Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/07/19 in all areas

  1. Eu ti-am zis acum ceva timp, dar nu ai vrut sa ma asculti, cand vorbeam despre noxe si ITP. Masina aia trebuie facuta din bara in bara, abea atunci poti sa afirmi cu mana pe inima ca e in stare perfecta de functionare si sa te miri ca nu ies noxele 🙂 Si nu ma refer la masina ta in special, orice masina cu vechimea aia, care a stat nemiscata atata timp trebuie facuta complet, indiferent cati km are. O sa mai gasesti si altele la care nici nu te gandesti acum. O sa bagi bani in ea cat nu face dar nu conteaza, asta e pasiunea. Eu la troaca rosie am bagat peste 2000 euro pana acum si inca nu pot spune ca e in "mint" condition. Dar va fi peste inca 1000 euro 😄 Si masina are 108.000 km dar nu conteaza, e din 92 si a stat multi ani pe dreapta.
    2 points
  2. Merita efortul ! Ca e noua, ca e veche, tot in lovele se propteste. Satisfactia de a alerga un tragaci din o mie noua sute toamna, n-are margini. Mai ales cind o pui la punct cu minutele tale, chiar de-i tragaci de duminica doar, mai mare dragul cind ii dai cheie pe un mornait aparte.
    1 point
  3. Sa o stapanesti sanatos, Chevy se intalnesc vinerea 😄
    1 point
  4. E un obiecei ... Masinile produse dupa Septembrie se considera ca fiind produse anul urmator. Oricum, sa o FOLOSESTI cat mai mult si cu cat mai multa placare.
    1 point
  5. din categoria nu am ce face, dar imi gasesc 😜 plus ca am avut o eroare intermitenta de underboost am zis sa verific DV ul de pe masina sa vad cum se prezinta si ce model am, toate bune accesul se face "FOARTE FOARTE" greu, se da jos carenajul de la roata si aia e 😂 dupa care vine distractia 3 imbusuri amarate efectiv nu ai cum sa bagi nici o cheie in zona, un surub se desface super usor, celelalte doua mi-au pus probleme, dar am reusit cu un imbus din trusa si o cheie rapida, raniti....sfinti...you all know the drill !! am fost placut surprins de doua lucruri, DV meu nu avea rupta nici o membrana, si doi nu avea gram de ulei pe el si nici in zona unde a fost montat ceea ce eu zic ca este bine, sa nu supar spiritele :D, DAR avea arcul foarte slab, se vedea clar ca este piesa orginala, avea depuneri de praf in spatele membranei si impedica axul sa culiseze instant si cat trebuie, asa ca am purces la schimbarea lui cu DV rev D adica ultimul model care nu are membrana de cauciuc si este facut sa tina presiuni mai mari deci numai de bine. DV-ul meu cel din dreapta, si modelul nou in stg !!
    1 point
  6. Manuale. Topic inchis. 😉
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...