Jump to content
 

Sign in to follow this  
XXL

Martor Motor - Check Engine

Recommended Posts

Ia vezi tu daca ai 5v la alimentarea tps-ului si a map-ului. Ca daca sunt mai putini sau mai mulți, clar apar probleme. Daca tot nu-i dai de cap adu-o in buzau si vedem pe laptop ce gasim. Pana sa ajungem acolo totusi, vezi de ce nu incarca

Share this post


Link to post

Eu zic sa verific/ cureti corpul clapeta admisie, cablul de accceleratie, furtunele de vacum (foarte important!) furtunul de ventilatie cu 3 cai (cel dintre capacul culbut. si burduful de admisie), garniturile corpului de admisie si, bineinteles tester!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Revin. N-am mai facut nimic la masina. La un moment dat, am zis, daca tot te turezi macar sa stiu de ce consum benzina si da-i, am calcat-o de-a luat-o dracii. Toata iarna am mers 50 60 sau mai jos, probabil s-a infundat ceva. Oricum, in prima zi sub 2000, a doua 1600 -1800, a treia 1000 a patra 800 si acolo a ramas. Merge bine acum lol...

 

Multumesc frumos baieti.

Share this post


Link to post

Atita tam-tam pentru o simpla raceala ...

 

Oarecum nasol de nu cunoastem cauza. Doar n-o fi de la leneveala ce eu unu o exclud a fi eventuala cauza.

Share this post


Link to post

Salut. Am si eu o problema cu acel martor check engine care imi da batai de cap. Ma exact: in urma unor rateuri puternice (de care am scapat inlocuind carcasa filtrului de aer) am ramas cu acel martor aprins,daca scot siguranta ecm si fac reset, cam 50km ramane stins dupa care se aprinde iar si tot asa. Astazi s-a aprins din nou,am trecut pe benzina( masina are si gpl din fabrica Lovato) si acel maryor a inceput sa clipeasca dupa care s-a stins. Aveti ideee ce ar putea fi? In zona mea nu am posibilitatea unui tester. Masina este din 2006

Share this post


Link to post

Deobicei, clipirea lampii MIL inseamna rateu de aprindere la un cilindru. Verifica bujiile - strangerea in chiulasa si distanta intre electrozi precum si fisele. S-a scris prin topicurile dedicate.

Trebuie verificata/ reglata si instalatia GPL.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Cu putin timp inainte clipirea martorului aparea dupa 120km la ora.multumesc mult,o sa verific

Share this post


Link to post

Se aprindea MIL si inainte de incidentul descris mai sus?

 

Ai schimbat distributia mai de curand?

Share this post


Link to post

Da aparea si inainte de incident, distributia are cam 8000 de cand am schimbat-0

Doar clipea la peste 120km,acum mai ramane si aprins

Share this post


Link to post

E posibil sa se aprinda MIL si de la cablul kilometraj? Are un rontait din cand in cand si in momentul cand tragi de el de la cutie iese foarte usor, se desprinde cu tot cu suportul acela care este conectat si la o mufa.

Share this post


Link to post

Da, e posibil, dar nu de la cablu... ci de la "suport", care e de fapt VSS, senzorul de viteza (senzor de distanta mai apare ca reper in magazine)

Share this post


Link to post

Este normal ca acel "suport" sa iasa cu asa usurinta? Nu are un sistem de prindere acolo? Multumesc

Share this post


Link to post

Cel mai probabil e rupt... ar trebui sa se infileteze in cutie.

Share this post


Link to post

Revin cu noi indicii:in momentul cand se aprinde MIL daca merg un pic mai "sportiv" se stinge acel bec. Am testat lucrul acesta de cateva ori...

Share this post


Link to post

Găsesc și eu un tester de cumpărat pt nubira 2 din 12.2004? Are obd2 dar nu găsesc protocolul, Torque nu găsește protocolul și nu se poate conecta , conectare fizica cu telefonul e ok, neștiind protocolul însă nu poate comunica cu ecu.

Sfaturi ?

 

PS am și un check Engine aprins când se încălzește apa in radiator , dar asta întreb de obd2...

Edited by 4di

Share this post


Link to post

Am fost la un service,au pus un tester pe masina si mi-au spus ca MIL se aprinde de la Sonda Lambda 2. Daca merg o perioada asa pana o schimb,sunt probleme,afecteaza consumul,sau mersul masinii?

Share this post


Link to post

Ce anume de la sonda lambda 2? Daca e circuitul de incalzire al sondei, treaba e simpla: sub masina, la sonda ai problema la mufa cablajului. Cauta, intai, acolo si mai discutam.

Share this post


Link to post

Da,exact asa scriia "incalzitor..." si nu mai stiu cum

Multumesc,cris06

Share this post


Link to post

Sub masina pe unde mai exact te rog se afla sonda Lambda 2 ? Ms

Share this post


Link to post

Undeva la jumatate, pe toba,daca te uiti din partea dreapta a masinii

Daca te uiti se vede sonda si o mufa cu 4 fire

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am desfacut acea mufa la sonda lambda si unul din cele 4 fire era oxidat,l-am curatat l-am pus la loc si becul de la MIL tot nu s-a stins, am restart Ecm-ul si s-a stins. Acum sper ca de acolo sa fi fost "buba" si sa nu se mai aprinda...multumesc pt sfaturi

Share this post


Link to post

La mine, un pin era complet macinat de oxid. Nu am avut ce face, decat sa tai mufele si sa leg firele pe direct. La acea mufa ajunge apa aruncata de roata dr. fata.

Ia, macar, si protejeaza suplimentar acea mufa. Poti baga putina vaselina siliconica in mufa, la pini.

Share this post


Link to post

Cel mai bine este sa fie pusa pe tester, ca sa vezi exact ce si cum...

Share this post


Link to post

A fost pusa pe tester,mecanicul a spus ca e sonda lambda 2,eu am vazut ca scria ceva de genul". Incalzitor..."

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...