Jump to content

Dr.Drg

Membru
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About Dr.Drg

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Craiova
  • Din
    Craiova
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    DJ-02-SMT
  1. In sfarsit am avut timp sa ma uit dupa fire,dar din pacate au fost smulse cu tot cu semnalizare.Acum trebuie sa refac tot traseul firelor...insa nu stiu de unde sa incep,m-am uitat sub vasul de expansiune si nu am gasit mufa.
  2. Pai la mn,nu sunt acele fire..sunt doar cele care se vad in poza.O sa desfac aripa maine si o sa ma uit mai atent.
  3. Multumesc mult...dar mie imi lipsesc o gramada de fire de acolo.Cred ca doar cineva cu cielo GLE cu semnalizarile de pe aripi rotunde ma poate ajuta.
  4. Nu stiu cum drq am pierdut semnalizarea de pe aripa...dar mai nasol e ca nu gasesc nici firele.E posibil sa se fi smuls cu tot cu semnalizare?
  5. Da exact acela e. Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
  6. Daca face asa: clipire=* si pauza=_ ***_*** este codul de eroare 33 - MAP sensor / circuit fault (high error)
  7. Nu ma intelegi,trebuie sa urmaresti cu atentie cum clipeste martorul in bord pentru a afla codul de eroare(de ex 23-senzorul de temperatura)...in functie de codul/codurile de eroare iti dai seama de ce se aprinde martorul check in bord...cu placere
  8. E si normal,el iti repeta de 3 ori fiecare cod de eroare. clipire=* si pauza=_ de ex *_**(12) El iti spune din ce cauza se aprinde martorul check, pentru a remedia problema.
  9. La picioarele pasagerului in dreapta se afla mufa de diagnosticare,faci strap intre cei doi pini:A si B.
  10. Pentru martorul check incearca testul cu agrafa,iar pt reset ECM : Scoti borna de la baterie pentru cateva minute,ori scoti siguranta de la ECM,lasi motorul sa ajunga la temperatura de functionare si pornesti consumatori pe rand(repeti de 2 ori aceasta operatie) Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk
  11. Este normal sa picure antigel pe la acest furtun ? Atasez o poza,este furtunul cu o pata verde pe el.
  12. Am scapat de erorile:33-prin curatirea mufei MAP si inlocuirea furtunului;35-prin curatirea iac-ului si mufa acestuia;55-nush din ce motiv dar a disparut.Acm îmi da eroarea 23-ce reprezinta?
  13. Cielo 96 fabricat in Coreea nu are fuzetele detasabil(sunt sudate de punte...cel putin asa este la mn)...Cielo fabricat in Romania are fuzetele detasabile
  14. Multumesc Geo sper sa îl pot schimba.Am dat cu spary de contacte in mufa iac-ului...dar dupa montarea iac-ului nu imi mai merge turometrul are oscilatii intre 0-1000rmp , relantiul si-l tine ok...da motorul trebuie curatat neaparat[nu a fost niciodata ] Problema turometrului s-a rezolvat dupa un reset ecm.
 

×
×
  • Create New...