Jump to content
 

Sign in to follow this  
geronimo

Cutiile Hidramate(automate)

Recommended Posts

uleiul in cutie e la nivel iar faza cu schimbatul mai brusc la a doua se intampla cand e rece dupa ce merg vreo 3 , 4 km schimba mai lin nu prea mai simti dar tot nu sunt lamurit cu winterul si cu power...cu winter sigur e electric stiu eu de ce nu mai stau sa explic ca e lunga povestea insa cu power nu inteleg de ce pot sa selectez cand e pe parcare dar nu si atunci cand e in D sau macar cand e pe liber...ma gandesc ca daca ar fi elecric nu ar mai trebui sa mearga deloc...

Share this post


Link to post

A mai cumparat (schimbat) cineva, filtru de cutie pt. Espero, in ultimul an ? :-? "d3ss3nn3" stiu ca facuse operatiunea asta anul trecut. De fapt cred ca e singurul despre care stiu ca a schimbat filtrul acesta, la Espero.

Share this post


Link to post

Salut! Poate sa-mi dea si mie cineva un sfat?

Cielo cutie automata, dupa o anumita perioada in care merge perfect (intre 10 si 30 km) in momentul cand apas pe frana la semafor imi moare motorul, pornesc si cand incerc sa bag in D sau R iarasi moare. Parca ar fi o masina cu cutie manuala dar careia nu ii functioneaza ambreiajul. Dupa vreo ora daca o las sa se raceasca functioneaza din nou cum trebuie dar cand incepe iar sa se incalzeasca iar face asa (dar nu la toate opririle, uneori opresc la 4 semafoare si nu are nimic, apoi iar face asa)

Am fost la specialistul de la Autonet de 4 ori si nu a reusit sa-i dea de cap. Testerul indica parametrii de functionare ai motorului perfect, din pacate testerul lor nu poate sa-mi vada si codurile de defect de la cutie ( este stricat).

Masina are 60 000 km, uleiul si filtrele schimbate ca la carte, acum are ulei si filtru noi, tipul imi garanteaza ca nu este din cutie ca altfel nu ar merge nici cand este rece dar nu mai stiu ce sa mai fac.

Daca a mai patit cineva asta sau are cunostinta de un specialist in cutii automate il rog sa-mi comunice si mie.

Share this post


Link to post

Din ce spui tu e convertizorul bulit respectiv pompa de ulei care nu mai face presiune.

Mi-ai dat PM, vezi ca ai reply.

O reparatie BUNA te scoate in 20 milioane ( atat m-a scos pe mine cu inlocuire totala a cutiei cu una SH dar masina a mai facut de atunci 60k km si inca merge ceas dpdv cutie, inclusiv manopera asta acum 2-3 ani )

 

PS : cand mai treci pe la mecanicul lui peste de la autonet scuipa-l intre ochi, merita !

Cutiile automate au comportament foarte diferit la rece versul cald din cauza diferentelor de presiuni care se creeaza. Si presiunile sunt mai MARI la temperatura mica motiv pentru care si simti cand schimba atunci cand cutia e pe duca si uleiul din ea e rece iar la temperatura normala sau mai mare decat rece nu mai simti cand schimba dar nu mai are indeajunsa presiune pompa atunci cand esti pe frana maxima si moare motorul. Asta e o explicatie oarecum atehnica din proprie experienta.

Iti garantez 100% ca daca il asculti pe cel din PM nu o sa regreti.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
Din ce spui tu e convertizorul bulit respectiv pompa de ulei care nu mai face presiune.

Mi-ai dat PM, vezi ca ai reply.

O reparatie BUNA te scoate in 20 milioane ( atat m-a scos pe mine cu inlocuire totala a cutiei cu una SH dar masina a mai facut de atunci 60k km si inca merge ceas dpdv cutie, inclusiv manopera asta acum 2-3 ani )

 

PS : cand mai treci pe la mecanicul lui peste de la autonet scuipa-l intre ochi, merita !

Cutiile automate au comportament foarte diferit la rece versul cald din cauza diferentelor de presiuni care se creeaza. Si presiunile sunt mai MARI la temperatura mica motiv pentru care si simti cand schimba atunci cand cutia e pe duca si uleiul din ea e rece iar la temperatura normala sau mai mare decat rece nu mai simti cand schimba dar nu mai are indeajunsa presiune pompa atunci cand esti pe frana maxima si moare motorul. Asta e o explicatie oarecum atehnica din proprie experienta.

Iti garantez 100% ca daca il asculti pe cel din PM nu o sa regreti.

Oare sa se duca asa repede piesele astea? masina are doar 60 k si uleiul si filtrele au fost schimbate din 2 in 2 ani ca nu apucam sa fac 40 k si schimbam in functie de timp nu de km.

