Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/12/20 in all areas

  1. Fara vopsele pe stopuri ! Din pacate dispersorul (sticla) la triplele astea ii lipit cu adeziv rigid si nu tocmai usor de indepartat pentru a putea fi curatat cu usurinta la interior. Insa, intr-un recipient suficient de mare in care sa incapa tripla, apa calda cu detergent lichid, cu o pensula pe unde permite, iar la interior prin orificiul becurilor cuburi mici (si numarate, pentru a tine evidenta cite au fost introduse atitea trebuie sa si iasa) de burete pentru a nu deteriora oglinda si scuturara bine tripla cu apa si burete in ea. Apoi clatita bine, uscata, reansamblata si montata. La exterior un polish serios si la revedere, valabila pentru inca trei'j de ani. Metoda valabila si in cazul unui vas de expansiune jegos, doar ca aici nu cu burete, ci nisip, iar daca are omu' o mina de granule pentru sablat e si mai bun. Ale mele inca nu au avut parte de o asa binefacere, insa de situatia impune ... le incalec ! Amu, vii co o bere ca "am dat din casa" smenuri de invidiat. 😉
    2 points
  2. In cite vrea surioara 👿
    1 point
  3. Am schimbat suportul ala de la toba si am montat si scutul termic. Cam asa arata masina pe dedesupt. Am mai observat niste pierderi de ulei de la furtunele vasului de servo si pe la baia de ulei, nu rau, dar suficient cat sa se murdareasca. Trebuie sa ii gasesc un scut original pe viitor. La cel gri acum am luat din dezmembrari un alternator, l-am montat si face la fel. Totodata am observat ca in momentul cand opresc motorul tensiune scade foarte repede la 12,5 V ceea ce denota ca bateria e pe ultima suta de metri, cred ca asta e defapt si problema. Momentan ramane asa, daca nu se agraveaza nu o schimb pana iarna viitoare.
    1 point
  4. Azi toate masinile au primit curatare. In rest nimic special de mentionat, in afara de un holsurub in frumusete de anvelopa noua la Captiva 😞. Captiva a primit scut motor plus baterie Banner 90 ah. Cea care ma supara acum este chiar cea mai noua dintre ele, Astra adica. Scurgere ulei pe catalizator (probabil garnitura de la racitorul de ulei, treaba costisitoare, cutia de viteze jegoasa de vapori de ulei - 'asa e toate' (mult mai curata la motor e Captiva care mai e si diesel, de fapt nu are nici o scurgere nicaieri), ledurile de la stopul suplimentar incep sa moara unul cate unul, ceva cloncane pe dreapta la denivelari mici, (la gropi nimic), si am si atins-o pe capacul portbagajului, momentan defileaza asa, e foarte mica zgarietura. A, si a mai murit si Varta originala de 60 ah la 2 ani si 11 luni. Am pus un Rombat de 72 ah. Astra 43000 km Captiva 73000 km Spark 93000 km
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...