Jump to content
 

Sign in to follow this  
raven84

Octavia Nera

Recommended Posts

Uleiul il schimb la 10.000 km maxim, mereu Mobil 1 5w30.

Ca si consum, sa zic ca am pus 300-350ml intre schimburi dar asta in conditiile in care a vazut si episoare (mai rare ce-i drept) cu +4000 ture.

A mea Nera e in general masina de familie si e menajata de excese, mai ales ca o am mereu pe sotie in dreapta :))))

 

Share this post


Link to post

La mine la prima revizie a avut Castrol edge, și începând cu a doua doar total quartz 504 507 00. Dealerul spune ca au primit instrucțiuni de la uzina sa treacă de la castrol la total. (deși mașina noua a venit cu un abțibild cu "skoda recomanda castrol). Însă cred ca totalul chiar e mai bun deși e mai ieftin. 

Share this post


Link to post
16 hours ago, mr_ said:

La mine la prima revizie a avut Castrol edge, și începând cu a doua doar total quartz 504 507 00. Dealerul spune ca au primit instrucțiuni de la uzina sa treacă de la castrol la total. (deși mașina noua a venit cu un abțibild cu "skoda recomanda castrol). Însă cred ca totalul chiar e mai bun deși e mai ieftin. 

Pe Skoda mea e sticker cu Shell Helix, dar de 14 ani  serveste Castrol Edge 5W-30 nemtesc (adus de Materom in tara) schimbat la 10.000km sau cand se face anul. 🙂

Share this post


Link to post

Si a mea are sticker cu Shell Helix, dar am mers pe Mobil 1, ma rupe la bani ca trebuie sa iau 5 litri, gen 220 lei ultima data plus un filtru de 50 de lei, plus 80 de lei manopera. Dar macar o fac doar odata pe ani.

Share this post


Link to post

M-am mai jucat un pic cu mașina, am chinuit valva N80, am deconectat-o de la canistra, am suflat în ea, am scuturat-o, nimic, pare bună. 

Am pus la loc vechea supapa pcv, iarăși nici o schimbare, misfire la relanti. Enervant. 

Următorul pas e pe laptop

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

 

Screenshot_20201003_173901.jpg

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Si un nou indiciu in enigma misfire-urilor mele. Pe Group 32 in VCDS, la Lambda Control (Mixture adaptation) nu am nici un fel de valori, ramane constant 0.

Later Edit: valorile au ramas 0 dupa un drum de 5 km pe splai cu variatii de turatie si viteza destul de mari.

Ar prinde bine niste idei, eu nu am gasit mare lucru pe net despre chestia asta. Pana la urma, Group 32 ar trebui sa arate adaptarile facute de ECU in idle si in sarcina ca sa mentina amestecul la nivel stoichiometric (ori asa cred).

 

image.png.2a7bb7695298a483e6e37a126649f1f9.png

Edited by raven84

Share this post


Link to post

Si cum o durere iese doar cu o alta durere...image.thumb.png.98bff571512ba9f0a65ada4622db6ccc.png

 

  • Confused 1
  • Sad 2

Share this post


Link to post

Masina de gunoi?

Share this post


Link to post

Un Sprinter neatent mi-a atins-o in parcare cand iesea de langa mine. Culmea, doar cu balamaua care iesea in exteriorul caroseriei lui. Dar suficient. 

Fiind asigurat la City, am avut niste emotii, am fost azi la constatare la DAB Autoserv, a dat la inlocuit portiera si manerul portierei, revopsit restul dar e posibil sa schimbe si aripa stanga spate.

Si uite asa, masina mea fara lovituri, tocmai a primit una. Sa-mi bag ceva in el de condus preventiv ca daca e sa ti-o iei, nici nu trebuie sa fii la volan...

  • Like 1

Share this post


Link to post

E bine macar ca ai avut asigurarea aluia, unii ti-o dau si pleaca, am patit-o de atatea ori...

Share this post


Link to post

Asa este, a contat foarte mult. Decizia finala a service-ului este sa inlocuiasca toata portiera si aripa afectate de lovitura. Nu e o schimbare usoara si mi se pare ca per total, va trebui sa fiu foarte atent la cum arata rezultatul final. Pe de alta parte o sa am nevoie si de un polish total, probabil in primavara. Vedem...

