Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Puneti-va de acord, ori M=L, ori M>L ?

Am zis "un Matiz" fiindca unui Matiz i-am vazut bara data jos lovit fiind in aripa stanga, ceea ce nu prea am vazut pana acum. Dar mai gresesc si robotii, nu?

Edited by vijelie

Share this post


Link to post

Pai? Ai vazut tu robotei pe stop? :) )

Share this post


Link to post

Eu am vazut langa mine la semafor un logan caruia i-a sarit luneta fiind lovit putin in spate de alta masina. Am ramas prost...

Edited by cristi_vb

Share this post


Link to post

Astea sunt cazuri particulare!!! Nu se pune!!!

 

:-? Stai... ca, de fapt, in lumina existentei sudoritei, toate sunt, de fapt, cazuri particulare. Dar tot nu se pune!

Share this post


Link to post

Ce legatura are baba cu mitraliera? Bara aia este facut sa reziste la un impact de 4km/h fara deformare, daca tin eu bine minte, nu in ea sta rezistenta masinii la impact.

Sa inteleg ca la logan rezitenta la impact frontal sta in bucata aia de plastic??

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Alo, domnu, aripa e in lateral, faci confuzie si dumneata.

Stiu ca e un caz particular, dar la o masina noua sa-i SARA BARA LA O LOVITURA LATERALA???

Share this post


Link to post

Si bara nu vine si pe laterala masinii? Ma rog, chiar nu inteleg ce legatura are faza asta cu siguranta si cu baba care sudeaza logane, dar nu conteaza, daca n-ai nimerit-o cu stelele, poate merge asa!

Share this post


Link to post

Tie chiar ti se pare in regula ca la o astfel de lovitura sa cada toata bara? Mie nu, o deformare era de ajuns.

Share this post


Link to post

Deci, bucata aia de plastic cu rol de ornament si strangator de zgarieturi enervante nu este facuta sa protejeze mare lucru, asta este clar. Acum, daca tu crezi ca bucata aia de plastic iti poate salva viata, asta este problema ta. Te invit sa te uiti pe euroncap.com si vei vedea acolo o poza sau mai multe cu matiz infipt frontal si vei vedea ca nu se deformeaza decat pana la nivelul parbrizului, atat.

O posibila explicatie ar fi ca din cauza loviturii in lateral, se pot reteza suportii de prindere ai barii, si asta o poate face sa cada.

Alta ar putea fi ca cel care a montat-o acolo nu a facut treaba buna.

Dar totusi, care este legatura cu sudurile din 2 in 3 de la logan :D :-? ??

Share this post


Link to post

Sudurile alea "din 2 in 3" le-ai numarat personal sau vorbesti cu gandul la sudorita de la Pitesti?

Share this post


Link to post

Vorbesc cum vorbesti si tu de la postul #4321 incoace...

Share this post


Link to post

E bine, inseamna ca recunosti ca alea de ieri au fost argumentate, mai am putin si te conving sa-ti iei Logan, nu?

Share this post


Link to post

Ma refeream strict la discutia de acum, cu stelele...nu te bucura prea tare. Daca voiam imi luam logan, dar dupa cum vezi, am Matiz :lavolan: .

P.S: Macar ai recunoscut si tu ca ai vorbit asa..ca sa facem conversatie.

Share this post


Link to post

Omul zice de luneta, voi ziceti de bara.

Share this post


Link to post
Alo, domnu, aripa e in lateral, faci confuzie si dumneata.

Stiu ca e un caz particular, dar la o masina noua sa-i SARA BARA LA O LOVITURA LATERALA???

Ei hai las-o moarta! Spoilerul de matiz e prins in 6 suruburi:

2+2 in contraaripi

2 in fata

Mie mi-a fost smuls spoilerul de pe masina de un taximetrist, l-a agatat din interior si l-a tras jos prin ruperea celor 3 urechi din partea stg dar nu o sa vezi NICIODATA un spoiler de matiz care cade din senin (el NU sta deloc daca nu prinzi toate suruburile!).

Share this post


Link to post

Domnu' Vijelie, da' cu asta cum o fi? http://www.stiri24.ro/article.php?id=215099 . 4-2 pentru Logan. Sau pentru Matiz?

De aici eu ce sa inteleg, ca mai bine imi iau Matiz (de fapt mi-am si luat, dar nu din cauza asta) decat Logan, nu?

