Tichi_X2004 Posted December 17, 2008 nu prinde 100 cu a 2.am incercat.la 95 intervine limitare.180 km/h are 5000ture in a 5.si nu e puturoasa daca o turezi se infige. are aproape 28000km;decat becu ars de la plafoniera si o janta indoita de la o groapa.sunt multumit de masina avand in vedere ca a fost 10826E Share this post Link to post
tudor2402popescu Posted December 17, 2008 Confirm ! Am incercat si eu zilele trecute . Mai mult de 95 in treapta 2 nu ai cum sa prinzi cu ea, mai ales daca e motorul mic de 1,2 . Datorta limitarii turatiei motorului. Treaba cu 100 km/h in treapta 2 ...poate intervin si micile abateri ale vitezometrului. Share this post Link to post
Alex.T Posted December 17, 2008 Poate intervin... La mine acolo batea acul. Share this post Link to post
rich1974 Posted December 18, 2008 scrie chiar in carte ca sa se foloseasca motorul intre 2000 si 3000 rpm. eu la a mea schimb viteza pe la 3200. imi place cum se infige, motorasul chiar are viata! ce stiti, masina are esapamentul din inox? motorul nou de 1.2, 16v este cu vvt? Share this post Link to post
starsteel Posted December 26, 2008 Atentie celor care la fel ca mine intr-un an si jumatate nu au umblat la roti decat o data la revizie...a fost o adevarata lupta pt. cel de la vulcanizare sa-mi scoata roata pt. a-mi rezolva prima pana de cauciuc. Ma gandesc cu groaza ce ar fi insemnat sa trebuiasca sa o schimb eu pe vreun ger naprasnic sau pe vreo ploaie torentiala, undeva in trafic. Share this post Link to post
tolin Posted December 26, 2008 Dar, macar acum, a pus ceva vasilica pe prezoane ? Share this post Link to post
Mircea Posted December 26, 2008 ...si pe gulerul fuzetei, acolo unde se incotopenesc aliajele.. Share this post Link to post
starsteel Posted December 26, 2008 (edited) A folosit un spray, de pus "vasilica" ramane in sarcina mea...sau a celor de la revizia din iunie? Cand ajung la 20.000 km, acum am 18.000, schimb rotile intre ele, rotile din fata cu cele din spate si folosesc niste vaselina atat la prezoane cat si la gulerul fuzetei...multumesc pt. sfaturi. Edited December 26, 2008 by starsteel Share this post Link to post
dutuc_nicolae Posted January 11, 2009 Salut! Am achizitionat relativ recent un aveo (acu 3 luni) si in mare sunt multumit de felul in care se comporta mashinutza. M-am hotarat destul de greu atunci cand am cumparat-o. Concurenta ei ar fi fost un Sandero dar diferenta a facut-o in special motorizarea (apoi esteticul, interior/exterior). Dif. de 1000EU la pret se justifica pe deplin. In ceea ce priveste motorizarea tre sa recunosc ca am ramas putzin dezamagit deoarece am fost destul de naiv sa cred ca datele tehnice din cartea tehnica vor reflecta in realitate(ma refer in special la consum). Am sperat ca dupa rodaj (2000/3000km) mashina se va comporta altfel dar se pare ca m-am inselat. Singura dif. pe care am observat-o dupa rodaj e faptul ca mashina are acu ceva mai multa vana (in special in treapta a 5-a) si parca suspensia a devenit mai elastica. Daca stau si ma gandesc mai bine un consum de 9-10L/100km, iarna la -5 grade prin oras (Suceava) e destul de rezonabil, intalnit la majoritatea masinilor pe benzina, dar de la 7.2 la 10L e o dif. La randul meu ca multi altii am ramas dezamagit si de serviciile/preturile celor de la reprezentanta (Gold&Platin Bucovina - Suceava). Una peste alta e o masinuta pe care mi-am dorit-o foarte mult si care imi place la nebunie (in special aspectul interior/exterior) si care s-a dovedit a fi mult peste un Sandero la multe capitole. In concluzie sunt multumit de ea si o recomand tuturor prietenilor. Multa bafta! Share this post Link to post
Tommy Posted January 11, 2009 (edited) 7.2 nu scoti nici cu matizul, poate doar cu tico se poate scoate asa consum. Nici o masina nu scoate consumul din carte, ala e calculat dupa niste reguli ce nu se pot aplica in orasele aglomerate din romania. In concluzie sunt multumit de ea si o recomand tuturor prietenilor. Dar dusmanilor? Edited January 11, 2009 by Tommy Share this post Link to post
Lucian M Posted January 11, 2009 Nicolae- daca nu esti multumit de G&P Sv, meri la Bc sau Is, sa vezi acolo "tratament" cu flit si preturi de te uiti urat la ei. Share this post Link to post
starsteel Posted January 14, 2009 (edited) Azi vine nevasta-mea cu o vorba aruncata de o colega de serviciu, o hoscuta ca varsta si aspect, cica a avut Logan si-a cumparat Aveo insa a fost atat de proasta incat a vandut-o si si-a cumparat...Logan! Dupa ce ar fi vandut-o i-a dat telefon noul proprietar si s-a plans ca i-a murit bateria. Informatiile au fost procesate sigur de noul sot, un tinerel angajat pe post de agent de paza. Daca nu asculta si manele in masina parca nu ar fi setul complet...eu din bun simt chiar nu mi-am permis sa spun vreunui cunoscut ca nu-mi place frigiderul cu care umbla, doamne ce penibili "e" unii oameni! Salut! ...Singura dif. pe care am observat-o dupa rodaj e faptul ca mashina are acu ceva mai multa vana (in special in treapta a 5-a) si