Jump to content
 

Sign in to follow this  
raven84

Octavia Nera

Recommended Posts

Uleiul il schimb la 10.000 km maxim, mereu Mobil 1 5w30.

Ca si consum, sa zic ca am pus 300-350ml intre schimburi dar asta in conditiile in care a vazut si episoare (mai rare ce-i drept) cu +4000 ture.

A mea Nera e in general masina de familie si e menajata de excese, mai ales ca o am mereu pe sotie in dreapta :))))

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la prima revizie a avut Castrol edge, și începând cu a doua doar total quartz 504 507 00. Dealerul spune ca au primit instrucțiuni de la uzina sa treacă de la castrol la total. (deși mașina noua a venit cu un abțibild cu "skoda recomanda castrol). Însă cred ca totalul chiar e mai bun deși e mai ieftin. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, mr_ said:

La mine la prima revizie a avut Castrol edge, și începând cu a doua doar total quartz 504 507 00. Dealerul spune ca au primit instrucțiuni de la uzina sa treacă de la castrol la total. (deși mașina noua a venit cu un abțibild cu "skoda recomanda castrol). Însă cred ca totalul chiar e mai bun deși e mai ieftin. 

Pe Skoda mea e sticker cu Shell Helix, dar de 14 ani  serveste Castrol Edge 5W-30 nemtesc (adus de Materom in tara) schimbat la 10.000km sau cand se face anul. 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a mea are sticker cu Shell Helix, dar am mers pe Mobil 1, ma rupe la bani ca trebuie sa iau 5 litri, gen 220 lei ultima data plus un filtru de 50 de lei, plus 80 de lei manopera. Dar macar o fac doar odata pe ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am mai jucat un pic cu mașina, am chinuit valva N80, am deconectat-o de la canistra, am suflat în ea, am scuturat-o, nimic, pare bună. 

Am pus la loc vechea supapa pcv, iarăși nici o schimbare, misfire la relanti. Enervant. 

Următorul pas e pe laptop

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

 

Screenshot_20201003_173901.jpg

Edited by raven84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si un nou indiciu in enigma misfire-urilor mele. Pe Group 32 in VCDS, la Lambda Control (Mixture adaptation) nu am nici un fel de valori, ramane constant 0.

Later Edit: valorile au ramas 0 dupa un drum de 5 km pe splai cu variatii de turatie si viteza destul de mari.

Ar prinde bine niste idei, eu nu am gasit mare lucru pe net despre chestia asta. Pana la urma, Group 32 ar trebui sa arate adaptarile facute de ECU in idle si in sarcina ca sa mentina amestecul la nivel stoichiometric (ori asa cred).

 

image.png.2a7bb7695298a483e6e37a126649f1f9.png

Edited by raven84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cum o durere iese doar cu o alta durere...image.thumb.png.98bff571512ba9f0a65ada4622db6ccc.png

 

  • Confused 1
  • Sad 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina de gunoi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un Sprinter neatent mi-a atins-o in parcare cand iesea de langa mine. Culmea, doar cu balamaua care iesea in exteriorul caroseriei lui. Dar suficient. 

Fiind asigurat la City, am avut niste emotii, am fost azi la constatare la DAB Autoserv, a dat la inlocuit portiera si manerul portierei, revopsit restul dar e posibil sa schimbe si aripa stanga spate.

Si uite asa, masina mea fara lovituri, tocmai a primit una. Sa-mi bag ceva in el de condus preventiv ca daca e sa ti-o iei, nici nu trebuie sa fii la volan...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine macar ca ai avut asigurarea aluia, unii ti-o dau si pleaca, am patit-o de atatea ori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este, a contat foarte mult. Decizia finala a service-ului este sa inlocuiasca toata portiera si aripa afectate de lovitura. Nu e o schimbare usoara si mi se pare ca per total, va trebui sa fiu foarte atent la cum arata rezultatul final. Pe de alta parte o sa am nevoie si de un polish total, probabil in primavara. Vedem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am îndoit singur în garaj portiera fata. Nu poate fi schimbata doar fata, dacă nu se poate repara se schimba portiera cu totul. Din fericire a putut fi reparata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca baietii astia cu service-uri de obicei trec inlocuire dar de fapt ori repara ori pun piese din dezmembrari. Pana acum n-am intalnit nici macar unu 100% corect. La usa de exemplu trebuie sa faca transplat de chedere si absolut tot pe fata de usa noua, aripa spate trebuie taiata, suduri etc

Sper sa nu fie si cazul tau!

Edited by Akon
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-ar deranja sa fie usa din dezmembrari dar aripa nu prea au ce sa ii faca. E super indoita spre interior la coltul unde se intalneste cu portiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...