Jump to content
 

cris06

Membru
  • Content Count

    1944
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.CMO

Recent Profile Visitors

5132 profile views
  1. Un difuzor original (in speta cel de pe masina in cauza ce are aproape 25 de ani) nu mai poate fi in parametri! Imbatranirea membranei e inerenta, mai ales ca pozitionarea sub luneta faciliteaza efectul de sera. Demonteaza un difuzor spate, monteaza unul nou si vezi diferenta. Oricum, un dif e mai ieftin decat un player.
  2. Vezi: Pentru inceput scoate siguranta, arcuieste putin contactele din tablou si inlocuieste releul de temporizare. E cu reglaj prin potentiometru?
  3. Offtopic. Eu ii servesc, la Cielo, Triax Protection plus 10W-40 cu care il ung de vreo 6000 de km. Am completat vreo 0,6 l. Nu mai zic de sunetul motorului! Ce buba au oglinzile incalzite de nu merg?
  4. Multam! Vroiam sa fac din furtun siliconic, insa e dificil datorita cotului scurt la 90 grade.
  5. E furtun mic ventilare carter, luat de la magazin piese Dw. Chinezarie de vreo 15 lei. Nu gasesc la diametru un furtun pt instalatia de racire sa-l adaptez in locul astuia.
  6. Cum poate arata o bucata de furtun dupa nici 2 ani de la inlocuire... Km actuali: 243 200.
  7. Arata bine la spate. A fost facuta bine! Nu cumva, din cauza chederelor de sub usi, s-a facut rugina?
  8. In weekend am inlocuit sonda de benzina care tinea acul indicatorului pe 0. Problema nr 1 la aceasta piesa e legatura de masa care se face printr-un papuc plat care, bineanteles, rugineste. Problema nr 2 e locul unde e montata (in lateralul rezervorului, spre roata dr spate, jos). Asta implica golirea aproape completa a rezervorului. De aceea, i-am adaptat sondei noi o mufa etansa. Cu greu am gasit si garnitura originala (de pluta). Cea de pe masina era de cauciuc. Am folosit-o pe cea de pluta. Sfat ff important: intai se cositoresc firele pe mufa adaptata, apoi se desfac suruburile sondei si se scurge benzina. Nu umblati cu flacara sub masina! Pericol de aprindere si explozie! Cu ocazia asta, am desfacut si pompa de benzina. Am ramas mirat de curatenia sitei sorbului. I-am dat cu un spray pt curatat franele. Cu ocazia interventiei, am suplimentat firele de masa care, cel putin la sonda, era oxidat. Km: 240 200.
  9. La lista materialelor pt instalaia AC sa adaugi ulei pt compresor tip PAG _ _ ,in functie de compresor (scrie pe el). Ai verificat vaporizatorul (radiatorul sub plansa bord) ?
  10. Asa este. Bara stabilizatoare are urechea prin care trece surubul bieletei putin coborata. Fara cric sub brat nici nu puteam pune piulita. Este puzitia corecta.
  11. Poc! Bieleta antiruliu stanga. Originala! Am cautat in carnetul de bord si nu am gasit scris ca a fost schimbata. Pun si poze cu bucsele originale si cele aftermarket. Le am montat pe cele originale. Bineinteles, am schimbat ambele bielete. Nu am avut piulite cu autoblocare. Le montez cu proxima ocazie. A, i-am servit un ulei american: Triax. Are deja 1000 de km. E... ulei! Km acum: > 238 000 .
  12. cris06

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nu am citit f. bine topiul. Cu bobinele originale cum mergea motorul?
  13. cris06

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ma bag si eu in seama... Bobinele de aprindere sunt originale?
 

×
×
  • Create New...