Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Toate autoturismele la vare VIN-ul incepe cu KL... sunt fabricate in coreea de sud. Vezi aici

 

Si Vin-ul meu incepe cu KL... Poti vedea usor pe strada la Aveo-uri parcate, se vede VIN-ul in coltul stg jos de la parbriz!

Share this post


Link to post
.... Aveo sunt asamblate la polaci, nu stiu daca in ro s-au adus koreene...sau poate ma insel eu...

Noi iti tot spunem tu insa o tii pe a ta dupa care faci un pas inapoi si recunosti ca poate te inseli...a mea e din iunie 2007 e coreeana, din Polonia au inceput, cred, sa apara de la inceputul lui 2008. E chiar atat de greu sa intelegi aspectul asta? Sarbatori fericite!

Share this post


Link to post

Si a tatei e tot de la galbejiti, am mai spus. Batman, batman...

Share this post


Link to post

Am masina din 19 iunie 2008 si este made in Koreea. VIN-ul incepe cu KL.

Share this post


Link to post

A mea este cumparata pe 30 mai 2008, si este facuta in ianuarie 2008 , este fabricata in Corea. Ca si tine Myg , V.I.N.-ul meu incepe tot cu KL.

 

In Polonia nu se face decat Hatchbackul nou al lui aveo. Am intrebat la reprezentanta. Sedanul (de la noi ) se face in Corea.

 

Sunteti offtopic.

Edited by tudor2402popescu

Share this post


Link to post

SCUZE DE OFF-TOPIC

 

Stie careva unde gasesc masini Chevrolet in special Aveo preluate de leasing...adica de la aia care nu au mai platit ?

Share this post


Link to post

La firmele de leasing. :)

Mergi pe la reprezentantele lor si interseaza-te.

Share this post


Link to post
adostar, Aveo s-au fabricat toate in Korea pana in 2008 (atat varianta HB ex-Kalos cat si sedanul redesenat). Din 2008 au inceput sa fabrice si in Polonia, odata cu introducerea modelului HB nou si renuntarea la varianta Kalos-like.

Lucian, nu conteaza nivelul de echipare si nici motorizarea, nici un Aveo sedan nu are "blanita". In schimb stiu ca la cele din 2006 (ca al tatalui tau) au fost si mai zgarciti decat de obicei si nu au pus jante de aliaj pe variantele de varf Platinum/Premium. Din 2007 au fost mai darnici, dar s-au limitat numai la jante... :)

 

Eu am Aveo din august 2006 si are jante.

Share this post


Link to post

In noiembrie 2006, cand mi-am comandat Lacetti de la GTT mi s-a zis ca Aveo Sedan vine cu jante de tabla in orice versiune dar le pun ei de aliaj pentru versiunea de top...din pacate n-am mai luat Aveo si am pierdut jantele aliaj moka de la ei :D

Share this post


Link to post

O sa-mi exprim si eu parerea despre masina pe care o detin!

Chevrolet Kalos 1,4 16 valve hatchback!

In mare mi se pare o masina ok pentru banii ei!

Consumul este cam maricel , dar poti scoate un 6,5 la drum intins!

Din punctul meu de vedere se infige superb in treptele 2 si 3!4 i 5 fiind foarte subunitare!

Treapta a 5-a mi se pare normal sa fie subunitara , dar a 4-a ma asteptam sa fie putin mai "sprintena"!

Nu inteleg de ce se simte imediat comportamentul masinii cand bate vantul , indiferent de intensitate!Sau , poate mi se pare mie!

Stabilitatea in curbe lasa de dorit!De asemenea imi displace total faptul ca acesti koreeni nu au creat un loc special de depozitare a triunghiului reflectorizant , a trusei de prim ajutor si a extinctorului!

Share this post


Link to post

Imi dau si eu cu parerea, dupa 30.000 km de condus Aveo sedan 1.4, 16valve

 

1. Consumul mi se pare ok. Eu nu merg deloc frumos cu ea si dupa ce si-a dat drumul masina (dupa 6000 km, asa am simtit eu, ca dupa 6000km a inceput sa mearga bine), consuma foarte bine pentru cat o forjez eu. Imi iese consum mediu pe undeva pe la 9L/100km, mers cam peste tot 140-170 la ora inafara si 80-120 in sate. In oras, imi ia maxim 10-11L%, cu A/C pornit pe treapta 1.

