Jump to content
 

Sign in to follow this  
Geo_ZGA

noua troaca - Corsa C

Recommended Posts

Totusi, nu are senzor de viteza pe cutie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideal ar fi sa inlocuiesti tot ce inseamna arcuri si arculete de la saboti. Exista kit-uri specializate. Difera stanga de dreapta. Exista un cleste special ptr montat arcurile la saboti dar e scump, spre 200 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cris, nu are. Isi ia viteza de pe senzorul ABS stanga fata.

Mike, stiu ce zici, dar as vrea sa vad mai intai ce e acolo. Nu as comanda piese inainte de asta, sa arunc banii de pomana daca nu e cazul. Asa ca o sa desfac tamburul, sa constat exact de unde vine scartaitul, si dupa aceea comanda ceva, daca e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe la ora 24, aseara, "sarbatoream" cu DJ-ul in masina cu testerul infipt in obd :))

Senzorii abs functioneaza, bordul functioneaza, vehicle speed sensor da 0. Concluzia a fost ca e o problema intre senzori si bord... masina a avut ceva probleme in trecut cu un incendiu, se vad urme de topire si pe pompa abs, sunt si cablaje refacute. Urmeaza sa verific mufa, firele, sa vad daca reusesc sa identific care e cel responsabil cu viteza. In ultima instanta, o sa iau o pompa abs de la dezmembrari.

O alta problema depistata e litrometrul, care nu se ridica peste jumatate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu in mod special :)) Am atat de multe de facut, incat la Corsa chiar ar fi fost bine sa nu am mare lucru... ma mai asteapta si suspensia si frana la mobra, distantierele si franele (de curatat) la Panzer, a 2a mobra sa o pregatesc pt vanzare... am ce face :))

Prioritare acum sunt scurgerile de ulei, ca sa nu mai dea pe bujii si sa intrerupa, frana spate sa vad ce scartaie si vitezometrul. Restul mai pot astepta putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi mi-am propus mai multe, dar am reusit mai putine... garnitura mi-a mancat 90% din timp, pt ca si deoarece jeg mult in chiulasa. Am curatat o gramada de depuneri din chiulasa si capac, pana sa ajung la montajul garniturii. Garnitura noua Corteco + Reinzosil = love, nu mai curge nimic momentan.

Plus bujii noi Bosch cu 4 electrozi si filtru de aer Mann.

Am curatat si mufa de la pompa abs, fara rezultate privind vitezometrul.

55589279_2139677429401280_3308628799502942208_n.jpg

55604025_2139677396067950_7781303086089240576_n.jpg

55680072_2139677276067962_5631461986375041024_n.jpg

55708868_2139440709424952_5194780317654712320_n.jpg

55713680_2139677346067955_8564905094556942336_n.jpg

55770054_2139440396091650_1002102684330754048_n.jpg

55954351_2139440456091644_5870920199972061184_n.jpg

56218164_2139440542758302_3198794399706251264_n.jpg

56373553_2139677209401302_2160022375523942400_n.jpg

56462503_2139440576091632_576381544516550656_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca bosch fix de-alea am avut eu pe espero si le-am dat jos dupa maxim 1000 km fiindca se comporta foarte ciudat masina cu ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi se par ok, am mers ieri si azi putin pe alee, merge ok motorasul. Porneste bine, se tureaza bine, sta bine la ralanti... nu am motive de nemultumire pana cum.

Azi am umblat la frane, sa vad ce e cu scartaitul ala enervant. Dupa ce am desfacut ambii tamburi pe spate, am curatat, am reglat mai slab putin tamburii, am descoperit ca de pe stanga fata se auzea de fapt :)) Cred ca a prins o pietricica, ceva, pt ca a facut si sant in disc. Acum pare totul in regula, frana tine bine, nu mai pare sa scartaie nimic. Am pus si leduri la iluminarea consolei de climatizare, erau arse ambele becuri.

20190331_140251.jpg

20190331_140254.jpg

20190331_180837.jpg

20190331_190344.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce nebunie! Rulment presat in tambur...

Sistemul de la Cielo / Espero mi se parea mai solid si fiabil!

Legat de ulei...  S-a mers cu un schimb 2 ani si peste 30 kkm, cred. E carbonizat in chiulasa.

Inca un sfat, cand intervii la discuri/ etrieri. Pe ai din urma agata-i de jamba cu o bucata de sarma. Nu-i lasa sa atarne in furtune.

 

Edited by cris06
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e bun nici ala de pe cielo/espero fara abs, doar rulmentii cu abs mi s-au parut intr-adevar solizi. De etrier voiam sa zic si eu, nu-l mai lasa in furtun ca te-apuci sa aerisesti dupa.

