Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/12/19 in all areas

  1. Ai procedat corect, nu poti pleca la drum (stiu si eu, poate pleci in curand in vacanta de iarna ...) cu emotii. Nu banii in sine ar trebui sa conteze ci daca se regasesc intr-o revizie facuta cum trebuie.
    1 point
  2. -e cu drive by wire, nu cu cablu. -si da, as avea nevoie de manual de service. -distributie, curele, antigel, discuri + placute, bascule, plus o groaza de alte chestii... le enumar dupa ce o iau din service. -Nu erau toate de facut chiar acum dar prefer de la inceput sa rezolv tot. cat despre costuri, într-adevăr și mie mi s-au părut ridicate dar ce poti face, intri in hora joci. uite ce a patit colegul cu corsa lui ...
    1 point
  3. Eu am avut aceste simptome la 0,8, plecare foarte greoaie la rece, apasam pedala si se ineca motorul. Intr-un final s-a aprins check engine-ul la un drum lung, egr blocat pe deschis. Am schimbat EGR-ul cu unul de la dezmebrari si masina merge bine de cativa ani deja.
    1 point
  4. Cu placere 🙂 Si o poza cu ea spalat. Rotiile sunt din acelasi film cu masina acum. E prima data in viata ei cand are jante pe 14 :))
    1 point
  5. OK ... Piticutii au castigat ... Pentru cineva deja a venit Mos-ul 😂 Am ramas un conservator in ceea ce priveste masinile, motiv pentru care am mers pe jante OE. Pe 18". Second ... ca de zgariat le pot zgaria si eu . Le-am gasit la un tip super serios, a fost o placere sa discutam si sa facem tranzactia. Are pe stoc o groaza de alte modele, astea au fost sa fie ale Nalucii Atat jantele cat si anvelopele au "DOT" 2016, deci setul e OK, bun de utlizat. Mi-au ajuns astazi, cu exceptia unor mici ciupituri (neglijabile), se prezinta ff bine. Setul e "de fabrica", inclusiv plumbii de echilibrare si capacul central. Din fericire rotile au provenit de la o masina cu optiunea de control al presiunii (sau asa or fi toate, dar habar n-am ...) astfel ca au pe ele si senzorii OE. Doua anvelope au profil mai adanc de 7 mm, doua sunt cam la 5,4 - 5,6. Probabil ca astea din urma au fost montate pe puntea fata. Comparativ cu anvelopele MOSului (s-au nimerit una langa alta): Cred ca a fost in investitie buna, insa ramane sa ma conving la primavara. La o prima "vedere", am fost surprins de faptul ca ansamblul janta-anvelopa e mai usor decat ala pe 17". Se pare ca designul spitelor isi spune cuvantul. Nu pot spune ca sunt extrem de incantat de gume. Din ce am citit pe site-uri de profil, nu par a fi grozave ... Hai, pentru moralul personal, sa fiu indulgent si sa spun ca sunt controversate. Totusi, sunt echiparea "de fabrica", deci sper sa nu fie chiar dezastru. Pana in Martie nu mai e asa de mult, vedem atunci. In plus, nu sunt lipite de jante 😏
    1 point
  6. 1 point
  7. Salutare! Nubi a primit niste roti de iarna (de capatat) defapt sunt niste allseason, dar pentru cate drumuri fac cu ea.. am zis sa am in caz de tre sa misc masina pe zapada. Cu aceasta ocazie am concluzionat ca am avut toate modele de jante OEM care au fost pe nubira :)) Multumesc lui Grasutu a.k.a. @AndreiCiprian pentru suport si cric! P.S. Urata mai este cu rotile astea :)) sau normala cum ar spune altii 🙂
    1 point
  8. Nu stiu ce sa zic, ramane de vazut.Cauzele pot fi multe, de la cablaje si borne nestranse pana la punte diode, releu incarcare, perii, etc.Ma gandeam si la curea, sa nu fi fost stransa suficient. Acum sa vedem si partea plina a paharului:nu mai imi recunosc cazanul !!!! Merge cu totul si cu totul altfel.Schimbarea vitezelor este mult mai lina, ambreiajul este ceva mai precis, nu se mai zguduie la demaraj si multe alte modificari in bine 😀🙂.Se cunoaste uleiul nou, filtrele noi, bujiile si fisele noi (cele vechi erau praf de unde si o functionare defectuasa a motorului).Sa nu mai spun ca raspunde mult mai bine daca o calc.Gropile si denivelarile sunt resimtite mult mai bine de cand cu noile arcuri, care desi heavy duty, nu mai tin masina cocotata de spate.O adevarata placere condusul unui Cielo vechi de 20 de ani !!! Chiar stateam si ma gandeam la faptul ca masina asta este un veritabil mebru al familiei:a fost la nunta la ai mei, cand m-am nascut eu, o gramada de drumuri impreuna cu bunicii, tot cu ea am fost prima data la mare, cand ne-am mutat din Bacau in Ploiesti in 2010, cand eram mic stateam la volanul ei cu bunicul in dreapta si ma prefaceam ca o conduc si injuram aproape la fel de rau ca acum 😂😂.Am poze de atunci, multe de prin 2005-2006.Promit ca le caut si fac un ,,then&now".Mari diferente nu sunt, cu exceptia faptului ca masina a devenit a mea.Nici nu ma gandeam pe atunci, nici eu si nici raposatul meu bunic ca o sa-i conduc masina, fie-I tarana usoara……………... I-am zis gagica-mii ca ne vom lua pruncii de la maternitate cu acest Cielo, asa, sa respectam traditia (eu tot cu Cielo am venit, nu cu asta, ci cu al tatalui, care apare si el in pozele alea, chiar vreau sa dau de ele.In asta in schimb mi-au fost aduse carutul si alte ,,foloase'' pana sa ies din maternitate).Poate unii nu intelegeti dar asta e, fiecare cu nebunia lui 😁😁 !!! Cateva poze din timpul servisarii:
    1 point
  9. Nubira era nebagata in seama de fo 3 saptamani asa cam am decis in week-end sa-i intind putin articulatia si pistoanele, asa ca am spalat-o si am fost pana la un gratar (5 km A2) deci si un varf de 180 asa din scurt :))). Acum sta cuminte si astepata ITP-ul, dar inainte de asta trebuie sa rezolv frana de mana (saboti noi) si factura ( o factura de service autorizat RAR, cu stand de geometrie, care sa ateste ca am schimbat volanul de pe dreapta pe stanga), altfel nu am cum sa-i fac ITP (vorbeste lumea :)) ), daca aveti cunostine in domeniu, pls help me. Totodata nubira a primit si o cheie briceag de la "chineji" (pe care o am de la prietenul Naghis, traiasca boieru'). Cheia este imperecheata cu inchiderea originala a masinii, iar ca parte tehnica, am folosit placa cu butoane + imo din cheia de la cea argintie (aveam si al aia cheie cu butoarem, dar nu reusisem sa o fac functionala). Momentan are carcasa de Epica/Evanda (portbagaj si inchis/deschis), dar urmeaza alta carcasa, fara acea sigla, pentru Nubira (lacat deschis si lacat inchis), Nubira nu are deschidere portbagaj din telecomanda.
    1 point
  10. Daca tot am montat volanul mi s-a facut chef si de scaune.. asa ca am montat scaune de evanda pe nubira. Mici modificari la sine si arata cam asa: Rezultatul: am scapat de scaunele cojite si acum am scaune mai confortabile (si electric cel al soferului) si bonus incalzire scaune (cand o sa fac legaturile).
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...