Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/05/24 in all areas

  1. 1 point
    @Viktor Nu ma deranjeaza aspectul cu suruburile, numai sa fie treaba buna si sa nu piarda ulei. Am si acum scutul termic de la galeria de evacuare legat cu sarma, deci... Am zis ca ma infig si in ala intr-o zi, insa cum nu mai ajung cu ea pe la tara, nu prea am timp aici. Merci de sfaturi! Nu stiu cum e la alte modele, dar la mine cred ca pot in unul-doua locuri sa le pun piulite, in rest chiulasa vine sculptata oblic. @Corneda Le am si pe alea sa le schimb, dar nu am pus mana inca. Merge perfect motorul. Am si pornit masina prin impins, mai demult, violent chiar; abia a V-a oara a luat-o. Si boul de mine aveam cabluri de pornire in portbagajul Mazdei. 😄 N-are nimic, tot merge motorul bine de atunci. @Geo_ZGA Surubul de unde a iesit cu filet e pe spate, iar acolo e perfect uscat. Umezeste la bujia din mijloc, pe fata motorului (spre botul masinii). E foarte coclit si corodat materialul chiulasei, nu garantez ca daca mai umblu o sa si pot monta fara probleme. Stiu de solutii, dar nu am mana buna sa dau gaura perfecta. De fapt, gaura de am dat-o sa pun piulita pe sub, a fost/e dezastru, stramba plus ca s-a si fisurat doi mm cand a iesit burghiul. Mi-e rusine sa pun poza cu opera de arta. As pune o chiulasa noua in schimb, dar detest sa umblu mai departe in motor. Dubios e ca a inceput de-o data sa planga, pana acum a fost uscat. Senzorul a fost, povestesc mai jos. @Rafi Buna asta cu motorul cald, asa am sa fac inainte sa pun cheia pe ele, pentru ca trebuie neaparat pana la urma sa schimb garnitura capacului. Bun, am incercat sa mai strang surubul capacului pe unde pierde ulei, nu am reusit decat putin, a facut odata "poc" si atat. Nu am dat mai departe, de frica si ca voiam sa plec la plimbare. Pana la urma senzorul a fost vinovat, asa cum am spus. Check-ul s-a stins singur dupa trei opriri/porniri. Am plimbat-o vreo 40 km fara sa faca vreo fita. Nici asta nu-i perfect, dar macar merge provizoriu. Imi pare rau ca din lista lunga nu am facut nimic, adica: schimb ulei cutie si lichid frana, reglat saboti, prins cum trebuie scutul termic al galeriei de evacuare, aranjat capac tacheti (suruburi, garnitura etc), distributia, din nou reglat cablul ambreiaj si gresat pe acolo ca sa nu mai scartie (pedala), inlocuit placute frana. Nu-i nicio urgenta, dar trebuie sa le fac pentru ca imi stau pe cap si daca se mai strang, apoi masina ajunge un harb; si nu vreau. Spun ca nu-s urgente pentru ca, de exemplu, lichidul de frana l-am testat si e bun. Testat cu un aparat bun, nu din ala din China de 8 lei. Am dat la o parte si capacul superior de la distributie si cureaua e in stare foarte buna, doar ca intr-o parte statea efectiv putin curbata, atat de slaba era. Am pornit motorul sa vad cum merge si m-am cam speriat, pur si simplu flamba de slaba (putin). Dupa ce am oprit motorul, cureaua era intinsa bine pe ambele parti. Nu inteleg... Sincer, ma mir cum de nu a sarit vreun dinte. Nu prea stiu cum trebuie sa fie o curea de distributie, dar ca orice curea, cred ca trebuie sa fie macar intinsa, nu sa "atarne". O sa caut timp sa-i fac programare pentru inlocuire. Probabil de asta Pepinno mi-a spus ca el mai ajuta putin arcul de la rola intinzatoare inainte sa o stranga. Lucru pe care celalalt mecanic care mi-a montat-o pe asta de acum, a zis ca nu se face asa ceva. Ce-i drept, a depasit cei cinci ani recomandati de producator. Sper sa scap cu bine din toate astea, sincer imi place enorm masina - fara sa exagerez - pentru oras si nu as vrea nimic altceva momentan.
  2. 1 point
    😁 mâna defecta man trebuie dusa la tarat, si eu am aproape aceeasi problema, incerc sa ma temperez dar nu imi iese mereu, ultima belea a fost tot la capac, la Nubira noroc ca inca nu curge, dar parca vad ca intr un an asa trebuie sa ii fac felul iar. sa le incingi putin inainte de desfacere, lasi motorul 15min sa mearga si dupa desfaci sa se detesioneze putin sa nu ai surprize 🙁
  3. 1 point
    Regula de aur la filete (in aluminiu) in anumite zone precum in cazul de fata la capac culbutori trebuie sa fie extrem de curate, chiar refacute filetele cu un tarod apoi curatate bine cu spray de frine apoi suflate cu o sursa de aer (fie ea si la spray de nu detinem un compresor). Necesare grasimi precum vaselina, uleiul, WD40 etc dar nu in orice situatie ca nu ajuta, dimpotriva, rade filetele cit ai clipi. Caz in care intimpin un filet deteriorat in chiuloasa mica (capac culbutori) prefer implantul cu prezon M8/M6 folosite de regula pe unele injectoare. Perforat cu bormasina, taiat filet nou cu tarod M8x1 sau 1.25 in functie de prezon si infiletat prezonul cu loctite 243. Lasat sa se usuce apoi montat capacul. Bun, din punct de vedere estetic poate sa nu dea prea bine sa am 5 suruburi si 1 prezon ori 4 suruburi s doua prezoane ... da' pe cine intereseaza, ma pot impaca cu ideia din acest punct de vedere, da' nici sa arunc o chiuloasa mica pentru un amarit de filet deteriorat ! Cind nu mai poate fi salvata da, altfel ... Apropo, cind simtim filete obosite din start trecem de la suruburi la prezoane M6 la ambele capete. Irelevant de capacul culbutori ii tras la suruburi ori piulite. Eu am avut posibilitatea de a salva prezoane gen (M6) de pe batrinul Volvo. Stiu unde isi vor gasi locul in caz de situatia impune. Cu piulite infundate ... lucrare de arta!
  4. 1 point
    Motorina de la Rompetrol de 55. 😄
  5. 1 point
    GPF este chiar prea mult. Mult mai restrictiv ca DPF si mai greu de curat. Toate stiu si regenerare la ralanti dar dupa maxim 10 minute se cam opreste si daca nu e completa se reia la urmatoarea pornire. Daca faci numai drumuri de 2-5 km risti sa nu termine nici o regenerare complet si se infunda definitiv. In concluzie regenerarea trebuie sa se termine in mers pentru a fi completa. De preferat la mers constant peste 2000 rpm......
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...