In general, atunci cind achizitionam un tragaci, prima grija e sa incaltam bocancii cu bombeuri si talpa de otel sa se lase cit mai greu in acceleratia unei necunoscute. Nu e condamnabil, e firesc si omenesc sa vedem ce poate tragaciul. Filmul cu fu tinuta doar in garaj, fu a unui mosulica ce o alerga pina la piata, are carte service, fu bibeloul familiei etc ramine un istoric mai mult sau mai putin credibil. In momentul in care, ii aduci la cunostinta necunoscutei ca ii vei face cunostinta cu o coala de hirtie si-un condei si o vei lua la purificat din bara-n bara, iti arata toate cele stiute si nestiute mai mult sau mai putin vizibile. In alta ordine de idei, un tragaci sh trebuie supus in prima faza unui tratament sever de verificare, constatare, evaluare si reconditionare. Eu unu astfel stiu ca se procedeaza. O revizie la singe, ti-ai notat, ai remediat si game over, citiva ani nu te supara nici distributia, nici frine, nici directie, nici suspensie, nimic. De-altfel compartimentul motor, imbaiat, curatat, verificat ...