Jump to content

cris06

Membru
  • Content count

    1801
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    53

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.---

Recent Profile Visitors

3811 profile views
  1. Negru e masa, minus. Normal, nu e tensiune! Rosu e pt alimentare, +12V. Cele 3 fire maro/alb, maro/rosu si negru ar trebui sa fie in usa. Asta numai daca masina a avut inchidere centralizata din fabrica!
  2. Sunt vreo 2 topicuri dedicate: inchidere centralizata si alarma. Se aplica schema "D" din poza: firele portocaliu si portocaliu/ negru se leaga la minus (masa), cele galbene la +, cele albe le legi la firele albastru si verde de la actuator. Trebuie verificat ca la comanda de deschidere, actuatorul urca axul iar la inchidere sa coboare. Deci, trebuie sa mai tragi 2 fire in usa soferului care comand actuatorul de la modul. Firele maro, negru si alb de la actuatorul cu 5 fire, le legi la firele maro/rosu , negru si maro/alb din instalatia existenta in usa. Daca instalatia lucreaza pe dos, adica actuatorul cu 5 fire urca la deschidere si celelalte 3 de la usile fata dr. si spate coboara, inversezi firele alb cu maro. Inca un aspect f. important: din experienta proprie, elimina mufa din usa care venea la actuatorul original. Datorita umezelii si dispunerii pinilor din ea la distante f. mici vei avea probeme. Recomand cositorirea firelor si izolarea cu tub termocontractil. Exclus banda izolatoare in usa. Succes! Eu zic ca se poate muta topicul deschis la cel existent.
  3. Deasupra scutului de plastic e canistra, cum a specificat Geo. Inspre roata, furtunul de cauciuc se conecteaza la o conducta metalica care are legatura cu cea albastra, spre electrovalva. Verifica acel furtun.
  4. Nu, e la motor, in spatele corpului de admisie. Are 2 conducte albastre, una mergand la canistra prin spatele servofranei. E numita, impropriu, "valva PCV".
  5. Citeste cateva posturi mai sus.
  6. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Da, sunt constient ca lucrarea a fost prost facuta la inlocuirea sim. de supape. Doar maresc agonia cu un ulei mai vascos. Poate, la toamna, mut chiulasa de la donatoare si vad exact ce-i cu asta. Deocamdata sunt multumit de Motul. Motorul e silentios, porneste cu mai putine trepidatii, iar nivelul pe joja (dupa vreo 600 km de la schimb) pare a fi stabil.
  7. cris06

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Apropos: muti numerele de la Cielo la Pinin?
  8. cris06

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Sa-i pui niste sorturi de noroi la roti. Spor la invartit covrigul!
  9. cris06

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Vine unul, pleaca altul... uite si saracul Cielo! Drumuri bune!
  10. cris06

    Bug-uri Pe Forum!

    De ce nu mai apar numerele posturilor (numerotarea lor) in topicuri? Era o informatie fff utila! Cum pot face un report la moderator/ administrator, de ex. pt mutarea unor posturi offtopic?
  11. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    N-am verificat unde-i buba. Ar fi fost bun un tester dar masina nu e deplasabila si, sincer, nu-mi bat capul ca-i donatoare! Ok. Haideti sa continuam discutia in topicul dedicat (daca e). Multam de intelegere!
  12. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Da, numai ca la masinile in cauza (Cielo e3) stingerea se face exact dupa pornirea motorului, la fel ca cel de ulei. Oricum, nu-mi bat capul, insa, cel ce a facut magaria a stiut fenomenul!
  13. Daca ai posibilitatea, da baia de ulei jos. Mai simplu, desfa capacul tachetilor. In functie de ce gasesti acolo, vei lua decizia pe loc: Aral sau altceva!
  14. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Facand anumite cautari la donatoare, am descoperit manareala facuta la becul "check": s-a legat in paralel pe cel de presiune ulei. Ingenioasa treaba, intrucat martorul SES se stinge la e3 dupa pornirea motorului. Am refacut conexiunea la normal, probat si becul nu a ramas aprins dupa pornire. Dupa cum am scris in topicul dedicat, cea rosie a servit un schimb de ulei cu Motul 6100 Syn+ 10W-40 la 215 500 km. Am adoptat aceasta strategie dupa nemultumirea de a completa 0,5l de Mobil S3000 5W-40 dupa 1500km si dupa recenziile asupra Motulului. Vom vedea ce e si de capul astuia.
  15. Dupa diverse uleiuri utilizate in cei 12 ani pe Cielo, dupa problemele expuse in topicurile dedicate legate de consumul de ulei, am trecut de curand pe Motul Synergie 6100+ 10W-40. Vreau sa spun ca la relanti s-au micsorat trepidatiile si motorul e foarte silentios. Vedem cum ne incadram si cu consumul de ulei. Oricum, recomandarea mea e una: utilizati! E altceva!
×