Tot faci referire la faptul ca i-a cazut bara unui Matiz la lovitura in aripa... asa si? Vrei sa scormonesc p'aci pe forum sa-ti arat un Logan cu aripa "stransa" langa portiera de zici ca e din carpa? Ce ar demonstra asta?

Intr-un accident e mai importanta "sansa" decat stelele si quasarii aia de-i tot imprastie Euro îNCAP. Mai ales ca multe puncte sunt date pentru bipaitoare la centura si alte tampenii.

Chiar nu am vrut sa scriu nimic pe topicul asta... ca e mai mult flamebait pe el decat informatie. In schimb tonul "superior" al domnului Vijelie eu l-as sanctiona.

(Promit ca nu mai scriu pe topicul asta pentru, cel putin nu ca raspuns la vreun post al lui Vijelie. Cat despre Tarzy... chiar ca nu e nimic de comentat.)

Share this post


Link to post

Toate pana aici, nu facem comparatii intre masini facand trimiteri la accidente atat de grave ca fiind rezultate la fotbal. Nu e meci sa spui scorul, sunt vietile oamenilor.

 

Avand in vedere ca acest topic este o sursa continua de off-topic, flame si agitatie (neaducand nici o informatie noua UTILA) se inchide.

Share this post


Link to post

O informatie noua, asa ca se redeschide.

 

Pentru cine nu era convins de capacitatea de productie a robotilor industriali din fabrica Dacia - Renault Mioveni Pitesti, iata un film explicativ.

 

http://www.youtube.com/watch?v=P2y7rMoL4jM

 

Recomand urmarirea atenta a procesului de reglare fina a portierei de pe partea dreapta de catre robotul X123CIOCAN =))

Share this post


Link to post
Pentru informatia ta si matizul are tot atatea stele cat are si loganul, asa ca iar confunzi.

 

hmmm ... se pare ca nu prea se intelege asa pe vorbe

 

am mai spus ... Matizul este incadrat la alta clasa de masini decat Loganul, (Matiz la Superminis iar Loganul la Small Family Cars) chiar nu-si au rostul comparatii de acest gen, e ca si cum ai compara un pusti de la scoala primara cu-un handralu de la liceu (hai sa va fac pe plac ... de la scoala profesionala)

 

faptul ca au acelasi orizont de pret nu inseamna neaparat ca sunt si-n aceeasi "clasa"

 

 

 

...

 

Cat despre Tarzy... chiar ca nu e nimic de comentat.)

 

adica ... ???? te rog frumos, ma consider baiat mare si pot suporta adevarul aruncat drept in fata

 

am explicat sper eu destul de clar si argumentat faptul ca intretinerea LGN-ului se poate face fara rabat de calitate in cu sume mult mai reduse decat cele vehiculate "direct" in service

 

nu mi-am permis niciodata sa fac afirmatii fara sustinere si de aceea as aprecia daca mi s-ar raspunde in acelasi mod.

Share this post


Link to post

GATA! Am inchis topicul 2 zile ca sa terminati aceasta disputa! Continuati asa si dau warn pt fiecare post scris!

Share this post


Link to post

@VAXXI

Cu siguranta acel ciocan era din cauciuc, un material moale altfel sarea ca dracu vopseaua

Share this post


Link to post

Nici nu conteaza :) )

Bre, voi chiar nu vedeti ca se produce "identic si la fel" ca defuncta 13xx?

Share this post


Link to post

Bre ,sa vad si eu filme cu ce se intampla la fabrica de la craiova. Sau acolo cei care dau cu ciocanu sunt de fapt robotii, acolo fiind totul prea sistematizat pt era noastra :) )

Share this post


Link to post
Controlul calitatii e mai mare. ;)

 

Ce calitate, dom'le?! Noi aicea lucram pe-ncredere! Ce daca s-a stricat? Nu vezi ca e plina lumea de stricaciuni?! Holograma? Ciocane?! Rugina?!

 

Hai sa fim seriosi, la Dacia se continua traditia...Dacia: ciocane, bumni bine plasati, sudura manuala TOTALA (adica nema roboti), carpeli etc. Bietul Matiz- o gramada de robotei lucrau la sudura, aici tanti Geta si nea' Gigi (robotii universali ai uzinei Dacia) lucreaza in functie de cantitatea de etilice consumate. Pacat, solenza putea ramane masina romanului (o masina ieftina, buna, ieftin de intretinut). Totusi trebuia sa se fabrice frigiderul, care e mai scump, prost calitativ (vezi filmul de mai sus) si are consumabile scumpe. Calitate. bai rino.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...