Jump to content

99mje

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About 99mje

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/09/1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    claudiupralea

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    B12MNP
  1. Vand 4 pistoane pentru Cielo, noi, originale, fabricate in Coreea Cod piesa: 96081975 Pret 150 de lei Tel:0724 221 262 Preferabil in Bucuresti.
  2. ba da.se aude.si se si vede(la dezaburire).deci e clar ca aia functioneaza si o alta problema de care am uitat sa scriu in post-ul de mai devreme(de fapt nici nu stiu sigur daca asta e o problema).cand schimb directia in care sa bata aerul(adica rotita din mijoc, de pe parbriz pe consola sau la picioare), pentru cateva secunde se aude un fasait, ca si cum aerul ar iesi fortat printr-o gaura prea mica.dar schimbarea se face si totul merge cum ar trebui.doar fasaitul ala e stresant
  3. va salut eu am o alta problema la incazire, in sensul ca nu reusesc sa o reglez decat pe maxim rece sau maxim cald. treptele intermediare sunt aproape inexistente(exista diferente dar muuult prea mici ca sa le bagi in seama). iar foarte ciudat.daca e caldura la maxim si-l dau la jumate, baga in continuare are f cald.ca sa-l racesc trebuie dat la minim.exact la fel e si invers.daca e la minim, temperatura nu se modifica decat daca il dau la maxim. deci la mine depinde de directia rotatiei.daca dau de la cald la jumate, am in continuare cald.daca dau de la rece la jumatate, e tot rece. sunt constient ca exista poate un delay(pana iese tot aerul de la temperatura anterioara din ventilator), dar m-am jucat ceva timp cu el. ceva sugestii? salut
  4. inseamna ca va fi foarte dificil.. dar capacelul semnalizarii, ala galben, cum il scot?trag de el?ca banuiesc ca sunt 2 cleme care-l tin, si n-as vrea sa le rup
  5. merci de explicatii da' totusi nu stie nimeni cum fac cu semnalizarea din aripa?
  6. Salut am descoperit ca mi-a picat becul din semnalizarea aia mica de pe aripa. pe amandoua partile. becul merge, atarna de fir prin aripa p-acolo. efectul e interesant(noaptea se vede semnalizarea printre aripa si portiera), dar as vrea sa-l pun totusi la loc.cum fac asta?dau aripa interioara jos?scot capacelul de la semnalizare si agat firul cu ceva? problema 2-sunt greu de schimbat becurile care ilumineaza butonul de reglare a vitezei ventilatorului?ce fel de becuri imi trebuie?(banuiesc ca-s leduri).dar becul de la scrumiera?p-ala cum il schimb?
  7. am avut philips blue vision si vision plus.s-au ars primele in vro 2 sapt, si vision plus cam intr-o luna jumate.ambele modele bat mult mai bine ca alea originale, parca vision plus e mai bun.intr-un moment de criza mi-am luat unele la nimereala dintr-un agip, si am mers cu ele pana am gasit in cora oferta la osram.si am luat osram silverstar cu 23 de lei setu'.(asta anu trecut prin iunie).de departe cele mai bune becuri pe care le-am vazut pe cielo, lumina e alba, si noaptea bat cu cel putin 40% mai bine ca vision plus de la philips.si-n plus, inca nu fac figuri(merg zilnic min 40km cu masina prin oras, tot timpul cu farurile aprinse).
  8. am fost azi in service...baga omu mufa coolant error..imi verifica una alta pe calculator, descoperim ca temperatura la motor sta undeva la 68(cica normal e in jur de 87-90) sterge eroarea aia.se stinge becu.merge fara probleme.pana acu s-a aprins din nou, si acum nu se mai stinge..mai am putin si-i dau foc mai vedem maine inca o data ce zice calculatorul(si-asa azi a fost pe gratis, foarte de treaba aia din service)
  9. aha..am inteles inca n-o bag in service, astept sa vad ce mai zic unii altii(poate imi recomanda si un service)
  10. Va salut, am si eu o mini(sper) problema s-a aprins un bec in bord-cel la care manualul se refera ca "reparare urgenta motor",nu sta tot timpul aprins, are faze.se intampla sa merg si o zi intreaga fara sa se aprinda am citit toate indicatiile din manual si nu m-am lamurit foarte bine. singurele chestii in neregula la masina de cand s-a aprin becul sunt: -chiar inainte sa se aprinda becul se aud succesiuni de cate doua cllickuri( cam cum face temporizatorul de la stergatoare, sau releul de la semnalizare).intre astea doua clickuri imi scade aproape imperceptibil intensitatea la lumini. -relanti-ul face figuri, cu putin timp inainte sa se aprinda becul, in timp ce e aprins, si foarte putin timp dupa ce se stinge. -gazele de esapament miros putin a benzina, dar consumul nu a crescut (fata de 13 cat imi ia in mod normal) In mers nu se simte absolut nimic, n-a pierdut din putere, nu simt nimic neobisnuit. Un prieten cu Kadett mi-a zis ca lui i s-a aprins becul cand s-a dus sonda lamda(sper ca asa se scrie). ce credeti voi ca e? si mai important, unde ar trebui sa ma duc sa repar chestia asta?nu ma intereseaza foarte mult sa fie cel mai ieftin, dar vreau sa am si eu acces in service sa vad ca aia chiar imi fac ceva la masina nu numai imi incarca nota(mi s-a intamplat la un service mare, cu multe sedii prin bucuresti, inRadacinat in peisajul auto autohton, sa ma trezesc ca am pe factura chestii pe care tocmai le facusem la altii, da le-au facut si ei ca sa fie siguri). Merci anticipat de ajutor. P.S.Am nevoie de factura pentru reparatii...Nu ca n-as prefera treaba facuta de niste baieti pasionati in spatele blocului da trebuie decontate cheltuielile astea.
 

×
×
  • Create New...