Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/13/23 in all areas

  1. Acolo pare a fi buba, pe temperatura/racire . Nu neaparat de a fi vorba de vreun senzor, astfel, trebuie mers mai departe cu verificarile pe treseu : conectori, vreun soi de modul electronic (de are) , releu treapta inalta, conductori ... Faptul ca porneste greoi ... probabil sa nu aibe nici o legatura cu check-ul . Trebuie acceptat si faptul ca iarna nu-i ca vara .
    1 point
  2. Si a fost plug and play, fara nicio problema ! Cu sustinerea si suportul logistic al lui @mirceajo azi am ajuns la un service cu elevator, caldura, conditii de lucru mai mult decat OK. Toate sculele mele au ramas la Sibiu, asa ca trusa "de prim ajutor" a lui Mircea a fost la mare inaltime. Operatia a decurs atat de rapid si atat de fara probleme ca nu am apucat sa facem prea multe poze. Totul a mers snur de la cap la coada, deja Piulita si-a reintrat in toate mintile si maine e gata de un nou drum spre Sibiu :)). Enervant de tot agregatul, chiar nu s-a simtit aproape deloc operatiunea la justa valoare. Toate suruburuile s-au desfacut singure, parca se speriau efectiv de cheie. Conectorii, la fel ... Am si facut misto cu Mircea de apucaturile vechi de impatimiti Daewoo. Pentru a fi mai usor de accesat prinderile turbinei, am dat jos catalizatorul, ocazie cu care am curatat putin cele doua sonde Lambda si am suflat si fagurele. Doar asa, de intretinere. Doua consecinte s-au vazut imediat dupa ziua de azi. 1. Cuplul la turatii scazute a revenit in totalitate. Nu ajunsesem la probleme serioase, dar tot se simte diferenta. 2. Consumul urban a scazut notabil, ramane sa vad maine pe extra-urban cum stau lucrurile. Aici nu se vedea mare lucru nici inainte, pentru ca regimul de turatii si plecarile de pe loc erau oricum mult mai limitate. Turbina veche Turbina noua Urechea f deformata a tijei ce actioneaza Wastegate-ul. In realitate arata mai rau ca in poze. Fata de ax, jocul era cam de 3-4mm. In pus am gasit uzura de cca 1mm si la ax ! Wastegate-ul cu axul mentionat mai sus. Se vede acolo (mai greu) santul de 1mm, poate chiar mai mult. Tot in poza asta se poate vedea axul care intra in capacul turbinei si actioneaza pastila Wastegate-ului. Se vede cum arunca un pic de fum, deci se poate deduce cat de mare era jocul de acolo. Am facut si filmulete, dar nu se justifica sa incarcam aiurea forumul. Gazele scapate pe la axul aflat in discutie au innegrit putin si scutul de protectie al turbinei. Inspectia finala :D. Dupa ce am inchis totul si am pornit motorul, evident ca a iesit ceva fum de la arderea antigelului si uleiului. Normal ca am dat cat s-a putut de mult cu spray , dar tot au mai ramas urme. Dupa ce am plecat de la atelier, am facut un mic rodaj pe CB. Cand am ajuns acasa, Piluita torcea fara sa pufneasca fum si fara sa mai zornaie sub capota. Una peste alta, operatiunea a fost un succes total, super multumit de prietenul chinez. Piesa OE, totul in grafic ... se pune intrebarea daca se justifica reparatia turbinei vechi ... Cativa prieteni deja au zis ca nu 😄 Multam Mircea, pentru tot !
    1 point
  3. Eu am fost doar o ora sa ne cunoastem dar da, pot sa zic ca am dat un surub jos 🙂 Ala care pride timoneria de schimbator 😛
    1 point
  4. Coane Horica ! Amu, intre noi fie vorba, nenea Dj'u a rezistat (cu greu) ca si asistent al operatiei doar ori si-o suflecat minecele si-o dat la cheie ? Eu ma stiu pe mine, de nu-ti inminez cel putin o cheie de zece ... e ca si cum n-as fi bijuterit nimic toata ziua .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...