Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/19 in all areas

  1. Eu cu munca murdara, Dj-ul cu demontatul distributiei, Lucian cu cafeaua, Mircea cu pozele 🤣 A se observa intr-una din poze si improvizatia facuta la firul de excitatie al alternatorului... fir innodat (si coclit) pe un papuc rotund. Am demontat si alternatorul, si electromotorul, sa le fac o curatenie generala.
    2 points
  2. Cocalar teribilist. Modelul asta de zmau nici macar un prim ajutor nu merita.
    1 point
  3. Initial am zis ca nu migrez de pe 17" spre 18". Si, totusi, a aparut ideea asta. Si, cel mai probabil, se va concretiza. 19" deja cred ca e prea mult. Probabil ca ar fi de vis pe drumuri impecabile, insa nu prea circulam pe astefel de drumuri. Cumva, decizia de a ma duce pe 18" pentru vara vine si de la ceea ce eu as aprecia ca anomalie. Concret, pentru iarna sunt date in CIV anvelope 225/50/17 in vreme ce, pentru vara, am puse 225/55/17. Cu alte cuvinte, balonul anvelopelor de vara e ceva mai inalt ... Ciudat, insa asta este. Mentionez ca NU este o eroare de la RAR, asa apare si in COC-ul Nalucii (Certificate of Conformity - emis de "mama" Opel). Din cele scrise in CIV (si COC), pentru vara am ca alternativa de 18", anvelope 245/45/18. Dupa ce am facut propriile calcule, rezulta ca diametrul total al rotii e aproape identic cu al gumelor 225/55/17, adica exact ce ruleaza Naluca in acest moment. Clar ca un balon mai mic ar fi benefic pentru stabilitate, mai ales in conditiile in care este dublat de cresterea latimii benzii de rulare. Discutam de un singur salt peste anvelopele "de baza", prin urmare nu ma astept la consecinte negative, dar o sa mai studiez pana in primavara. Oricum, actualele anvelope de vara se cer schimbate urgent, sunt cele originale ale masinii, au DOT de August 2013. Asa ca ar mai fi doar jantele ...
    1 point
  4. Si mie, si mie 😛 . Eu o sa le si ating, te bagi? 😄
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...