ce ai spus . daca tabla de Logan e subtire cea de matiz sau spark cum e ? :D

 

edit . "tunning"-urile de prost gust , cruciulitele si alte accesorii sunt exceptii nu cred ca e cazul sa generalizam

Edited by salmontes

Share this post


Link to post

De acord cu andreib dar la restul nu e foarte departe de adevar... :D

Edited by alx

Share this post


Link to post
EU nu stiu daca ai vrut sa supraevlauezi pe toate grosolan sau care a fost intentia ta. Tu vrei sa ai credibilitate cand trantesti niste cifre total de aiurea? CUm sa coste un bec si un intrerupator de la torpedou 50 eur? E 20 lei lampa, 20 lei intrerupatorul in magazin :| .

 

 

eu am spus iluminare torpedou SI PORTBAGAJ, bag de seama ca e epidemie de citit trunghiat

 

iar in povestea asta cu iluminatul intra ceva mai multe elemente decat bec si intrerupator, ma refer la circuit electric, siguranta, etc

 

si poate ca eu am exagerat ... am si spus ca e o aproximare grosolana ... totusi banuiesc ca se vede clar ca la cea mai putin dotata versiune de logan mai se gaseste cate ceva de taiat ... cam asta era ideea

 

daca tu ai de gand sa te iei de amanunte ... nu ai decat ... dar nu te mai astepta sa-ti si raspund

Share this post


Link to post

Pai da, se gaseste mereu de taiat din orice, pana nu mai ramane nimic. Pai ce ai taiat tu acolo pana si cea mai penala dacie 1310 le are, si nu costa 5000 de euro. Cu banii aia iti iei o flota intreaga si cand se strica una, o arunci si iei alta la rand. In felul asta zic eu ca nu ai probleme cativa ani si ai si dotari mai multe!

Share this post


Link to post

In caz ca nu ati vazut pagina anterioara:

 

Daca mai vad posturi cum au fost cele pe care le-am sters aseara, daca mai vad injurii, apropouri la useri, aluzii, pareri nefondate si aberatii la metru patrat, va garantez ca acest topic se va sterge definitiv si irevocabil, iar primul care deschide alt topic despre Logan va fi sanctionat.

Consider ca multi dintre noi, in dorinta de a justifica alegerea facuta sau de a indulci strugurii, renuntam la ratiune in cazul discutiei despre aceste masini.

In concluzie, sa nu mai aud judecati de valoare emise la adresa posesorilor si conducatorilor de Logan, la adresa veniturilor sau capacitatilor intelectuale (pe care nu avem abilitatea de a le evalua). In plus, criticile care nu-s obiective, posturile "la 'sto", caterinca ieftina de sant, o sa atraga dupa sine sanctiuni. Mai mult, cel care va mai face asa ceva pe acest topic, va primi drept bonus 7 zile in care nu poate posta, ci doar citi.

Vorbesc serios si va rog sa tratati acest post ca atare.

Share this post


Link to post
- fara "antidemaraj" ... 40-50 Euro => 40 Euro

 

Fara nici o gluma .. ce e antidemarajul asta?

Share this post


Link to post

cred ca imobilizatorul...

Share this post


Link to post
Pai da, se gaseste mereu de taiat din orice, pana nu mai ramane nimic. Pai ce ai taiat tu acolo pana si cea mai penala dacie 1310 le are, si nu costa 5000 de euro. Cu banii aia iti iei o flota intreaga si cand se strica una, o arunci si iei alta la rand. In felul asta zic eu ca nu ai probleme cativa ani si ai si dotari mai multe!

 

 

imi cer scuze ... da unde ai vazut tu ca modelul de 5000 (ca de altfel si cel de 10.000) se lauda a fi super "dotat"?????!!!!!

 

Loanul este o masina simpla ... cu dotari minime ... atata tot, nu cred ca a avut nimeni alte pretentiai

 

 

despre antidemaraj ... da este aceeali lucru cu imobilizatorul ... un sistem care se doreste a fi antifurt

Share this post


Link to post

Toata isteria asta cu Loganul o sa se transfere in isteria cu TATA, despre care s-au zis vrute si nevrute .

Share this post


Link to post

Aia nu e Dacie.

Share this post


Link to post

Este cit se poate de Logan, priveste cu atentie oglinda si usa din fata, sunt identice cu cele de logan, chiar si partea de jos a spoilerului se aseamana cu cel de MCV. Platforma este comuna si multe alte repere.Asta inseamna globalizarea tocmai de aceia toate masinile seamana si toate au aproape acelasi comportament rutier. Adica masinile sub o anumita suma sunt la fel diferentele se remarca la cele peste 20k E .

