Jump to content
 

Sign in to follow this  
Mircea

Black Beauty

Recommended Posts

Si fotografiile din momentul " istoric" :) )

100.000.jpg

99.000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ai facut pozele la viteza aia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:mrgreen: nu cred ca era in Bucuresti si sincer nici nu prea simti viteza aia,asta daca este masina in mintile ei si din ce se stie Mircea are grija de ea :aplauze: cat mai multi km fara probleme :drinkers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, pozele sunt facute pe A2. Tin telefonul prins in volan, intre carcasa si marginea volanului, nu trebuie decat sa deplasez un deget pentru a face fotografia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu intreb daca o fi bine sa ai 3500 de ture la 160 :)

 

La cat mai multi km ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine, multe diesele au cutii de viteza scurte (si din motivul asta par sprintene). La 180 iti da deja puterea maxima. Nu e ca la benzinare unde chiar si cu motoare de tuns iarba puterea maxima o cauti fie in treptele inferioare, fie la viteze la care nu spera sa ajunga (de ex la ibiza mea cu motor 1.2 puterea maxima as fi avut-o pe la 210km/h). La diesel de multe ori si ultima treapta e tot una inferioara, de aia trag asa bine :D

 

Maestre, la un moment dat imi amintesc ca ai avut ceva bataie de cap cu ea, insa de atunci, odata rezolvate, pare sa mearga bine fara sa te mai sacaie. Intrebare: ti-ai mai lua nu Chevrolet, sa zicem Cruze, dupa experienta avuta cu asta? :)

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

De-aia ma miram, eu la toate dizelele pe care le-am vazut, erau scurte rau.

De exemplu la corsa 1.3 am 120 la 3000 de ture iar la Espero cam 115 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Insa le espera puterea maxima o ai pe la 5500, aka pe la 200km/h, iar la corsa la 4000, aka 180 :)

La dizalele astea noi "eco" gen greenline au bagat cutii mai lungi, insa se si misca in timpi geologici...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine, multe diesele au cutii de viteza scurte (si din motivul asta par sprintene). La 180 iti da deja puterea maxima. Nu e ca la benzinare unde chiar si cu motoare de tuns iarba puterea maxima o cauti fie in treptele inferioare, fie la viteze la care nu spera sa ajunga (de ex la ibiza mea cu motor 1.2 puterea maxima as fi avut-o pe la 210km/h). La diesel de multe ori si ultima treapta e tot una inferioara, de aia trag asa bine :D

 

Maestre, la un moment dat imi amintesc ca ai avut ceva bataie de cap cu ea, insa de atunci, odata rezolvate, pare sa mearga bine fara sa te mai sacaie. Intrebare: ti-ai mai lua nu Chevrolet, sa zicem Cruze, dupa experienta avuta cu asta? :)

La asta al meu puterea maxima e la 4200 rpm. La turatia aia am @200 kmh. Ce simti la ea ca te-mpinge este cuplul, care este de la 2000 rpm si tine pana pe la 3700 rpm, dupa n-are rost sa mai accelerezi, ca nu mai simti impingere, e mai eficient sa schimbi treapta si sa continui,

MR, problemele au fost enervante, dar nu drastice. Am schimbat la ea pe garantie 2 discuri de frana la @20000 km. Astea care sunt pe ea, tot originale n-au mai avut probleme. Am mai schimbat niste plastice pe la oglinzi, 2 seturi de amortizoare, 2 bielete si caseta de directie si un motoras la geamul electric spate. In rest masina e beton. Iar ce-mi place cel mai tare este ca nu am greierasi deloc, iar semnele de uzura sunt minime, pe volan si schimbatorul de viteze.

