Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

aseara la TV cica o sa fie cu 1000 Euro mai mult decat Berlina

Share this post


Link to post
aseara la TV cica o sa fie cu 1000 Euro mai mult decat Berlina

 

Deci si asta a ratat sansa de a fi masina de 5000 (euro, dolari ... ) :(

Edited by adrian_r5

Share this post


Link to post
aseara la TV cica o sa fie cu 1000 Euro mai mult decat Berlina

 

Suma nu e irealista, dar sunt curios de unde s-a "obtinut" informatia. Asa .. "la tv" se spun multe. Am incetat sa cred in ele cam tot atunci cand am incetat sa cred ca barza naste pui vii. AHH.. bulina va rog!

Share this post


Link to post
Deci si asta a ratat sansa de a fi masina de 5000 (euro, dolari ... ) :(

 

Din simplul motiv ca nu ar cumpara-o nimeni... Romanul cumpara fulopshians bre, nu se incurca el cu chele... Vezi si faptul ca ambition e cel mai cumparat logan...

Share this post


Link to post

Alta informatie de la tv? :) Pentru ca parerea mea e ca majoritatea sunt de 1.4 pe strada. Ambishionul se vinde cu motorul asta?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

nici eu nu pun mare baza pe ce se aude la TV

 

cred eu ca se incearca marea cu degetul ...

 

un zvon mic aici, ... o info semioficiala dincolo

 

etc

 

ca sa simta un puls al pietei

 

 

suma mai "mare" decat modelul etalon (berlina nu prea are justificare ... in sandel intra ceva mai purtina tabla ... asa ca logic si normal ar fi sa fie mai ieftin

 

da ... cine mai tine cont de logica in ziua de azi

 

singura explicatie "plauzibila" ar fi ca "diferentele" sa fie mai bune calitativ ... cu toate ca eu personal nu prea am de gand sa diger asa ceva ... cum naiba 3-4 butoane mai rotujite sa fie mai scumpe cu 1000 Euro si+-un portbagaj de 500 litri???!!!

sincer nu m-as mira ca la lansare masina sa fie banduta cu cca 4-600 Euroi mai ieftina decat omoloaga berlina

 

 

ptr cei cu 5000 Euro ... poate daca Euro ao ajunge la 4,2+ lei ... nu ar trebui sa ne mire

 

eu am explicat (chiar argumentat) ca la aceea vreme nu era un target de neatins ... insa lumea mai evolueaza ... de ce dumnezeu sa scoata Reno un model mai ieftin daca ceea ce ofera acum se vinde "pe liste"? asa ... din filantropie?

 

cei care doresc sa-si schimbe Matizurile cu ea ... diupa mine nu e deloc acceasi masina, sandel va fi mai "motorizat" (adica consum & taxe mai mari), mai lung si mai ales mai lat (adio versatilitate in oras, poate il parchezi mai usor decat pe berlina dar ... in nici un caz la fel de usor decat un Tico/Matiz), si din cate bag de seama mai scump cu destul de mult ...

 

Din simplul motiv ca nu ar cumpara-o nimeni... Romanul cumpara fulopshians bre, nu se incurca el cu chele... Vezi si faptul ca ambition e cel mai cumparat logan...

 

hmmm ... zici tu ...

 

parerea mea ca s-ar vinde in draci versiunile chele ... ptr taxi, ptr firme, etc

totul e sa permita ca si optional AC si eventual ABS

 

istoria se cam repeta in general ... nu avem decat sa ne uitam cum a fost acum cativa ani cu Solenta/DSN ... varfuri de vanzarti au fost la modelele chele si la cele full-option

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
Din simplul motiv ca nu ar cumpara-o nimeni... Romanul cumpara fulopshians bre, nu se incurca el cu chele...

 

Cind nenea ala cu nume de produs lactat de la Renault a spus (e drept ca asta se intimpla in mileniul trecut ;) ) ca vor scoate o masina cu pretul de 5000 n-a spus ca masina aia va fi "fulopshians" la banii astia ... iar eu am gindit atunci (ca si acum) ca modelul cel mai slab dotat se va vinde la pretul asta.

Stie cineva, cumva, daca Dacia (by Renault) a incercat sa vinda Logan Ambiance cu 5000 euro iar incercarea a fost un esec total (adica au ramas cu marfa pe raft) ? ... oare singura metoda prin care au reusit sa vinda si Logan Ambiance sa fie cresterea pretului cu aproape 30 % ???

Share this post


Link to post
singura explicatie "plauzibila" ar fi ca "diferentele" sa fie mai bune calitativ ... cu toate ca eu personal nu prea am de gand sa diger asa ceva ... cum naiba 3-4 butoane mai rotujite sa fie mai scumpe cu 1000 Euro si+-un portbagaj de 500 litri???!!!

sincer nu m-as mira ca la lansare masina sa fie banduta cu cca 4-600 Euroi mai ieftina decat omoloaga berlina

Tin sa-ti reamintesc ca intotdeauna clio bicorp a fost mai scump decat symbol, la megane cam lafel.

