Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/02/23 in all areas

  1. Si, am depasit 400k km. Din pacate nu am prins la fix, trecusera vre-o 8 km cand am vazut, drept urmare am facut poza cand am ajuns acasa. Din pacate si masina a sarbatorit afisand urmatoarea eroare Fiindca a mai avut o faza acum 2 saptamani cand a pornit foarte greu si inca una acum 2 ani cand am schimbat toata rampa de injectie cu alta SH, de data asta am luat senzor nou. Pret, tineti-va bine, 1093 ron 🙂 pe bosch si arata cam asa: In banii astia am primit si un odorizant, dupa cum se vede 😄 Simptome, socuri in accelerare, relanti oscilant, la un moment dat s-a oprit de tot si a pornit foarte greu. Intr-un final s-a prins ECU de schema si l-a dezactivat, zgomotul injectiei s-a schimbat si masina dadea cu fum rau in sarcina, drept urmare am lasat-o in garaj pana schimb senzorul fiidnca imi bateam joc de ea. Din ce am vazut pe live, avea momente cand mergea bine, toate bune, dupa care ramanea blocat pe presiune mare (aprox 1000 bari) moment in care masina nu mai tragea (daca era in miscare) sau se oprea si nu mai pornea (daca era in relanti). Sper sa fie asta si nu regulatorul de presiune, toate simptomele si codul de eroare duc la senzor. BTW, am aflat si eu ca presiunea in rampa variaza intre 400 de bari in relanti la 1300+ in sarcina 😮 . Mai postez saptamana viitoare dupa ce il schimb.
    2 points
  2. O singura obiectie 😄 Nu te supara, nu m-am putut abtine 😈
    1 point
  3. Am facut inca un test la injectoare cu interfata de diagnoza, cu motorul rece, dupa ce am mers 2 plinuri cu injector cleaner. Asa cum am scris si mai sus am pus la inceput 2 STP de 200ml (unul cu rezervorul gol + mers goarna si unul dupa ce am facut plinul) si apoi la urmatorul plin am mai pus un diesel injector cleaner de la Liqui Moly de 500ml pe care l-am gasit in debara 😄 . Se vede o clara imbunatatire fata de ce am postat anterior (Link to old post). Prima poza este facuta la relanti (~750rpm), iar a doua poza este facuta la 2000 rpm (si as zice ca este neconcludenta daca injectoarele nu sunt groaznic de infundate). De adaugat ca masina merge bine, si se simte ca motorul la relanti se simte ca merge mai rotund, nu se mai zguduie masina atat de rau ca inainte.
    1 point
  4. In lucru inca , bare (portbagaj) transversale cu montaj dupa chipul si asemanarea barelor logitudinale . Barele in sine subtiri in carne in schimb foarte dure , mi-au dat de furca in a le gauri . N-am de gind a cara vrute si nevrute pe "acoperis" insa , cind astfel cad zarurile si se cere portbagaj exterior , sa fie ! Chestii usoare in schimb lungi ce depasesc 2.5m si nu incap in interior , ancorate la exterior .
    1 point
  5. Mai zilele trecute o nins intr-atit incit sa-mi fac damblaua minuind coarnele mult indragitului harley davidson de iarna. Foarte putina zapada din pacate, cel putin o juma' de metru de-ar fi sa ma lafaiesc in largul meu ...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...