 

2. Se tine bine si directia, chiar si cauciucurile originale, m-au tinut 30.000km, acuma le-am schimbat.

 

3. Faptul ca s-au gandit bajetii cand au proiectat-o, in sensul ca A/C-ul se decupleaza pe undeva dupa 4700 ture, ca sa ai stung, cand ii dai in gura, e o chestie foarte buna. E normal ca A/C-ul sa ia din puterea masinii, se simte destul de tare la Aveo ce e drept, dar trebuie sa fim constienti ca e un amarat de motor de 1.4L.

 

4. Condusul masinii mele imi face foarte mare placere. Am mai condus destule alte masini, ce e drept, toate cu valoare sub 20.000 Euro si Aveo mi se pare pe undeva peste mediu. Adica, fata de Logan, Sandero, Clio Simbol, C3, C4, Albea, Punto si mai cateva, mi se pare net superioara ca si confort si mie unul, si ca si siguranta, nu stiu de ce. Eu nu dau doi bani pe ce imi zic prietenii ca vai, ca sa vezi, ca "eu mi-am luat logan imediat ce am vazut cate stele are Aveo la siguranta." Dar nu departe de valoarea Aveo-ului, ca si pret, dar cu un confort si o placere si mai mare de condus, mi s-a parut, dintre cele cu care m-am mai dat, Peugeot 207 si Kia Ceed. Astea parca au un surplus de confort.

 

Ce nu-mi place:

1. O inceput sa se auda de vreo 3000km, un sunet de tot rahatul, cand e ventilatorul pe treapta 1. Pe celelalte trepte 2-4, nu face deloc. Am filtrele curate, suflat peste tot, prin aerisitoare, nimic.

2. Discurile de frana, ca trebuie schimbate regulat. Adica eu nu fac nici 10k km si ma si duc sa mi le schimbe. Am 4 perechi de discuri schimbate in 25.000 km. Nu neg ca e si vina mea (cam 50%)

3. Lucrul care ma deranjeaza cel mai tare: zgomotul urat, atat al motorasului ce ridica geamurile electrice fata, cat si sunetul provocat de frecarea acelorasi geamuri, cand se ridica si cand se coboara (se ridica lent, scartaie usor, naspa fenomen). Vad la masini cu 150.000 km, cum ridica de geam si nici daca stai cu urechea langa usa, nu le auzi.

 

Atat am avut de zis,

Oricum, daca ar fi sa am vreodata 10.000 Euro cash, si sa-i dau pe o masina, fara sa clipesc mi-as lua tot Aveo.

 

Adi C.

Share this post


Link to post

Cum sa schimbi in 25.000 4 perechide discuri?Pai cu banii astia iti luai Brembo.Safari Hunter si-a cumparat niste discuri smecehere...

Share this post


Link to post

Daca domnul Adrian C. accelereaza pana la 100 kmph si apoi pune frana brusc si conduce agresiv asa cum a descris cu alte ocazii , normal ca le ia dracu de discuri.

 

In alta ordine de idei, masina mea face in curand un an. A trecut prin revizie la ~12000 km, si de curand , la 14300 si prin schimbul de ulei la cutia de viteze , ocazie cu care am inlocuit si cablul de ambreiaj deoarece era cam intins. In prezent are aproape 15000 km si nu am avut absolut nici o problema cu ea. Probleme , daca se pot numi asa, becuri de far arse , si 2 becuri de stop arse.

Ca opinii despre ea, dupa un an de exploatare ( face un an pe 31 mai, exact in ziua in care am luat permisul de conducere ), pot spune ca s-a dovedit rezistenta, nu prea am menajat-o, am turat-o frecvent pana la 5000 ture (depasiri, demaraje , etc), am tras tare de ea, am si remorcat cu ea , am incarcat-o si cu vreo 10 saci de ciment si cateva cutii de gresie , ocazie cu care am lovit-o pe dedesubt de o linie de tramvai. Antifonarea cam lasa de dorit ( kalosul e mai silentios si mai antifonat) se aude destul de tare motorul , suspensia este tare. Nu greieri, nu zgomote ciudate. Ca si confort si spatiu interior e foarte buna , ergonomia este buna, vizibilitatea uneori e alterata de montantii prea mari. Calitatea materialelor este medie, am reusit sa cam zgarii plasticele de pe usi si de pe bord.

