Jump to content
 

Horica00

Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

Recommended Posts

5 hours ago, raven84 said:

Baietii astia de ti-au vopsit masina, nici nu acuarelele nu cred ca s-ar pricepe prea bine. E bataie de joc ce e acolo. Mai ales ca un parbriz cu cheder se scoate destul de usor comparabil cu unul prins cu mastic. Trebuiau sa faca treaba ca lumea dar nah...

 

Nu e pe cheder, e tot lipit cu silicon. Dar oricum trebuia dat jos, se poate demonta chederul si fara sa desfaci parbrizul.

E pe stilul "las' ca merge si asa"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ultimele poze de la service: partea dreapta e gata, urmeaza stanga 🙂

 

109893992_1123351591396305_9144283650825086141_n.jpg

109801151_331147887906799_5504692452086675130_n.jpg

109909454_1185339245168454_3523006565153099822_n.jpg

109799803_4032013550205365_2442181263392204046_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca s-a inlocuit tot pragul, nu doar exteriorul, si baga ceara la greu... poate chiar 5 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

@florinellll speram 🙂 !!!

@Geo_ZGA s-a inlocuit tot, cu exceptia contrapragului, care era intact. Ce se vede ruginit acolo e pragul. ,,Reteta'' e urmatoarea, sudura MIG-MAG, tratarea pieselor si a sudurilor cu Zn si la final ceara (au zis la service sa repet treaba odata la 2-3 ani, dar eu o sa o fac anual). De data asta s-a facut tot posibilul si rezultatele se vor vedea cu siguranta 🙂.

Din pacate nu dispun de garaj, ca daca ar sta in garaj ar fi si mai protejata. Poate totusi fac rost, o dezmortesc in fiecare duminica si vara cu cate un drum la mare sau pe la tara.

 

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva ce am uitat sa mentionez, zilele astea mi-am luat de la Radacini ceva dupa care salivam de multa vreme si anume ceasuri de bord noi noute 🙂. Le vazusem de mult pe site, dar costau 500 de lei. Acum, de cand cu lichidarile de stoc, le-au redus la 47 de lei. Bineinteles ca am mai luat cate ceva, doar nu eram fraier sa nu cumpar piese la 20 de bani, piese dupa care s-ar putea sa umblu la un momentdat  🙂

 

108726421_300955411104358_5021567792550247395_n.jpg

109892612_3368445849834438_7607617711912224645_n.jpg

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2020 at 6:19 PM, florinellll said:

Gata ,2 ani nu te doare capul.🤐

Eu ii dau 10 ani. De fu tratata macar rugina aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Viktor said:

Eu ii dau 10 ani. De fu tratata macar rugina aia.

Nu numai ca e tratata, dar e si indepartata. Tot ce a fost ruginit s-a decupat si s-a sudat cu MIG-MAG tabla noua si s-a tratat cu Zn. La final, ceara anual. De tinut va tine cat de mult, desi repet, stiu masini cu praguri schimbate care n-au ruginit nici pana acum 😀.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Azi am scos masina din service dupa ce luni am mai stat cu unul dintre tinichigii sa punem la punct micile detalii, cum ar fi etansarea stopului de pe dreapta, de care ma tot plangeam ca imi face lacaraie la fiecare ploaie (puteam sa iau 1000 de stopuri, noi, sh, originale, aftermarket, ca problema nu era de la el ci de la ochelar, acesta avand una din prinderile pentru surub stramba, surubul neintrand complet in locasul sau. Am indrepat prinderea, am facut o proba si nu a mai intrat, astept o ploaie mai zdravana sa vad daca s-a rezolvat problema), lipirea ornamentelor de praguri (niste tiganii, care totusi mi se pare ca dau destul de bine), strangerea oglinzii interioare, nemaiavand joc de loc, suporturi noi pentru numere pentru cel de pe fata imi cam pierdea numarul si riscam ca la o groapa mai zdravana sa raman fara el (cu Hyundai, cu Daewoo n-a ramas niciunul ,,uitat'' prin service de pe vremea cand era reprezentanta dar nu-i nimic, isi fac treaba si asa 😄), ,,infipt'' inca o cantitate zdravana de ceara si alte cateva chestii pe care nu mi le amintesc.

