Jump to content
 

Sign in to follow this  
B33GLM

Pierderi Si Miros De Benzina

Recommended Posts

Salutare,

 

Care ar putea fi motivele mirosului de benzina in habitaclul masinii? De vreo luna si ceva masina a inceput sa consume mai mult si in interioru-i sa puta a benzina. Mentionez ca nu mai am presiune in rezervor, adica atunci cand desfac busonul sa alimentez (din ce in ce mai des de la o vreme, mda) nu mai pufaie. Busonul nu este cel original, dar banuiesc ca asta nu are importanta, de vreme ce il strang intotdeauna ok. Credeti ca mi-am bulit vreo coducta tur-retur? In parcare nu am observat pete sub ea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua am si eu o problema am observat ca imi miroase a benzina cand dau drumul la aeroterma. Problema mea vine de la rampa de injectoare si anume din capatul din dreapta cum stai in fata masinii. Acuma intrebarea mea este daca pot sa il strang cumva pentru ca acolo are ca un capac sau trebuie sa schimb toata rampa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ori unul din injectoare pierde pe la oring (se desface injectorul, se pune oring nou, se unge cu putin ulei oringul si se monteaza la loc), ori pierde pe la imbinari... furtune imbatranite, cleme rupte etc. In partea aia a rampei mai ai si supapa de retur. Curata bine de tot zona si urmareste pe unde se umezeste de la benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CIELO 97 GLE - de multe ori imi miroase a benzina in masina, cand stau la semafor sau in parcare, cu motorul pornit. Am vazut odata ca prin garnitura de la capac iesea un fir de fum, care mirosea fix a benzina innecacioasa. Bag de seama ca fumul ala intra in habitaclu cand stau pe loc, de acolo si mirosul. Cand merg, se aeriseste pe sub capota si nu apuca sa intre in masina.

 

E doar o parere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand inlocuiti pompa de benzina,pe langa garnitura trebuie sa puneti pe suruburile de strangere un mastic de etansare deoarece gaurile de fixare a suruburilor strabat rezervorul si miroase a benzina in habitaclu!

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

O reavoitoare pe nume rugina mi-o intepet turul alimentarii cu combustibil in trei locuri, fix sub bridele din plastic de sustinere . La una din bride unde isi aratase isprava am descoperit o intepatura in conducta cit virful acului, mai mult decit suficient sa-mi dea de lucru. In prima faza zic sa-i vin de hac la foc automat (si temporar macar) prin eliminarea portiunii respective (un ~3 cm decupat din conducta ) si conecsiune printr-un capat de furtun cu coliere, desigur . Cind am terminat operatia si curatat bine cu spray de fine ... hop, observ ca umezeste la inca alte doua bride . E clar, trebue schimbata in totalitate si cit mai curind .

M-am interesat de piesa (conducta ) ar fi un ~15.000 dar problema e ca nu gasesc niciunde, doar la comanda si trebue sa astept cel putin un doua saptamini . De aveti la indemina un cod al piesei ... rog sa dati de stire .

A doua varianta (ce am si discutat-o la un magazin de piese) e sa merg pe conducta de cupru de 10 mm ( originala fiind de 9 mm din ce am masurat eu) doar sa-i duc ambele holendere si mi le si monteaza ei pe conducta de le dau lungimea exacta a vechii conducte .

Ce parere aveti de varianta doi ? Se merge pe cupru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuprul nu are moarte... fata de conducta originala care cine stie cat de originala mai este in prezent.. ;)

Mi-e groaza ca ma asteapta acelasi lucru cu cele de frana, care nu se mai gasesc...la cat sunt de ruginite, ma mir ca nu pocnesc la prima frana. Din acest motiv am redus semnificativ in ultima vreme viteza medie cu Cielito..

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Viktor: incearca aici pentru a identifica piesa si apoi aici pentru cod.

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Englishman, uricioase mi-au mai fost conductele metalice, in special la frine ce e pline de surprize ce necesita inlocuire in totalitate si mai putin probabil remediere .

 

Salex, piesele 1 si 3 sint cele in cauza, doar ca in rezonanta cu tabelul de coduri, mie imi par inversate 1 cu 3 , turul fiind pe exterior (inspre prag ) . Oricum, rasfoiesc pe ambele coduri sa vad ca-mi ofera mult indragitul google . Poate dau rapid de vreo una uitata pe vreun raft pe undeva, de nu ... trec pe cupru .

 

Multumesc mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai au conducte la Radacini, mI-am comandat turul, il am in garaj, doar preventiv. Au scumpt mult unele repere, se va merge cu cele de Cielo pe lichidare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din nou la conducte.

 

Inaintea demontarii ma asteptam si la surprize, mai exact la capuirea piesei la ambele capete . Au un profil ceva mai aparte si cu O-ring , desigur. La piese auto nu imi poate face capuirea respectiva, in schimb, m-am interesat si am dat de un atelier de profil, specializat in conducte frina (auto fék technika) . Azi am dus piesa in cauza (de model) iar miine e gata . Aprox ~ 6000 Ft mi-au zis ca face, la juma de pret (chiar sub) fata de costul celei originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O chestie foarte interesanta .

 

Conducta de cupru, frumos lucrata la capete ... nimic de spus . Meseriasu, inainte sa se apuce de treaba ma suna si intreaba de deresc ca ei sa-i faca si curburile necesare (dupa modelul alei vechi ), in caz ca da, plus 6000Ft . M-o bufnit risul nu alta ... si zic nenea, asa dreapta cum e , doar capuire si holendere noi , nimic extra . In gindul meu ... in banii aia ... o modelez pe cuc nu alta ...

 

:-j

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva ce conducta (tur) imi trebuie la GLE ??? Cea cu clipsare rapida sau cea cu filet ???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

GLE-ul are conducta tur pe filet (de n-ai gasit raspunsul pina in prezent).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/7/2019 at 10:32 AM, Viktor said:

GLE-ul are conducta tur pe filet (de n-ai gasit raspunsul pina in prezent).

Am scris in topic ca am si schimbat-o 🙂🙂 !!!! Gasita greu, extrem de greu abia in Ungaria si era cu clips la capul disnpre motor.Initial primisem una cu filet la ambele capete dar nu s-a potrivit.Mai spuneau vreo cativa ca GLE are filet dar nu am inteles de ce………………..

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca GLE ca si espero are filet de obicei in rampa. Posibil cineva sa fi rupt-o cand a schimbat filtrul (patanie destul de comuna) si a inlocuit rampa cu totul fiindca nu a mai gasit cu filet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea lu' Horica00 fu cu exercitiu de imaginatie. Ana are mere. Pe naiba ! Ana are pere ! Cu alte cuvinte e vorba de conducta FLEXIBILA cu racord in rampa injectoarelor si nu dinspre motor. "Dinspre motor" se intelege (cel putin eu astfel am inteles) ca ar fi vorba de racordul conductei lungi, fixe. Oricum, in ambele cazuri, racordurile sint prin filet. La GLE-urile de la mama lor Coreea astfel stau lucrurile.

Si o mentiune daca se permite, comanda unei conducte (si nu doar) se face in functie de ce ai pe masina. E cu filet, cu filet cauti ; e cu clips, apoi din ala sa fie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...