Viteza maxima atinsa ( mai mult nu a mai vrut) este de 167 km/h conform GPS ( Marca aparatului GPS: ASUS R700 - nu e al meu , ci al prietenei).

 

Evenimente neplacute:

2 septembrie: - a lovit o proasta din spate si m-a proiectat in masina din fata.

9 mai a.c. - m-a lovit un bou din spate, de data asta fiind doar bara de plastic avariata.

 

Vandalisme:

portiera dreapta strambata usor, am auzit de la un vecin ca m-ar fi acrosat una cu un Touareg in parcare. proasta respectiva i-a lovit si masina lui atunci conform spuselor lui , insa eu nu eram in Bucuresti, eram plecat in provincie atunci.

 

In concluzie: o masina buget, dar care pentru cat costa , ofera ceva.

Share this post


Link to post
Cum sa schimbi in 25.000 4 perechide discuri?Pai cu banii astia iti luai Brembo.Safari Hunter si-a cumparat niste discuri smecehere...

 

 

Pai cum sa-ti explic?! Normal ca le-am schimbat pe garantie, si la TM (3X) si la Arad(1X). Si de fiecare data, desigur plateam si cate un set de placute, dar alea nu sunt scumpe (150RON), ca ma certam cu ei si nu-mi bagau manopera pe factura.

 

Sigur ca asa voi face, asa ma gandisem si eu, dupa ce iese din garantie, peste un an jumate, normal ca imi bag picioarele in discurile originale (de kkt) si imi pun Brembo sau Ate si placute de asemenea pe masura.

 

E desigur si stilul de condus, dar am condus de exemplu si un Spark (pe care acuma l-am cedat ca leasing tatalui meu). Am condus Sparkul (tot nou noutz ca si Aveo-ul) vreo 12.000 km si numai dat in gura si franat si depasiri cu 140 la ora si bagari inapoi pe banda, dupa curba pe frana violenta, etc. si acuma Sparkul are 30.000 km si nici o problema.

 

Deci e clar ca nu numai stilul de condus e problema.

Eu sunt sigur ca discurile la Aveo se ovalizeaza rapid atunci cand sunt super incinse si se intra in apa cu ele.

 

Numai bine,

Adi C.

Share this post


Link to post

Şi în cei 10k km câte rânduri de plăcuţe de frână schimbai?

Share this post


Link to post

Frate, nu am schimbat nici un disc , nici o placuta de frana. E drept ca am mai pus si eu frane bruste, dar nu din metru in metru. Adica sa accelerez in panta cat se poate si apoi pedala de frana la podea , cum fac unii mai cu mot! nu.

 

Adriane, cred ca stilul tau de condus dauneaza grav masinii. Cred ca daca as fi patron si as avea un angajat ca tine nu i-as da masina de firma, mai ales citind topicurile in care ne povesteai cum alergai cu 200 in localitate & so on. Cu a mea am intrat de atatea ori si in apa ( balti , rauri cu adancime redusa fara pod de trecere si pe strazi inundate de conducte sparte) cu discurile incinse si nu s-au ovalizat. E chestie de sofer ,iti zic eu , ca sofer cu peste 250000 Km parcursi in 8 ani.

Share this post


Link to post

cred ca s-a mai discutat aici, dar nu am gasit. LA mine Masina are 29 kk. trebuie sa umblu la uleiul din cutia de viteze sau nu? in manual scrie ca nu se schimba? cum as putea sa verific nivelul? Merci si scuze! :redface:

Share this post


Link to post

Foarte interesant!Oare este stock?

 

Foarte interesant!Oare este stock?

Share this post


Link to post

Dupa cum se lasa si ce cauciucuri de bicicleta are,e stock.Soferul e chiar bun.

Share this post


Link to post

... Si un pic cam nebun as mai adauga eu...

Share this post


Link to post

Mai adaugati si faptul ca masina era plina pentru a scadea sansele ca ea sa se rastoarne.

Share this post


Link to post

Era plina cu caramizi poate, ca nu prea vad pe multi doritori de asa senzatii de pe locurile din spate...

Share this post


Link to post

Cauta alte filmulete cu drifturi facute de arabi si vei intelege ce vreau sa spun.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...