Dj_Dark Posted November 23, 2020 De ce sa fie simplu, cand poate sa fie complicat nu? Inteleg principiul, au facut circuitul "scurt" aproape inexistent sa se incalzeasca motorul mult mai repede ca noxe, ca baga mai repede caldura, dar...macar functioneaza? Chiar simti ca se incalzeste mai repede? Si daca da, de 10 ori mai repede cam cat costa pompa aia fata de una standard? Nu sunt eu inginerul lu peste de MIT dar instinctul meu de inginer de balta imi zice ca e mai mare taraua decat ocaua Na ca o iau si eu pe urma lu @Viktor 1 Quote Share this post Link to post
Rafi Posted November 23, 2020 vai, si eu credeam ca la mine e scumpa si ciudata pompa 1 Quote Share this post Link to post
Viktor Posted November 24, 2020 Adevaru' e ca-i faina pompa aia, face toti banii ! Quote Share this post Link to post
ches Posted November 25, 2020 (edited) On 11/23/2020 at 7:20 PM, Dj_Dark said: Inteleg principiul, au facut circuitul "scurt" aproape inexistent sa se incalzeasca motorul mult mai repede ca noxe, ca baga mai repede caldura, dar...macar functioneaza? Chiar simti ca se incalzeste mai repede? Si daca da, de 10 ori mai repede cam cat costa pompa aia fata de una standard? In interior se incalzeste mai repede ca Epica, asta e clar, acum daca o fi din cauza incalzirii electrice (si Epica avea rezistenta, dar nu stiu daca de aceeasi putere) sau din cauza faptului ca e pompa oprita...nu am indicator pt temperatura in bord si nici nu am fost atat de curios incat sa merg cu interfata si laptopul ca sa vad cand se incalzeste . Habitaclul se incalzeste poate de 2 ori mai repede. Poate! On 11/23/2020 at 7:20 PM, Dj_Dark said: instinctul meu de inginer de balta imi zice ca e mai mare taraua decat ocaua La fel imi zice si mie, au complicat un sistem simplu si fiabil. In plus nu stiu cat de bine ii este motorului sa existe un risc ca hot spot-uri sa se formeze din cauza ca apa nu circula... Momentan masina are aprox 110000km si inca are garnitura de chiulasa orginala 14 hours ago, Viktor said: Adevaru' e ca-i faina pompa aia, face toti banii ! Pe aia veche o curat si o fac bibelou :))) Edited November 25, 2020 by ches 1 Quote Share this post Link to post
ches Posted December 17, 2020 Update dupa schimbarea de pompa si aproximativ 300km cu cea noua, nu prea am mai iesit de cand a venit frigul si la tara am sistat lucrarile pe timp de iarna. Pana acum totul e uscat sub masina, de regula aveam pata vizibila de antigel la aproximativ o zi dupa un drum mai lung (cel mai probabil antigelul se acumuleaza in scut si se scurge cand parchez pt ca este un pic de panta). Dupa schimbare am completat o data cu antigel, semn ca s-a aerisit, acum vad ca este din nou cu un deget sub minim cu motorul rece, deci trebuie sa mai completez nitel. Totodata o sa tin bidonul cu antigel in masina ca sa il am in caz de nevoie. Quote Share this post Link to post