Jump to content
 

Horica00

Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

Recommended Posts

5 hours ago, raven84 said:

Baietii astia de ti-au vopsit masina, nici nu acuarelele nu cred ca s-ar pricepe prea bine. E bataie de joc ce e acolo. Mai ales ca un parbriz cu cheder se scoate destul de usor comparabil cu unul prins cu mastic. Trebuiau sa faca treaba ca lumea dar nah...

 

Nu e pe cheder, e tot lipit cu silicon. Dar oricum trebuia dat jos, se poate demonta chederul si fara sa desfaci parbrizul.

E pe stilul "las' ca merge si asa"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimele poze de la service: partea dreapta e gata, urmeaza stanga 🙂

 

109893992_1123351591396305_9144283650825086141_n.jpg

109801151_331147887906799_5504692452086675130_n.jpg

109909454_1185339245168454_3523006565153099822_n.jpg

109799803_4032013550205365_2442181263392204046_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a inlocuit tot pragul, nu doar exteriorul, si baga ceara la greu... poate chiar 5 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

@florinellll speram 🙂 !!!

@Geo_ZGA s-a inlocuit tot, cu exceptia contrapragului, care era intact. Ce se vede ruginit acolo e pragul. ,,Reteta'' e urmatoarea, sudura MIG-MAG, tratarea pieselor si a sudurilor cu Zn si la final ceara (au zis la service sa repet treaba odata la 2-3 ani, dar eu o sa o fac anual). De data asta s-a facut tot posibilul si rezultatele se vor vedea cu siguranta 🙂.

Din pacate nu dispun de garaj, ca daca ar sta in garaj ar fi si mai protejata. Poate totusi fac rost, o dezmortesc in fiecare duminica si vara cu cate un drum la mare sau pe la tara.

 

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva ce am uitat sa mentionez, zilele astea mi-am luat de la Radacini ceva dupa care salivam de multa vreme si anume ceasuri de bord noi noute 🙂. Le vazusem de mult pe site, dar costau 500 de lei. Acum, de cand cu lichidarile de stoc, le-au redus la 47 de lei. Bineinteles ca am mai luat cate ceva, doar nu eram fraier sa nu cumpar piese la 20 de bani, piese dupa care s-ar putea sa umblu la un momentdat  🙂

 

108726421_300955411104358_5021567792550247395_n.jpg

109892612_3368445849834438_7607617711912224645_n.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2020 at 6:19 PM, florinellll said:

Gata ,2 ani nu te doare capul.🤐

Eu ii dau 10 ani. De fu tratata macar rugina aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Viktor said:

Eu ii dau 10 ani. De fu tratata macar rugina aia.

Nu numai ca e tratata, dar e si indepartata. Tot ce a fost ruginit s-a decupat si s-a sudat cu MIG-MAG tabla noua si s-a tratat cu Zn. La final, ceara anual. De tinut va tine cat de mult, desi repet, stiu masini cu praguri schimbate care n-au ruginit nici pana acum 😀.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am scos masina din service dupa ce luni am mai stat cu unul dintre tinichigii sa punem la punct micile detalii, cum ar fi etansarea stopului de pe dreapta, de care ma tot plangeam ca imi face lacaraie la fiecare ploaie (puteam sa iau 1000 de stopuri, noi, sh, originale, aftermarket, ca problema nu era de la el ci de la ochelar, acesta avand una din prinderile pentru surub stramba, surubul neintrand complet in locasul sau. Am indrepat prinderea, am facut o proba si nu a mai intrat, astept o ploaie mai zdravana sa vad daca s-a rezolvat problema), lipirea ornamentelor de praguri (niste tiganii, care totusi mi se pare ca dau destul de bine), strangerea oglinzii interioare, nemaiavand joc de loc, suporturi noi pentru numere pentru cel de pe fata imi cam pierdea numarul si riscam ca la o groapa mai zdravana sa raman fara el (cu Hyundai, cu Daewoo n-a ramas niciunul ,,uitat'' prin service de pe vremea cand era reprezentanta dar nu-i nimic, isi fac treaba si asa 😄), ,,infipt'' inca o cantitate zdravana de ceara si alte cateva chestii pe care nu mi le amintesc.

