Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/16/23 in all areas

  1. Dupa multa bibileala, taiat, gaurit, potrivit... am reusit sa indes ledbar-ul in grila
    3 points
  2. Dupa o perioada absolut dubioasa (in sensul rau al cuvantului) care a presupus: mana dreapta gipsata dintr-o eroare stupida, Buflache cu interventie chirurgicala nasoala, recidive pe la mine ... am zis sa mai scriu noutati si pe aici. BEE s-a comportat si se comporta bine dupa operatiunea "turbina". Consumul a scazut frumos de tot (am reusit un 4,4 Sibiu->Bucuresti acasa, viteza medie 76km/h, cu trafic intens pe Valea Oltului si Bucuresti), cuplu la turatii joase e omniprezent (urca fara ezitare in a 5a de la 40km/h), chiar si zgomotul motorului s-a imbunatatit. Si nu doar datorita lipsei zornaielii de care am povestit. Ceva dubios s-a intamplat, totusi. Acum vreo 3 deplasari spre Sibiu, la coborarea dinspre Milcoiu spre Valcea ... am ramas fara frana ... de motor ! Al naibii purcel daca vroia sa duca consumul instant in 0 si sa dea semne ca se lupta cu valea, consumul instant a ramas la 2-2+. Si discutam de turatii de genul 2500 RPM, mai sus nu am vrut sa il stresez, desi merita. Fara explicatie, la un moment dat si-a revenit. Totusi, ajuns la tara am vazut ca teava era afumata, semn clar ca nu m-am inselat. Intoarcerea spre Bucuresti am facut-o cu aceeasi benzina, totul a fost perfect, nu s-a repetat incidentul, intra in frana de motor inca de la 1200-1300 RPM. Teava am curatat-o, de control si, de atunci, oglinda a ramas. Masa mare, nu am avut si nu am timp sa investighez, au mai trecut cam 2000km de atunci si totul e bine. So ... case closed 😄 Am demarat si reparatia Nalucii. Blocul adus din Polonia e perfect, este in cote de prim montaj. Nu imi explic cum si de ce l-am gasit, mai ales in banutii pe care i-am dat. Sub 300 EUR adus acasa, in conditiile in care, daca il aduceam din State, ieseam la peste 1500-1600 USD :(. Pomana, dar parca si-a facut mila de mine. Se va face o honuire superficiala si o planare. Dupa toate verificarile facute, vilbrochenul este in stare perfecta, nu necesita nicio pregatire. Celelalte 3 pistoane sunt in stare perfecta, nu necesita inlocuire, conform celor de la atelierul de strungarie. In rest, se pare ca o supapa este de inlocuit plus tot ce inseamna piese de uzura (cuzineti, segmenti, simeringuri si ghiduri supape) Majoritatea pieselor sunt de negasit in Ro, termenul de livrare e de cca. 19 zile. Daca o reparatia o sa fie gata inainte de Paste, mare minune. Sa nu fie la Pastele Cailor, totusi :D.
    1 point
  3. Observ diferente de paleti la cele doua pompe, constructia paletului pompe noi ii mai eficient, transporta lichidul mai bine.
    1 point
  4. Asa, am schimbat pompa acum vreo 2 saptamanii, am luat ASM parca. Acu sa vedem cat tine :)) , probabil o sa schimb si distributia cand mai schimb pompa iar , ca la mine pompa de apa se schimba o data cu uleiul. Am impliminit aproape 21000 km de cand o am, cu bune cu rele, chiar imi place masina asta cum merge, cand merge cum trebuie, cand se strica e o cotoarba :)) . Am facut săptămână trecuta un drum de Focsani cu ea si un drum de Pitesti, pare ca s-a mai calmat consumul, ori m-am invatat eu cu ea si nu o mai alerg decat cand e necesar, adica Bucuresti - Focsani dus intors cu cateva reprize de 180-190 , m-a costat 200 de lei, si traversat Bucurestiu, mers 150 tot A1 si retur la fel am consumat cam 150 de lei . Ori consuma ea mai putin, ori m-am invatat ca are consum mare si nu ma vait :)) I-am luat ledulete si pt lunga si pt scurta sa fie lumina cum s-ar zice. Astept vremuri mai bune din punct de vedere financiar sa ii mai schimb una alta . Per total imi place rau masina asta :))
    1 point
  5. Azi am iesit sa schimb un bec pe frana si... am ajuns la clapeta, ca tot am cumparat una (aproape) noua din dezemembrari. Momentan reglajul e la ochi, sta pe la 850-900, maine ma ocup. In poza se vede spatele la cea veche, in 2 ani a avut f multe depuneri. Am incercat sa schimb si pipa unei bobine (am intins eu aiurea un arc la montaj) si a ramas mansonul blocat pe bujie. Sa vad ce-i fac, sa-l scot de acolo... momentan am pus bobina aia la loc.
    1 point
  6. Cu Amsoil e OK, nu-l mai consuma, doar 4-5 sec un zgomot de tacheti, la pornirea la rece... Nu le poti avea pe toate, probabil la urmatorul schimb (in noiembrie) o sa pun Total 5W30 si o sa vad cum se comporta. Fiica-mea este in al noulea cer de cand o conduce, are deja cateva plinuri consumate, ii pune doar benzina de 100 de la Mol. Consumul este de 7-8 mixt, condus potolit.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...