Avem iar noutati, am f*** motorul la cel rosu 🙂
Ieri mi-am indeplinit un vis si am fost pe circuit. Frumos, ma mai duc 😄
Masina s-a comportat exemplar ca si tinuta de drum, chiar am fost impresionat. Franele se descurca, curbele le ia intr-un mare fel, din pacate puterea nu e suficienta pentru performanta, insa pentru distractie e.
In total am dat vre-o 18 ture dintre care aproape jumatate au fost power lap-uri.
Revenind, prima problema a aparut cand am ramas fara AC dupa vre-o 3 sesiuni. Nu, nu ma dadeam cu ac pornit, dar pe turul de incalzire si pe cel de cooldown il porneam ca muream de cald cu casca aia pe cap.
Dupa am mai dat o sesiune si la final am auzit ca motorul parca nu mai mergea ca la inceput. Parea ca bate un tachet usor si parca nici zgomotul de pe evacuare nu mai era perfect rotund.
Bine, rotund nu a fost el niciodata dar acum parca era un pic mai rau.
Boon, am plecat spre casa si dupa spre tara, iar pe drum m-a mancat sa ma iau cu cineva iar in urma "cursei" eu am ramas in 3 cilindri 😄
Deci, motorul nu bate, nu da cu ulei, doar ca pare ca merge in 3. Din simptome pare ca am parlit 1 sau ambele supape de evacuare de la un cilindru.
Si daca ar fi sa merg mai departe cu ghiceala, sunt cele de la cilindrul 4, cel care dat cea mai mica compresie (e mai sus o poza cu reultatele).
Am limp-ait sa pana acasa urmand sa investigam exact ce s-a intamplat. Binenteles ca nu o sa ma arunc direct in el pana la coate, o luam usurel cu verificat bujie, test compresie...etc.
Intr-un fel e bine fiinca daca teoria mea e corecta, supapa/supapele alea nu au etansat niciodata bine asta fiind si motivul pentru care s-au topit cat si motivul pentru care motorul nu avea cei 140 de cai promisi indiferent ce i-am facut si o sa o duc din nou la rectificat, de data asta la altii si o sa verific/ schimb tot ce e nevoie ca sa fie in parametri.
Si, la final, o poza (atat am apucat sa fac) si o filmare