Jump to content

NINI

Membru
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About NINI

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Bucursti
  • Auto
    Dacia/Seat
  • Model
    Logan Laureate +/Ibita
  • An
    2006/2007

Recent Profile Visitors

1806 profile views
  1. Reactualizez putin lista pt ca au aparut ceva schimbari. PIESE NOI - Pompa benzina Matiz , 200 lei -bascula Matiz -TPS (potentiometru clapeta) 2bucati, 30 lei/bucata - IAC Matiz 80 lei, -Punte redresoare alternator DAC Matiz, 80 lei -Electronica Delco DAC Matiz, 2 bucati 200 lei/bucata _releu dezaburire Cielo 2 bucati 15 lei/bucata -releu temporizare stergator cu reglaj temporizare Cielo ,15 lei PIESE PUTIN FOLOSITE -2 capace roata Matiz Originale dar care au gaura pt antifurt de 8mm , 20 lei/bucata (au stat pe masina 3 zile pt ca au fost furate celelalte 2) -Axa came Matiz 150 lei -Set supape Matiz 120 lei -Set culbultori Matiz 120 lei -Axe culbultori Matiz 2 bucati, 60 lei amindoua -Piesele de mai sus provin dintr-o culoasa de matiz care a rulat apr. 1000 Km PIESE FOLOSITE dar in stare buna de functionare -Comanda climatizare Cielo cu buton AC , 1 Bucata, 40 lei/bucata -Stator alternator Cielo model vechi (cu 3 conexiuni) 60 lei -set carbuni electromotor Matiz, Cielo , Tico , (electromotor 0,8 Kw), 15 lei -manete stergator parbriz Cielo PIESE FOLOSITE dar care este posibil sa nu mai functioneze 4 injectoare Cielo (curatate cu ultrasunete) dar care pot sa numai functioneze datorita faptului ca au stat nefolosite 2 ani , 100 lei Numai bine! PS Nu am nimic altceva decit ceea ce am trecut in lista de mai sus.
  2. Nu am nimic in afara de ce am descris in primul post. Numai de bine!
  3. Nu am ceea ce vrei tu. Beculetele de iluminare din butoane se pot inlocui. Totul este sa gasesti de unde sa le cumperi Explicitare: Electronica delco DAC se refera la modulul electronic din delcourile DAC (unele sint Mando, da astea nu se defecteaza) montate pe Matiz E II Punte redresoare alternator DAC este pt alternator Matiz, evident DAC (au fost si alternatoare Valeo) Numai de bine!
  4. Reglarea avansului la Cielo si Matiz E II se face in felul urmator: Se strapeaza pini A si B din mufa de diagnoza (Ecu intra intra in procedura reglare avans si tureaza motorul la circa 1200 rot/min) Cu o lampa stroboscopica cuplata pe fisa cilindrului 1, se urmareste daca reperul (crestatura) de pe fulie) se aliniaza cu stiftul de pe capacul distributiei ( cam prost de vazut reperele la cele cu servodirectie). Daca reperele nu sint aliniate se roteste de delco (dupa slabirea piulitei de fixare) asfel incit sa se obtina alinierea reperelor Rotind delco in sensul acelor de ceasornic avansul creste si (logic) in sens invers scade. Dupa ce s-a obtinut alinierea reperelor se stringe la loc piulita de fixare delco si se scoate strapul facut in conectorul de diagnoza. Cu aceasta reglajul avansului initial s-a terminat. Remarca la ce s-a scris in posturile de mai sus de guru Dupa 400 rot/ min modulul EST nu comanda direct aprinderea ci ECU comanda modulul EST care in cele din urma comanda Bobina de inductie. Acest lucru se realizeaza de ECU trimitind o tensiune de 5 volti pe linia de by-pass catre EST dupa ce turatia motorului a depasit 400 ture/min si asfel comuta controlul avansului la el. Cu alte cuvinte la pornire avansul este dat de reglajul avansului initial si dupa atingerea pragului de 400 rot/min este controlat de ECU. Un reglaj prost al avansului initial (cel descris mai sus) face ca ECU sa calculeze prost avansul in functionarea motorului. Numai bine! PS.Reglarea avansului initial se face si cu testerul , printr-o functie dedicata si nu mai este nevoie de strap. De lampa stroboscopica este absoluta nevoie in ambele cazuri
  5. Comanda de climatizare Cielo are buton AC . Am specificat acest lucru pt ca sint si comenzi climatizare fara buton AC pt Cielo fara AC. Daca esti din Bucuresti contacteaza-ma la nr de telefon pe care ti-l trimit pe privat. PS Nu trimit prin posta pt ca prefer ca ,,,,, cumparatorul sa vada inainte ce cumpara. Asa nu vor exista nici discutii. Numai bine!
