Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/08/19 in all areas

  1. Nimeni nu poate garanta ca o fieratanie nu-ti face figura.
    1 point
  2. Pina la urma puna mina pe un amarit de voltmertru ca-i ieftin si se gaseste la tot coltul si nu-i de unica folosinta.
    1 point
  3. Verifica tensiunea in doua locuri: 1. pe borne, asa cum te-a intrebat florinellll mai sus si 2. DIRECT pe alternator. Eu cred ca problemele vin de la papucii cablurilor de forta. Fara voltmetru, fa urmatorul test: cu motorul pornit, da drumul la cati consumatori gasesti (faza lunga, dezaburire, suflanta ... tot ce ai). Verifica (cu mana goala) unde se incalzesc cablurile (in apropierea papucilor de la borne). De asemenea, demonteaza cablul de masa (cel dintre baterie si sasiu) si curata foarte bine rugina de acolo.
    1 point
  4. In general, atunci cind achizitionam un tragaci, prima grija e sa incaltam bocancii cu bombeuri si talpa de otel sa se lase cit mai greu in acceleratia unei necunoscute. Nu e condamnabil, e firesc si omenesc sa vedem ce poate tragaciul. Filmul cu fu tinuta doar in garaj, fu a unui mosulica ce o alerga pina la piata, are carte service, fu bibeloul familiei etc ramine un istoric mai mult sau mai putin credibil. In momentul in care, ii aduci la cunostinta necunoscutei ca ii vei face cunostinta cu o coala de hirtie si-un condei si o vei lua la purificat din bara-n bara, iti arata toate cele stiute si nestiute mai mult sau mai putin vizibile. In alta ordine de idei, un tragaci sh trebuie supus in prima faza unui tratament sever de verificare, constatare, evaluare si reconditionare. Eu unu astfel stiu ca se procedeaza. O revizie la singe, ti-ai notat, ai remediat si game over, citiva ani nu te supara nici distributia, nici frine, nici directie, nici suspensie, nimic. De-altfel compartimentul motor, imbaiat, curatat, verificat ...
    1 point
  5. Salutare, In weekend am inlocuit rampa de injectie ca ma spargea la consum (plus ca o simtem cu merge infundat, adica multa benzina) iar pe tester avem 4.5/4.6 timpii de injectie la relanti, iar acum am 3.5/3.6, iar consumul a scazut 🙂 Bonus am pus si niste bujii de la beru cu 4 "craci" pe care le aveam la cea argintie si mergeau bine. Cu aceasta ocazie am masurat si fisele de curiozitate, iar cea mai lunga avea 2.75 Ω deci super bune. In concluzie la o prima strigare mi-a scazut consumul cam cu 2L/100 km (sa vedem pe termen lung).
    1 point
  6. Eu nu am avut experiente placute cu gates, sper sa nu fie cazul si la tine.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...