Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/18/18 in all areas

  1. Moment emotionant de scurta revedere dupa cativa ani... N-a constat decat intr-o pornire a motorului (lucru care l-a facut bineinteles fara probleme), dar macar m-am bucurat sa pot auzi din nou minunatul si familiarul sunet al DOHC-ului care m-a purtat prin atatea locuri.
    2 points
  2. Cred ca e cazul sa ii fac topic separat. Dupa cum stiti (sau nu πŸ™‚ ) de ceva timp cautam (mai mult pasiv ce-i drept) un espero bun sa inlocui "troaca" aia de LIN. Initial am luat bmw-ul rosu ca inlocuitor, insa nu e acelasi lucru, LIN-ul ramane LIN πŸ˜„ Am o gramada de amintiri de toate felurile cu acea masina, insa din pacate a ajuns la punctul in care a devenit periculoasa, tin la ea dar trebuie sa recunosc ca am pierdut lupta cu rugina, deja sunt afectate elemente de rezistenta si e o chestiune de timp pana se va stramba irecuperabil. Deja pica cu brio testul pix-ului. Pentru cine nu stie testul pixului, se ridica masina pe cric de fata (cricurile/caprele sub praguri in locurile speciale) si se baga un pix de plastic intre ramele usilor fata/spate in partea de sus. Se lasa masina jos de pe cric si se observa cum se sparge pixul πŸ˜„ Drept urmare a aparut visina putreda, un alt espero, binenteles ca nu va inloui LIN-ul niciodata, insa este cel mai bun compromis. Dar gata cu sentimentalismele, sa trecem la treaba πŸ˜„ Urmaream pasiv de ceva timp vre-o 2 espero bune pe FB, chiar vorbisem cu proprietarii daca le vand vreodata sa ma contacteze. In afara de astea am mai fost sa vizionez vre-o 2 in ultimul an care aratau bine in poze, insa s-a dovedit la fata locului ca doar in poze, drept urmare nu am luat niciuna. Asta de fata este una din cele 2 bune mentionate mai sus, proprietarul a decis sa o vanda si nu am stat pe ganduri. Motor 1.5 DOHC, visinie, 47.000 km, stata vre-o 10 ani in garaj, totul original pe ea, pana si casetofonul. Masina a fost originara din Hunedoara din ce am inteles. Pret cerut 1500 euro, pret final achizitie 6300 RON. Ca si defecte, a fost lovita spate, fusta ori a fost schimbata ori reparata, oricum se vede ca s-a umblat, totodata s-a dat cu grund in tot portbagajul la interventie. A mai fost lovita dreapta fata nu stiu cat de grav, aripa si usa dreapta deasupra bandoului se vede ca au fost revopsite. Este posibil sa fi fost doar zgariate, se va vedea mai detaliat cand voi demonta aripa si masca. Capota portbagaj iarasi pare ca e revopsita, in rest are vopseaua originala. Mai are mici defecte estetice, lovituri/infundaturi pe usi, cea mai nasoala fiind cea de pe portbagaj care se vede si in poze, antena elecrica iese doar jumatate, am mai primit una completa in sacosa bonus, mai am eu una acasa, din 3 fac eu una buna. Puncte forte, interiorul foarte curat, original si ingrijit, se vede ca e "noua" geamurile merg perfect, becurile din bord sunt "vii", nu am observat defecte electrice, inca mai are inscriptiile "window" pe bugtoanele geamurilor, volanul/pedalele/schimbatorul nu sunt tocite si cel mai important NU ARE RUGINA πŸ™‚ Oricum, starea generala a masinii este foarte buna, nu bate/nu troncane (cum zic samsarii) are si rezerva originala kuhmo si trusa de scule aproape completa, a fost inlocuita pompa de benzina/delco-ul si bobina de inductie, manerele exterioare de la usi, toate mi-au fost date intr-o sacosa separat. Au mai sost inlocuite filtrul de aer, filtrul benzina, fisele bujii, vasul de expansiune. Motorul are ceva, porneste foarte greu la rece, cu acceleratie apasata, 3 pistoane, fum, si am observat ca pierdea si putere in anumite regimuri. Cel mai probabuil delco-ul, bobina si pompa de benzina au fost inlocuite degeaba in incercarea de a remedia acest defect. Cam atat cu vorbaria, mai pun odata cateva poze, mai multe in topicul LIN-ului, adica aici:Dj_Dark created a topic in MaΘ™ina mea
    1 point
  3. Sa o stapanesti sanatos, spor la bibileala, frumoasa tare arata foarte bine.
    1 point
  4. Revin cu noutati: am reparat masina, cu un deviz "consistent", mai ales dupa ruperea curelei de distributie (desi pe loc, la pornire). Am scapat relativ decent cu urmatoarele reparatii: - 2 supape evacuare (pe acelasi cilindru #4) - 10 tacheti hidraulici (din 16...) - kit distributie complet, inclusiv pompa de apa - verificare si rectificare chiulasa, inclusiv planare, simeringuri si garnituri - verificare pistoane (aici am fost ok) - ulei 5W30, antigel G11, bujii NGK, filtre -toate - revizie, inclusiv franele (ca tot se facea anul) Acum se misca mult mai bine, se simte evident plusul de putere "recuperat". Toate cele bune!
    1 point
  5. Daca o garnitura de chiulasa ciupita s-ar rezolva cu un flacon de 7,50 lei ... mecanicii s-ar lasa de meserie . Sfatul meu: nu te baza pe masina, nu iti programa deplasari lungi.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...