  6. Sotia a vindut Matizul asa ca au ramas citeva piese de vinzare PIESE NOI - Pompa benzina Matiz , 200 lei - Cabluri schimbator , 80 lei -TPS (potentiometru clapeta) 2bucati, 30 lei/bucata - IAC Matiz 80 lei, -IAC Cielo 80 lei -Punte redresoare alternator DAC, 80 lei -Electronica Delco DAC, 2 bucati 200 lei/bucata -Set culisante etrieri 20 lei - Buton dezaburire luneta Matiz , 2 bucati , 10lei/bucata -Filtru benzina Matiz, 15 lei _releu dezaburire Cielo 2 bucati 15 lei/bucata -releu temporizare stergator fara reglaj ,15 lei PIESE PUTIN FOLOSITE -2 capace roata Matiz Originale dar care au gaura pt antifurt , 20 lei/bucata (au stat pe masina 3 zile pt ca au fost furate celelalte 2) -Axa came Matiz 150 lei -Set supape Matiz 120 lei -Set culbultori Matiz 120 lei -Axe culbultori Matiz 2 bucati, 60 lei amindoua -Piesele de mai sus provin dintr-o culoasa de matiz care a rulat apr 1000 Km PIESE FOLOSITE dar in stare buna de functionare -Comanda climatizare Cielo cu buton AC , 3 Bucati , 40 lei/bucata -Stator alternator Cielo model vechi (cu 3 conexiuni) 60 lei -Punte redresoare alternator Cielo Model nou (4 conexiuni) 30 lei -set carbuni electromotor Matiz, Cielo , Tico , (electromotor 0,8 Kw), 15 lei PIESE FOLOSITE dar care este posibil sa nu mai functioneze 4 injectoare Cielo (curatate cu ultrasunete) dar care pot sa numai functioneze datorita faptului ca au stat nefolosite 2 ani , 100 lei Cam atit . Daca mai gasesc ceva adaug la lista.
  7. Eu cred ca ala era ulei compresor AC , umiditatea este absorbita si retinuta de un material higroscopic la nivelul filtrului uscator . Nu decantata. Ai face bine sa-l complectezi la loc cu cantitatea aruncata. Elementele instalatiei AC nu se pastreaza in stare demontata fara obturatoare. La elementele noi , care urmeaza a fi montate indepartarea obturatoarelor se va face in ultimul moment pt a impiedica patrunderea umezeli in instalatia AC. In cazul in care patrunde o cantitate X de umezeala (apa) aceasta va ingheta la nivelul orificiului de laminare producind obturarea lui. Sa vezi atunci difunctionalitati in functionarea AC.
