Jump to content
 

Sign in to follow this  
Mircea

Black Beauty

Recommended Posts

Pentru ca este ACEA C2 cum am eu nevoie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xclean din ala foloseam si eu (5w30), desi era special de diesel, mergea perfect la masinea mea.

Numai ca ultima data am considerat ca este prea scump si am evenit la xcess iar diferenta e notabila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mircea - dai banii de pomana pe xclean, n-are nici o problema xcess 8100 in motorul tau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba are! Masina mea este echipata cu filtru de particule, iar uleiul folosit trebuie sa indeplineasca norma ACEA C3, ceea ce X-Clean o face. X-Cess nu are aceasta norma, ci doar ACEA A3/B4, nefiind pentru masini echipate cu filtru de particule, chiar daca indeplineste norma GM LL B025.

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/8100%20X-clean%205W-40%20%28GB%29.pdf

http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/8100%20X-cess%205W-40%20%28GB%29.pdf?1323967709

 

Imi procur piesele de schimb si consumabilele de 3 ani de la acelasi furnizor, in functie de specificatiile tehnice ale masinii, niciodata nu mi-a vandut ceva ce nu corespunde sau mai scump de aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitasem ca ai d-ala

ca si eu pe accent tot E4 am dar fara filtru...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fotografie intr-un peisaj idilic, provoc cunoscatorii sa spuna unde este facuta.

 

BlackBeauty.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grea provocare. Seamana cu Imprejurimea Sibiului dar si cu Intorsatura Buzaului. Nici DN1a nu este departe ... :-?

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici, nici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Transalpina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I wish :) Nu, fotografia este facuta in pasul Rucar - Bran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

150.000 and counting :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp am trecut binisor de 160.000, mai precis masina are peste 162000 km. Merg mult in regim de autostrada si am reusit sa aprind check engine o data (ca fraieru' ii dadeam in gusa si n-am sesizat ca ea era in regenerare DPF si martorul check a inregistrat depasirea temperaturii maxime pe evacuare). Recent am schimbat filtrul de polen si am reusit sa aprind martorul airbag, presupun ca am miscat ceva cablaje. Cred ca saptamana viitoare ma duc sa-i fac revizia si vad si ce e cu martorul ala.

Ma surprinde in mod placut modul in care au rezistat bucsile, pivotii, capetele de bara etc. Ar mai fi cazul si de schimbat discurile de frana, dar nu le cumpar pana nu le masor pe cele de pe masina.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am mai scris de multisor aici...

Black Beauty e la fel de beauty, desi a strans peste 180 k km rulati, in continuare refuza sa-mi strice zilele si e o adevarata lady. Am schimbat zilele trecute distributia, pe la revizia de 165 k am schimbat si discurile fata (am mers pe ATE).

Am inceput un mic proiect de customizare (alta sigla fata/spate, alta masca fata, ceva pe la interior), insa din lipsa de timp unele piese stau si asteapta sa fie chituite, altele asteapta sa fie vopsite, altele doar polishate. Sper sa am timp sa le finalizez pana la sfarsitul anului...

Cateva poze intr-un decor "idilic" care-mi mananca timpul...

Back.jpg Front.jpg

Side.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

180k? Sa mai zica lumea ca marca asta de masina nu este fiabila! Dpf-ul nu de semne de inlocuire?

Share this post


Link to post
Share on other sites

182300 mai precis :) Nu DPF-ul nu da niciun semn de inlocuire, din ce am inteles NU se inlocuieste, mai ales daca este exploatat cum trebuie.

Ca recapitulare, am schimbat la ea pe garantie: garniturile de la oglinzile laterale, 2 amortizoare pe spate, discurile de frana pe fata, caseta de directie.

Ca operatii de intretinere, pe langa ulei si filtre - 3 distributii, 4 seturi de placute frana fata, 2 de spate, doua discuri de frana pe fata, vreo 3 becuri in bord, vreo 6 becuri/leduri de pozitie, 2 becuri xenon de faza scurta, 3 seturi de anvelope de vara si 2 de iarna, iar in urma unor incidente in trafic, 2 spoilere spate si o armatura, 2 parbrize plus o revopsire totala (vandalism)

In rest, apa, paie si bataie :)

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se tine bine masinuta. Bine, de vina este si utilizatorul :)

 

Ca o paranteza eu la a sora-mii am schimbat pe garantie in 4 ani si 22000km: reumplere freon, schimbare conducta freon, schimbare o-ringuri conducta freon, schimbare sonda lambda, schimbare faruri (se matuisera dupa 2 ani fara a fi spalata prea des cu spuma activa asa cum au zis aia de la service), schimbare bloc climatizare (buba obisnuita cu butoanele care nu mai merg). Garniturile de la oglinzi le-am lipit eu pt ca mi-a fost sila de astia de la service. Deci a sora-mii numai fiabila nu pot spune ca este...

