Jump to content
 

Recommended Posts

Multumes tester!O sa incerc ce mi-ai spus si o sa tin legatura.Deci zici ca nu poate fii din bobina de inductie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bobina e bobina ...slabe sanse sa functioneze cateodata ...doar daca ai avea contacte imperfecte dar ai zis ca ai schimbat fisele deci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

probleme !!!!!! imi intra foarte greu in treptele 3 4 agata ceva !!! timoneria e schimbata am incercat sa o mai reglez aceleas sintome !ce ar putea fi ma gandesc la sincroanele 3 4 ce sfaturi imi dati

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulei mai are?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca poate cineva sa ma ajute cu o parere , am o nubira din 2000 1,6 16 valve pana saptamana trecuta nici o problema. Dar acum face urmatoarele simtome scoate fum negru la ambalat , merge in suturi ( trepideaza ) ,consumu a crescut se aprinde becul check engine dupa un timp se stinge si iar se aprimnde . La 3000 de truratii motorul pierde din putere parca franeaza am schimbat bujii si filtru de benzina . Ce am mai observat ca nu se creaza vavum in sistem . La tester nu am reusit sa o pun nu e buna mufa nu comunica cu calculatorul asa zicea specialistu lui peste .Multumesc

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dj_Dark

ulei are abia lam schimbat !!!cat ulei intra in cutie ??

Edited by Gesq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam 1,8 litri intra.

 

@ovidiu77 merge inecata, e ceva din senzori. Fara tester e cam greu de diagnosticat, verifica toate furtunasele de vacuum (pe la senzorul map in special) si mufele de pe la senzori.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus ulei in ea pana a dat afara pe la surubul de umplere !!! cred ca 1.8 cva de gen a intrat !!!

 

am uitat sa precizez , pe loc imi intra foarte bn in viteza dupa 2500 de ture agata !!!

 

Edited by Gesq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul MAP este o "chestie" dreptunghiulara din plastic negru in care intra numai un furtunas (de la galerie) si un conector.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gesq

Ori ambreiajul nu mai decupleaza complet (asta se vede de obicei la marsarier, daca intra mai greu si "caraie" de fiecare data, foarte probabil asta sa fie) ori nu mai e ulei in cutie, ori e prea gros, ori s-a mers mult fara ulei si s-au uzat sincroanele ori....etc.

 

Daca e 85w schimba-l cu 75w.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

are cineva o nubira 16 16v din 98 la dezmembrat ? am nevoie de cutia de viteze !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi la sectiunea dezmembrari, sigur gaseti acolo , e cel putin un topic pe care il stiu eu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand virez stanga se aude un sunet metalic, parca atinge o bucata de tabla de ceva. I s-a mai intamplat cuiva ? M-am uitat la tabla din spatele discului de frana si pare a fi ca se aude doar in plecari de pe loc !!!!

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! M-ar putea ajuta cineva sa localizez busonul de drenaj al lichidului de racire? Atasez imaginea corespunzatoare din manual, care din pacate nu ma lamureste. Inteleg ca nu este vorba despre surubul cu fluturas de pe radiator. Multumesc anticipat.

 

post-41112-0-01042600-1381502966_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut MIhai,

cum stai cu fata la radiator in partea dreapta jos( inspre baterie ) este fluturasul .Daca nu ai scut la masina bagi mana pe sub si il gasesti imediat .Iti recomand sa verifici si termostatul cu ocazia asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tester5> Salut MIhai, cum stai cu fata la radiator in partea dreapta jos( inspre baterie ) este fluturasul .Daca nu ai scut la masina bagi mana pe sub si il gasesti imediat.

Salut! Fluturasul de pe radiator, ca in poza de mai jos? N-are bai ca o sa se prelinga lichidul pe o parte din bara? Apropo, asta e punctul cel mai de jos al instalatiei de racire, si deci vor curge toti cei 7L pe acolo (daca am grija ca in prealabil sa fie deschis termostatuls etc.)?

 

post-41112-0-27625200-1381599266_thumb.jpg

 

Ciudata imagine (B102D003, din mesajul precedent) au mai inclus in manual, ca nu seamana cu fluturasul.

 

Iti recomand sa verifici si termostatul cu ocazia asta.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fluturasul l-ai identificat, ala este :) .

 

Nu o sa scoti tot lichidul desi este punctul cel mai de jos al instalatiei. Va ramane destul lichid in blocul motor.

 

Nu scoate fluturasul de tot, lichidul se scurge prin "piciorusul" radiatorului. Inainte de a umbla la fluturas, desfa capacul vasului de expansiune. Grija mare daca motorul este incins.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salex> Va ramane destul lichid in blocul motor.

Nu exista oare vreun buson de drenaj si pe acolo?

 

Salex> Nu scoate fluturasul de tot, lichidul se scurge prin "piciorusul" radiatorului.

Inteles, merci de pont!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam 1,8 litri intra.

 

@ovidiu77 merge inecata, e ceva din senzori. Fara tester e cam greu de diagnosticat, verifica toate furtunasele de vacuum (pe la senzorul map in special) si mufele de pe la senzori.

 

Am schimbat MAP tot asa functioneaza , ce am observat este faptul ca nu am vacum in furtunasele subtiri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfunda stuturile (cu o sarma mai tare; s-a depus mizerie si cred ca ar trebui curatat tot corpul clapetei). Daca legatura spre MAP este obturata, senzorul este nefunctional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vreo 3 zile nu mai merge sa dechid masina din telecomanda... Alarma merge, se activeaza/dezactiveaza, Inchiderea merge din telecomanda insa deschiderea ioc :( .

Din cheie merge fara probleme.

Am sesizat in schimb ca la portiera dreapta spate in loc de un click la blocare/deblocare din interiorul masinii se aude un bazait mai multe secunde. Azi am scos tapiteria usii si am dat cu degripant la tot ce am putut vedea in portiera, spre incuietoare insa degeaba.

 

Idei, sfaturi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desfa tapiteria usii soferului si verifica actuatorul acesteia. Acesta le comanda si pe celelalte 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...