Jump to content

MafvsPyro

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About MafvsPyro

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Not Telling

Profile Information

  • Din
    Oradea
  • Auto
    BMW
  • Model
    3
  • An
    2011
  1. Buna ziua, Am si eu o nelamurire, am observat ca pe partea dreapta in dreptul barei de torsiune unde vine prinsa bieleta antiruliu exista o distanta f mica intre bieleta si fuzeta si am observat urme de frecare . La efectuarea virajului la stanga daca plec mai intepat se aude un harait si presupun ca de acolo provine acel zgomot. Acum intrebarea e cum rezolv problema exista cumva o solutie? Mecanicul zice ca majoritatea au aceasta problema. Mentionez ca recent sau schimbat: -capete de bara -pivoti -bielete antiruliu -brat dreapta(scimbat crezand ca e stramb celalalt) -sau facut unghiurile si au iesit cum trebuie
  2. AM REZOLVAT-O Distributia era bine pusa la punct, probleme erau doar din delco magnetul de pe axul delcoului se invartea de buna voie si iesea foarte usor de pe ax, sa remediat cu un alt delco de la Remat in stare buna cu 20 ron si niste bujii noi 56 ron. si a pornit la sfert salutari.
  3. cureaua de accesorii e una de proasta calitate nu mai stiu firma si a fost schimbata anul trecut prin iarna iar distributia e schimbata anul trecut odata cu cureaua de accesorii ce nu inteleg eu cu distributia la 1.8 e ca nu e cum zice cartea semnele de pe fulie nu corespund cum spune cartea in poza doi unde este fulia este un marcaj ca o taietura si vine exact in dreptul aripioareide plastic de pe capacul de plastic ce protejeaza distributia. initial ma gandesc sa dau fulia jos sa vad unde arata semnul de pe pinionul de pe arborele motor
  4. salut din nou nu reusesc sa o pornesc imi uda bujiile cred ca sigur e sarita de la punct asa gandesc uitati si 2 poze una a axului cu came si una cu arborele motor va rog un sfat
  5. SALUT DJ_DARK, Pompa e noua si are debit ca asta am si facut prima data sa vad daca ea e "divina" si nu e . Aseara am facut un trasnsplant de bobina si corp delco de pe alt espero si facea la fel ma gandesc sa nu fie sarita de la punct,astazi cand ies de la servici o sa vad daca asta ar fi.
  6. Buna seara, Sper sa postez unde trebuie daca nu rog un moderator sa-l mute. Al meu espero 1.8 acu doua zile mergea cum trebuie dupa care mi-a picat pompa de benzina pe care am si schimbat-o in ziua respectiva.a mers cum trebuie am parcat totul frumos, A doua zi cand sa plec la munca porneste dar greu si se manifesta cam asa: 1 dau cheie invarte de vreo 2-3 ori in timpul asta turometru sare spre 1500 -2000 rpm fara sa porneasca 2 porneste dar greu cu turatie mica 600-700 rpm si revine pana la 900 rpm 3 daca incerc sa accelerez nu se intampla absolut nimic 4 merge cinci minute la 900 rpm dupa care turatia motorului scade la 400 -500 rpm si rinde sa moara daca incerc sa accelerez motorul "mornaie" revine la 900 rpm dar nu urca in turatie 5 daca iau piciorul de pe acceleratie continua sa mearga asa cu 400-500 rpm 1 minut doua dupa care moare. Mentionez ca fise bujii capac delco si pompa benzina scimbate noi iar bateria este in stare buna Mi-ar prinde bine putin ajutor din partea voastra multumesc anticipat Eu banuiesc 3 lucruri posibile bobina de inductie , bobina cea micuta din delcou(senzor hal) sau modulul ala in care intra cele doua mufe
  7. Buna ziua referitor la problema din topic cum sa rezolvat problema? intampin aceleasi simptome , variatii de turatie in plaja 1000-2500 rot/min parca merge in trei pistoane... ma scoate din sarite schimbat acum 2 zile bujii fise capac delco Pacientul un espero 1.8 va rog un pic de ajutor
  8. Salut, Ma intereseaza pentru un ESPERO daca ai si pret pentru : -o oglinda dreapta , tripla mare de pe portbagaj , si comanda butoane sofer geamuri el. Multumesc numai bine
  9. Model Daewoo:ESPERO Tip caroserie: Sedan An de fabricatie: 1997 Capacitate cilindrica(cmc): (Ex: 1798 ) Putere: (Ex: 66 KW) Numar usi: 4 Serie caroserie (sasiu) : KLAJF1981VB160108 Tip motor: C18LE) ABS: DA Aer Conditionat: DA MA INTERESEAZA UN SET SEGMENTI STANDARD 1.8 PENTRU MASINA DE MAI SUS SI CUZINETI PALIER MOTOR STANDAR UN PRET VA ROG MULTUMESC ANTICIPAT
  10. De mult nu am mai dat pe aici Acu o saptamana am hotarat ca vaporul meu "shic" are nevoie de o interventie la motor cam papa ulei si benzina cam mult asa ca am dat jos motorul. Bineinteles surprizele nu au intarziat sa apara segmentii decaliti am facut s-uri din ei iar cuzinetii palier asa si asa. acum problema pe care o intampin nu gasesc cuzineti palier standard si nici segmenti 1.8 standard , am gasit ceva dar la 580 setul si mi se pare nesimtit de scump Pe langa asta intentionez sa iau ulei liqui molly 10w-40 cu disulfura de molibden + filtru ulei semeringuri supape filtru aer man +filtru benzina sau curatat injectoarele cu ultrasunete si galeria de admisie am schimbat discul de ambreiaj si rulmentul (valeo) schimbat telescoape fata optimal pe ulei (made in germany zic ele)90/buc + rulmentul din partea superioara 50/buc am cumparat si cuzineti biela standard 59 lei astept niste sfaturi cu ce as mai putea face eventual ajutor in procurarea cuzinetilor si segmentilor mai am niste idei nu stiu daca bune dar cer o parere am studiat manualul de opel pentu motorul c18nz si am ovservat ca diametrul pistoanelor e aproape identic ce ziceti ma fac de un hibrid astept pareri discutii lamuriri
  11. Cum spune si titlul cumpar segmenti 1.8 si cuzineti palier standard eventual indrumati-ma de unde sa le procur
  12. imi poate spune si mie unde gasesc releul k 17 din schema electrica din manualul de utilizare pentru espero pagina 980
 

×
×
  • Create New...