Jump to content
 

Sign in to follow this  
Dj_Dark

Cele 2 Bmw-Uri

Recommended Posts

Posted (edited)

Revenim dupa problema cu macaraua dreapta spate, in concediu a fost randul macaralei stanga fata sa faca figuri, avea o troznitura pe la jumatate atat pe coborare cat si pe urcare.

S-a comandat noua si s-a inlocuit, 300 ron, tot valeo, problema se vede in poze, practic sina din dreapta ramasese degeaba iar plasticul rupt ramasese acolo si sarea peste el la fiecare actionare.

IMG_20210817_173047_compress64.thumb.jpg.76c53f9fc9b78382b75d79dae8762b46.jpgIMG_20210817_173051_compress77.thumb.jpg.0d81229a6d5edd559ce9fa3453f0b2eb.jpg

Edited by Dj_Dark
  • Like 2

Share this post


Link to post

Am bifat si marea pe anul asta cu cel gri, a murit iar deschiderea electrica portbagaj dar in afara de asta nu am avut alte surprize.

IMG_20210828_190757_compress31.thumb.jpg.584ed2037917e921bcfa7eceaf38d25e.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Rezolvat deschiderea electrica portbagaj 🙂

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Gata, azi am luat problema in mana si am schimbat urmatoarele la gri:

Brate (bascule) fara bucsile din spate care erau inca bune, lemforder, am descoperit ca asta echipa original e46.

Tampoane motor meyle.

Bielete directie+capete de bara tot meyle + burdufuri febi.

Flanse amortizoare febi.

Aveam si bieletele antiruliu tot meyle, dar erau inca bune cele de pe masina.

Ca impresii, motorul nu mai vibreaza vizibil, nu placebo, cand am pornit am zis ca e benzina 🙂 

Totodata am dat cadrul motor jos sa investighez un miros de motorina dar nu am avut ce sa investighez, e spoit tot de ulei/motorina peste tot si nu mi-am facut o parere clara, pare ca vine de sus, probabil nu mai etanseaza carcasa filtrului de ulei pe chiulasa, problema comuna la toate bmw-urile dupa o varsta.

O sa vad exact cand redesfac admisia sa ii schimb garniturile si sa renunt definitiv la clapete (swirl flaps), intre timp am vazut ca e umed pe la epurator/decantor sau cum se numeste separatorul ala de ulei/vapori de ulei, probabil garnitura s-a facut lemn.

Totodata pare ca umezeste pe la conductele injectoarelor la capatul dinspre rampa.

Pe data viitoare. Ah da, ca si pret total cred ca undeva pe la 2000 RON 

  

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post

de ce nu ii dai o spalare temeinica la motor, o lasi sa se usuce bine si aia este, ai sanse mult mai mari sa vezi de unde plange 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am mai dezmortit-o si pe aia rosie, anul asta nu a iesit din curte 🙂

IMG_20211031_143857_compress61.thumb.jpg.e1dae0a18ca90194cec54f517b629448.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sa mai updatam aici, nimic senzational, doar am reusit sa pun rotile de iarna 🙂

IMG_20211121_125246_compress16.thumb.jpg.2d83feb0ac45519f0bdd95329b2ce70f.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...