Geo_ZGA Posted March 23 (edited) Pe standul itp franele au iesit excelent, 3% dezechilibru la picior, 8-10% la frana de mana. Duminica s-a ars un bec, asa ca am pus 2 becuri noi Osram 200% (cum am si la Pinin, dar h4 acolo). O dubiosenie pt mine, busonul de umplere ulei a inceput sa zdrangane. Am pus un oring mai mare (cam mare), sta fix acum. Am comandat si un buson nou, sa vedem cand vine, ca nu prea se gasesc in magazinele obisnuite. p.s: la bord vreo 256.500km, aprox Edited March 23 by Geo_ZGA Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 23 De bine ce mesterisem ceva cu succes... nu se mai accelereaza aproape deloc. Nu stiu daca pedala e de vina, netul zice ca e posibil sa fie si apa pe la cablajul de sub bord (am spalat masina pe la pranz) Quote Share this post Link to post
ches Posted March 28 (edited) Cablajul merge spre una din mufele mari din habitaclu, prinsa pe stalpul A, la picioare pe partea dreapta (la pasager). Probabil a intrat apa pe unde spui tu sau pe la burduful care duce firele in usa (vezi sa fie prins cum trebuie si asta). Edited March 28 by ches Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 29 Am rezolvat ieri, prin inlocuirea pedalei cu una sh (aprox 110.000km masina donatoare), 100 lei. Cand umblasem pe acolo saptamana trecuta, am ajuns cumva sa inlocuiesc si PCV-ul cu unul nou, original. Atat de original incat doar 2 din 3 prinderi s-au potrivit :)) Daca tot eram acolo, am pus si niste leduri mai bune la numarul spate. Mereu primeam "reclamatii" la itp ca sunt chioare. 1 Quote Share this post Link to post
Corneda Posted March 29 PCVurile acelea vad ca mai mereu nu se nimeresc, eu m-am inspirat de la ches si am schimbat doar diafragma in cutie. 1 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted March 29 Si la cea de pe masina era schimbata membrana aia, problema era ca mustea ulei pe la imbinari. Am zis ca e originala si... identica, dar nu. Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted April 3 Ieri am schimbat bieletele fata, stanga a fost ok... dreapta nu prea. Contra era pe imbus, evident ca rugina a mancat pe acolo, singura solutie a fost sa tai/rup filetul cu totul (am epuizat toate torxurile batute cu ciocanul). Am verificat si mufele de la pasager, totul uscat si curat acolo, am verificat plasticul de la filtrul de polen si am schimbat si filtrul. 2 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted April 8 A venit si busonul de ulei nou, original GM. Pica perfect, fara nici un joc fata de cel vechi. 3 Quote Share this post Link to post
Geo_ZGA Posted yesterday at 05:43 PM (edited) In weekend am facut o tura pana la Navodari si mi s-a parut cam mare consumul... cam 1-1.5 peste ce era normal (~9.5 la 138km/h, 8.8-8.9 la 128km/h). Drept urmare am comandat un filtru de aer si ulei pt schimb. Azi am inlocuit doar filtrul de aer, dupa care mi-am facut de lucru cu oil catch can-ul. Borseste ulei peste tot, asa ca, pana ii gasesc o reparatie buna (daca o fi), l-am dat jos si am pus un furtun cum era si din fabrica. Urmeaza si schimbul de ulei, dar cum Epica nu e Pinin sa ma bag in picioare pe sub ea, ma voi duce la mecanic. Aprox 261.000km la bord Edited yesterday at 05:45 PM by Geo_ZGA 2 Quote Share this post Link to post
ches Posted 17 hours ago Cu ocazia asta mi-ai adus aminte ca trebuie sa merg in targ sa cumpar 1 m de furtun pt oil catch can-ul de pe Captiva. Cel vechi era mai mic in diametru, l-am incalzit si fortat peste stuturile de la PCV si bineinteles ca a crapat nitel. Quote Share this post Link to post