Jump to content
 

catapkz

Baby Chevy

Recommended Posts

Am recidivat...

In trecut am avut pereche Daewoo (2 Nubira) acum pereche Chevrolet (Aveo si Spark)

Euro 4, 2007, servo, A/C si geamuri electrice pe fata.

Probleme:

- electromotorul se invarte singur fara sa invarta si motorul, porneste dupa 5-6 - 10 chei...

-probleme cu relantiul (da sa moara cand iei piciorul de pe accelerație) -eroarea citita se referă la senzorul de pe axa cu came.

- un mic tremur in volan la viteza mare

- un tacanit enervant la motor (cel de masina de cusut :-)) dar mai puternic)

Piese schimbate in aprilie, cand i s-a facut ITP:

baterie caranda, brate suspensie inferioara stanga/dreapta, kit ambreiaj, cablu ambreiaj, ulei cutie de viteze, placute frana fata, saboti frana spate, filtru de benzina, filtru de aer, motoras pas cu pas reglaj relanti, fise bujii si bujiile.

Am primit cadou discurile de frana fata marca bosch noi...

Pretul? 2000 lei

Edited by catapkz
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screenshot_20200512-141334.png

Screenshot_20200512-141312.png

Screenshot_20200512-141328.png

Screenshot_20200512-141321.png

Screenshot_20200512-141341.png

Screenshot_20200512-190653.png

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut acum pretul, ca intrebasem initial de el. Cautasem si eu unul, dar am gasit ori cazane... ori preturi de jaguar.

Sa-l stapanesti sanatos

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era 3500 initial, dar l-am negociat 😉

Screenshot_20200512-150951_1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat prin site si n-am găsit un manual de service pt Spârc, din întâmplare, aveți asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e in Chevrolet TIS 2011? Unde ai si Aveo... poti sa il folosesti si pe ala de Matiz intr-o mica masura.

Ai facut alegerea buna, macar asta nu are probleme cu rugina, iar pretul este de vis 🙂 

Sa o stapanesti sanatos!

 

Edit: Vezi ce e cu tacanitul, eventual du-o la un mecanic sa ii regleze jocul la tacheti, buburuza_vesela stiu ca facea reglajul la Matizuri. 

Edited by ches
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos. Problema nr 1 se rezolva cu alt bentix.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gândeam să nu mă complic si sa iau un electromotor cu garanție de la dezmembrari . E 100 de lei si daca ma dumiresc cum se face inlocuirea, poate ma bag eu.

Senzorul am zis ca-l schimb tot eu...

Tachetii in schimb (daca de acolo o fi buba) apelez la mecanic.

Mai e o buba... Ma uitam la poze si vad ceva ciudat in bord... E acoperit cu un mastic negru martorul check engine...

Bai esti nebun!

Nu înțelegeam ce naiba e acolo... Am reusit sa gasesc un manual de utilizare si am văzut pozitia martorilor... WTF

IMG-20200512-WA0013.jpg

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare de ce 🙂

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu codurile de eroare, nu cu codul (asa cum spusese vanzatorul)

IMG-20200513-WA0001.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dj_Dark said:

Oare de ce 🙂

La Nubira albastra domnu' militian samsar de la care am achiziționat-o ascunsese o gaura din aripa cu un carton, nisip si spray la culoare 😕

Mor de nervi pe oamenii ăstia care vor sa păcălească. Eu de obicei sunt foarte pacifist, nu-mi plac conflictele dar pe ăstia i-as bate rău ...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/13/2020 at 8:07 AM, catapkz said:

La Nubira albastra domnu' militian samsar de la care am achiziționat-o ascunsese o gaura din aripa cu un carton, nisip si spray la culoare 😕

.

😂

Chiar credeai ca daca l-o bagat masa-n haina statului e si de buna credinta ? Caracter de "legiuitor" din pila !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jurnal de bord:

Am luat din dezmembrări (de pe Corod) un electromotor 100 lei cu garanție 3 luni

Am dus-o in service: reglaj tacheti, montaj electromotor, schimbat simering cutie pt ca pierdea ulei rau, completat ulei, verificat distribuția daca e sarita de la punct pt ca mi-au zis cativa colegi ca cele doua coduri cand apar împreună pot fi cauzate de distribuția sarita putin de la punct: 450 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce simering de cutie ai schimbat de banii aia? Presupun ca planetara/timonerie ceva ca de priza te uscau de bani.

