Jump to content
 

cris06

Membru
  • Content Count

    1928
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    61

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.CMO

Recent Profile Visitors

4864 profile views
  1. Acu' ce faci? Cu ce-l imperechezi? Pe lampa (pe negru) scrie "Sung San"?
  2. cris06

    Sarbatori Fericite!

    Sarbatori luminate si imbelsugate! La multi ani!
  3. cris06

    La Multi Ani

    La multi ani, frati romani!
  4. Ia fa o poza la alternator. Poate se potriveste un alternator de E3. E mult mai solid la partea redresoare. Al meu are 233 kkm (original).
  5. Incearca sa misti de coronita metalica din jurul contactului. E o bratara cu albastru ce are rol de receptor al transponderului (brelocul de la cheie). Verifica fisele cu un ohmetru pe scala k Ohmi. Pompa de benzina se alimenteaza prin releul aflat in dreapta sus, opus celui de semnalizare (in tabloul de sig) si nu are legatura cu manocontactul de presiune ulei. La E3 e simplu, cu un pin. Nu are legatura nici cu imobilizatorul. Se poate testa functionalitatea pompei de benzina. Search...
  6. Singura legatura intre semnalizare (blocul de lumini) si maneta stergatoarelor e o legatura de masa ce se afla unde a indicat colegul Dj, mai sus.
  7. Da, ai dreptate. Am fost asa de "harnic" ca nu am mai gasit profilele ce trebuiesc montate pt cablu. Avand aparat de sudura la dispozitie, a fost mai simplu si ieftin de facut adaptarea asta. Legat de aripi, da. Ceara si antifon.
  8. Iar lucrati fara "degripant"! " Meserie" cu instalatia electrica...
  9. Asa arata franele pe spate. Urmeaza fata... Urmeaza pregatire de iarna: anvelope noi (probabil, doar fata) ulei, filtre, ceara, putin retus la vopsea si ... maruntisuri.
  10. Da, cablul de kilometraj. Ai putea sa-l pacalesti cu putin ulei de motor bagat cu o seringa in camasa, dupa ce demontezi tabloul de instrumente.
  11. Va multumesc. Pana la urma, siguranta primeaza. Nu e mare lucru, doar migala si atentie. Fir intins!
  12. Iaca, mai notam in jurnal: - in august i-am facut o curatenie generala la partea de admise aer pt climatizare, zona sub grilele stergatoarelor. In zona se afla doua guri de scurgere (din care una e exact sub aeroterma din compartimentul motor). Ei, acele guri erau infundate cu mal pt ca "desteptii" de proiectanti au adaptat niste pipe de cauciuc cu sectiunea obturata in interior (ca doua buze de cauciuc) . Le-am eliminat complet, curatat, degresat si dat cu spray antifon. Schimbat si filtrul de polen. - de curand, am intervenit la sistemul de franare pe care l-am amanat de ceva timp. Nu recomand! Chiar daca nu-s bani, faci rost si rezolvi franele! Uzura si-a spus cuvantul: discurile si placutele sunt cele pe care mi le-a trimis Ploppy acum 6 ani (o placuta sa desfacut in bucati). Sabotii franei de mana au uzura acceptabila. I-am pastrat. Am schimbat discuri frana spate Ferodo (astea le-am gasit pe dimensiune si model), placute ATE, am schimbat si doua garnituri antipraf la un etrier, lichid frana ATE, conductele mici de pe punte (am gasit din cupru la AutoDw). Cu ocazia asta am montat si doua furtune intre etrieri si conducte pt a usura interventia la etrieri. Am aschimbat si cablul franei de mana (ceva polonez), cel vechi Gemo, nemtesc, fiind deteriorat din cauza arcurilor suspensiei. Ca atare, am purces la adaptarea urechilor de pe punte. Din teava de otel de instalatii 3/4" am taiat doua masuri de vreo 2,5 cm lungime, le-am crestat pe generatoare si ajustat la diametrul celor vechi. Le-am sudat pe doua bucati de cornier de 20x20x2 mm. pe punte. Cea mai dificila operatie a fost gasirea pozitiilor optime de montaj pe punte. Pt. o actionare concomitenta a cablurilor a trebuit sa interpun intre opritorul cablului si ureche a unei saibe distantoare. Discurile si placutele fata sunt uzate cam 50%. Km actuali: 231 900.
  13. Trebuie sa mergi la un service serios dotat cu lampa UV, detector de refrigerent si... multa rabdare! Deobicei, condensatorul (radiatorul din fata) este expus pietrelor si se fisureaza in partea de jos.
  14. Am grabit punerea diagnosticului. Cine s-a intalnit cu asa ceva, stie. Daca tot umbli in zona, schimba si contactul electric. Nu e scump si te va scuti de o alta interventie.
  15. Contactul electric trebuie inlocuit. E tutorial cum trebuie procedat.
 

×
×
  • Create New...