Jump to content
Sign in to follow this  
Dj_Dark

Cele 2 Bmw-Uri

Recommended Posts

Pe mine de fiecare data cand m-au oprit cu Epica pt control de rutina mi-au cerut hartia de la folie (aveam 95%). Din fericire o aveam de la fostul proprietar, era o factura de la cei care o montasera. Pe spate eu stiu ca se accepta 95%, dar poate stiu prost. Deci ca idee o factura de la montare e OK.

Share this post


Link to post

Nu mai stiu cum e acum dar a mea era montata pe vremea cand pe spate era voie cu 75 % si pe fata cu 25% maxim (da, acum multi ani 😄 )

Doar pe fata stiu ca nu mai ai voie cu nimic, pe spate nu mai stiu cum e.

Oricum, bine ca nu m-a prins cu aia rosie, la aia se vede clar, are vre-o 35 pe fata si minim 80 pe spate insa acolo fiind masina veche lipseste total protectia UV de fabrica, E 46 a fost primul seria 3 care a avut. Sau o fi avut si e36 FL, cert e ca al meu are sticla goala ca si la espero de altfel.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Au venit

IMG_20201124_143453_compress48.thumb.jpg.bfa301c9dfceeaf8949f089f180194a3.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post
On 11/23/2020 at 8:43 AM, florinellll said:

Salutare

Am folie pe spate dar nu stiu nimic despre ea

Care este spilul,cum aflu daca ''sunt legal'' ?

Update, desi nu e ontopic dar daca tot s-a interesat lumea.

Deci la masina se face identificare, costa 170 ron, se uita la serii, km, roti...etc, nu se pune pe stand de frane, noxe..etc. Un lucru foarte important, s-a cerut autorizatia de la folia spate si s-a verificat. Ce exact nu stiu, presupun ca daca firma aia e autorizata rar, deci aviz amatorilor, pastrati foaia aia.

Cam atat, masina a trecut cu brio, saptamana viitoare ma duc sa imi iau talonul.

  • Like 2

Share this post


Link to post
On 11/24/2020 at 7:21 PM, Dj_Dark said:

Au venit

 

WR D4. 👍  Esti rege cu gumele astea. Tot d-astea am avut si eu pe al meu. Ai grija la presiunea din roti, altfel se mananca rapid.

Share this post


Link to post

Stiu, tot de-astea am avut, in 4 sezoane nu mai aveam profil exterior pe fata, Dar eu am crezut ca e de la mersul agresiv nu de la presiune.

In alta ordine de idei, am recuperat si talonul, la politie a fost o formalitate, prezinti buletinul, dovada vizata de rar si iei talonul.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Presiune neadegvata ce determina uzura neuniforma a benzii de rulare e valabila in cazul orcarei anvelope. 

Ar zice unu... 

Share this post


Link to post

Eh, da, dar la alea de vara care au flancurile mai dure nu se intampla asa repede, p-astea le-am gatat repede, prea repede.

Share this post


Link to post
19 hours ago, Dj_Dark said:

Stiu, tot de-astea am avut, in 4 sezoane nu mai aveam profil exterior pe fata, Dar eu am crezut ca e de la mersul agresiv nu de la presiune.

Fara sa exagerez cu agresivitatea, s-au pastrat ok primele vreo 2 sezoane (s-au tocit cam 2 mm /sezon)... apoi am mers cu dreapta fata un pic lasata, ca mi-a fost lene sa ma opresc la o vulcanizare...cam vreo luna ;))... si cand a venit primavara si am schimbat rotile, mi-a atras mecanicul atentia, dreapta fata - praf. 1 luna! Pacat ca nu i-am facut o poza.. sau i-oi fi facut? Nu mai stiu... Cert e ca am ramas cu gura cascata, nu ma asteptam sa se roada atat de repede.

Gata cu offtopicul! 🙂

Edited by NFS
  • Like 2

Share this post


Link to post

Hai sa mai sterg praful p-aci, daca de pe masini nu 🙂

Am luat la tocat cauciucurile alea deja de vre-o 2 saptamani, mi-am recuperat talonul, am schimbat uleiul la 360k km, merge troaca gri  in parametri. Nu mai gasesc eu bmw ca asta 😄

Am facut si unghiul de fuga daca tot am pus gume noi.

Aia rosie aduna praf in garaj, am mai pornit-o de vre-o 2 ori sa se mai dezmorteasca si am verificat de soareci 🙂

Macaralele geam fata au picat ambele, ridica geamul stramb si sare din chedere pe ultimii 5 cm daca nu il ajuti cu mana, am ambele luate din dezmembrari dar mi-e sila sa ma apuc sa le schimb pentru ca e un sistem de rahat si am lipit si buretii aia dintre fata de usa si usa bine, nu cred ca ii dezlipesc fara sa ii rup.

Asa ca...curaj... dupa ce termin verdea 😄 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am zis o daata pe luna... 😄 , era o melodie.

Am scos bmw-ul rosu sa ma invart cu el si am ramas intepenit.

Nu am mai putut sa il duc la locul lui drept urmare am mutat espero verde acolo si l-am bagat in locul lui fiindca era la vale 🙂

IMG_20210116_163841_compress96.thumb.jpg.0e021c54e7ea9252951be340ac19f324.jpg

Celelalte 2 masini echipate de iarna nici nu patineaza, asta cu vara nu mai pleaca de-acolo, asta apropo de cuciucuri de vara/iarna 🙂

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Fiu-tau abia asteapta sa ti le rodeze 😄

Aseaza sub capota un PFL cu lipici pentru soricei.