Share this post


Link to post

SAl...Am Espero cutie automata , care pana acum la 115.000 nu mi-a facut nici o faza , insa de ieri in timpul mersului a inceput sa clipeasaca power si sa nu mai plece de pe loc , in sensu ca parca nu cupleaza suficient treapata 1 , daca dau pe tr .1 pleaca normal , asfel ca daca plec d epe loc plec cu 1 si pe urma schimb in D , pe urma pare sa mearga normal , as vrea sa stiu si preturile si piesele necesare schimbului din automata in manuala.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am cumparat un Cielo GLE din 99 cu cutie automata acum vreo 2 luni si as vrea sa ii schimb uleiul din cutie... asa preventiv. Ce tip de ulei ar trebui sa cumpar si in ce cantitate? Am verificat acum joja de ulei de la cutie cu motorul pornit dupa un drum de vreo 60km si este cam scazut.

 

Vreau sa il inlocuiesc complet pentru a sti ce si cat pun cu mana mea. Mentionez ca nu am probleme deosebite cu ea. Doar ca se simte cand o bag in D sau R o smucitura. Vitezele le schimba excelent, insesizabil. Smuceala o pun pe seama faptului ca nu are ulei destul.

 

Stie cineva in Braila un service bun sau un baiat priceput in Cielo AT?

 

Merci.

Share this post


Link to post
Stie cineva in Braila un service bun sau un baiat priceput in Cielo AT?

 

Am schimbat uleiul pana la urma la Polyinvest (in zona Gradina zoologica)... Am dat 50 ron pe manopera. Am bagat 6L de ulei Castrol Dextron III (am uitat seria exacta). Am dat 21 ron pe litru, 20 ron pe garnitura si 120 ron pe filtrul de ulei.

 

Scuze pentru inca un post dar butonul de edit nu mai este disponibil.

Share this post


Link to post

Salut!

 

Vreau sa-mi achizitionez un espero ce este echipat cu o cutie hidramata in 4 trepte.

Puteti sa-mi spuneti ceva pareri despre aceasta cutie. Masina are peste 150k km dar intretinuta.

Imi recomandati sau nu aceasta cutie!

Multumesc

Share this post


Link to post

Eu unul ma feresc de cutii automate, mai ales cutiile de pe Cielo si Espero.. nu au tehnologie noua. Mi se pare sfanta cutia manuala. Am un prieten care si-a luat un Hyundai Sonata cutie automata, si lui ii smuceste cand cupleaza R nimeni nu ii da de cap etc... plus ca o problema la cutia automata fara minim 1000 Ron nu scapi. Deci sfatul meu ar fi sa cauti un Espero cu cutie manuala.

 

PS: Este parerea mea personala, tu mai intereseaza-te si la oamenii mai avizati decat mine :) .

Share this post


Link to post

Parerea mea e ca cititul a 17 pagini cand vrei sa achizitionezi o masina nu e un efort atat de mare. Altfel, punct de vedere personal si fara intentie de a ma antepronunta si care sa intre in conflict cu prima observatie, subscriu postului anterior.

Share this post


Link to post

Cutia automata de pe Espero are 4 trepte si buton power. Cea de cielo are numai 3 trepte fara power si e o porcarie. Sunt 2 cutii total diferite.

In rest subscriu antevorbitorului.

Share this post


Link to post
Vreau sa-mi achizitionez un espero ce este echipat cu o cutie hidramata in 4 trepte.

Nu ai precizat ce motorizare are. Daca e Espero 2000, merge si CV. Altfel, mai bine nu. In acest moment riscul unei defectiuni la CV automata depaseste avantajele.

Share this post


Link to post

motorizare 1.8 nu stiu cati caluti are :D

Multumesc

Share this post


Link to post

Va salut! Am cumparat de curand un Espero 1.5 din '96. Merge foarte bine, nu am ce zice, sunt multumit de el dar azi am patit o chestie nasoala .

Am facut un drum mai lung(cam 200km), inclusiv mers cu 150 pe autostrada. Cam pe la sfarsitul calatoriei a inceput sa refuze sa intre in viteza a 2-a. E ca si cum nu ar mai exista treapta acolo, se opreste schimbatorul pana sa ajunga in pozitia pentru a 2a. Nici cu motorul oprit, nici pornit, nici in mers, nici pe loc.

 

Am observat ca daca o las 5-10 min sa se raceasca incepe sa intre in a 2a dar dupa ce merg cateva sute de m iar nu mai intra.

 

Acum am lasat-o mai mult sa se raceasca sa vad cum face dupa ce mai sta un timp.

 

Ce are? Eu ma gandesc ca de la mersul cu 150 s-a incins foarte tare uleiul.. dar nu stiu ce sa zic.. celelalte trepte intra normal.

Share this post


Link to post

Pai poti incepe prin a verifica nivelul de ulei in cutie. :-B

Share this post


Link to post

Maine dimineata o sa merg sa schimb uleiul urgent.