Edited by ches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farurile mi s-au matuit si mie, dar cum le am modificate le-am polishat si gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20140418_105439_resized.jpg

20140418_105503_resized.jpg

 

Lacetti :rock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica" sa mai spuna cineva ca masinile astea nu sunt fiabile"

:) ) pai a ajuns la 180 si de mii , dar la cateva mii de km , de noua , a schimbat piese care nu aveau voie sa pice , gen ambreiaj , volant, auzi la aia , sa schimbe planetarele :) ) si multe altele..fiabilitate inseamna sa faci cat mai multu km fara probleme, nu sa schimbi piese importante de tanara, care la alte marci , chiar low.cost , nu pica decat dupa 100 si de mii..orice marca poate parcurge sute de mii de km daca o intretii corespunzator, dar in km astia conteaza si ce piese schimbi la ea ..si.i mai auzi pe uni ca: " domnuleeeee, masina noua e nouaa.." da, e noua da si aia cum ti.e norocu , ca daca ai ghinion , ti se strica piesele si la aia in grupa mare.

Oricum ca aspect, nota 10 ..mai putin paravânturile alea care mie nu.mi plac (parere personala :-p ) .

Numai bine :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde ai vazut ca am schimbat ambreiaj?? Masina a avut schimbate in garantie planetarele (degeaba), 2 discuri de frana fata, la 20 k km, 2 amortizoare, 2 bielete antiruliu, o garnitura la oglinda stanga. Eu am fost printre primii care au luat modelul asta in Romania (masina a avut omologare individuala) si multe dintre piesele puse pe prima serie erau piese de benzinar, apoi o caseta de directie la 130.000 km. Piesele puse ulterior au fost mult mai rezistente (de exemplu am inca amortizoarele originale pe fata, iar cele de pe spate au @170 k km) La capitolul intretinere, in afara consumabilelor uzuale am schimbat un setd e discuri de frana pe fata, o bujie incandescenta iar la 190.000 i-am schimbat bucsaraia pe fata (trebuiau schimbati pivotii si bieletele antiruliu, eu am ales sa schimb basculele complet si pentru ca am desfacut am schimbat si flansele amortizoarelor).

In general, la masina trebuie sa ai si noroc, dar eu zic ca pentru o masina care a costat cat a costat de noua, s-a comportat exemplar pe primii 200 k km.

Am la firma un A6 luat de nou acum 2 ani, are 70.000 km si a picat electronica pe ea ca la balamuc pana acum (MMI-ul de exemplu a fost resoftat de 2 ori si inlocuit o data).

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh asta nu inseamna ca toate a6 sunt praf.

Lacetti e o masina simpla si ca rezultat e si fiabila. Cu cat devine mai complexa o masina cu atat riscul de defectare creste.

In orice caz, pt un diesel este remarcabil ca nu a picat injectia. Ar fi interesant de stiut ce valori de corectie ai pe injectoare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, n-am zis ca toate A6 sunt proaste. Am zis ca, la masinile noi, din pacate, este o chestie de noroc fiabilitatea in timp.

Am avantajul ca port mult la bocanci, iar turatii de peste 3500 rpm masina vede zilnic. Motorina am bagat numai din statii, 90% rompetrol, restul lukoil, Omv si altii din afara Romaniei. In plus, cca 60% din km respectivi sunt facuti in conditii de autostrada, mers intins, de regula cu 150-180 kmh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mircea: probabil colegul mariusmrs a intrat pe topicul meu si a vazut operatia descrisa de mine...sau a mai auzit de la masinile din grupul VAG, renumite pentru acest defect. Dar ca sa revenim, la "subect" felicitari pentru kilometraj si la mai mare.

 

P.S.: Fericitule, ca nu mai ai becul ala rosu aprins, in bord! :mrgreen: :thumbl:

Edited by speedy82

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) da, acum s-au ars 2 becuri in bord. ... cred ca le schimb pe toate...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...