Jump to content
 

Sign in to follow this  
Wolfman

Unidentified Flying Objects

Recommended Posts

ODO 130000, 6000 de km de cand am cumparat-o, 120 l benzina consumata, consum mediu 2%. Am facut un drum pana la mare si retur (850km), viteza medie 87 km/h, consum mediu 4.9%. Nici o problema aparuta, uleiul este tot transparent pe joja. I-am dat maxim pe autostrada 199 pe bord (cam 187 in realitate), urma o rampa accentuata si a inceput sa scada viteza. Viteza maxima este limitata la 180, m-am mirat ca a trecut peste... Sta destul de bine pe drum la viteze de peste 140 km/h, , CX-ul de 0.25 si greutatea isi spun cuvantul, se duce usor pana la 180, tot timpul exista o rezerva de curent in baterii astfel incat sa nu-mi dea emotii in depasiri. Una peste alta, cred ca o sa stea un timp la mine, cel putin pana o sa gasesc un Outlander PHEV de 3-4 ani pana in 100000 km si pret acceptabil. I-am luat deja ulei Toyota 0W20, filtru si placute frana fata Textar (n-au fost schimbate niciodata si mai au doar vreo 3-4 mm).

Edited by Wolfman
  • Like 1

Share this post


Link to post

Interesant consum!

Ma tot uitam la un E350 Plug In dar inca nu-mi dau seama daca renteaza sau nu, tinand cont ca pretul la SH este cu 5-10k mai mare decat la una diesel si mai ales ca merg mai mult afara si intr un ritm nu prea economicos 🙂 Mai este si problema cu fiabilitatea nemteasca vs cea japoneaza, mi teama ca daca se defecteaza ceva la sistemul hibrid trebuie sa o arunc apoi.

Avem la birou vreo 6 statii de incarcare si deci teoretic as incarca gratis.

Stii ceva lucruri bune despre Outlander PHEV?

 

Edited by Akon

Share this post


Link to post

Despre Outlander PHEV gasesti destule pe net, cu bune si rele. Nu cred ca se compara la fiabilitate cu Prius, incluzand bateria de tractiune aici. Are ambreiaj, care pica pana in 200k. In rest, o masina care, ca orice plug-in, se preteaza celor care merg preponderent in oras si au unde incarca acasa sau la job. 

Share this post


Link to post

ODO 135350, consum mediu 1.4 pe ultimii 3500 km (70% urban), nici o problema, de cand a venit caldura autonomia pe electric a crescut iar la peste 22 km.Placutele de frana nu le-am schimbat inca din lipsa de timp/chef de surubarit, cele de pe masina mai au tot vreo 3-4 mm, insa in ultimii 10.000 km nu s-au uzat de loc, cred ca mai fac vreo 10000 km pana le schimb.

In ianuarie, la 131500 km i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei, am pus tot Toyota 0W20 si filtru Purflux.

Masina a plecat in Constanta, urmeaza sa ma orientez spre altceva.

 

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Am revenit la non-hibride, dupa ce am detinut o scurta perioada un Auris hibrid din 2017 care nu m-a impresionat cu nimic, doar ca arata mai bine ca Priusul. De pe 31.07 sunt posesorul unui opel Mokka X din 2019 cu doar 24.000 KM si inca trei ani de garantie extinsa. Are motorul B14NET (120 CP) care o misca surprinzator de bine pentru cele 1.4 tone ale masinii, intentionez un remap la 170 CP dupa ce iese din garantie. Ca impresie de drum este ceva peste tiguanul de serviciu pe care l-am avut 4 ani, inclusiv la consum, nu mai zic de aspect.

Vedem mai incolo...

Front1.jpg

dr.jpg

sp1.jpg

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, e o masina foarte frumoasa, am facut un city break cu vechiul model cu motorizarea de 1.6 diesel si mi s-a parut o masina comoda, dar prea micuta pt nevoile mele. Ca si spatiu interior si mie mi s-a parut similara cu Tiguanul vechi cu portbagajul ceva mai mic, dar cel nou mi se pare mult mai spatios in interior.

Share this post


Link to post

Multumesc, sunt inca in curs de acomodare cu masina, am facut vreo 500 km majoritar urban. 

Share this post


Link to post

ODO 27300, consum mediu 6.8% pe ultimii 3500 KM 80% urban. Oscilez intre chiptuning la 165 CP si 260 N/M (cu pierderea garantiei pe care o mai am pana in 2024) si un powerbox prin OBD2 de pe Emag (acesta din urma cu mari rezerve, din ce stiu doar altereaza niste parametri catre ECU). Problema e ca masina e destul de lenesa la drum intins, prin oras se descurca binisor. GTC-ul chipuit de EDS la 82.000 km are 150.000 acum fara nici o problema si ma bate gandul sa duc si Mokka la aceeasi firma, au lucrat cu simt de raspundere.

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Crezi ca stie reprezentanta Opel ca ai tu remap? Fa linistit daca iti doresti mai multa putere. 

