Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/20 in all areas

  1. Șefu, când te trezești să ne zici si nouă. Fără supărare, dar oameni bătrâni care au avut woo-uri cu cancer iti zic sa te liniștești, tu cauți exemple și le zici că habar n-au ce vorbesc. Sunt useri pe aici tătici in reparații de tinichigerie (caută Ches si vezi ce a făcut cu matizul si spark-ul) si au pierdut lupta cu cancerul. E mișto să te minți, apreciez devotamentul si dăruirea, iubești mașina aia, cu toții le iubim de asta suntem pe aici, dar finanul e același, trist si ruginit. Chimia și ceara de cavități ajută, meșterul priceput prelungește viața aripii, dar e o chestiune de timp până reapare. Exemplul o să-ți vină singur, inevitabil. Singura necunoscută e timpul în ecuația asta. 🙂 Spor la treabă!
    4 points
  2. Masina va fi facuta pentru noi, nu pentru vanzare. Daca as avea cel mai mic dubiu legat de siguranta, as proceda cum am procedat cu MOSul. Nu pun fiarele mai presus de oameni ☺️. Legat de viitoarele asigurari, sa ajungem acolo ... Cu piesele nu imi fac probleme, se gasesc in Polonia, parca imi inspira incredere.
    2 points
  3. De cand ai luat masina asta m-am temut de asa ceva ...
    1 point
  4. Fiecare cum considera, eu consider ca o masina care nu mai poate fi ridicata din punctele date de producator nu mai e sigura si ar trebui scoasa din circulatie. Daca se indoaie pragul e clar cum e si in alte puncte de rezistenta. Asta este motivul pentru care eu nu mai circul cu espero bej.
    1 point
  5. Solutia este ....vidul terestru sau poti sa discuti cu Elon Musk🙃
    1 point
  6. Sincer nu am fost atent dar nu foarte mult, se face tot circuitul cu treapta 3 cu vre-o 2 exceptii unde dai a-4-a scurt, 2-3 unde e nevoie de a doua si linia dreapta unde stai pe a 4-a. Cel mai probabil 150 + cand incepi franarea la finalul liniei drepte, in rest, intre 70 si 130 estimez. Bine, eu vorbesc de a mea, altii probabil iau 200 acolo gen honda aia alba din filmare care era un type-r modificat la 375 cai. https://motorparkromania.ro/ Are 4129 metri si eu am scos 2:20 cel mai bun timp pana acum dar e loc de imbunatatire, abea m-am invatat cu el 😄
    1 point
  7. Sudura electrica distruge tratamentul tablei pe toata portiunea dintre masa aparatului si electrod, si dupa orice parte expusa (de exemplu buza unde pui cricul) va rugini instantaneu si se va intinde. Si nu stiu daca ai observat dar punctele de rugina tind sa oxideze mult mai repede decat metalul din jur . De-asta exista sudura in argon si in lipsa argonului, spray de zinc imediat dupa. A mea aia bej dupa dauna totala in care s-a inlocuit jumatate de lonjeron s-a terminat in 2 ani de la rugina, inainte nu avea nimic pe caroserie in afara de usi jos. Rugina este ca un cancer, odata ce a aparut nu o mai poti scoate, intra peste tot, inclusiv in locuri in care nu poti ajunge sa o cureti si se intinde exact ca boala mentionata. E de ajuns un punct netratat. Tot ce poti tu sa faci este sa incetinesti procesul prin diverse metode sa o incetinesti, dar de scos, nu o vei scoate niciodata. Dar ce zic eu aici, nu ma lua in seama, bucura-te de masina, ne mai auzim peste vre-o 5 ani daca mai ai masina si discutam 🙂
    1 point
  8. Avem iar noutati, am f*** motorul la cel rosu 🙂 Ieri mi-am indeplinit un vis si am fost pe circuit. Frumos, ma mai duc 😄 Masina s-a comportat exemplar ca si tinuta de drum, chiar am fost impresionat. Franele se descurca, curbele le ia intr-un mare fel, din pacate puterea nu e suficienta pentru performanta, insa pentru distractie e. In total am dat vre-o 18 ture dintre care aproape jumatate au fost power lap-uri. Revenind, prima problema a aparut cand am ramas fara AC dupa vre-o 3 sesiuni. Nu, nu ma dadeam cu ac pornit, dar pe turul de incalzire si pe cel de cooldown il porneam ca muream de cald cu casca aia pe cap. Dupa am mai dat o sesiune si la final am auzit ca motorul parca nu mai mergea ca la inceput. Parea ca bate un tachet usor si parca nici zgomotul de pe evacuare nu mai era perfect rotund. Bine, rotund nu a fost el niciodata dar acum parca era un pic mai rau. Boon, am plecat spre casa si dupa spre tara, iar pe drum m-a mancat sa ma iau cu cineva iar in urma "cursei" eu am ramas in 3 cilindri 😄 Deci, motorul nu bate, nu da cu ulei, doar ca pare ca merge in 3. Din simptome pare ca am parlit 1 sau ambele supape de evacuare de la un cilindru. Si daca ar fi sa merg mai departe cu ghiceala, sunt cele de la cilindrul 4, cel care dat cea mai mica compresie (e mai sus o poza cu reultatele). Am limp-ait sa pana acasa urmand sa investigam exact ce s-a intamplat. Binenteles ca nu o sa ma arunc direct in el pana la coate, o luam usurel cu verificat bujie, test compresie...etc. Intr-un fel e bine fiinca daca teoria mea e corecta, supapa/supapele alea nu au etansat niciodata bine asta fiind si motivul pentru care s-au topit cat si motivul pentru care motorul nu avea cei 140 de cai promisi indiferent ce i-am facut si o sa o duc din nou la rectificat, de data asta la altii si o sa verific/ schimb tot ce e nevoie ca sa fie in parametri. Si, la final, o poza (atat am apucat sa fac) si o filmare
    1 point
  9. A inceput lucrul la ea. Nu stiu cate poze voi mai avea din timpul operatiunior, pt ca prietenul de la service va avea o saptamana de concediu
    1 point
  10. De aici se naste si intrebarea : adica ce, io's mai prost sau cum ? Mie unu mai degraba imi sade bine prost, cretin si idiot, decit iresponsabil ca vre gajica me la mare ca e alba pa pisioare. Cu riscu de a ma repeta, eu unu as pune pe fiecare sa dea din condei pe proprie raspundere ca in caz "de", daca in ultimele trei'j de zile ai luat parte la bairamuri, mitinguri (aiurea) plaje si alte discoterii ... te priveste, primesti asistenta zero ! N-ai decit sa pleci in tabara ! Sa vezi cum le trece a flutura sparanghelu' pe ulita ...
    1 point
  11. Dar asa a fost de fiecare data, tu esti ala nou in breasla 🙂 Numai ca ai omis un detaliu important, @mirceajo e ala care munceste, proprietarul sta si se uita. Ai ratat momentul initial cand doar dadea sfaturi, acum deja se saturase 😄
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...