Share this post


Link to post

Eu mi-am îndoit singur în garaj portiera fata. Nu poate fi schimbata doar fata, dacă nu se poate repara se schimba portiera cu totul. Din fericire a putut fi reparata. 

Share this post


Link to post

Vezi ca baietii astia cu service-uri de obicei trec inlocuire dar de fapt ori repara ori pun piese din dezmembrari. Pana acum n-am intalnit nici macar unu 100% corect. La usa de exemplu trebuie sa faca transplat de chedere si absolut tot pe fata de usa noua, aripa spate trebuie taiata, suduri etc

Sper sa nu fie si cazul tau!

Edited by Akon
  • Like 1

Share this post


Link to post

Nu m-ar deranja sa fie usa din dezmembrari dar aripa nu prea au ce sa ii faca. E super indoita spre interior la coltul unde se intalneste cu portiera.

Share this post


Link to post

De vreo saptamana jumate, Nera e in service la DAB Auto. Nu s-au tinut de cuvant cu deadline-ul de reparatie dar nu ma deranjeaza prea tare. Au inlocuit portiera si aripa spate. 

Maine ar trebui sa fie asamblata si sa o ridic dar cine mai stie.

Si niste poze din timpul reparatiei, cam tot ce am putut obtine.

 

 

Nera reparatie 2.jfif Nera reparatie 1.jfif

Share this post


Link to post

Sunt bune pozele, iti arata ca chiar au schimbat piesa si nu au facut o reparatie de mantuiala. Sper sa iasa bine si vopsitoria!

Share this post


Link to post

Din ce stiu, baietii astia lucreaza bine... eu mereu am zis ca mai bine intarzie putin, decat repede si prost.

Share this post


Link to post

Din pacate viata nu e asa simpla ca in filme. Am fost sa o vad si am gasit niste chestii...

- chederul geamului stanga spate trebuie schimbat si odata cu el si geamul, fiindca au nasolit chederul la remontaj;

- bara spate nu este aliniata corect si spatiul dintre ea si aripa este mai mare in partea din spate a masinii;

- exista o zona care nu a fost polishata la zona superioara a masinii chiar in fata stalpului B;

- aditional, aliniamentul portierei stanga spate este usor descentrat fata de plafon, portiera fiind lasat cu cca 1-2 mm spre partea posterioara a masinii. Care portiera suna foarte a gol si nu se mai deschide la fel de frumos ca celelalte...dar nici urat. Poate se aseaza in timp.

- si ceea ce am lasat de la mine: coltul ramei haionului nu se mai aliniaza cu baza geamului de la haion...

image.png.c0b87ae9533e39fca51495b95dd44e63.png

 

 

 

Share this post


Link to post

Nu si-au dat interesul. Poate se aliniaza din reglaj atat bara cat si haionul dar trebuie sa stai de ea.

BTW, trist dar adevarat, o masina lovita va fi o masina lovita, mai ales in cazul asta unde se schimba elemente sudate, in general nu mai iese ca din fabrica decat daca se bibileste excesiv si nu sta aproape nimeni cand in timpul ala poate face mai multi bani 🙂

Share this post


Link to post

Cum zice si DJul, multe pot fi rezolvate din reglaj, doar ca nu isi bat capul. Eu spre exemplu si la Captiva si la Epica am luat totul la mana si am reglat aripa si capota la Epica si bara spate la Captiva. Totodata am aplicat si ceara pt cavitati, ceea ce iti recomand si tie, cred ca asta e ultima lor grija la service...

Usa in principiu ar trebui sa sune fix la fel daca au folosit piesa originala si nu aftermarket si au aplicat toate materialele de insonorizare (daca nu sunt deja aplicate).

Share this post


Link to post

Nu ca-s rau, insa genul asta de defecte le-am vazut si pe Tesla3 noua... 

  • Like 1

Share this post


Link to post

In ultima zi a anului trecut, Nera s-a intors in parcare, nu sunt multumit de lucrare dar nici nemultumit. Ma asteptam la mai mult de la un service de reprezentanta.

Azi am fost cu ea la un mecanic care lucreaza la Skoda. P0301, saptamana viitoare revenim sa analizam ce e de facut, el suspecteaza o posibila buba pe electric sau o supapa care nu inchide bine.

Tot e bine...

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...