Foarte multumit de cum a iesit lucrarea, recomand cu caldura service-ul pentru cei din Ploiesti, Bucuresti si imprejurimi. Au lucrat curat si nici nu se cunoaste ca s-a sudat sau ca a fost revopsita, decat in bataia luminii foarte putin, asta daca ai ochiul format. Plus de asta, 90% dintre angajati (trecuti de 45-50 de ani) sunt de la infiintare, facandu-si experienta pe WOO-uri. Nu fac rabat, nu schimba piese pe ,,ghicite'', poti sa stai langa ei cand lucreaza, te lasa cu piesele tale (ceea ce nu prea vezi in alte parti, maI ales sa stai langa ei), te cheama si iti arata (explica) ce problema ai si iti dau cea mai buna solutie, atat dpdv financiar cat si calitativ. De cand stam in Ploiesti (2008-2009) am facut toate interventiile la ei (Cielo, Matizul maica-mii si Focusul de firma al lui taica-miu) si n-am avut probleme. Din pacate, se vede destul de clar diferenta intre modul in care au vopsit-o baietii astia si carpacii aia de la Mihoc Onesti, vopseaua de pe praguri/aripi fiind perfecta si curata, iar restul pe alocuri scursa, cu mici porisori dar aia e, nu le pot avea pe toate. Pun pozele facute luni inainte de iesirea din service pentru ca astazi n-am apucat sa-i fac (mi-au si spalat-o, apropo 😀).

In alta ordine de idei, in seara asta am zis sa profit de faptul ca am tot portbagajul bagat in casa (deh, am ramas cu ,,sechele'' si am zis totusi sa nu ma trezesc ca ciordesc meseriasii cate ceva)  asa m-am apucat sa ,,operez'' antena electrica dupa tentativa esuata anul trecut, care insa mi-a fost de folos pentru ca stiam la ce sa ma astept...SAU NU 😑. Datele problemei erau urmatoarele, antena electrica a masinii nefunctionala (nu primea curent asa ca am dedus din start ca motorasul e mort, montat antena din dezmembrari, se auzea motorasul dar nu urca antena. Bun, desfacut ambele antene pentru a vedea daca exista diferente intre a mea si cealalta (a mea nu fusese desfacuta vreodata, deci nu avea cum sa-i lipseasca vreo piesa) si mi se parea mie ca cea luata din dezmembrari nu are pol sau mecanismul era blocat. Atunci am lasat-o moarta si am montat-o pe aia veche la loc pana astazi, cand am hotarat ca e mai bine sa mearga decat sa nu mearga. Asadar, eram sigur ca treaba e una simpla, luat polul de la cea veche a mea, pus pe cealalta cu motorasul bun si aia era, dar m-am inselat amarnic. Problema era ca cea din dezmembrari avea totul functional (inclusiv polul la locul lui si se extindea si complet, spre deosebire de al meu care era blocat undeva la mijloc), dar avea melcul de pe rotor crapat in partea din spate, rezultand faptul ca mecanismul se invartea in gol. Belea, motorasul meu are melcul bun dar este prin presare = slabe sanse de a-l scoate sau de-al scoate intreg.  Ce sa fac, ce sa fac, sa incerc sa-l incalzesc, sa trag de el cu un patent, poate, poate l-oi scoate, pana imi vine inspiratia sa testez totusi motorasul vechi, poate e functional si am omis  ceva. Bineinteles ca traieste !!! Cred ca dintr-o oarecare cauza nu ajungea curent la el sau era pur si simplu blocat (ce-i drept, antena arata in ultimul hal).

Maine iau motorasul vechi si-l pun pe antena din dezmembrari, poate totusi ii dau de cap. Pana atunci, operatia e reusita, pacientul decedat 😆😆

 

115825841_748718599233460_571622750666540202_n.jpg

116155424_1694834357351587_5571556584445554976_n.jpg

116391142_681069812489185_3537204663645030220_n.jpg

109872457_1657895331026111_5689522870858837057_n.jpg

109853369_330043011486732_993797334028422590_n.jpg

116264270_990625094708106_4000158569098003138_n.jpg

109715286_973636606412186_6176057101874614670_n.jpg

116274401_2679834152334769_4293009813264555754_n.jpg

Edited by Horica00
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE: Am rezolvat si cu antena, am luat motorasul de la cea veche, l-am curatat cat am putut de rugina, l-am montat pe antena din dezmembrari si asta a fost. Acum urca si coboara complet 🙂.

116398901_1191569797875486_2310754929356467746_n.jpg

116342837_615807528907541_3700646536888051721_n.jpg

116343224_648329082491108_8288249705915954236_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasajele rotilor erau tot de culoare rosie inainte? Vezi ca sunt rame de numar cu Daewoo. Le gasesti in comert. Asa am eu pe fata.

image.png.4a305400d5af36f9fddfc28203de9b94.png

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/2/2020 at 11:06 PM, pompiliu92 said:

Pasajele rotilor erau tot de culoare rosie inainte? Vezi ca sunt rame de numar cu Daewoo. Le gasesti in comert. Asa am eu pe fata.

image.png.4a305400d5af36f9fddfc28203de9b94.png

Da, au fost dintotdeauna rosii. Ma gandeam sa le montez niste carenaje pentru protectie suplimentara dar n-am mai gasit pe nicaieri.

