Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. De acord ... dar adaug tristetea faptului ca, din pacate, copilul e mort :((. Cum ar fi daca si-ar pune problema asta inainte sa incerce sa gaseasca solutii de a scapa de puscarie ... Cum ar fi sa ne vina mintea la cap si sa nu mai tot tipam ca X sau Y institutie este abuziva si exagerata si cere lucruri inutile ... Oare oamenii aia isi asuma ceea ce s-a intamplat ???
  3. Mi se par foarte coerente ... Mai ales distanta la care au fost amplasate ... Daca ma fac si ca nu vad dunga continua, deja mi se par fix unde trebuie ...
  4. Mergi pe chestii testate ... In gama "nu scumpe" te poti duce la Sava, Barum, Semperit, Falken ... din ce stiu eu ... Nu cu mult peste deja ajungi la Nokian.
  5. Today
  6. Casc ochii dupa o pereche de galosi de iarna insa is atitea nume noi de galosi ... Pe ce se poate merge cit de cit de incredere si deloc pompoase ?
  7. Bey, ce-i aia "collaborator" ? Jur ca n-am nici o treaba cu securitatea si urasc turnatorii !
  8. Ale mele nu au inghetat, is vesele, topaie pe fereastra din fata. Bai frate te ia cu scirba de calitatea jalnica a peoduselor. Bosch cumparat iarna trecuta si topaie ca toti dracii pe parbriz. Gumele astea pur si simplu se descompun intr-un an de zile. La fiecare spalare a calestii obijnuiesc a sterge lamela stergator cu un servetel. Incredibil cita negreala din aia de guma se ia de pe ele si asta de fiecare data cind sint sterse.
  9. Yesterday
  10. Buget: Rombat ... Gama Premier/Plus m-a tinut cativa ani pe Leganza si inca o am ca backup pt centrala (pe gaz). Cred ca are cam 8 ani, daca nu ma insel am luat-o in 2017-2018, posibil sa fie informatii pe topicul MOSului Premium: Banner. Luata in pandemie in 2021 pentru un Hyundai i20, motor de 1,4, benzina, 101 CP. Se comporta bine in continuare, sunt sigur ca trece de 6 ani. La Insignia am mers, in Ianuarie 2021 pe Moll AGM, o mizerie, mare teapa ! Dupa nici 2 ani, dupa 3-4 zile de stationare am 11,50 V ... Si nici macar nu a fost ieftina
  11. Ford-ul l-am luat in 2021 inainte de a expira ITP-ul la Nexia de care stiam ca o voi trage la gard, pentru ca aveam neaparat nevoie de o caleasca combi, am fost nevoit a renunta la Nexia. Bateria Varta de 60 Ah am avut-o pe Nexia si folosita cel putin 1 an, dupa care a stat in garaj, apoi data cu imprumut cuiva pentru o vreme, apoi iarasi in garaj o perioada, iarasi altuia cu impőrumut, iarasi in garaj, apoi pe Ford, acum iarasi in garaj. Din 2021 incoace eu sigur nu am cumparat baterie de 60 Ah ca nu am pe ce sa o montez. Deci, aceasta Varta de 60 Ah are pe putin 5 ani. Chiar nu le fac reclama astora de la Varta, doar ii dau Cezarului ce-i al Cezarului. Eu am avut experiente foarte placute cu Varta motiv caruia nu schimb macazul. Nu ma consider fan Varta ci pur si simplu mi-s multumit de marca in cauza si o recomand cu incredere.
  12. M-am uitat de curiozitate acum pe topicul masinii... pe Epica am pus o Varta Blue pe 3 februarie 2021, in curand se fac 5 ani (daca trece iarna). Si, intre noi fie vorba, masina a cam zacut perioade lungi de timp. @Salex zi, zi, ca faci o recomandare, nu reclama. Eu am fost f multumit de Macht, dar nu am gasit la vremea aia.
  13. Last week
  14. Cu tot dragul, iti urez succes cu Varta. Personal am renuntat la Varta dupa 3 experiente consecutive cat se poate de nefaste. Moarta cu 2 zile inainte de expirarea garantiei, moarta la 2 zile dupa expirarea garantiei, moarta la un an ... Am trecut pe altceva, cu aceeasi masina ... si a trecut de 4 ani cand am dat-o ... Dar nu era Varta si nici nu vreau sa fac reclama 🙂
  15. In timp am ajuns la concluzia ca sint necesari acei plus Ah pentru tragaciul asta. Merge si cu cea de 60 Ah insa nu e chiar ceia ce trebuie si cumva mi-a stat si pe creier ca nu se pupa cu locasul ala asadar am luat-o din loc inainte de a intra in sezonul rece si sa sara preturile si am cumparat una noua de 72 ah cu 680 A la pornire. Se simte diferenta intre cele doua atit la pornire cit si in sarcina. Am ramas pe VARTA cu care am avut experiente placute, atit cu ale mele cit si cu celelalte recomandate de care nu am auzit sa fi avut probleme, toate cumparate de la acelasi magazin. Tipul de la magazin are ochiul format, din start mi-a spus ce dimensiuni ale bateriei imi incape in suportul ala, eu am contribuit cu amperii de care am nevoie si neaparat VARTA sa fie pe albastru. In plus, drept bonus m-a incurajat ca un 6-7 ani nu voi avea probleme cu ea. Mai vedem ...
