Jump to content

Recommended Posts

de o vreme(cand e aprinsa faza scurta)si pornesc semnalizarile se comuta automat de pe faza scurta pe pozitii.s-a stricat comutatorul sau ce are oare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi, se poate strica. De fapt, se uzează. Eu l-am schimbat tot pe baza unor simptome asemănătoare; nu prea ai ce repara sau unge la el, căci este complet capsulat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... bine ca nu costa prea mult , numai 500.000lei :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai e bine. La mine sare pe faza lunga, pentru ca opritorul ala s-a cam dus. Iar din cauza ca stau foarte in spate si foarte jos la volan nu va martorul din bord. Dar ma informeaza participantii la trafic care vin din contrasens... :">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca v-a trebui inlocuit.De capsulat nu este[dar nu prea ai ce repara in el]Atentie nu monta becurii de far de 90/100 ii scurteaza foarte mult durata de viata a comutatorului de lumini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina nu are totusi relee pe lumini? De ce sa ii scurteze viata comutatorului?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista o metoda de a curata blocul de lumini? La Cielo-ul meu pozitiile nu pornesc intotdeauna de la prima incercare. Daca insist (de obicei la aII-a sau aIIIa incercare) pornesc. Aceasta problema apare destul de rar si in special toamna sau iarna. Faza scurta si cea lunga precum si semnalizatoarele merg fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un espero 1.8 cd si am probleme cu blocul de lumini, pe faza scurta se aprinde si faza lunga mai ales cind misc de el sa semnalizez ( l-am schimbat acum 6 luni nou )... e stresant si pt mine si pt ceilalti ! :scarpin:

Si inca o problema... in afara temperatura la apa sta la jumatate, dar in oras se ridica pina la rosu ! X(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna am si eu o problema.cand schimb de la faza scurta la faza lunga merg doar becurile de la faza lunga.Nu ar trebui sa mearga toate becurile?Va rog sa ma ajutati...plssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce masina? Espero comuta intre ele, nu merge cu amândouă, la cielo cred ca h4 ala se ocupa de amândouă, nu sunt sigur

Share this post


Link to post
Share on other sites

La nici un automobil destinat a circula pe drumurile publice (cu instalatia electrica constructiva valida si nemodificata artizanal) luminile de intalnire si drum (alias fazele scurta si lunga) NU FUNCTIONEAZA SIMULTAN.

Edited by smv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt multe masini care au becuri separate pe faza de intalnire si drum, iar la comutarea pe faza de drum (lunga) raman in functiune si becurile de intalnire (scurta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut placerea sa vina un audi model mai nou din fata cu xenoane albastre si sa imi arate ca faza lui scurta bate mai sus decat faza lunga, le-a aprins pe amandoua. Cred ca ar fi mai eficienta faza lunga si cu cea scurta, dar caldura e cauza pentru care s-a optat ptr alternarea intre ele si nu ptr suplimentarea luminii de intalnire

Edited by tunning4life

Share this post


Link to post
Share on other sites

La nici un automobil destinat a circula pe drumurile publice (cu instalatia electrica constructiva valida si nemodificata artizanal) luminile de intalnire si drum (alias fazele scurta si lunga) NU FUNCTIONEAZA SIMULTAN.

Mentionez ca are becuri separate pe luminile de intalnire si de drum.Pana acum ceva timp au functionat ambele becuri cand era comutat pe luminile de drum .Acum cand comut de la lumina de intalnire la cea de drum functioneaza doar cea de drum.

Sunt multe masini care au becuri separate pe faza de intalnire si drum, iar la comutarea pe faza de drum (lunga) raman in functiune si becurile de intalnire (scurta).

Asa este eu asta incerc sa explic.Pana acum ceva vreme functionau toate cand comutam luminile de drum dar acum cand comut functioneaza doar cele de drum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta schema elecrica la Espero. Posibil sa fie un releu intermediar care nu mai functioneaza corect sau blocul de lumini sa fie defect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal la espero sa fie ambele aprinse in acelasi timp? Inseamna ca la mine e o problema, dar faza mea lunga bate si jos, nu numai sus, nu pare ca ii lipsește nimic. Alti posesori de espero pot relata? Pe lunga ramane si scurta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa schema, se pare ca faza scurta se dezactiveaza la actionarea celei lungi. Oricum, manualul in l. romana are greseli.

post-9166-0-82833800-1440356071_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca trag de maneta sa dau flash nu se stinge scurta, se aprinde lunga in paralel cu ea. Daca actionez faza lunga, se stinge scurta. Pot fi si amandoua aprinse, dar doar in "conditii speciale"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact la fel "facea" si fostul meu Espero, eu cred ca e normal. Ambele faze erau aprinse intr-o pozitie intermediara a manetei, nu este ceva constructiv ci, mai degraba, un regim tranzitoriu.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat un bloc lumini pt. Cielo de la AutoDaewoo Iași.Cand am deschis pachetul,care conține mai multe piese,am avut neplăcerea sa constat că pe cutie scrie Machage sau cv. de genul și din cate am citit,ar fi un fel de SRL din China.Ar trebui să mă aștept la neplaceri???

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce n-ai luat original de la Radacini? Aveau. Desfa-l pe cel original si curata-l. Lasa chinezaria de rezerva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tind a crede ca-i aceiasi poveste atit cu originalul cit si cu chinazeria.

 

Chinazerii strimbe, hide, casante = bune de nimic.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am avut norocul a intra in posesia unui original, doar o copie destul de reusita zic eu atit din punct de vedere estetic cit si fiabilitate asemanatoare originalului cu curbra manetei in paramatri, comparativ cu chinezeria care, pe linga faptul ca nu fu respectati parametrii (maneta aproape dreapta incomoda comenzilor, in special la comutarea fazei lungi unde maneta se duce aproape pina in bord) is si casante, in ciuda faptului ca fu gresat, parca ai trage de un schimbator semi-gripat. Cu alte cuvinte, originalul nu are concurenta in cazul de fata, cam asta tineam a sublinia anterior.

 

Altfel, de am inteles eu bine matale ai deja 3 blocuri de lumini originale, nene Cris.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×