  8. Circuit inalta presiune infundat (circuitul dintre compresor- filtrul uscator si supapa de laminare cu sectiune variabila "8"). In mod sigur supapa de laminare 8 este obturata cu granule "plecate" din filtrul uscator. Fenomenul care se petrece la tine are urmatoarea logica: Compresorul este cuplat, presiunea pe partea de inalta creste pina cind ambreajul compresorului este decuplat de catre traductorul de presiune "22" (pe la apr 30 bar) dupa o perioada de timp presiunea scade sub limita de decuplare a traductorului de presiune (dar nu cu mult sub cei 30 de bari) si ambreajul compresorului este din nou alimentat ceea ce face ca ,,,,(virgula) compresorul sa porneasca avind pe partea de inalta o presiune destul de mare care cere un efort mecanic considerabil ceea ce face ca motorul sa se opreasca daca este la relantii ( ECU nu are timp sa compenseze cererea de lucru mecanic cerut de compresor si apoi nici nu se asteapta la atita rezistenta mecanica la cuplarea compresorului). Accesul la supapa de laminare se face demontind tubul de legatura dintre compartimentul evaporator si aeroterma propiu- zisa. Cauta un service care are in dotare o instalatie cu recuperare agent frigorific pt lucrul la sistemele AC! Numai bine!
  9. Nu o sa-ti fac deliciul si sa continui discutia in maniera ta(am mai facut lucrul asta si intr-un topic anterior).Iti dorec numai bine si la cit mai multe sfaturi pt useri, cu pdf-ul deschis in background. Numai bine!
  10. Cum este Domnul "baron local" si in plus persoana publica(tu stii ce inseamna termenul asta si ce presupune el?)?Merge sau nu merge acest program?Sint sigur ca il folosesti in activitatea ta de diagnosticare pt care iti faci, pe undeva pe forum, reclama.L-ai "potcovit " si pe Tyranus cu Warn( tu ai cel putin idee cit a lucrat el la MyALDL si dupa l-a oferit gratis? S-a scirbit , nu i-a mai rezolvat eventualele bug-uri si nici nu l-a mai continuat) .Ce stil ai de ai indeparta pe uni care consideri tu ca te-ar putea eclipsa. Sper sa se sezizeze un administrator al forumului si sa-ti mai taie din elan. Dupa parerea mea asta ar trebui sa fie un forum si nu un domeniu pe care uni sa-si faca de cap. Din partea mea stai linistit imi vad de electromotoarele si alternatoarele mele deci nu ma considera un pericol pt pozitia ta de "baron local" (departe de mine gindul ca te-as putea detrona si nici nu indraznesc macar sa gindesc asa ceva).Salut si toate cele bune! P.S. Dracie , nu m-am putut abtine .Imi recunosc greseala si sint deacord cu warn % la %. Forumul asta a capatat si el connotatie financiara.Este foarte eftin sa achiti host-area lui pe un server si in schimb ai reclama "cit cuprinde".Probabil ca modelul a fost inspirat de vwforum P.S.2 Daca ai cumva impresia ca am spus baliverne in acest post nu-l sterge si lasa sa citeasca toti useri, sa judece ei ( asta daca ai si curajul)
  11. Cum fac sa upload-ez pe server manualul de reparatie motor Cielo E III si Maty E III complet.Sint 2 arhive de 2,5 M si respectiv 40 de M. Fac si aici precizarea ca dreptul intelectual asupra lor apartine Daewoo Automobile Romania si mai precis la elaborarea lor a lucrat echipa condusa de ing. Sasa din cadrul acestei companii carora tin sa le aduc multumiri si pe aceasta cale, materialele in cauza fiindu-mi de foarte mare ajutor cu toate ca au venit cu intirziere. Arhivele contin parole si imi rezerv dreptul de a le oferii numai celor care au Cielo E III sau Maty E III. Sper ca ele sa fie folosite pt intelegerea functionarii automobilelor aflate in propietate si nu pt activitati comerciale de service.Numai bine! P.S. @NFS-ule citi "i" am mai mincat la editarea textului? Merci )
