Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/19 in all areas

  1. Gata proiectoarele si bara fata. Bandourile se vor trata ulterior, sunt destul de obosite, sa vad daca gasesc de cumparat noi sau le vopsesc pe-astea. Am reusit sa gasesc si tunelele de aer pentru frane, se vad in poze. totodata s-au montat toate plasticele/chederele si alte nimicuri prin partea din fata si compartimentul motor. O sa fac niste poze cu era curata mai incolo, acum nu e vreme de iesit din garaj 🙂 Totodata am terminat si ventilatorul electric. Ca si detalii tehnice, ventilatorul echipeaza motorizarea M43 de fabrica si s-a potrivit la fix fizic. La electrica s-a deconectat termocupla cu 2 trepte din circuitul original si s-a construit un al doilea circuit identic. Ideea mea a fost ca cel de pe fata sa ramana asa cum e, in cazul de fata (scotand termocupla din circuit) va fi actionat doar de aerul conditionat, cel nou (montat pe spate) comandat direct de termocupla in functie de temperatura. Nu am vrut sa le leg in paralel fiindca sunt consumatori destul de mari si in plus era overkill. Oricum vara cand e clima pornita (cel din fata mergand) estimez ca va pleca foarte rar asta montat nou, vara trecuta am mers doar cu cel din fata si nu a fiert. Cateva poze, releele am ales sa le montez in afara cutiei din lipsa de spatiu. Boon, numarul 3 pe lista, am vrut sa schimb garniturile la etrierii fata (ca tot dadusem jos rotile sa montez bara/carenaje...etc). Din pacate soarecii mi-au atacat una din pungile cu kit-ul de reparatie si au gaurit o garnitura antipraf noua, drept urmare s-a reconditionat doar dreapta, stanga data viitoare. Totodata se obseva ca pistonasul are un pic de rugina in partea de sus. Din pacate nu am avut de schimb, vedem pe viitor cum se comporta. Si la final, binenteles ca au ramas piese 😄 M-am prins tarziu unde veneau carenajele de mai jos, prea tarziu, veneau in lateralele radiatoarelor, ca sa le pun trebuie demontat iar tot botul, asa ramane momentan. Scutul ala termic se va monta in schimb cat mai curand.
    5 points
  2. Vezi pe aici http://comenzi.radacini.ro/CATALOAGE/Catalog CIELO/index.htm
    1 point
  3. Sa nu iti rontaie soarecii instalatia la masina. Pune si tu ceva otrava pe acolo.
    1 point
  4. La bucuresti sunt 14 grade 😄
    1 point
  5. O "potcoava" o am, imi mai trebuie trei si calul. Cu alte cuvinte, suport pentru brad de Craciun mi-am facut, mai trebuie brad, insztalatie si dulciuri. Astea le las la mila lu' Mosu' ...
    1 point
  6. Alaltaieri a mai sosit alt colet de la Radacini cu urmatoarele piese: furtun ambreiaj, sigla CDX, bucse bara torsiune si toba, garnitura saxofon, ornament maner deschidere usa si airbag pasager, ca era prea ieftin, 25 lei. Pe cel de sofer l-au "bubuit" ca nu il cumpara nimeni. Azi am avut ceva treaba pe la Hartiesti (aproape de Campulung Muscel) si am zis sa iau Nubira la plimbare sa isi mai intinda oasele si sa mai bea benzina buna de la OMV. Cu ocazia asta am implinit si 130.000km.
    1 point
  7. nasol moment, partea buna este ca nu se lasa cu zeama de flex, daca o aveai parcata invers era nasol, poate ai noroc cu usa si poate gasesti si aripa, daca nu vopsita si polish pe restul masini sa nu se vada rau diferenta. din pacate societatea a devenit foarte indiferenta vis a vis de bunul altuia, personal ma abtin maxim sa nu pocnesc fiecare vita care nu intelege faptul ca nu este bunul lui si trebuie sa aiba putin respect, dar noi suntem minoritate "resturile" au doar un obiect care ii duce din a in b. bafta
    1 point
  8. Da , are drive by wire. Ai banuit bine , masina este echipata cu motorul F14D4 ecotec (nu E-tech II), 1.4 / 16V / 101 CP / dual-vanos. De mers a mers bine doar cu simpla curatare a partii metalice. De cand am curatat-o pana acum am facut 2000 km si nu mi-a facut figuri, de calibrat vad ca s-a calibrat singura, nu am tremur la relanti. De placa de carbon nu m-am atins cu nimic, vaselina nu avea acolo ca-mi sarea in ochi, o folosesc si eu destul de des la service-ul imprimantelor laser pe care-l fac. Data viitoare cand curat clapeta poate ii dau si cu putina vaseline, sa-i mai lungesc viata.
    1 point
  9. Rezolvat. P0076 - Intake Valve Control Solenoid Circuit Low B1 / https://www.obd-codes.com/p0076 Intake Valve - Se refera la solenoidul care este pe axa cu came de admisie este pozitionat langa distributie. Control Solenoid Circuit Low B1 - se refera la faptul ca pe circuitul solenoidului este tensiune joasa L-am indentificat si am masurat tensiunea pe el (in mufa) , pe un pin avea 12V iar pe celalat 0.2 V , am masurat si la celalat solenoid de la axa cu came pe evacuare si aveam 12v pe ambi pini din mufa, concluzia pe moment a fost: contact imperfect / oxidat, cablu intrerupt. Asa ca m-am apucat sa umblu la instalatia electrica si am luat-o pe cablu care nu avea tensiune, din loc in loc l-am intepat pentru a verifica continuitatea, asa am ajuns pana la mufa de la calculator, unde a fost si surpriza.Cablu era sertizat bine in mufa dar nu facea contact cu pinul din calculator, rezolvare: am strans contactul din mufa cu o sula ca sa fie fix pe pinul din calculator. Am conectat inferfata ELM si am sters eroarea. MIL-ul nu se mai aprinde, si in mufa de la solenoid am 12V pe ambi pini, rezistenta solenoidului este de 8 ohm. Daca nu am primit nici un raspuns / idee , poate rezolvarea mea ajuta pe altii.
    1 point
  10. Salutare Gata am curatat-o, am dat-o jos dupa masina, alfel cadea toata mizerie in adminisie. La partea cu pinioanele nu are senzor, are doar niste rezistente, alea cand se uzeaza cred ca trebuie schimbata cu totul. Am facut si cateva poze cu corpul clapetei. Cu interfata ELM327 se poate sterge acel cod de la clapeta (P2104) ? Am uitat sa intreb, Aceasta clapeta se calibreaza automat ?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...