Jump to content

lsniculescu

Membru
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

About lsniculescu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/23/1973

Contact Methods

  • MSN
    lsniculescu
  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    lsniculescu

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos Sedan Elite 1.4 16V
  • An
    2005

Recent Profile Visitors

2429 profile views
  1. Update (cu intarziere): anuntul nu mai este valabil, masina s-a vandut!
  2. Buna, Si eu am avut o problema similara, insa intra antigel la pistonul 4, vezi topicul dedicat. Pana la urma a fost garnitura de chiulasa fisurata, care a trebuit schimbata. Nu amana prea mult, ca ajungi ca mine cu distributia rupta, masina pe platforma, schimbat pe langa distributie si pompa de apa, urmatoarele: 10 tacheti hidraulici, 2 supape evacuare piston 4, plus planare chiulasa si toate garniturile, simeringuri samd! Deviz total: 4.000 lei. Succes!
  3. Chevrolet Kalos 1.4 16V 94CP, an fabricatie 2005, 132.500 km. Pret 2.200 EUR, negociabil. Carte service la zi (revizii anuale); anvelope vara noi (Vredestein Sportrac 5, aprilie 2016); revizie completa 2018, schimb distributie si pompa de apa (mai 2018); ITP valabil (iunie 2019); scut metalic si alarma; suspensii noi fata (mai 2017); cotiera cu spatiu depozitare; huse scaune/bancheta (huse originale neatinse). Plus: anvelope de iarna (Vredestein Snowtrac 3) si jante tabla. O vand pentru ca vreau sa imi iau o masina noua!
  4. Nu stiau nici ei sigur: fie cureaua proasta (la finalul celor 60k km...), fie blocarea unui piston (supapele de evacuare), insa in mod sigur nu pompa de apa (nu era blocata)...
  5. Revin cu noutati: am reparat masina, cu un deviz "consistent", mai ales dupa ruperea curelei de distributie (desi pe loc, la pornire). Am scapat relativ decent cu urmatoarele reparatii: - 2 supape evacuare (pe acelasi cilindru #4) - 10 tacheti hidraulici (din 16...) - kit distributie complet, inclusiv pompa de apa - verificare si rectificare chiulasa, inclusiv planare, simeringuri si garnituri - verificare pistoane (aici am fost ok) - ulei 5W30, antigel G11, bujii NGK, filtre -toate - revizie, inclusiv franele (ca tot se facea anul) Acum se misca mult mai bine, se simte evident plusul de putere "recuperat". Toate cele bune!
  6. Corect, Salex! Cand am desfacut bujiile pentru verificarea de scanteie, in cilindrul #4 si pe bujie era ceva lichid, cel mai probabil antigel... Nu l-am "gustat" nici acum Ramane intrebarea ce a rupt cureaua de distributie: pompa de apa blocata sau rola intinzatoare sarita? Sau altceva...? Astept astazi confirmarea diagnosticului de la service, abia aseara au luat masina... Va tin la curent!
  7. Inca nu stiu, azi ridica masina si imi face constatarea. Insa nu am nici cea mai mica picatura de antigel pe la pompa de apa... Iar pornirea trepidata "in 3" si fum alb toata iarna, de la ce o mai fi? Va tin la curent!
  8. Salut! Multumesc mult pentru raspunsuri si sugestii. Recunosc, pilitura este o solutie de moment, pentru a opri temporar scurgerea de antigel... Alternative nu aveam, asa am apelat la solutia data chiar de un mecanic cu experienta (Porsche Romania). @Viktor: "gustarea" uleiului mi-a fost sugerata chiar pe acest topic, ceva mai sus, nu stau sa caut acum ca sa iti arat! Si, da, antigelul contine glicerol, ceea ce il face "dulce la gust". Din (ne)fericire, nu l-am gustat si nici nu aveam de gand neavand schimbari ale proprietatilor (consistenta si culoare)! Intre timp, problema s-a agravat prin ruperea brusca a curelii de distributie, la pornire in parcare (plecam dupa un drum de 300 km si alte cateva drumuri scurte la vulcanizare cu rotile de vara). Practic, nu a mai vrut sa porneasca, scantaie verificata pe fiecare bujie, miros de benzina din belsug pe ele, electromotor invartind, dar axele stateau pe loc: cureaua era rupta... Acum am programare direct in service, plus platforma de la ei, schimbam la prima constatatare: distributia +/- pompa de apa, test scurgere antigel (cu substanta de contrast), apoi posibil schimbare garnitura chiulasa plus corectie cilindri (si ce mai gasesc). Este un prieten care sa va ocupa de masina, am tot amanat sa apelez la el, o alta poveste. Drive safe!