  16. Daca n-a ajuns la remat, sigur a mai schimbat 5 proprietari pana acum :))
  17. Earlier
  18. Scaun pentru copil. Ei, asta-mi place ! Mearga nitel la puscarie sa le iasa figurile din cap !
  19. Bobina e DAC sau Delphi.
  20. Bujiile Bosch cu distanta 1.1 le-am avut de mai multe ori pe Lacetti si n-am avut niciodata probleme deci le-as scoate din ecuatie.
  21. M-am inspirat din modul de interpretare a datelor de stare ABS de aici, si am citit viteza data de senzorii fiecarei roti prin ALDL, invartind manual de fiecare roata ridicata de la sol - toti senzorii par functionali. N-ar strica sa fac si un test comparativ intre ei, in timpul mersului. Un plus e ca metoda asta confirma si integritatea cablajelor respective, pana la EBCM. Ideal ar fi sa gasesc cum se obtin codurile de eroare, care ar putea fi reprezentate fiecare de cate un bit din sirul de date. Poate similar cum sunt obtinute de la ECM.
  22. Bobina originala e DAC, cauta codul sau vorbeste cu @pompiliu92. Bujii recomand NGK clasice (sau Iridium, daca ai bani de dat pe ele). Eu stiu de 1.1 distanta la electrod, dar poate tin minte gresit...
  23. Sambata mi-am facut putin timp pt o "lucrare" pe care trebuia sa o fac inainte de a trage cateva zgarieturi (fine, nu se mai vad acum). Folie pe faruri si semnale, la proiectoare mi-a fost lene sa le demontez. Folia e ceva Oracal, cea mai buna de pana acum... s-a asezat si intins foarte bine. Cel putin pt mana mea de nepriceput, au iesit chiar bine.
  24. 136000 km Se pare ca bujiile si bobina schimbate de tata la service nu prea sunt ce trebuie. Bujiile sunt Bosch iar bobina nu stiu ce e . Problema e ca am Check Engine aprins. Se aprinde dupa 4-5 secunde de functionare. Bobina stiu ca trebuie sa sie DAC iar bujiile NGK. Nu mai stiu ce distanta trebuie sa aibe electrodul. 0.9 sau 1.1 ? Ceva idei va rog ca imi sta pe creer. Poate gasesc si o bobina noua.
  25. Toate au probleme. Asadar, nu e cazul tristetii, parerile is impartite si mai tine si de moftul fiecaruia. Chiar ieri seara la o birfa mica pe tel cu un ins specialist in masini (ale altora) in discutii find o Astra H a lui X ca ce rabla e, ca cutia nu stiu ca, ca are bordul nu stiu cum, ca scaunele nu-s confortabile etc. Ce-i scapase ins-ului fu sa arunce u oti in curtea sa, trocariciul sau de care se tot zmiorcaie. Modelul ala de ins ce le stie pe derost ca si teorie da' nu-i cere a deschide capota si a-ti ce piesa ce rol are, defectiuni posibile, cauza etc.
  26. Asa am procedat - repetata intializarea modulatorului hidraunic de cateva ori, urmata de aerisirea ambelor parti ale lui. N-a iesit aer deloc, ci doar lichid. Martorul ABS nu a ramas aprins in niciun moment, si am repetat procedura de mai multe ori. Voi verifica electric atunci, sa vad ce descopar. Apropo, un simptom pe care am uitat sa-l mentionez este ca intializarea modulatorului hidraunic, la acei 5 km/h, foloseste mult curent, incat palpaie becurile in bord, chiar si indicatorul de temperatura al lichidului de racire se misca cateva grade inainte si inapoi in acel moment. Oare sa fie vorba de un acumulator obosit, ca e destul de vechi deja, care poate trage mult curent mai tot timpul ca sa se incarce, de ramane prea putina putere pentru restul? Alternatorul produce tensiune in plaja normala. Probabil ar fi util un clampmetru care sa masoare curent continuu, dar nu am.
  27. Din ce stiu eu, se repeta de cateva ori. Dar am facut o singura data cu scanner-ul, nu stiu prea multe detalii.
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...