Jump to content
 

Sign in to follow this  
catapkz

aveo 1.4 2012

Recommended Posts

On 1/24/2020 at 5:49 PM, VAXXi said:

Terminati bre cu gandirea de est-europeni, nu face nimeni AVC pentru masina - e o unealta. Nu repara nimeni nici o bara, nici nu-si bat capul, toate-s cu barele franjuri. D-aia se vinde bine Loganu' afara 😀 Aia cu masina de 50k euro nu parcheaza la bordura de cartier.

Lasa ca asa eram eu acum 2 ani la vulcanizare cu Nubira unde imi asteptam randul. La un moment dat, in timp ce stateam de vorba cu unul din angajati vad cu coada ochiului cum un tip cu un Hilux da cu spatele destul de mult inspre masina si o impinge nitel cu carligul de tractare. M-am dus la el sa il intreb de sanatate. Avea cam 60 de ani si imi zice "Hai ca nu are nimica, ca e plastic". Evident ca imi lasase o stampila frumoasa pe bara din spate. Asta urasc la firfizonii astia, ca decid ei pe bunul tau daca e in regula sau nu.

Ca idee, nici macar nu avea de ce sa dea cu spatele fiindca in fata era loc garla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, pompiliu92 said:

 

Ca idee, nici macar nu avea de ce sa dea cu spatele fiindca in fata era loc garla.

La anisorii aia chiar crezi ca era constient de merge cu fata oti cu spatele ?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Viktor said:

La anisorii aia chiar crezi ca era constient de merge cu fata oti cu spatele ?

O fi, dar bunicamea care a luat carnetul de conducere inaintea bunicului meu, a condus in toata tara si a fost sefa de coloana auto la ICIL a decis singura sa nu ma circule cu masina cand a vazut ca nu mai are reflexele necesare.

Edited by pompiliu92
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, pompiliu92 said:

O fi, dar bunicamea care a luat carnetul de conducere inaintea bunicului meu, a condus in toata si a fost sefa de coloana auto la ICIL a decis singura sa nu ma circule cu masina cand a vazut ca nu mai are reflexele necesare.

Cu respect, sincer ! Asta inseamna sa stai strimb si sa judeci drept !

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi a venit randul Aveo-ului sa fie "consultat"...

Rezultatul analizelor: P0141 si P0015

In plus trebuie schimbat uleiul+filtre

Si ceva de sezon: verificat A/C ul pt ca prin februarie, cand am mers cu el ii mergea compresorul, acum nu mai porneste...

Screenshot_20200618-132136.png

Screenshot_20200618-132322.png

Screenshot_20200618-132301.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Consumul e apropiat de al Sparkului...(zice torqe-ul)

Screenshot_20200618-202653.png

Screenshot_20200618-202707.png

Screenshot_20200618-202711.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit si posibilele cauze pt P0015

https://www.700r4transmissionhq.com/p0015-chevy-cruze/

printre alte multiple cauze, poate fi si un ulei murdar care nu mai are vâscozitatea necesara (If the engine oil is dirty or low, it may cause the actuator to function improperly. Also, the oil viscosity can be off, which’ll throw the code as well.  In fact, that would be a great place to start.  It’s very likely to be the cause, and it’s super easy to do.)

O sa incep prin schimbarea uleiului+filtru ca in aprilie s-a împlinit anul...

Am luat GM 5w30 dexos 2

+ filtru aer, ulei si polen.

Iar P0141 cred ca e sonda sufletului de care v-am povestit mai la început...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

P0015 nu cred ca se rezolva asa usor, desi merita incercat. Ideea e ca sunt niste canale fine prin care circula ulei sub presiune ca sa schimbe inatrzierea pe supape. Daca vechiul proprietar nu a avut grija de schimburile de ulei, atunci posibil ca s-au infundat partial. Poti incerca un schimb de ulei, daca nu merge probabil un engine flush (cu care in general nu sunt de acord) ar putea rezolva problema. Poti sa arucni un ochi pe la busonul de umplere pt ulei ca sa vezi ce depuneri ai in motor.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De saptamana trecuta am sters erorile si doar P0141 a reaparut imediat.

Cealaltă eroare nu a mai aparut deloc, acum astept sa treaca cele 40 de cicluri ca sa dispara si de la pending.

Ieri am schimbat filtrele si uleiul. A trebuit sa-mi iau o tubulara de 24 pt capacul de la filtru pt ca nu are filtru obisnuit...

Iar capacul de la fitrul de aer are cel mai idiot sistem de inchidere, cu suruburi... 3 din 4 suruburi s-au rupt, acum capacul mai sta asigurat doar intr-un surub.

Nicio masina pe care am avut-o pana acum n-a avut suruburi, toate au fost cu cleme.

Daca tot m-am bagat pe sub ea am vazut ca si racordul flexibil cere schimbare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi, mai si alergati rablele astea ori stati toata ziua cu stecheru'n priza citind bazagonii. Merge troasca ? La revedere ... de restu' nu-i decit pingpong, risipa de timp si nervi aiurea. Ce face technologia din om, nene ... 😃

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un odb ii cu bluetooth si torque pe telefon. Cand ma întorc de la munca ii dau drumul ca sa vad consum, eventuale erori, diferiti parametri, mai mult de curios...

De azi mi-am instalat torque pro, o sa vad diseara ce mai aflu cu el...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 2 saptamani, de cand am luat Aveo la "purtat" n-a mai aparut eroarea.

Ieri am umplut instalatia cu freon : 120 lei pe str Suzana dar a spus ca sigur sunt pierderi. Mi-a zis sa merg pana nu mai porneste compresorul si apoi sa vedem pe unde are pierderile, cu ajutorul substanței de contrast.(oricum nu are timp de reparatii pana la inceputul lui septembrie)

Am mai observat ceva... cand a/c-ul si ventilatorul de la radiator sunt pornite, am un relanti care variaza, ca si cum i-as da sprituri doar ca variațiile sunt foarte mici - ceva de genul 200 ture... In bord ceasul nu are variatii mereu ci doar motorul se aude cand accelerează. In plus vad si farurile ca pierd din intensitate si iar cresc in intensitate, o data cu turatiile.

weird... 

Mai am geometria, racordul flexibil si sonda lambda...

Edited by catapkz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Variatia e pe circuitul electric, turatia motorului variabila e o consecinta nu defectul in sine. 

Trebuie investigat eu pariez pe alternator defect sau un contact imperfect pe circuitul de forta (jonctiuni la borne sau la curu lui 🙂 ) 

Vezi unde se incinge circuitul cu consumatori porniti si acolo e problema. Sau ia la masurat caderile de tensiune in diferite puncte de masa si + si vezi unde se pierde.

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...