Jump to content

cris06

Membru
  • Content Count

    1967
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    67

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.CMO

Recent Profile Visitors

6570 profile views
  1. cris06

    Vibreaza Volanul

    Jantele sunt bune?
  2. Isi face treaba. Corpul clapetei de admisie e curat. Am descoperit ca EGR ul era blocat. Probabil acest lucru favoriza arderea sigurantei. E in teste.
  3. Viktor, nu. Pompa de benzina nu e noua. E de la Cielo gri, donator. Releul l-am făcut de curând, în speță, un temporizator care decuplează pompa de benzina la câteva secunde după pornirea pe gaz. Nu am sesizat fenomenul cand se intampla exact (gaz sau benzina). Am sa merg separat pe gaz, și apoi pe benzina. Am separat circuitele electrice: injectoare și alimentare ECM. Sonda lambda e alimentata prin alta siguranta. Oricum, schemele electrice sunt praf!
  4. Scriu in jurnal de o problema careia nu-i dau de cap: arderea sigurantei de la pompa de benzina. Pompa a fost schimbata anul trecut. Functionand pe GPL, pompa de benzina lucra si ea. Cand mi-au montat instalatia de GPL nu s-a put face intreruperea pompei de benzina. I-am adaptat eu un releu comandat de elctrovalva pricipala. Studiind schema electrica, siguranta responsabila de circuitul pompei de benzina e F7 (30A). Aceasta protejeaza si circuitele de alimentare ale injectoarelor si cel de comanda a rezistentei de incalzire din sonda lambda 2, precum si alimentarea dupa contact a ECM. Cei doi conectori maro S101 si S102 din comparimentul motor (de pe cablajul injectoarelor) defapt, niste strapuri, alimenteaza separat circuitele amintite. Conectorii i-am desfacut si sunt ok. Ma gandesc sa fac un artificiu: sigurante separate pe fiecare circuit alimentat si sa vad care intra in scurt. Manifestarea o are doar la cald. Am rezolvat, mai elegant, si pierderea de ulei pe la capacul axului cu came de care e fixat modulul de aprindere: snur Loctite pt infiletari utilizat la instalatiile sanitare.
  5. Citisem de pe telefon si nu vazusem tipul de motor. Senzorul MAP cu conducta de vacum le-ai verificat?
  6. Ms. Il mai tin pe linia de plutire. Tabla e problema!
  7. Multumesc! Azi a facut 16 ani de cand e in familie. Km actuali: 267 de mii.
  8. Salut! Mai ai Cielo?

     

  9. @rcnmutu: ce instalatie BRC ai? E veche intrebarea dar, mai sunt posesori de masini cu instalatii BRC.
  10. Salut. Arata ca noua! Sigur o vinzi? 🙂
  11. Corect, colega. Asta strategie am adoptato si eu. E scris undeva. @ corneda: masina are garnitura de chiulasa originala?
  12. Am ajuns si la un sfert de milion:
  13. Pozele au fost facute pe intuneric, zona fiind iluminata cu lanterna telefonului si cu o lampa de lucru facuta dintr-o bagheta de leduri la 12V. Nu e mizerie. Din 2018 de cand am schimbat chiulasa motorul a mancat Ravenol si Mobil. Cu uleiul Triax a mers vreo 11500 de km si m-a convins sa continui cu el datorita caracteristicilor din fisa tehnica care nu mint (vascozitate la cald aproape 15, Hths de peste 4, TBN de 10 si altele). Consumul de ulei s-a redus semnificativ, adica 1,5 l in 11500 de km. Motorul e neumblat la el.
 

×
×
  • Create New...