Jump to content
 

Sign in to follow this  
Englishman

Englishman`s Daewoos

Recommended Posts

Ce facusi "Coane"? o Incaltasi cu "slapi"? :mrgreen: Cat e ET la jantele alea?

Cum a decurs operatiunea de schimbare a supapelor?

Off topic: ai dat B6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce e cu ele?

 

Da bine cu alea montate. Parerea mea desigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.ecauciuc...nte-dezent-l-14

 

ET-ul e de 35, sunt o idee mai inguste fata ce ce aveam pana acum (ET 38). Cele vechi le pun pentru iarna sau le dau, in functie de spatiul disponibil in garaj.

 

Supapele s-au schimbat foarte usor chiar, si fiind foarte bine pregatite de Viktor, doar au fost puse ca atare, stiind ca sunt curatate bine in interior. De data asta am pus lichid 2+2, sa vedem ce si cum.

(B6-ul da, a facut aripi, facuse foarte multi km in numai 3 ani si ...bye bye ! Nu m-am atasat de el ca de Cielito, in niciun caz, cu toate ca era o bestie pe sosea)

 

Ce ma roade acum, i-am spus si lui Viktor, e eficienta de 2 lei a franei pe spate. Dupa montarea supapelor acum tine pe spate doar roata dreapta...inainte nici aia nu tinea calumea. Am comandat insa mai inainte un set complet de saboti Textar, sa vedem evolutia.

Nu vreau sa schimb punti, sa pun discuri si pe spate, etc. Masina va fi pastrata in stare originala cat de aproape de 100% se poate.

 

PS. Deflectoarele cred ca le pun iar, a inceput sezonul ploilor cu tigara la geam... ;)

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce inseamna foarte foarte multi km? :)

Nu mergeau niste jante de 15 macar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape 200.000... :) Nu e EXTREM de mult, insa cam incepeau cheltuieli adevarate de acum cu ea...( pentru cei ce se intreaba, nu, nu este vorba despre Cielo unde cheltuielile sunt destul de simbolice)

 

E adevarat, dadeau mai frumos pe 15, dar aveam si caucioace pe 14 luate deja, plus ca am zis sa pastrez dimensiunile originale...

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saboti ferodo premier ar fi fost excelenti, probasem eu pe nubira si mergeau f bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu roata spate care nu franeaza, problema s-ar putea sa nu fie sabotii, ci sa ai cilindrii blocati ca mine (vezi aici). Cei montati din fabrica au fost niste mizerii comparativ cu ATE-urile pe care le-am cumparat, diferenta se vede cu ochiul liber.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper sa nu ne traga de urechi moderatorii...

Cilindrii sunt ok, lucreaza la parametri buni.

I-am comandat si pe aia insa, pentru orice eventualitate.

In curand o sa te rog, Andrei, stii tu ce, cu discurile alea... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa le folosesti cu placere jantele!

ET 35 nu atinge in aripa la balans mai mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multam`. Nu, nu ating deloc, sunt cu aprox .1/2 cm mai inguste decat ce am avut pana acum, cele cu ET 38.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cumva neglijata in ultimile luni din cauza surorii noi care si-a insusit pana si locul lui calduros din garaj, Cielito continua sa mearga ireprosabil.

 

Am schimbat azi, in urma unor zgomote ciudate, cele doua bielete de directie ( le-am taiat cu flexul, erau intepenite). Una din ele nu avea ramase decat doua bucse din cele patru, drept urmare la hopuri - damburi scartzaia si gemea urat de tot. Am pus Moog, calitatea pare foarte buna.

Am readus putin la viata si motorul, servindu-i niste turatii ridicate prin afara orasului pe care le suporta la fel de lejer ca intotdeauna.

Singurele probleme sunt cateva puncte de rugina in zona pasajelor spate, insa le voi rezolva cat de curand.

Din ciclul problemelor trecute si rezolvate banal, in urma unor mici scurgeri de lichid de servo sub pedale, am bagat fara mari sperante un aditiv special pentru servo. Eram chitit sa ma deplasez la Bucuresti, la binecunoscutul coleg P.,pentru rezolvare. Insa dupa cateva zile aditivul si-a facut treaba absolut perfect, locul este uscat perfect chiar dupa vreo 2 saptamani.

O sa pun si poze recente in cateva zile.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viata este ciudata si are o multime de necunoscute. In lumina unor circumstante neprevazute, bijuteria mea albastra si-a gasit alta casa...

S-a incheiat un capitol foarte frumos din viata, masina asta a insemnat extrem de mult pentru mine si pentru toata familia mea.

A fost un camarad credincios si neobosit, cu resurse inepuizabile, mereu predictibil, mereu gata de plecare indiferent de situatie. Niciodata nu s-a defectat incat sa ma lase izolat si neputincios la naiba in praznic. In afara unor pene de cauciuc, NICIODATA.