Deci raspunsul e da, cel mai probabil cand am s-o dau pe asta tot un Chevy imi voi lua, Cruze SW, Orlando sau Malibu fiind printre cele mai apreciate. Asta daca nu o sa am suficienti bani pentru BMW 530 xd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cat mai multi km fara probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malibu mi se pare cea mai interesanta alegere dat fiind designul si faptul ca va fi o masina deosebita pe care nu o vor cumpara multi. Totusi pretul de nou s-ar putea sa te sperie, iar pana sa apara SH va mai trece ceva vreme :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Malibu pretul nou este estimat a se situa cu circa 20% sub insignia, asa ca nu va fi de speriat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci raspunsul e da, cel mai probabil cand am s-o dau pe asta tot un Chevy imi voi lua, Cruze SW, Orlando sau Malibu fiind printre cele mai apreciate. Asta daca nu o sa am suficienti bani pentru BMW 530 xd :D

Poate oi fi eu subiectiv, si un 520d chior, cat de chior poate fi un bmw, as prefera fara sa clipesc inaintea oricarui malibu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un BMW (ca de altfel si un Audi) poate fi foarte, foarte chior. Versiunile entry-level au nivelul de echipare al unui lastun :D Ceea ce nu inseamna insa deloc ca sunt masini rele... insa nu-s prima alegere a unui amator de gadgeturi si liste interminabile de "optiuni" decat daca are buget sensibil mai mare decat pretul de catalog

Edited by mr_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Optiunile sunt scumpe, dar oricum ai lua-o, are esp, full de airbaguri, clima dubla, scaune reglabile electrice, mp3, usb, bluetooth, senzori de ploaie, de lumini etc etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate oi fi eu subiectiv, si un 520d chior, cat de chior poate fi un bmw, as prefera fara sa clipesc inaintea oricarui malibu :)

Bine, dar la pret nu faci referire? Am impresia ca diferenta de pret intre ele incepe de la 10k euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am vazut preturi la malibu. la 520d am vazut oferta la 35k inclusiv tva. Dar nu cred ca sunt aceeasi clasa, seria 5 e o berlina mare, dar daca Mircea a zis de 530xd, le-am bagat si eu in aceeasi oala. Seria 5 e o masina superba, nu stiu cate masini pot fi comparate cu ea.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate oi fi eu subiectiv, si un 520d chior, cat de chior poate fi un bmw, as prefera fara sa clipesc inaintea oricarui malibu :)

Optiunile sunt scumpe, dar oricum ai lua-o, are esp, full de airbaguri, clima dubla, scaune reglabile electrice, mp3, usb, bluetooth, senzori de ploaie, de lumini etc etc.

N-am vazut preturi la malibu. la 520d am vazut oferta la 35k inclusiv tva. Dar nu cred ca sunt aceeasi clasa, seria 5 e o berlina mare, dar daca Mircea a zis de 530xd, le-am bagat si eu in aceeasi oala. Seria 5 e o masina superba, nu stiu cate masini pot fi comparate cu ea.

 

Tommy, Malibu este tot in clasa mare, nu este compacta. Versiunea de varf va avea motor de 2 l diesel 164 CP 380 Nm, cutie automata, piele, full electric, ESP etc etc. Este de asemenea dotata cu toate gadgeturile electronice ale unei masini moderne, fiind oarecum varful de gama de la Chevy Europa. Avantajul ei fata de un 520 d este tractiunea fata si pretul. In Romania nu e inca OK sa ai o masina cu tractiune spate, eu prefer (in ciuda netului avantaj pe asfalt uscat al propulsiei) o tractiune permanenta sau daca nu, fata. Oricum, sa traim pana atunci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

putine chestii sunt mai urate decat un bemveu din ultimii ani - insa malibu este unul din acestea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De gustibus non discutandum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I agree.

 

Avantajul ei fata de un 520 d este tractiunea fata si pretul.

Deci.. doar pretul ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ) nu, si tractiunea fata, de preferat fata de cea spate in Romania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) ) nu, si tractiunea fata, de preferat fata de cea spate in Romania.

 

cam 2 luni pe an, maxim. Si cu gume ok te descurci si in intervalul ala.

 

deci, pretul :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, poate le muta Mircea in topicul cu pricina

 

Rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...