  9. Salut! Update: am pus pilitura (cam 1/4 din cutiuta, care a costat 7,50 lei) si nu mai am nici scurgere antigel, nici pornirea balbaita si fumul alb! Sunt deja 10 zile de cand am pus pilitura si pare sa fie ok. Weekend linistit!
  10. Salut Revin cu informatii legate de pierderea de antigel. Dupa vizita la Radacini Timisoara, am schimbat un furtunel de legatura spre calorifer (tur) si parea ca s-a oprit scurgerea. Insa a reaparut, la fel fara urme vizibile... Pornirea la rece este o regula: balbaiala de parca ar merge in 3 bujii, plus fum alb consistent. Dupa 15 - 45 secunde, motorul isi revine, merge rotund si fumul dispare. La 50-100 km, se pierde cam 1 cm din vasul de expansiune. Am verificat tot ce mi-ati sugerat: capac si etansari vas expansiune, urme antigel sub motor si la imbinari furtune, nimic insa vizibil. Asta-iarna, dimineata mai gaseam o picatura de antigel (condens?) sub furtunul care iese din blocul termostat; am rezolvat cu inca un colier. Inainte de a merge sa schimb garnitura de chiulasa (+/- distributie, pompa apa...) asa cum au recomandat si alti mecanici, ce as putea sa mai verific? Ca exista o scurgere interna, este sigur, mai ales ca am fumul alb la pornire. Uleiul nu l-am gustat (inca!), insa nici nu si-a schimbat culoarea, nici nu a crescut nivelul... Multumesc! Sarbatori fericite si conduceti prudent!
  11. Update: am completat vineri seara cu apa bd pana la semnul de maxim (eram la minim), iar pana acum mi-a scazut 1 cm (am facut aprox. 30 km in weekend)... In continuare nu gasesc nicio pata, inclusiv cand am ajuns azi acasa m-am uitat cu motorul inca mergand si cu termostatul deschis. Vasul de expasiune este perfect uscat, iar imbinarile si conexiunile sunt uscate... Maine fac o programare la Radacini de pe bd. Timisoara, sa vad ce gasesc ei, plus cu balbaiala de la pornirea la rece. Va tin la curent. Merci!
  12. @ches ai dreptate, merita facuta o diagnoza serioasa in service, nu in parcare cum am facut eu (a fost o verificare intiala, sa vad daca pot depista ceva..). Cat despre curgere, nu am vazut apa la evacuare... mai caut. Verific azi cand ajung acasa, daca gasesc ceva va tin la curent! Merci! LE Antigelul a fost schimbat complet in iunie, culmea (!) chiar la revizia anuala facuta inainte de plecarea in Luxembourg (via Germania si Aachen) si, ca de obicei, la fiecare 3 ani...
  13. Salut! Merci pentru sugestii, cred ca ai dreptate @ches, mai bine caut scurgerea, inclusiv la imbinarile vasului de expansiune cum zice si @Myg. Deocamdata nu gasesc nicio fisura, nicio pata, dar in weekend ma ocup mai pe indelete... Am omis insa sa precizez ca la pornirea la rece, motorul pare ca sa balbaie, parca merge in 3 bujii, apoi isi revine dupa 1-2 minute, lucru pe care l-am mai citit pe aici. Iar la o scanare de rutina am constatat variatii (anormale?) ale curentului prin sonda 2 (cea de la evacuare), fara insa vreun mesaj de fail sau engine-check (cum a fost la prima sonda toamna trecuta...). Va tin la curent!
  14. Salut! Vad ca nu s-a mai scris de ceva vreme pe acest topic. Am si eu problema cu pierdere antigel, dupa schimbarea termostatului in vara (tocmai in Germania, langa Aachen, s-a spart corpul termostatului...). Totul a fost foarte bine pana acum 2-3 saptamani cand am observat ca pierd antigel, dar nu este nimic vizibil in afara nivelului in rezervor, nu este nimic umed pe motor sau sub masina - scut. Am completat aproape 1 L (mai aveam din cel Hepu roz de la service-ul din Aachen), dar a "disparut" si acesta. Practic, nivelul in vas este la minim, insa fara problema de supraincalzire. Ce ma sfatuiti: sa schimb garnitura de chiulasa (dupa cum am vazut pe aici), plus distributia (am peste 128.000 km si schimbarea anterioara a fost fost la 70.000 km)? Sau sa caut mai bine scurgerea? Merci!
  15. Ati ajuns cu bine, asta conteaza! Si abia asteptam parerile...
 

×
×
  • Create New...