 

Pentru mine daca ii schimba fetele alea de usi de aro de la berlina, daca ii face o linie a caroseriei mai decenta (adica vazuta life, nu in poze) are sanse reale de a avea appeal la tineri care nu dau doi bani pe o cutie mare si patrata de tabla cu portbagaj de 500l,

Share this post


Link to post

Si bordul, si bordul...si sigla aia mare din fata.

Share this post


Link to post
Tin sa-ti reamintesc ca intotdeauna clio bicorp a fost mai scump decat symbol, la megane cam lafel.

 

Clio bicorp s-a facut parca in Franta si Slovenia iar Symbol-ul la turci ...

Share this post


Link to post
Pentru mine daca ii schimba fetele alea de usi de aro de la berlina, daca ii face o linie a caroseriei mai decenta (adica vazuta life, nu in poze) are sanse reale de a avea appeal la tineri care nu dau doi bani pe o cutie mare si patrata de tabla cu portbagaj de 500l,

 

Perfect de acord.

Defapt sa fiu sincer, cel putin din punctul meu de vedere afecteaza mai putin design-ul exterior, daca lasa fetele alea de usi asa cum sunt in pozele de la Sandero, iar masina in varianta cu servodirectie, AC, geamuri electrice pe fata si ABS/ Airbag costa la vreo 7500E +- 500E au sanse mari sa cucereasca mare parte din publicul mai tanar. Eu as lua in calcul serios varianta asta, pentru ca la dotarile astea n-ar avea rival pe piata masinilor noi, la fel ca si berlina dealtfel.

Share this post


Link to post

OFF: In martie, din cate am inteles o sa apara si noul Aveo Hatchback...care poate fi concurenta pentru Sandel...

Share this post


Link to post
Tin sa-ti reamintesc ca intotdeauna clio bicorp a fost mai scump decat symbol, la megane cam lafel.

 

Pentru mine daca ii schimba fetele alea de usi de aro de la berlina, daca ii face o linie a caroseriei mai decenta (adica vazuta life, nu in poze) are sanse reale de a avea appeal la tineri care nu dau doi bani pe o cutie mare si patrata de tabla cu portbagaj de 500l,

 

 

stiu asta ... numa ca symbolul e fabricat in turcia iar in franta "bicorbul".... practic sunt masini TOTAL diferite

 

sandel asta va fi fabricat tot la pitesti tot de aceeasi lucratori si destul de probabil pe aceeasi linie de productie

 

in plus ... se vede foarte clar ca noi avem pareri TOTAL diferite privind criteriile de alegere a unei masini

Edited by tarzy

Share this post


Link to post

@s0r|n3l: Aveo hatch cu aceleasi dotari pe care le-am enumerat ma astept sa coste la vreo 9000E+. Din ce am aruncat o privire fugara pe dotari, in cazul berlinei, Logan cu geamuri electrice fata, abs, ac - 7550E, aveo cu aceleasi dotari -poate si ceva in plus, dar minimul de configuratie de la Aveo care contine cele de mai sus, motor de 1.2 8V = 9430E. Eu ziceam ca daca diferenta de pret sa va pastra la hatch-uri, Sandero va avea mare .

Nu caut sa laud Logan-ul, mie personal berlina nu mi-a placut, nu mi-am gasit locul in ea, dar sunt tanar si deocamdata dicteaza bugetul. Daca as avea aia 2000E in plus, cu siguranta nu mi-as face probleme si m-as orienta catre Aveo, imi place mai mult si ca design interior, si ca design exterior.

L.E. : m-am uitat mai atent si la preturile alea nici Aveo nici Logan n-au ABS, my bad

Edited by andrew

Share this post


Link to post

Daca aste e noul design, e mult pestre frigider. Arata chiar bine. Mai ramane de vazut in realitate cum va fi.

Share this post


Link to post

Doar nu crezi ca o sa arate Logan asa in urmatorii 5 ani?

Share this post


Link to post

@andrew

ce-a mai ieftina versiune care sa aiba ce vrei tu (ABS, AC si geamuri electrice fata) este ABS Plus (ac-ul e optiune) care face in fctioe de motorizare 7800 Euro la 1,4 MPI sau 8200 la 1,6 MPI

 

mai poti adauga si airbaguri laterale ptr inca 200 Euro

 

hehehe...

uite un rendering...

 

 

Si cateva spyshot-uri...

 

asta e o Laguna photoshopata

Edited by Mircea
Nu citam si pozele...

Share this post


Link to post
da ... eu cand ma uit (in poze) la spate de Santero parca vad spate de matiz (din ala mai dotat, cu copertina si talpici de saniuta pe plafon)

La matiz nu vad tablaraia si stopurile alea obscene.

 

Botul lui Sandel, mda, poate m-am obisnuit de la Clio, poate nu, in orice caz farurile sunt mai bine proportionate ca la Logan, unde veneau ca nuca-n perete.

 

aseara la TV cica o sa fie cu 1000 Euro mai mult decat Berlina

Misto strategie de agatat tineretul, care oricum in Romania cam uraste hatch-urile si vrea masina mare...