Share this post


Link to post

Din contra, daca te uiti cu atentie oglinzile nu sunt la fel. :D Nu au nici macar aceeasi forma, nu zic si de culori.

 

Dar se remarca montantul din spate cu exces de tabla.

 

Cat despre partea cu globalizarea din postul tau... no comment, dar te pot baga la gazeta.

Share this post


Link to post

Logan are oglinzi de-alea ? Tin minte niste chestii mici, negre, de plastic nevopsit.

 

Logan parca are manere la portiere tot negre, nevopsite.

 

Farurile sunt din alt film, nu Logan.

 

Semnalizatoarele laterale sunt albe si unghiulare, spre deosebire de galbene si rotunde la Logan.

 

Sunt cu totul alt gen de bandouri laterale (alea de protejat portierele).

 

Si in plus, emblema de pe jante este acoperita cu negru, probabil ca sa nu se vada marca reala a masinii :P

Share this post


Link to post

Oglinzile mi se par diferite, usa din fata e diferita prin adancitura aia in forma de V de la oglinda care se prelungeste pe aripa. Manerele de la usi parca sunt diferite, iar asta mi se pare un indiciu ca nu ar fi vorba de Logan, daca tot vorbim de elemente comune in vederea economiei. Asemanarea izbitoare care ma face sa fiu retinut in a afirma ca nu e vorba de o Dacie este cea a grilelor din fata, cu banda aia argintie deasupra.

Daca se confirma zilele care vine pozele astea, poate ar trebui separat topic-ul ca dup-aia nu mai stie lumea ce masina sa critice mai intai. :->

L.E. : usa din fata e complet diferita, daca te uiti atent la loganul din spate ai sa vezi ca la capatul unde se inchide portiera nu e dreapta, pe cand la hatch-ul din prim plan mie mi se pare dreapta

Edited by andrew

Share this post


Link to post

Oglinzile sunt la fel ca cele de pe modelul de varf 1,6L 16V. Pe grila fata se vede clar locul siglei care este in forma de scut. Triplele spate au o oglinda rotunda ca la MCV. Sunt sanse foarte mari sa fie Dacia hatchback, o versiune intermediara cu bandouri negre si parasocuri in culoarea caroseriei. Se adevereste si stirea vehiculata conform careia Dacia isi schimba segmentul tinta, coborand cam cu 10 ani limita de sus :) . E mult mai "tineresc" si fiind hatch, poate da domnul sa faca si bancheta rabatabila sa mai intre si alte chestii in spate in afara de ramatorul si zarzavaturile de la tara.

De data asta celebrul marketing Renault face o miscare inteligenta.

Share this post


Link to post

Da , chiar este Dacia , insa nu este Logan , ci urmatorul model Dacia derivat din Sandero.Poate fi vazut in Pitesti la Stadion , unde da ture.Este un pas inainte fata de designul Loganului , inta in realitate arata putin mai ciudat decat in poza.

 

Bordul este le fel ca la Logan , insa sunt modificate usile.

Edited by LemonDemon

Share this post


Link to post

Esti sigur ca e acelasi bord ca la Logan?

Mie nu mi s-au parut identice: butoane, comutatoare, volan, afisaj tablou bord etc.

Maruntisuri, de altfel...

Share this post


Link to post
Aia nu e Dacie.

 

e tot atat de "dacie" cat e si Loganul clasic

 

adica o masina proiectata de Reno si fabricata in tari ca Romania

 

Din contra, daca te uiti cu atentie oglinzile nu sunt la fel. :D

...

 

uitate si tu mai atent la LGN-ele de pe strada ... o sa observi ca exista mai multe feluri de oglinzi

Share this post


Link to post

Mai Tarzy sa stii ca si eu sunt de aceiasi parere, colegii nostri de forum nu mai ies din casa astfel nu au observat ca Loganul are mai multe tipuri de oglinzi .

 

Mai baieti mai iesiti din casa altfel o sa para ireal mediul inconjurator poate chiar mai urat decit mediul virtual in care stati toata ziua (Vaxxi stie despre ce e vorba ...lumea de afara are o rezolutie mai mica ki ki ki ) .

 

Este normal ca Dacia sa gandeasca inainte nu degeaba Reno s-a mutat la TITU de Dambovita, fara concurenta aici Loganul este fruntas la vanzari iar statisticile anunta ca anul 2008 va fii un an record in vanzari auto, cine castiga piata romaneasca auto face bani frumosi si trebuie sa ne aducem auto ca piata auto din RO este o afacere de peste un miliard de euro .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...