Si, era sarita de la punct?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era sarita de la punct, deci probabil ca senzorii sunt vinovati.

Simeringul era rotund, negru cam cat un capac de borcan, cu un arculețul pe mijloc care era rupt. Din cauza asta pierduse aproape tot uleiul din cutie.

Pretul a fost pt tot: reglaj tacheti, montaj electromotor, simering, schimbat simering cutie pt ca pierdea ulei rau, ulei, completat ulei, verificat distribuția .

Stiu ca e peste pretul altor mecanici, mai mi-au spus si alti colegi de aici, dar imi e foarte aproape si e cinstit - nu minte.

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e scump, eu am dat 100 lei doar pt schimb electromotor si tot cam atat pt schimbat tacheti. Dar na, daca socotesti cat a costat masina pare mult 🙂 

A schimbat simeringul care e spre una din planetare sau era simeringul dinspre ambreiaj, accesibil doar dupa ce dadea jos cutia de pe motor? Presupun totusi ca e cum zice Dj_Dark, altfel merita sa schimbi si ambreiajul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ambreiajul e schimbat acum o luna, din cate am înțeles, acesta e motivul defectarii simeringului, un mintaj defectuos.

Iar de pret, nu ma plâng doar ca mereu mi-au sarit toti in cap ca e scump rau... Eu doar am scris mereu ce am facut si costurile, in ideea ca poate ajuta noii veniti sa se orienteze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-am luat un odb bluetooth, am sters codurile si mai merg putin ca sa vad daca apar iar amandoua.

Daca apar, comand senzorii si ii schimb.

Cred ca am probleme si cu injectoarele pt ca am o pornire greoaie daca sta mai mult si miroase a benzina... La fel ca la Nubira albastra la care nu inchideau bine injectoarele si udau bujiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/17/2020 at 1:51 PM, catapkz said:

Simeringul era rotund, negru cam cat un capac de borcan, cu un arculețul pe mijloc care era rupt. Din cauza asta pierduse aproape tot uleiul din cutie.

Singurul simering de dimensiunea aia care imi vine in minte este cel de la motor de sub volanta care nu are legatura cu uleiul din cutie. Sau or fi la spark altfel simeringurile de la planetare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vorbit cu Tudor si mi-a zis sa schimb senzorul de la axa cu came dar sa nu iau o ieftineala de la Autokarma ( Marca ERA 55 lei) ci sa iau GM de la Radacini. (cca 150)

Apoi o sa ma vad cu el sa o mai regleze. Mi-a dat testerul ca am clapeta prea deschisa si raportul aer/benzina dereglat.

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am schimbat uleiul (gm 10w40) si filtrul de ulei.

Filtrul de aer e schimbat in aprilie, la fel si cel de combustibil.

Avea Castrol tot 10w40 dar marea surpriză a fost NOROIUL pe care l-am gasit pe capac si pe marginea orificiului prin care se pune uleiul... Asa depozite n-am văzut niciodată!

L-am sunat pe fostul proprietar sa il intreb cand a schimbat ultima data uleiul si surpriza... NICIODATĂ! Ei au luat-o de un an si au facut livrari cu ea si nu i-au făcut un amarat de schimb de ulei.

Am mai schimbat si filtrul de polen care era negru! Si nu exagerez deloc!

De 2 zile de cand am sters codurile de eroare doar aceasta a mai aparut... (Camshaft sensor)

 

 

 

IMG-20200520-WA0016.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa arata filtrul...

Screenshot_20200520-175404.png

Screenshot_20200520-175352.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce nu 5w30?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus vascozitatea care fusese folosita anterior. De ce ? 

Noi n-am mai avut ierni grele ca sa fie nevoie de 5w, cred ca e ok si cu 10w. Iar verile au fost foarte calduroase deci probabil ca e mai potrivit 40 decat 30.

Cel putin asa am citit.

main-qimg-2adf0f7503fec88c79d841149929df0e.png

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

 

×
×
  • Create New...