Jump to content

bitzzu

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About bitzzu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    focsani
  • Auto
    daewoo
  • Model
    espero 1.8 AT
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    vn21...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. bitzzule daca ai vrea sa ne intalnim undeva in iasi la o vorba despre problemele legate de masinutele noastre mai ales ca ai si tu acceasi mototrizare ca a mea astept un semn de la tine sau un telefon cu respect Andrei a si telefonul meu 0747837216

  2. Pai...cum ne uitam la masina cu capota deschisa este o fisura pe la partea din stanga a radiatorului pe la robinet jos si intre fagure si margine . Ideea e ca mi-a curs tot antigelul din borcan ..la care ma uitasem cu juma de ora in urma . Uleiul din cutie era la nivelul normal inainte. Dupa asta numai la ala nu m-am mai uitat. Le verif pe toate maine dupa ce imi pun radiatorul ...desi ...cu Sf. Parascheva aici la IASI ...e ceva de groaza.
  3. Sincer eu am vazut un lichid cafeniu la culoare si nu parea a fi ulei ..dar...la ce te gandesti ?
  4. Eu am fost la service Daewoo din IASI si asta mi-au zis. Eu cred ca trebuie mers intr-un service Daewoo pentru treaba asta. Imi cer scuze ca postez imediat dupa celalat post al meu dar...azi am aflat (de nevoie) cat costa un Radiator Espero 1.8 pt cutie automata := 446 Ron placute frana fata := 50 RON rulment fata Espero= 70 RON garnitura culbutori = 12 Ron furtun semi-Carter = 25 Ron
  5. Multumesc mult DJ_Dark asta cred ca e ultimul lucru pe care il mai pot face cu privire la problema mea dar acum ma apasa tare si imi scoate bani din buzunar radiatorul care s-a spart azi. Maine iar am parte de "distractie" si 446 Ron pe radiator pt 1.8 cutie automata care e diferit de cel cu cutie manuala. Slava Domnului ca l-am gasit si nu mai zic nimic de bani. Toate bune!
  6. Salut. Dragi colegi...azi am aflat ca cei de la uzina din Craiova vor sa vanda tot ce mai au pe stoc din piese. Astfel la unele piese care sunt in stoc la ei reducerea e si de 90 %. Eu mi-am facut comanda de o supapa EGR espero 1.8 care de obicei e cam 350 RON cu fantasticul pret de 27 Ron fara Tva.
  7. Salut. dupa mai multe zile de umblat prin vreo 3 service-uri...tot nu i-au dat de capat. Am gasit sa inlocuiesc si senzorul ala de viteza de pe cutie si tot la fel facea. Chestia e ca am mai luat si un al doilea senzor si l-am pus ( ma gandeam ca o fi si ala defect). Intr-adevar a dat codul de eroare 39 dar desi am schimbat 2 senzori dinaia la fel facea. A mai aparut un cod de EGR Problem. O sa inlocuiesc supapa de EGR. Ma gandesc ca ar putea fi de acolo lipsa de putere si sa transmita semnale aiurea in calculator si de acolo Dumnezeu cu mila. Joi tre sa imi vina supapa de EGR si sa o schimb. Daca ajung la concluzia ca e din cutie o sa merg cu ea asa pana crapa de tot.( desi nu ar avea de ce. plec de pe loc cu L si apoi progresiv in functie de viteza merg cu 3 si D). Cei de la service i-au facut testul ala de 5 secunde si spuneau ca acul turometrului se ridica pe la 2200Rpm ceea ce nu e prea stralucit. Daca mai aveti idei despre ce as mai putea face...astept cu nerabdare. Ciao
  8. Multumesc mult pentru raspunsuri. Masina are 157 000 km. Chiar o sa ii spun baiatului ala mai destept ( are si el o Nexia cu cutie automata) de acest cod. In principiu luni or sa aiba timp sa stea calare pe ea dar pana atunci o sa ajung maine la ei si o sa discut cu el despre acest cod.( fara masina ca nu vreau sa mai chinui cutia ma duc cu cealalta de la firma de la nevasta-mea). Presupunand acum ca este acel cod 39 cam care ar fi rezolvarea? Va multumesc inca o data.