M-a dus in tari straine unde am avut parte de temperaturi de -25 sau de +35 grade, m-a salvat la timp de ursii (!!) care se pregateau sa ma faca pranz, a prins aderenta exact la timp inainte sa ne rostogolim amandoi intr-o prapastie, am fugit amandoi cu sufletul la gura de o gasca de tigani mascati in ajunul unui Craciun suferind in schimb un bolovan pe cupola. A fost si cuibusor de nebunii. Mi-a servit de mii de ori drept restaurant pe durata drumurilor grabite, mi-a fost martorul bucuriilor si tristetilor inerente, confident tacut si discret.

A fost solida si de neoprit, fiabila si suficient de puternica incat sa-mi aduca si satisfactii puerile pe durata masurarii de orgolii cu alti posesori de masini.

A fost chiar criticata si slab apreciata de catre unii frustrati si invidiosi. ( vreo doi care activeaza sau care au activat si pe aici). Sa fie sanatosi, eu stiu ce aveam pe mana iar ei doar visau la o stare tehnica si estetica ireprosabila a cazanelor proprii.

Nimic nu ne-a oprit, insa, am mers mai departe chiar daca a fost nevoie sa sparg gheata de doua degete ce o acoperea complet si care o facea sa arate ca un bibelou translucid cu largi fuste din tzurtzuri. Am continuat fara probleme chiar si cand aerul conditionat nu aducea decat o vaga adiere in iadul de peste 60 de grade creat inauntru de un soare diabolic.

Am respectat-o, am ingrijit-o cu toata dragostea si priceperea iar ea mi-a daruit fara dubii cele mai frumoase clipe de calatorie din viata.

 

Nu mai scriu caci e mult prea dureros, amintirile sunt prea multe si mult prea dragi, declansatoare de stari ce nu sunt potrivite unui barbat de 36 de ani.

O sa rog sa NU fie inchis deocamdata topicul.

 

Adio, prieten drag.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ramane deschis pentru parastasul de 1 an? :P

 

Frumos epitaf, by the way! :aplauze:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi cauta o modalitate de salvare a paginilor pentru a le avea oricand la dispozitie. Stiu ca dupa închidere,la un moment dat se va sterge, ceea ce vreau să evit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi cauta o modalitate de salvare a paginilor pentru a le avea oricand la dispozitie. Stiu ca dupa închidere,la un moment dat se va sterge, ceea ce vreau să evit.

 

Mai informeaza-te. Nu se sterge nimic.

 

Ai optiunile de salvare/export in partea de jos a paginii, sub fereastra de "Quick reply".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun. O sa-mi sterg singur dupa aceea posturile gratuit ostile.

Rog să se închidă, multumesc pt găzduire.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toata lumea știe cat de ascunse si nebănuite sunt căile vietii si ale domnului însă o asemenea răsturnare de situație nu prea se intampla prea des. Dupa cum unii stiti iar pe altii nu-i intereseaza, mi-am vândut ambele cielo în ideea că masina cea noua va suplini lipsa celorlaltor doua. Nu s-a intamplat acest lucru, masina noua a fost un fiasco de la inceput pana la sfârșit. Trezindu-ma, am realizat că am rămas numai cu masina nevestei, lucru de neacceptat. Știind că va mai trebui să astept ceva timp pana la urmatoarea masina noua, cel mai probabil o japoneză, gândul mi-a zburat, inevitabil la cele doua surori în ideea unei recuperări...neostile.:-)

Nenea căruia i-am dat bijuteria albastră a dat în panică cand i-am propus afacerea iar dupa vocea de la telefon pun pariu că o să doarmă în masina câteva zile , clar.

Picand treaba cu el, m-am orientat spre celălalt cielo...si azi dimineață l-am recuperat pentru exact acelasi pret cu care l-am dat însă acum beneficiaza de ambreiaj nou, închidere centralizată din telecomanda, cd player pioneer. Îmi era un asemenea dor să conduc un cielo încât pierderea masinii noi nici nu mai contează.

Urmează poze dupa ce spăl jegul monstru omniprezent. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari! Si eu sunt in situatia de a renunta cumva la vanzarea koreanului. Hai cu pozele!


Edited by Banderas_232003
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu ce te-a suparat racheta atat de tare de te-ai intors in mileniul trecut? :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, oricumm ar fi sa te bucuri de cielo si sper sa mai gasesti piese decalitate pentru intretinere ca in ultimul timp devenise complicat...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este. Insa, cu rabdare, ii fac eu rost de ce ii trebuie...Multam` ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari, Maestre! :aplauze: Macar ai recuperat o masina la care istoricul e cunoscut. Ce e soarta!

Banuiesc ca nu te va pune naiba sa-i faci "vant" cand te urci pe japoneza! :tongue: Orice ar spune multi, chiar daca-i pun in c_r, Cielo e masina. Punct.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...