  12. Spre surprinderea ta, nu o sa-ti fac deliciul si sa ma lansez intr-o disputa cu tine.N-are rost.Totusi tin sa mentionez ca bani tai nu mi-au stat in git, asa cum iti doresti atit de tare si ca IAC de nubira identic cu cel de Cielo si chiar Matiz dar cu deosebirea ca difera forma geometrica a "cuiului" de dozare aer (singurul deosebit este cel de DOHC 16V si numai la pozitia mufei fata de prindere). PS Semne eu le dau pt ca sa le pot recunoaste in caz de litigiu. Din pacate nu sint nici mai bogat dar nici mai sarac cu milionul tau.Sa stii ca adevaratii bani nu vin de la voi cei care bintuiti pe forumuri ci de la cei care , dupa ce si-au cumparat masina , nu maninca unt pe piine fiindca au ramas lefteri )(o sa ziceti ca sint prosti si numai voi sinteti dotati cu inteligenta) .Cit despre engleza ma bucur cind vad alti mult mai "beton" ca mine .Incerc continuu sa ma perfectionez . Hai pa si sper ca bani pe care ti-am luat eu nu te-au facut sa ramiii si fara untul de pe piine. PS 2.Esti de fapt al-II-lea client "racolat" de pe forum si ultimul (Wincoder a fost primul si intreaba-l citi bani i-am luat pt demontare , de 2 ori, a alternatorului si reparare) Cred ca o sa primesc 100% Warm si nu o sa mai pot posta pe forum asa ca iti ofer placerea sa ai ultimul cuvint si sicer imi pare rau ca nu am reusit sa rezolv problema masini tale dar este foarte greu (pt mine ) sa gasesc un defect atunci cind nu se manifesta.Nu zic ca mai sint o gramada de defecte care au drept cauza pe cel care se afla in spatele volanului. PS 3 Traiasca Ovi_jer care da cu Warm in cei carora i-ar putea face concurenta pe forum .Il inteleg, asa cum cineva imi spunea si mie, fiecare au frustrarile lor iar un forum este cea mai buna cale de a scapa de ele la umbra unui user anonim. Pa si cu grija!
  13. Strapul se face pt reglarea avansului (ECM intra intr-o procedura in care nu mai corecteaza avansul la aprindere putind fi asfel reglat avansul initial).Masurarea tensiuni pe pot de CO se face cu scaner (este indicata de scaner).Vedeti ) , de aia nu prea va dau sfaturi pt ca uni s-ar putea sa le strice mai rau (masinile ) N-am dat eu "citeaza" a aparut singur asa ca mai dati cu warm (tot gelos am ramas pe @Vioelectric)
  14. Trebuie reglat avansul static la aprindere (avansul initial).Pt reglare se face strap im mufa ALDL intre pinul A si B (motorul se va tura singur la 1200 rot/min) si cu un stroboscop legat inductiv pe fisa cil 1 se urmareste ca reperul de pe capacul distributiei sa se alinieze cu crestatura de pe fulie arbore cotit rotind de delco daca este necesar.La cele cu Ac este destul de dificil sa se vada reperele dar cu putina chinuiala merge.La tine probabil (a mai spus cineva pe aici) este prea mare.Nu ar strica sa masori si fisele de buji cu un ohmetru pe scala 20Kohmi (pt cele gri deschis fisa 1 apr 15-17 Kohmi si scade valoarea progresiv cu reducerea lungimii fisei iar pt cele negre 8K cea mai lunga si 2k5 cea mai scurta, important este ca rezultatul citiri sa nu fie infinit asta inseminind fisa intrerupta). Intreruperi in accelerare pot genera si injectoare partial infundate. Tensiunea la pot de CO se interpreteaza in felul urmator :peste 500 mV amestecul este reglat bogat si sub 500 mV sarac.
  15. Incearca la masina ta tratamentul .Dupa ce ai rulat cu masina nu da 6 chei dai 10 si cu toate ca are numai 35Ah bateria ,daca este in regula te asigur ca o sa fie OK. Pe undeva pe aici ziceam ceva de experienta .Deja ce ai scris anterior ti se potriveste(postul 16) >ai si tu experienta la ceva dar din pacate nu la masini. Sef nu am de gind sa devin, ma dezgusta faptul ca trebuie sa pup in c pt asta. Vas mai zice eu multe dar va las .Eu nu o sa va schimb pe voi dar nici voi pe mine. "pai daca tot il stiu ai tai pe basescu.. inseamna ca te-o angaja sa speli puntea" Gresit. Ma angajeaza la motoare ca doar am pila mare
 

×
×
  • Create New...