  9. ... Am facut faza aia cu bateria azi ( ieri) cu o baterie a vecinului luata de el ailaltaieri si aceeasi marie. Dupa ce cuplez in "D" si o las sa mearga ...chiar si fara sa o accelerez in 50 m de mers incepe sa palpaie becul de power si dupa aceea e o corvoada sa pornesti de pe loc in D sau 3 si chiar R. Ce e imbucurator este ca pot folosi la plecarea de pe loc "L". Va rog sa imi mai dati idei despre ce ar putea fi vorba. Uleiul din cv a fost schimbat acum 1 an si jumate pe cand masina a fost la tatal meu iar la service ( autorizat daewoo) baietii mi-au verificat si nivelul si uleiul arata bine( nu are mai mult de 20000- 25000 de km). Vreau sa cred ca nu sunt paranoia dar...are vreo importanta faptul ca pe ea( masina) am cauciucuri 195/65/15 si in certificat scrie 185/65/1 ? Ma gandesc ca datorita erorii de cativa km pe care o am cu aceste cauciucuri sa se poata transmite calculatorului si respectiv apoi cutiei viteza eronata si sa se nasca o contradictie pentru ea? Azi merg cu ea sa schimb acel furtun Carter sau cam asa ceva garnitura la culbutori si un rulment. Unde si ce mai pot verifica astia cand ajung la ei?Ca daca nu le spun eu de vreo idee astia sunt lipsiti de imaginatie si nu prea gandesc. pun doar surubelnita pe ea repede si cam atat. Ar trebui astia sa faca vreo resetare? Eu nu ma bag sa umblu pe la chestii de electronica si nici cu ce n-am. sa le zic de TPS ? Multumesc
  10. Salut . Am revenit . Am fost la service cu masina. Dupa 3 ore jumate de bajbaiala pe acolo nu s-a schimbat nimic in comportamentul masinii cu exceptia faptului ca daca tot eram acolo i-am schimbat fisele si bujiile. ca o concluzie la ce am facut cu ea acolo ...trebuie sa o vada un electrician. Am gasit ceva pe forum aici in engleza .(http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/21340-espero-automatic-transmission/page__p__322686__hl__%2Begr+%2Bproblem+%2Bespero__fromsearch__1#entry322686 ). Nu prea inteleg tot din ce se da ca explicatie la punctul unu din raspuns dar o sa incerc maine in parcare cu o baterie ok ( varianta 2). In cazul in care nu se rezolva asa o sa va rog sa imi scrieti daca stiti despre ce se vorbeste mai exact la punctul 1. Am inteles ca e vorba despre senzorul ala de pozitionare al pedalei de acceleratie parca dar nu inteleg unde zice ca e mufa aia nenorocita. MULTUMESC
  11. Va salut! Am un espero 1.8 cutie automata non euro lot Koreea din 1996. puteti sa-mi spuneti daca e recomandat sa pun gpl avand in vedere ca e cutie automata? Daca da, atunci ce fel de instalatie imi recomadati ? Multumesc
  12. multumesc. am sa merg cu ea sa o pun pe un tester. Intre timp masina e lasata la un atelier mecanic ca trebuie sa-i fac itp si schimb mai multe la ea. Revin saptamana viitoare si spun daca e ceva si de la cutie ( care a mers perfect pana acum ).
  13. Salut. Sunt nou pe forum. Ma bucur sa vad ca sunt multe pareri pe acest forum. Eu am un espero 1.8 1996 Koreea cu o cutie automata. Am o problema cu a mea masina de care m-am atasat enorm inca de acum 7 ani de cand am cumparat-o. La un moment dat in mers si la 70 km/h la vale a inceput sa-mi palpaie becul din bord cu "POWER" si am sesizat ca masina nu mai are acelasi "zvac". Cand am ajuns in oras si am oprit la semafor tot palpaia ( cam 30 min). Cand am dat sa plec de la semafor foarte greu am reusit sa urnesc masina de pe loc. cand ia un pic de demaraj merge ok dar parca tot lipsita de vlaga. AAa...si sa nu uit cand schimba si trece intr-a patra...cam smuceste. Ce e interesant e faptul ca a doua zi cand am pornit-o si am miscat-o putin prin parcare nu mai avea niciunul din simptomele astea.( nici power nu palpaia nici greu nu mai tragea) . sa fie ceva de la cutie ? uleiul din cutie l-am scimbat acum 1 an si jumatate si masina nu a facut de atunci 30 000 km. Astept pareri . Multumesc
 

×
×
  • Create New...