Ps Comparatia cu Tiguanul este putin ciudata 😬

Share this post


Link to post

Am renuntat la remap dupa ce m-au pus in garda baietii de la EDS de o problema destul de comuna pt. motoarele A14NET/B14NET de care habar nu aveam (portul de la wastegate se fisureaza, ducand la schimbarea turbinei), cum am garantie pana in martie 2024 nu pot risca sa o pierd. O simpla diagnoza pe presiunea de la turbo demasca un remap, nu mai zic de data ultimului update de soft, care se vede la ECU. Asta e, oricum nu prea mai fac multe drumuri extraurbane in ultimul timp (unde s-ar fi vazut remap-ul), placerea de a conduce a disparut de mult din cauza nebuniei de pe soselele patriei...

Comparatia cu Tiguanul am facut-o pentru faptul ca acesta a fost singurul suv pe care l-am condus de nou aproape 46.000 de km. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

De trei zile insa am pus mana pe o Celica TS VVTL-I de 192 CP (1.8i)  facelift din 2004, in stare tehnica excelenta (motorul nu consuma ulei, nu scoate fum, trage de rupe).
I-am dat comanda de un set de anvelope de iarna VREDESTEIN WINTRAC XTREME S pe 16" si de cateva maruntisuri (un kit de curatare filtre sport de la KN, aditiv Oxicat, Pro-Tec pentru evacuare), masina a rulat ultimul an in Bucuresti si se simte un pic infundat catalizatorul. Urmeaza niste jante OEM pe 17", anvelope de vara - probabil GY, si un set de bielete antiruliu pt. spate, mecanicul care a verificat masina la cumparare mi-a recomandat sa le schimb.

Am mai avut cu cativa ani in urma o Celica T23 tot din 2004 cu 143 CP, insa nu incape comparatie, aceea intra in limitare acolo unde asta de acum de-abia incepe sa traga (intra "lift"-ul la 6200 RPM).

Share this post


Link to post

Azi mi-a venit setul de jante de vara pe 17'(optionale OEM pe Toyota TS, la vremea aceea), filtrul de aer, kit-ul de curatare si aditivii. Saptamana viitoare o duc la un amic cu service pentru schimburi fluide si bielete spate. Urmeaza sa trimit la vopsit jantele, un polish+folie pe faruri.

janta.jpg

Ded.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Am programat-o la mecanic pt. maine (curea accesorii, pompa apa, fluide, bujii, bielete spate):

20220109_132433.jpg

20220109_132527.jpg

20220109_132600.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

NFS Underground vibes. 🙂

Share this post


Link to post

@Wolfman: se si vede ca a disparut placerea condusului pe soselele patriei 😂😂😂

Sa o exploatezi cu placere, sper ca ti-a trecut pasa aia de resemnare 👍

 

Share this post


Link to post

   Merci, insa tot cu oarecare sila plec la drumuri lungi (pe care le evit cat pot). Dupa ce-am vandut Accordul nu m-am putut atasa de nici o alta masina, fosta Celica T23 m-a dezamagit oarecum prin faptul ca avea ceva bube (consumul de ulei ma deranja cel mai mult) si dupa ce-am dat-o am cautat o Celica TS VVTL-I, insa gaseam doar masini modificate de pustani, cu usi lambo si eleroane gigantice.

   Asta mi-a picat cu tronc de la inceput, a fost a unui pasionat care a avut grija de ea si caruia ii pare rau acum ca a dat-o, desi mai are un Ford Mustang 2.3 din 2019. Bara spate a schimbat-o cu una custom (model SUA, fara lampile originale si cu doua evacuari), i-a pus filtru aer sport, camera video pe spate, volan de Yaris (mi l-a dat si pe cel original, cu tot cu airbag), un player DVD cu navigatie si subwoofer, ulei doar Toyota 5W30 schimbat anual la cel mult 7-8000. Ce nu-mi place este faptul ca a legat proiectoarele pe pozitii (urmeaza sa rezolva asta rapid), cand se mai incalzeste.

   Am adus-o azi de la mecanic, n-a vrut sa-mi schimbe cureaua de accesorii si pompa de apa (sper sa fiu mai convingator data viitoare), doar fluidele, bujiile, filtrul de aer, bieletele antiruliu spate si a verificat catalizatorul cu o camera video, prin gaura de la sonda lambda 2; apare aleator (la 3-400 KM) eroarea P0420 (catalizator inficient); nu gasesc momentan catalizator original, ramane pe lista de asteptare impreuna cu bolturile de lift si protectii amortizoare fata, care sunt cam rupte. 

   Ma asteptam sa fie infundat catalizatorul, insa este curat, nu are pic de funingine, probabil doar uzat. Insa masina trage cum trebuie, nu scoate fum, am facut un test pe autostrada pe 1 ianuarie dimineata cand era pustie si ajunge la 226 pe GPS, liftul intra pe la 192 km/h (6200 RPM) . Liftul la VVTL-I este ceva similar cu iVtec-ul de la Honda, insa mai agresiv.

   Sta la fel de bine pe drum ca Accordul, insa este mai rapida si decat cel de 2.4, avand 158 CP/tonă.

 

Edited by Wolfman
  • Like 2

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...