 

Revin cu noutati.. am coborat sa dau o tura cu ea sa vad cum se mai prezinta. Primele sute de metri.. aceeasi chestie, refuza sa intre in a doua.. dar ca prin minune si-a revenit.. intra normal.. si din 1 in 2,si din 3 in 2.. la fel ca inainte. Am facut in jur de 5 km prin oras si problema nu a mai aparut, merge normal.

Share this post


Link to post

Poti sa verifici si timoneria...

Edited by ing3r

Share this post


Link to post

Daca uleiul ar fi de-vina, atunci nu doar intr-a ll-a ar face figuri.Aici alta e problema,sper sa nu ma insel,dar cred ca nu-i de la cutie.

Share this post


Link to post

Salut

 

Am si eu o nedumerire tind sa cred ca sunt discurile din cutia de viteze.

 

In luna decembrie (drumurile erau dezapezite) la plecarea dupa loc motorul s-a turat in gol pana la 3000 rpm dupa care a revenit la turatii normale si am plecat (eram in trafic, s-ar putea sa fi fost putin gheata la roata.). Pana in momentul de fata mi-a mai facut de 2 ori figura asta dar s-a turat in gol foarte foarte usor aproape ca nu am simtit. Acum daca accelerez mai serios la plecarile dupa loc nu face nici o figura. Vitezele le schimba lin fara socuri, uleiul si filtrul sunt schimbate la timp.

 

 

Aveti vreo idee?

Share this post


Link to post

Salut. Sunt nou pe forum. Ma bucur sa vad ca sunt multe pareri pe acest forum. Eu am un espero 1.8 1996 Koreea cu o cutie automata.

Am o problema cu a mea masina de care m-am atasat enorm inca de acum 7 ani de cand am cumparat-o. La un moment dat in mers si la 70 km/h la vale a inceput sa-mi palpaie becul din bord cu "POWER" si am sesizat ca masina nu mai are acelasi "zvac". Cand am ajuns in oras si am oprit la semafor tot palpaia ( cam 30 min). Cand am dat sa plec de la semafor foarte greu am reusit sa urnesc masina de pe loc. cand ia un pic de demaraj merge ok dar parca tot lipsita de vlaga. AAa...si sa nu uit cand schimba si trece intr-a patra...cam smuceste. Ce e interesant e faptul ca a doua zi cand am pornit-o si am miscat-o putin prin parcare nu mai avea niciunul din simptomele astea.( nici power nu palpaia nici greu nu mai tragea) . sa fie ceva de la cutie ? uleiul din cutie l-am scimbat acum 1 an si jumatate si masina nu a facut de atunci 30 000 km.

Astept pareri . Multumesc

Share this post


Link to post

Cand palpaie power, e ceva semn de eroare daca imi aduc bine aminte din manualul de service, cum e check engine la motor.

Share this post


Link to post

multumesc. am sa merg cu ea sa o pun pe un tester. Intre timp masina e lasata la un atelier mecanic ca trebuie sa-i fac itp si schimb mai multe la ea.

Revin saptamana viitoare si spun daca e ceva si de la cutie ( care a mers perfect pana acum ).

Share this post


Link to post

Salut . Am revenit . Am fost la service cu masina. Dupa 3 ore jumate de bajbaiala pe acolo nu s-a schimbat nimic in comportamentul masinii cu exceptia faptului ca daca tot eram acolo i-am schimbat fisele si bujiile. ca o concluzie la ce am facut cu ea acolo ...trebuie sa o vada un electrician. Am gasit ceva pe forum aici in engleza .(http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/21340-espero-automatic-transmission/page__p__322686__hl__%2Begr+%2Bproblem+%2Bespero__fromsearch__1#entry322686 ). Nu prea inteleg tot din ce se da ca explicatie la punctul unu din raspuns dar o sa incerc maine in parcare cu o baterie ok ( varianta 2).

 

In cazul in care nu se rezolva asa o sa va rog sa imi scrieti daca stiti despre ce se vorbeste mai exact la punctul 1. Am inteles ca e vorba despre senzorul ala de pozitionare al pedalei de acceleratie parca dar nu inteleg unde zice ca e mufa aia nenorocita.

 

MULTUMESC

Share this post


Link to post

De mecanici care sa se priceapa nici nu se pune problema in Romania, eu am fost la service Daewoo sa inlocuiesc uleiul, se uitau ca la urs, cu jumate de gura cica mi-ar face schimbul, dar nu au mai facut pana acum la Espero, de fapt nici nu vazusera unul, si am aflat ca vroiau sa faca schimbul cu metoda taraneasca..adica sa dea drumul la buson sa iasa jumatate cat iese, si sa completeze..asa am stiut si eu..eu vroiam profi cum ar trebui sa se faca in service, cu vacuum, sa iasa tot, dar daca uleiul nu ai unde sa-l schimbi, ce te astepti la reparatiii..

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...