Jump to content
 

Sign in to follow this  
Wolfman

Unidentified Flying Objects

Recommended Posts

ODO 130000, 6000 de km de cand am cumparat-o, 120 l benzina consumata, consum mediu 2%. Am facut un drum pana la mare si retur (850km), viteza medie 87 km/h, consum mediu 4.9%. Nici o problema aparuta, uleiul este tot transparent pe joja. I-am dat maxim pe autostrada 199 pe bord (cam 187 in realitate), urma o rampa accentuata si a inceput sa scada viteza. Viteza maxima este limitata la 180, m-am mirat ca a trecut peste... Sta destul de bine pe drum la viteze de peste 140 km/h, , CX-ul de 0.25 si greutatea isi spun cuvantul, se duce usor pana la 180, tot timpul exista o rezerva de curent in baterii astfel incat sa nu-mi dea emotii in depasiri. Una peste alta, cred ca o sa stea un timp la mine, cel putin pana o sa gasesc un Outlander PHEV de 3-4 ani pana in 100000 km si pret acceptabil. I-am luat deja ulei Toyota 0W20, filtru si placute frana fata Textar (n-au fost schimbate niciodata si mai au doar vreo 3-4 mm).

Edited by Wolfman
  • Like 1

Share this post


Link to post

Interesant consum!

Ma tot uitam la un E350 Plug In dar inca nu-mi dau seama daca renteaza sau nu, tinand cont ca pretul la SH este cu 5-10k mai mare decat la una diesel si mai ales ca merg mai mult afara si intr un ritm nu prea economicos 🙂 Mai este si problema cu fiabilitatea nemteasca vs cea japoneaza, mi teama ca daca se defecteaza ceva la sistemul hibrid trebuie sa o arunc apoi.

Avem la birou vreo 6 statii de incarcare si deci teoretic as incarca gratis.

Stii ceva lucruri bune despre Outlander PHEV?

 

Edited by Akon

Share this post


Link to post

Despre Outlander PHEV gasesti destule pe net, cu bune si rele. Nu cred ca se compara la fiabilitate cu Prius, incluzand bateria de tractiune aici. Are ambreiaj, care pica pana in 200k. In rest, o masina care, ca orice plug-in, se preteaza celor care merg preponderent in oras si au unde incarca acasa sau la job. 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

ODO 135350, consum mediu 1.4 pe ultimii 3500 km (70% urban), nici o problema, de cand a venit caldura autonomia pe electric a crescut iar la peste 22 km.Placutele de frana nu le-am schimbat inca din lipsa de timp/chef de surubarit, cele de pe masina mai au tot vreo 3-4 mm, insa in ultimii 10.000 km nu s-au uzat de loc, cred ca mai fac vreo 10000 km pana le schimb.

In ianuarie, la 131500 km i-am schimbat uleiul si filtrul de ulei, am pus tot Toyota 0W20 si filtru Purflux.

Masina a plecat in Constanta, urmeaza sa ma orientez spre altceva.

 

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Am revenit la non-hibride, dupa ce am detinut o scurta perioada un Auris hibrid din 2017 care nu m-a impresionat cu nimic, doar ca arata mai bine ca Priusul. De pe 31.07 sunt posesorul unui opel Mokka X din 2019 cu doar 24.000 KM si inca trei ani de garantie extinsa. Are motorul B14NET (120 CP) care o misca surprinzator de bine pentru cele 1.4 tone ale masinii, intentionez un remap la 170 CP dupa ce iese din garantie. Ca impresie de drum este ceva peste tiguanul de serviciu pe care l-am avut 4 ani, inclusiv la consum, nu mai zic de aspect.

Vedem mai incolo...

Front1.jpg

dr.jpg

sp1.jpg

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos, e o masina foarte frumoasa, am facut un city break cu vechiul model cu motorizarea de 1.6 diesel si mi s-a parut o masina comoda, dar prea micuta pt nevoile mele. Ca si spatiu interior si mie mi s-a parut similara cu Tiguanul vechi cu portbagajul ceva mai mic, dar cel nou mi se pare mult mai spatios in interior.

Share this post


Link to post

Multumesc, sunt inca in curs de acomodare cu masina, am facut vreo 500 km majoritar urban. 

Share this post


Link to post

ODO 27300, consum mediu 6.8% pe ultimii 3500 KM 80% urban. Oscilez intre chiptuning la 165 CP si 260 N/M (cu pierderea garantiei pe care o mai am pana in 2024) si un powerbox prin OBD2 de pe Emag (acesta din urma cu mari rezerve, din ce stiu doar altereaza niste parametri catre ECU). Problema e ca masina e destul de lenesa la drum intins, prin oras se descurca binisor. GTC-ul chipuit de EDS la 82.000 km are 150.000 acum fara nici o problema si ma bate gandul sa duc si Mokka la aceeasi firma, au lucrat cu simt de raspundere.

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Crezi ca stie reprezentanta Opel ca ai tu remap? Fa linistit daca iti doresti mai multa putere. 

Ps Comparatia cu Tiguanul este putin ciudata 😬

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...