parca suspensia a devenit mai elastica. Daca stau si ma gandesc mai bine un consum de 9-10L/100km, iarna la -5 grade prin oras (Suceava) e destul de rezonabil, intalnit la majoritatea masinilor pe benzina, dar de la 7.2 la 10L e o dif. ... Bine ai venit in randul nostru sper sa ai parte de cati mai multi km fara probleme...eu am aproape 19.000km nu am avut nicio problema tehnica iar consumul mi-a iesit per total in zona lui 8,5% mergand in majoritate prin oras sau tragand afara cateodata pana la viteza maxima. E putin contradictorie afirmatia ca trage in treapta a 5-a daca ai fi spus 2-3 sau chiar 4 cred ca ai fi fost mai aproape de adevar, trage de ea putin adica schimba viteza doar cand ajungi la 3000 rot/min si atunci vei observa ca are ceva vana pt. cilindreea asta...sa stii ca si motorul va fi mai satisfacut de tiparul asta de condus. Multa bafta! Edited January 14, 2009 by starsteel Share this post Link to post
Tommy Posted January 14, 2009 Asa-i cand vorbesc muierile de masini in loc sa-si vada de cratita si barbatii le permit. Share this post Link to post
starsteel Posted January 14, 2009 ....Dar dusmanilor? Japonezule, la intepaturi din astea unde sa te incadram? Cand recomanzi cuiva un Aveo o faci intre ea si un Logan sau chiar un Polo...ar fi culmea sa compari o pisica cu o leoaica, chiar daca e vorba de 2 feline! Share this post Link to post
starsteel Posted January 16, 2009 Ce imi recomandati sa cumpar in materie de stergatoare de parbriz? Bineinteles sa fie si sistemul de prindere compatibil cu Chevy. Share this post Link to post
adostar Posted January 16, 2009 (edited) Ce mai intrebare , iti recomand bosch asta daca vrei calitate. Poate treci si tu pe la vreo intalnire dwclub gl sa facem o liniuta (cu Laurentiu). Edited January 16, 2009 by adostar Share this post Link to post
Alex.T Posted January 16, 2009 Vreau si eu sa-mi cumpar stergatoare si intrand destul de des in contact cu persoane care se ocupa cu vanzarea de astfel de accesorii auto (dealeri si distribuitori) am zis sa le cer parerea despre ce stergatoare sa-mi cumpar. Facand o medie...recomandarea lor a fost Valeo (sper ca asa se scrie). Despre Bosch...raspunsul lor a fost simplu: "Nu, sunt facute in Romania, gasesti foarte greu aduse de afara". Asa ca eu o sa merg pe Valeo... Share this post Link to post
starsteel Posted January 17, 2009 (edited) Am gasit topicul dedicat. Edited January 17, 2009 by starsteel Share this post Link to post
adostar Posted January 17, 2009 Vreau si eu sa-mi cumpar stergatoare si intrand destul de des in contact cu persoane care se ocupa cu vanzarea de astfel de accesorii auto (dealeri si distribuitori) am zis sa le cer parerea despre ce stergatoare sa-mi cumpar. Facand o medie...recomandarea lor a fost Valeo (sper ca asa se scrie). Despre Bosch...raspunsul lor a fost simplu: "Nu, sunt facute in Romania, gasesti foarte greu aduse de afara". Asa ca eu o sa merg pe Valeo... Presupun ca dealerii/distribuitorii aia meseriasi, daca ar fi sa-ti cumperi kit ambreiaj tot valeo ti-ar recomanda... Share this post Link to post
Alex.T Posted January 18, 2009 Adostar, eu am spus doar ce mi-au zis ei. Sunt persoane care umbla cu asa ceva zilnic. Nu le-am spus ca voi cumpara de la ei (de la unii chiar nu pot cumpara), le-am cerut doar parerea. Cum o fac si aici pe forum cand am o problema. Asta nu inseamna ca toti care-mi raspund la intrebari imi pot da raspunsuri exacte sau rezolvarile care trebuie la problemele mele nu? Share this post Link to post
Myg Posted February 3, 2009 Astazi m-am intalnit cu o cunostinta, care detine un Aveo 1,2 din decembrie 2006, are 30k km si foloseste masina preponderent pe oras. L-am intrebat daca a avut probleme cu masina, si mi-a spus ca a "avut" in vara, cand benzina a costat undeva la 4,2 lei. Share this post Link to post
root Posted February 3, 2009 Bine ca nu a fost iarna pretul asta, altfel problema lui era si mai mare... Share this post Link to post
rm.popa Posted February 3, 2009 Nu neapărat. Că ce se duce iarna din cauza frigului se duce şi vara pe aerul condiţionat. Chiar aş spune că, în medie, iarna consumul e uşor mai mic. Share this post Link to post
rich1974 Posted February 3, 2009 Nu neapărat. Că ce se duce iarna din cauza frigului se duce şi vara pe aerul condiţionat.Chiar aş spune că, în medie, iarna consumul e uşor mai mic. asa este! ca barbat mai poti sa mergi cu ac-ul oprit dar daca ai gagica in dreapta e imposibil ca incepe sa transpire intre sani! Share this post Link to post
root Posted February 3, 2009 Cred ca depinde destul de mult si de motor. In privinta celui de 1.2 SOHC e posibil sa ai dreptate, A/C pornit exercita o sarcina asupra motorului mai mare raportata la puterea acestuia, comparativ cu 1.4 DOHC, de unde si diferenta de consum A/C on-off mai mare decat diferenta de consum iarna-vara. La 1.4 insa iti spun ca iarna fara alti consumatori scot un consum mai mare decat vara cu clima pe auto full-time. Asta e... "Iarna nu-i ca vara!" Share this post Link to post