Stiu ca se gasesc in comert, o sa iau la un moment dat. Momentan le las, merita si baietii aia sa le fac reclama la ce au reusit sa scoata din masina asta ☺️ !!

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a depus ceva praf.......

Nimic nou, nici bun si nici rau. Masina sta mai mult pe dreapta, o scot saptamanal inafara orasului (cate 15-20 km) ca sa nu zaca si sa-si mai incarce bateria. Pe caldurile astea abia supravietuiesc in celelalte masini, carora le merge AC-ul....

Azi am zis sa fac o exceptie si am scos-o la o plimbare ceva mai lunga: dus-intors Ploiesti-Campina si prin imprejurimi. In total vreo 70 de km. Am simtit din nou ce faina e baba la condus  si ce misto e sa te afisezi cu ea pe DN1 printre ,,carutele'' moderne🙂

118580828_1133923996994351_5209473320720203266_n.jpg

118654301_306721977274117_5157547205203765120_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.png.e96475bf231517ed9eff895c0572a9b6.png

Iti recomand ca pe buza interioara a aripilor sa pui vaselina, o aplici cu mana(adica sa nu te zgarcesti) si sa incerci sa bagi atat cat se poate si intre cele doua aripi intre punctele de sudura, cand e cald afara se topeste si se mai duce si pe unde nu poti sa ajungi tu sa aplici. Eu asa procedez de ceva ani de zile si am reusit sa le mentin cat de cat ok, au mai aparut mici probleme dar daca le rezolvi la timp treaba e buna, masina e din 2005.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, KumKum said:

image.png.e96475bf231517ed9eff895c0572a9b6.png

Iti recomand ca pe buza interioara a aripilor sa pui vaselina, o aplici cu mana(adica sa nu te zgarcesti) si sa incerci sa bagi atat cat se poate si intre cele doua aripi intre punctele de sudura, cand e cald afara se topeste si se mai duce si pe unde nu poti sa ajungi tu sa aplici. Eu asa procedez de ceva ani de zile si am reusit sa le mentin cat de cat ok, au mai aparut mici probleme dar daca le rezolvi la timp treaba e buna, masina e din 2005.

Asa voi face, multumesc de sfat !!!! Are si mastic in zona respectiva, pe interior ceara. Am in plan ca pana in iarna sa mai pun o mana, ca nu e scumpa si ajuta destul de mult. Voi pune si vaselina sa ajute si mai mult, la asa ceva nu ma zgarcesc 🙂.

Pe langa toate astea, o ,,inspectez'' dupa fiecare drum si o curat de mizerie. Daca as dispune si de garaj ar fi si mai bine....

P.S: Din Octombrie, joia s-ar putea sa mai apar pe la intalniri, ca o sa stau mai mult in Buc si iau si masina cu mine. Sper ca ma (ne) primiti 😄.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mic UPDATE: S-a rezolvat si problema cu intratul apei in portbagaj. Am verificat zilele trecute dupa ce plouase destul de tare in timpul noptii si era perfect uscat. Problema era intr-adevar locasul unuia dintre suruburi, care era stramb.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi cazul sa iau o carpa si sa mai sterg nitel praful de pe topic...

Nimic nou sub soare, dezmortesc masina odata pe saptamana (am una mica pentru oras si prefer sa merg cu aceea), iar la sfarsitul lunii planuiesc un drum pana la BC. Deh, ma astept sa se mai racoreasca ca sa nu mai fie indispensabila folosirea AC-ului, pe care sper  sa-l rezolv pana la anul in aprilie-mai  🙂.

Totusi, nu am stat degeaba. Avand in vedere ca ITP-ul bate la usa, iar anul trecut mi s-a atras atentia asupra trusei, extinctorului, etc. , pe care ,,multumita" hotilor din service nu le mai aveam, si cum in benzinarii ma duceau peste un milion doar trusa si extinctorul, am decis sa arunc un ochi pe site-ul prietenilor nostrii comuni de la Radacini. Bineinteles ca aveau ce-mi trebuie (trusa + extinctor valabile 5 ani, 2 tringhiuri, vesta), toate la un pret  mai mic decat daca le-as fi luat din alta parte. Bineinteles, in pret a intrat si o gentuta (voiam si o din asta, ca nu-mi suradea sa-mi ,,danseze" foloasele prin portbagaj), ceea ce nu gaseam daca le luam separat, plus ca e foarte utila la depozitat si alte acareturi pe care le am prin portbagaj.