Foarte multumit de cum a iesit lucrarea, recomand cu caldura service-ul pentru cei din Ploiesti, Bucuresti si imprejurimi. Au lucrat curat si nici nu se cunoaste ca s-a sudat sau ca a fost revopsita, decat in bataia luminii foarte putin, asta daca ai ochiul format. Plus de asta, 90% dintre angajati (trecuti de 45-50 de ani) sunt de la infiintare, facandu-si experienta pe WOO-uri. Nu fac rabat, nu schimba piese pe ,,ghicite'', poti sa stai langa ei cand lucreaza, te lasa cu piesele tale (ceea ce nu prea vezi in alte parti, maI ales sa stai langa ei), te cheama si iti arata (explica) ce problema ai si iti dau cea mai buna solutie, atat dpdv financiar cat si calitativ. De cand stam in Ploiesti (2008-2009) am facut toate interventiile la ei (Cielo, Matizul maica-mii si Focusul de firma al lui taica-miu) si n-am avut probleme. Din pacate, se vede destul de clar diferenta intre modul in care au vopsit-o baietii astia si carpacii aia de la Mihoc Onesti, vopseaua de pe praguri/aripi fiind perfecta si curata, iar restul pe alocuri scursa, cu mici porisori dar aia e, nu le pot avea pe toate. Pun pozele facute luni inainte de iesirea din service pentru ca astazi n-am apucat sa-i fac (mi-au si spalat-o, apropo 😀).

In alta ordine de idei, in seara asta am zis sa profit de faptul ca am tot portbagajul bagat in casa (deh, am ramas cu ,,sechele'' si am zis totusi sa nu ma trezesc ca ciordesc meseriasii cate ceva)  asa m-am apucat sa ,,operez'' antena electrica dupa tentativa esuata anul trecut, care insa mi-a fost de folos pentru ca stiam la ce sa ma astept...SAU NU 😑. Datele problemei erau urmatoarele, antena electrica a masinii nefunctionala (nu primea curent asa ca am dedus din start ca motorasul e mort, montat antena din dezmembrari, se auzea motorasul dar nu urca antena. Bun, desfacut ambele antene pentru a vedea daca exista diferente intre a mea si cealalta (a mea nu fusese desfacuta vreodata, deci nu avea cum sa-i lipseasca vreo piesa) si mi se parea mie ca cea luata din dezmembrari nu are pol sau mecanismul era blocat. Atunci am lasat-o moarta si am montat-o pe aia veche la loc pana astazi, cand am hotarat ca e mai bine sa mearga decat sa nu mearga. Asadar, eram sigur ca treaba e una simpla, luat polul de la cea veche a mea, pus pe cealalta cu motorasul bun si aia era, dar m-am inselat amarnic. Problema era ca cea din dezmembrari avea totul functional (inclusiv polul la locul lui si se extindea si complet, spre deosebire de al meu care era blocat undeva la mijloc), dar avea melcul de pe rotor crapat in partea din spate, rezultand faptul ca mecanismul se invartea in gol. Belea, motorasul meu are melcul bun dar este prin presare = slabe sanse de a-l scoate sau de-al scoate intreg.  Ce sa fac, ce sa fac, sa incerc sa-l incalzesc, sa trag de el cu un patent, poate, poate l-oi scoate, pana imi vine inspiratia sa testez totusi motorasul vechi, poate e functional si am omis  ceva. Bineinteles ca traieste !!! Cred ca dintr-o oarecare cauza nu ajungea curent la el sau era pur si simplu blocat (ce-i drept, antena arata in ultimul hal).

Maine iau motorasul vechi si-l pun pe antena din dezmembrari, poate totusi ii dau de cap. Pana atunci, operatia e reusita, pacientul decedat 😆😆

 

115825841_748718599233460_571622750666540202_n.jpg

116155424_1694834357351587_5571556584445554976_n.jpg

116391142_681069812489185_3537204663645030220_n.jpg

109872457_1657895331026111_5689522870858837057_n.jpg

109853369_330043011486732_993797334028422590_n.jpg

116264270_990625094708106_4000158569098003138_n.jpg

109715286_973636606412186_6176057101874614670_n.jpg

116274401_2679834152334769_4293009813264555754_n.jpg

Edited by Horica00
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE: Am rezolvat si cu antena, am luat motorasul de la cea veche, l-am curatat cat am putut de rugina, l-am montat pe antena din dezmembrari si asta a fost. Acum urca si coboara complet 🙂.

116398901_1191569797875486_2310754929356467746_n.jpg

116342837_615807528907541_3700646536888051721_n.jpg

116343224_648329082491108_8288249705915954236_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasajele rotilor erau tot de culoare rosie inainte? Vezi ca sunt rame de numar cu Daewoo. Le gasesti in comert. Asa am eu pe fata.

image.png.4a305400d5af36f9fddfc28203de9b94.png

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/2/2020 at 11:06 PM, pompiliu92 said:

Pasajele rotilor erau tot de culoare rosie inainte? Vezi ca sunt rame de numar cu Daewoo. Le gasesti in comert. Asa am eu pe fata.

image.png.4a305400d5af36f9fddfc28203de9b94.png

Da, au fost dintotdeauna rosii. Ma gandeam sa le montez niste carenaje pentru protectie suplimentara dar n-am mai gasit pe nicaieri.

Stiu ca se gasesc in comert, o sa iau la un moment dat. Momentan le las, merita si baietii aia sa le fac reclama la ce au reusit sa scoata din masina asta ☺️ !!

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

 

×
×
  • Create New...