E cam nasol ce-ai gasit in chiulasa, dar se poate si mai rau. N-ar fi rau sa dai si baia de ulei jos, sa scoti si de-acolo mizeria. Da' daca incepe dupa sa piarda pe-acolo, mai bine o lasi in pace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am zis sa nu-mi bat capul aiurea... o sa bag un flush la urmatorul schimb de ulei si aia e.

Da, e o tampenie cu rulmentii aia, cel de pe stanga spate are si putin joc, dar nu huruie deloc. Ce are in comun cu Cielo/Espero va intrebati? Nu merge autoreglajul pe spate :))

Stiu de etrier, nu am avut nimic la indemana si mi-a fost lene sa intru (iar) in casa ca sa caut o sarma. Era pe final de zi si ma luase lenea si oboseala.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie mare la rulmentii ce se monteaza odata cu tamburii. Am un Fusion la munca, cu tamburi pe spate, si masina a fost in service ptr inlocuit sabotii pe spate si au inlocuit un singur rulment, pe stanga. 2 luni mai tarziu m-am trezit cu roata de pe dreapta oabla pe centura capitalei. Am inlocuit rulmentul intr-un service din Tunari. Cel putin in teorie, puteam sa si pierd roata aia pe drum 🙄 Nu imi dau seama daca e fix acelasi sistem dar ai grija ce-i faci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gandesc serios sa-l schimb, stanga spate parca era. Nu m-am panicat f tare pt ca are un joc mic inca, cand e strans nu se simte deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scartaie doar cu greutate (minim 2 oameni)... la probe am fost singur in masina, nu se mai auzea nimic. Ieri a mers sotia cu ea, nu s-a auzit nimic... pe seara m-a luat de la munca, a inceput iar scartaiala.

Am comandat rulment Fag, vineri o duc la service sa il schimbe, nu as vrea sa pierd iar o zi din weekend. Mai ales ca sambata am alt plan pt ea, sa rezolv farurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era in oferta, nici nu am stat sa caut f mult. Asta era cel mai bun existent pt modelul asta, ca asa gaseam si la 50 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJ-ul cred ca a avut dreptate... daca la probe, in weekend, totul parea ok, de vreo 3 zile motorul tacane ca toti dracii. Tinand cont ca nu am umblat decat la garnitura, bujii si filtru de aer, iar uleiul e curat si la nivel... nu pot sa dau vina decat pe bujiile Bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sau poate ai reusit sa muti o parte mizeria din zona de culbutori in baia de ulei...

La Matiz cam asa se intamplase, deci dupa curatarea din zona de sus, schimb ulei si motor flush, am fost la mecanic (Andrei), unde mi-a dat baia jos, a curatat-o cu jet cu presiune si mi-a curatat sorbul pompei cu carb cleaner. Toata mizeria dizlocata se stransese in baia de ulei. Probabil la tine este mai putina pt ca nu ai bagat motor flush, dar tot ar fi bine sa verifici si sa cureti depunerile de pe sorbul pompei de ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am curatat mare lucru in chiulasa efectiv. Curatarea principala a fost la capac mai mult... am dubii ca asta ar fi motivul.

O sa incerc cu bujii noi (sau alea vechi curatate), sa vad daca se schimba ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In general bosch la bujii = cah din ce am auzit, unde e @madkat ca parca el le ura? 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 din partea mea ... am scris despre ceramica cu care am avut repetate probleme ... de unde si zgomot de masina de cusut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auzi geo nu tie parca ti-a cazut electrodul intr-un cilindru de ai facut un piston praf la cielo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Salex said:

+1 din partea mea ... am scris despre ceramica cu care am avut repetate probleme ... de unde si zgomot de masina de cusut

Da, fix masina de cusut :)) Are momente cand face chiar tare, de-mi vine sa demontez motorul pe loc... 

9 hours ago, Dj_Dark said:

Auzi geo nu tie parca ti-a cazut electrodul intr-un cilindru de ai facut un piston praf la cielo? 

Ba da, dar era partial vina mea... era chiulasa asa bucsata la bujia respectiva, bucsa se tot slabea de la vibratii, eu mai strangeam nitel... ce aventura, 100 km in 3 pistoane pe A2. Aia masina buna :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata cu rulmentul, a fost schimbat. Frana pe spate au zis ca era deja reglata perfect, de mine. Am comandat si un set de bujii Denso cu 2 electrozi (cica cu 2 vine din fabrica).

Si achizitie noua, duminica ma ocup de inlocuire. Sunt originale GM, nu aftermarket, si pt 300 lei a meritat sa nu-mi mai bat capul cu cele originale ale ei...

56649299_1982813271827084_1826670546134237184_n.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...