  • Haha 1

Share this post


Link to post

A venit vremea sa schimb bateria la gri. Intre timp bordul arata vre-o 360.000+ km si la vara imi sugereaza discret ca ar trebui sa intru iar in ea.

Supureaza motorina pe undeva pe la motor si miroase si in cabina mai ales cand ii rup gura, nu e chestie noua dar parca se agraveaza deci trebuie sa ma uit cu prima ocazie. M-am mai uitat eu, am vazut unde se umezeste dar nu m-am prins neam de unde vine, poate acum am mai mult noroc.

Asa, deci, am ales un Banner energy bull de 80A (485 RON) minimul recomandat pentru 2.0 dizel de la bmw. Cea veche a fost un bosch S5 de 85 si avea vre-o 4 ani (cam putin).

Se simte diferenta, invarte mai viguros si mai mult timp, inainte invartea de 2 ori si dupa pornea imediat, probabil simtea ca scade tare tensiunea si nu mai tinea sa isi traga ulei, plus ca se reseta bordul (facea bip si se aprindeau toate in bord dupa ce pornea).

Ca si alte probleme, am o usoara bataie pe fata, probabil vre-o bieleta antiruliu sau vre-un cap de bara (primele au ceva timp, celelalte sunt originale) le am pe ambele noi pe meyle cumparate, plus ca frana iar are ceva, la franare mai tare se aude un huruit usor si nu e constant, parca fuleaza ceva si se simte si in volan. Probabil al doilea set de discuri ATE s-a ovalizat, mama lor.

Oricum, cand voi trece la rotile de vara voi investiga amanuntit si cel mai probabil voi schimba toate franele, vom vedea.

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post

La matale nu tin tenisii, baschetii, gumarii si alte cele similare, ci bocanci cu bombeu si talpa de otel ! Cu alte cuvinte iti trebuiesc discuri, etrieri, sistem de frinare ultra performant si nu componente d-astea amarite de toate zilele ce le indoi si la rece.

Share this post


Link to post

Aseara am prajit franele definitiv dupa o franare de urgenta de pe la 200 la ora. Se simte acum ca franeaza mai slab, o sa pun pe lista sa schimb si lichidul.

Oricum, aseara, pentru prima data de cand are soft, am dat din ea tot ce poate. Viteza maxima a fost 235, la cum se comporta lua 240 daca mai fortam dar cam aia e limita.

Contextul a fost un F10 care a facut o manevra foarte urata si care acum cred ca pune masina la vanzare pe olx 😄 Nu stiu ce motor avea dar cel mai probabil 520d.

Edited by Dj_Dark
  • Haha 1

Share this post


Link to post

Ce lichid ai ?

 

Share this post


Link to post

Ate sl6 dot4 dar e cam vechi, cred ca are peste 2 ani. Maine o sa desfac ambele fata sa vad ce se intampla acolo si cred ca mai scot si niste lichid si fac o aerisire. Daca nu se rezolva, discuri si placute direct, de data asta nu mai merg pe ATE insa nu sunt hotarat inca ce pun.

Faza tare pe care nu am povestit-o , joi am primit SMS de unde fac ITP  ca imi expira ITP la bmw...si mai erau detalii dar eu m-am oprit la cuvantul bmw, m-am dus cu cel gri si am facut itp, desi fusese facut in septembrie 😄In mesaj era vb de cel rosu.

Acolo am vazut frana fata, eficienta 50%.

 

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Mai degraba etrierii is buclucasi de ingreuneaza presiunea pe discuri, eventuale pierderi vacum servo. 

Share this post


Link to post

Nici eu nu cred ca problema e de la discuri/placute. Revizie la etrieri, pus un typ 200 (verificat ulterior, ala e ) , aerisit si reluam atunci discutia. Costuri: pana in 100 lei si bibileala ... Ceea ce la tine chiar e binevenit 😀. Cu discuri si placute noi din prima, presupun ca ajungi la cel putin 800 lei, iar de munca tot nu te ascunzi.

 

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Cireasa de pe tort ar fi kit-ul reconditionare etrier, ala face toti banii.

Share this post


Link to post

IMG_20210221_161909_compress91.thumb.jpg.2c401968e99a5285db21862b96a4637e.jpg

Cam asa arata discurile. Aia e rugina de la atata stat si asta era motivul franarii in trepte, nu discurile strambe. Am scos vre-o 200 ml de lichid din ambii entrieri si aerisit, curatat bine cu spray de frana si si-au mai revenit, o sa mai trag de ele pana schimb rotile de vara, oricum placute am observat ca nu prea mai sunt.

Discurile sunt la primul set de placute si o sa le mai dau o sansa cu inca un set.

Si nr 2, m-am trezit cu becul de nivel apa aprins in bord, vasul era aproape gol, am completat si tinem sub observatie, la prima vedere nu pare sa piarda si nici nu imi mai aduc aminte cand am verificat ultima data.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Cam dure placutele de folosesti in prezent de alea is riduri in disc. Ce soi sint sa stim de ce sa ne pazim.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

ATE pe ATE, nu stiu dece s-au facut asa.

Oricum, in ultima perioada ori nu am eu noroc, ori s-au prostit franele in ultimul hal, nici nu stiu ce sa mai iau.

La ala rosu am avut textar pe textar si la fel s-au facut, pana intr-un final cand le-am dat jos definitiv si am pus ebc alea.

Share this post


Link to post

Incearca un set OE. Nu vreau sa repornim discutii ca e acelasi lucru in alt ambalaj, la pret dublu ... E doar o sugestie :). 

  • Like 2

Share this post


Link to post

Nu prea am mai vazut OE pentru e46

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...