 

 

 

Tin sa-ti reamintesc ca intotdeauna clio bicorp a fost mai scump decat symbol, la megane cam lafel.

 

Pentru mine daca ii schimba fetele alea de usi de aro de la berlina, daca ii face o linie a caroseriei mai decenta (adica vazuta life, nu in poze) are sanse reale de a avea appeal la tineri care nu dau doi bani pe o cutie mare si patrata de tabla cu portbagaj de 500l,

Pentru ca interiorul la bicorp are o cu totul alta calitate decat la Symbol, la acesta din urma te simti ca in Solenza de pitesti la calitatea plasticelor si a interiorului in general. De asta era mai scump bicorpul, si de asta s-a vandut mai putin.

 

Din pacate tineretul roman de multe ori uraste hatch-urile, inca nu a depasit frustrarea comunista de a-si lua exact masina ce i se potriveste, mai degraba vrea ceva mare, sa-i compenseze scula mica si sa se poate masura cu vecinu'. Zi-i unui posesor de "Logan furios" de 19 ani sa-si ia matiz, sa vezi ce stramba din nas. Cam la fel cum stramba cand il intrebi de ce alimenteaza de 200 de mii.

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

M-am corectat, am vazut dupa ce am postat ca defapt n-avea ABS. Oricum, diferenta intre Logan si Aveo cu aceleasi dotari se situeaza undeva la 2000E. Daca Dacia reuseste sa pastreze diferenta asta de pret si la hatch, restilizand un pic interiorul, sa arate cam ca poza din link-ul postat de mine la interiorul Sandero, vor avea numai de castigat.

Edited by andrew

Share this post


Link to post

La antena 3 aseara au zis ca va costa cu 1000 de euro mai mult decat Loganul.

Share this post


Link to post
asta e o Laguna photoshopata

pai da, laguna veche cu cateva elemente de logan...jante, fata de Sandel...etc...

Si probabil s-au gandit la abordarea asta "de 5 usi" din cauza "gurilor rele" care se plang ca e portbagajul mare si nu au cum sa-l umple...acum se ridica cu tot cu luneta...na...

Share this post


Link to post
.....

 

Din pacate tineretul roman de multe ori uraste hatch-urile, inca nu a depasit frustrarea comunista de a-si lua exact masina ce i se potriveste, mai degraba vrea ceva mare, sa-i compenseze scula mica si sa se poate masura cu vecinu'. Zi-i unui posesor de "Logan furios" de 19 ani sa-si ia matiz, sa vezi ce stramba din nas. Cam la fel cum stramba cand il intrebi de ce alimenteaza de 200 de mii.

 

eu nu ma mai consider tanar (am peste 33), da' nu am nici frustrari si nici despre sula nu am primit pana acum plangeri

 

despre matiz, eu personal am spus pas ... pur si simplu ptr ca nu-mi8 place sa fiu chiar tot timpul "intim" cu pasagerul din dreapta.

 

a ... iar despre bagat benzina ... eu de fiecare data (adica saptamanal) bag de mai mult de 150 lei ptr ca am unde,

 

stiti ca cei de la MOL au nu stiu ce promotie .. ca daca bagi mai mult de 30 litri poti participa la nu stiu ce tombola ... habar nu aveti voi ce nervi :spumelagura: isi face soata ... ca in Tico ei ... nu are unde baga atat

 

 

M-am corectat, am vazut dupa ce am postat ca defapt n-avea ABS. Oricum, diferenta intre Logan si Aveo cu aceleasi dotari se situeaza undeva la 2000E. Daca Dacia reuseste sa pastreze diferenta asta de pret si la hatch, restilizand un pic interiorul, sa arate cam ca poza din link-ul postat de mine la interiorul Sandero, vor avea numai de castigat.

 

nu uita sa adaugi si celelalte costuri de exploatare si (eventual) finatare

 

la Logan ai sigur CASCO mult mai ieftin, nici la revizii nu sta prea rau, iar finatare ... credit pe 10 ani, dobanzi bunicele, etc

Share this post


Link to post

10 ani pentru un logan!? Dumnezeule- e inumana oferta. Pe 30 nu se poate?! Dau inapoi oxid de fier calitatea intai.

Ce conteaza ca am atatea oferte, daca la calitate primesc un zero barat?! Ce ma incalzeste ca am service aproape si piese iftine- sa stau cu mecanicii de vorba?!

Daca se imbunatateste aspectul si CALITATEA, vor avea de castigat TOTI: producatorul si consumatorul.

Share this post


Link to post

Trebuie sa fii nedus la biserica rau de tot sa-ti faci credit la ORICE masina pe 10 ani, cu atat mai mult la un logan sau la o masina din gama celor "de consumatie", sincer acum.

 

Auzi mai tarzy, dar in tico(masina mai mica decat matizu) nu esti mai intim cu pasagerul, numai in matiz?

 

 

La ce banci sunt mai creditele astea asa avantajoase?

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...