Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/20/20 in all areas

  1. Gata usile, au trebuit redesfacute din mai multe motive. In primul rand, de reparat (din nou) oglinzile care sarisera iar ambele din sigurante si se pliau in mers. De data asta nu am mai pierdut timpul fiindca se vede (cel putin la stanga) ca a barbierit canelurile de pe ax si nu mai sta siguranta aia deloc, drept urmare am zis sa folosesc singurele 2 oglinzi care stau in suport, respectiv stanga de la visinica si dreapta de la bej 🙂 Nici una nu a mers "fest" dreapta de la bej nu am reusit sa desfac un surub, drept urmare carcasa mai sta doar in 3 suruburi in loc de 4. Cea de la visinica nu avea nici o legatura cu cea de pe verde, plus ca avea motorasul defect, drept urmare au trebuit demontate bucati ambele si construit una buna. Nu mai dau detalii, la final am 2 oglinzi care se pliaza, se regleaza, nu tremura si merge si incalzirea in ele. Toata treaba asta nu a luat decat 4 ore 🙂 Am reusit sa montez muzica pe fata (al doilea motiv pentru care au trebuit desfacute fetele de usi a fost sa identific firele + si - de la boxe ca sa le leg corect in statie). Playerul momentan e un pioneer oferit de @mirceajo 🙂 la care dupa lupte seculare cu parazitii din boxe am reusit sa gasesc o combinatie corespunzatoare sa fie liniste. Espero are o instalatie electrica foarte proasta in ceea ce priveste masele, daca vreodata vreti statii in ea trebuiesc trase cateva suplimentare. Nu o mai lungesc, cam asa arata. BTW, am espero de vre-o 15 ani si a fost prima data de cad am masinile cand am vazut bec de benzina aprins la espero 🙂 . Daca functioneaza si ala de lichid de parbriz deja sunt impresionat.
    2 points
  2. Ceva de genul, dar si-a facut treaba si am desfacut. Operatia a reusit, iar "pacientul" inca nu a murit. 😀 Deci succes, si multumesc tuturor pentru sfaturi! Drept feedback, tin sa mentionez ca am intampinat mari greutati la rotirea pompei in etapa de tensionare, pentru ca am avut doar o cheie reglabila prea mare / butucanoasa / lunga, desi pentru 41mm nu stiu ce altceva s-ar fi gasit (e.g. un cleste papagal, dar ar fi zgariat bine pompa). Am incercat si pe jos si pe sus. Poate daca ar fi fost pe elevator, vedeam altfel situatia. Oricum, recomand achizitionarea cheii speciale (J-42492 / GATV501A; BGS 8972 la ~60 lei), cel putin eu asa as proceda in viitor.
    1 point
  3. Nu stiu exact, nu am mai tinut cont... estimez pe la 4000 euro, cu tot cu anvelope, diverse piese, tinichigerie etc. O parte sunt consumabile, altele sunt mofturi de-ale mele...
    1 point
  4. La fostul meu Espero functiona :). Mai mult, la Espero aveam, la Leganza nu :)). Ma refer constructiv.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...