Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/28/20 in all areas

  1. Hai ca am rezolvat si usa.. Din ciclu te loveste un prost si tu suferi cel mai tare! Am luat problema in mana si am fost la Craiova sa iau o usa la culoare, iar aseara am montat usa. Before: After: Si poze de azi dimineata cu masina spalata: In concluzie "zici ca-i de acolo" singura mentiune este ca bandoul este matuit in partea de sus, fata de usa spate.. asta ar fi singura diferenta notabila.
    4 points
  2. Propun sa schimbi titlul topicului in "cele 3 espero" ca nu dai niciunul nici la fier nici la pasionați. Sa o stăpânește sănătos și să o faci la fel de nebună ca tine. Spor!
    3 points
  3. da jos CDXurile alea 🤣 ca e CDXXX acum, gluma gluma dar arata oribil !!
    1 point
  4. @Dj_Dark: Volanta bimasica era muci (avea joc mare), de aici posibil si problema cu calcatul pe jumatate ... rulmentul nu facea zgomot, avea doar putin rugina in locul unde calca, dar nimic de speriat. @Corneda : Ti-am raspuns aici, ca sa nu transform topicul asta in zona de discutii tehnice, desi cam asta a fost de la inceput 😛 http://www.gmclub.ro/forum/topic/41508-revizii-captiva-22-awd/
    1 point
  5. Salutare, Initiez un topic dedicat reviziilor pentru Captiva cu motor de 2.2 litri si sistem 4x4 pentru a discuta intervale, piese, uleiuri etc. Primul topic de interes pt mine si probabil si pt ceilalti posesori este legat de uleiul de la cutia de transfer si de la diferentialul spate. Asta si pentru ca sunt cunoscute multe cazuri in care cutia de transfer la Captivele cu motoare de 2.2l au crapat "din senin". Din ce m-am documentat vina o poarta schimbul de ulei sau mai bine zis lipsa lui. Pe youtube cei care serviseaza Chevrolet Equinox, fratele american al Captivei recomanda schimbul uleiului la 20000, max 30000 de mile, deci 32000..48000 km. Cutia de transfer si diferentialul spate produc mult span si "murdaresc" uleiul. In manual se specifica pentru cutia de transfer si diferentialul spate acelasi ulei: Lichid cutie de transfer (AWD) Folosiţi numai lichid sintetic hipoid 75W-90. Lichid pentru ansamblul casetă diferenţial (AWD) Folosiţi numai lichid sintetic hipoid 75W-90. Am gasit un tutorial misto de schimbat uleiul la diferential, este absolut similar si la transfer case - cred ca important este sa fie 75W90 full sintetic. Tot asa arata si uleiul si magnetul de la al meu si cica atat timp cat nu sunt chuncks (bucati), spanul este normal. Castrol recomanda la masina mea asta: https://applications.castrol.com/oilselector/en_gb/c/recommendation?vehicleType=cars&manufacturer=chevrolet-(eu)-(daewoo)&model=captiva-c140-(2011-2014)&modelType=captiva-2-2d-awd-(135-kw)-(2011-2014) Castrol Syntrax Long Life 75W-90 Iar Liqui Moly asta: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html?gclid=CjwKCAiA1L_xBRA2EiwAgcLKA1ODaDQNGTa8NnzNkh6y1VXkgfwyeh0N-Yx_bqw8lLQF7SxL5bZXFBoC_Q4QAvD_BwE#oww:/api/v1/oww/101/IRL/ENG/1/9770098a2c32341b/2dc83850316b660d/da482d567cb6de58cb976298ca894392/ Fully Synthetic Hypoid Gear Oil (GL4/5) 75W-90 Eu am mers pe Castrol pentru ca specificatiile pentru comportament la rece sunt mai bune, deci in anotimpul rece uleiul va fi mai putin vascos, deci teoretic va ajunge mai repede intre dintii diferentialului. Astia la service mi-au pus cand am schimbat ambreiajul Castrol Syntrans Transaxle 75W-90, deci inferior fata de cel long life mai ales la cald: Vestea buna este ca e full sintetic deci cel putin dpdv al cerintelor din manualul Captivei sunt OK.
    1 point
  6. Trebuia sa imi fi zis ca eu in weekend am fost la Rosiori.
    1 point
  7. Citu cica vrea s-o incalece pe fi rea. Intrebarea acum e daca : sta, fuge, ori se face ca se impiedica. 😉
    1 point
  8. Ambreiajul ala arata aproape nou, mai avea viata o gramada. Din pacate presupun ca rulmentul era praf. Si mai observ inca ceva. Placa aia nu a calcat bine pe disc (o fi fost tot de la rulment) e arsa pe exterior si discul la fel, se vede ca a atins doar pe jumatate.
    1 point
  9. Hai sa nu mai maresc suspansul, fiindca visinica nu ma ajuta decat partial sa o renasc pe-asta, am mai luat una 😄 . Vorba unui clasic in viata, "nu m-am putut abtine ". Masina a fost luata din 3 motive: 1) Interiorul de piele cu incalzire de fabrica intr-o stare excelenta. 2) Motor C20LE in acte (ghiciti ce urmeaza 😄 ) 3) Culoarea. Asta e culoarea pe care mi-am dorit-o pe Espero intotdeauna. Acum cateva detalii: Masina are 124.000 km in bord, a fost adusa din germania (asa ceva nu s-a importat in RO). Are cutie automata ceea ce va fi un challenge pentru ce vreau sa fac dar, I like challenges 😄 . Daca nu merge cutia pe SFI (la electrica trebuie vazut) se va face manuala. Are ABS si airbag si jantele originale de aliaj pe 14 (sau cel putin asa par). Are cateva lovituri/harjaituri, vre-o 2 enervante, restul floare la ureche dar pe total masina e dreapta, are linie, se vede ca nu a fost lovita serios niciodata. Nu are rugina in partile esentiale (gen praguri, partea de jos a usilor, oale spate). Cam atat momentan, poze detaliate vor fi cand o sa ma apuc de ea (probabil incep in vara) pe masura ce o sa avansez. Oricum va fi un proiect de durata, estimez eu cel putin 2 ani ca si la bmw-ul rosu. Ah, pretul a fost 3500 RON si se va imatricula luni.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...