Cu ocazia asta, nu m-am putut abtine si am mai luat cate ceva, doar erau practic de pomana si limitate la numar:

- filtru de ulei GM, ca tot vine in curand si schimbul, oscilez intre a ramane pe ce am acum, adica Texaco, a trece pe Motul, care cred ca a fost cel mai bun pe care l-a putut primi masina asta, sau pe GM, pe care l-am mai avut si, in ciuda parerilor, si-a facut bine treaba. Ma rog, il si schimbam la timp...

- ceva garnituri pentru AC, ca tot vorbeam de el

- furtunul ala dublu pentru AC, care intra in radiator, care in trecut ajungea la aproape 200 de lei, iar acum la 20 de lei. Cand am vazut ,,ia-l tata si pe asta" 😂😂

- inel baie de ulei

- bucsa pentru bara stabilizatoare

Mai sunt niste rahaturi, dar nu mi le amintesc chiar pe toate...

121616924_673852393258723_722045673614081211_n (1).jpg

121504445_3510328969033316_780629223631937338_n.jpg

Edited by Horica00
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi o ,,dezmorteala'' adevarata pe A3 pana in Bucale si inapoi. Inca putem, viteza medie 120 km/h + niste reprize intre 130-140. Se simte excelent masina, nici macar cauciucuri foarte ok nu are, ca ar fi mers si mai bine . Am ajuns si la 143.000 cu ocazia asta 🙂.

121662034_349761793001616_6563624730621113596_n.jpg

121817879_2744974922406207_7170001686822579119_n.jpg

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vrei sa te scapi de scapi de bagajul cu set obligatoriu (triunghi reflectorizant, stingator, trusa medicala) ce ocupa spatiu inutil la baza portbagajului, poti merge pe un suspend gen. Poza ii de vreo 10 ani, nu tocmai clara da' ... valabila. Pe dreapta am triunghiul si stingatorul iar pe stinga trusa medicala.

 

Kép002.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Viktor multumesc de sfat !!! Momentan, nu ma incurca cu nimic. La un suspend ma gandeam si eu, dar pentru depozitat alte acareturi, gen cabluri baterie, cabluri tractare si alte din astea.

Si, trecut-am si de ITP + de o suprainspectie RAR. Vreo ora cred ca am stat cu morcovul in c*r asteptandu-l pe inginerul respectiv ca deh, RAR + masina veche.... Insa totul a fost trecut cu bine. Ba chiar mi-a zis cel de la RAR ca e primul Cielo in mintile lui pe care il vede dupa mult timp 🙂. Singura remarca a fost sa pun mana pe o perie de sarma si sa curat inceputurile de rugina superficiala de pe lonjeroanele spate. Au mai spus (si cel de la RAR si inspectorul) sa scot masina mai des inafara orasului si sa o mai ,,forjez''. In rest toate bune. Pregatim excursia la BC 🙂.

122169861_2736052103334787_7302155587546567805_n.jpg

Edited by Horica00
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si, in urma ploilor din ultimele zile, constat cu consternare ca au revenit belele cu lacaraia din portbagaj, exact in acelasi loc,in partea  dreapta, juma' de mocheta imbibata in apa... In partea stanga perfect uscat.

Speram sa fi rezolvat problema atunci cand am indreptat una din urechile de la ochelarul stopului, care era stramba si nu mai intra surubul in locasul lui. Se pare ca bucuria a fost de scurta durata, dar totusi n-am mai vazut umezeala din August pana acum, in ciuda faptului ca a mai plouat. Am desfacut imediat finitiile de la ambele stopuri. Sub garnituri am gasit umezeala, doar ca in stanga mocheta era uscata. Urmatorul pas a fost sa o ,,imbaiez'' cu cate 3 sticle de apa aruncate pe stopul din dreapta, dar n-a curs nicaieri... 

Intrucat am pastrat triplele vechi, voi incerca sa transplantez garnitura si voi reveni cu detalii la urmatoarea ploaie zdravana.

Update: Garniturile de la stopurile vechi sunt coapte rau, singurul lucru pe care il pot face cu ele e sa le azvarl la gunoi, cu tot cu stopurile. Singura varianta pe care am gasit-o ar fi sa dau cu niste silicon primprejurul ochelarului si eventual sa inspectez conturul lui, sa ma asigur ca nu exista denivelari din cauza carora garnitura nu sta lipita de caroserie.

Practic, apa se strange sub garnitura si, daca e in cantitate mai mare, se ,,boraste'' toata afara. Oricum triplele actuale sunt vai de zilele lor, dar nu-mi explic de ce se intampla doar pe dreapta si nu si pe stanga...

123044093_1733592506815780_3717103034753322561_o.jpg

Edited by Horica00

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

 

×
×
  • Create New...