Jump to content
 

cris06

Membru
  • Content Count

    1938
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    63

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.CMO

Recent Profile Visitors

5050 profile views
  1. Arata bine la spate. A fost facuta bine! Nu cumva, din cauza chederelor de sub usi, s-a facut rugina?
  2. In weekend am inlocuit sonda de benzina care tinea acul indicatorului pe 0. Problema nr 1 la aceasta piesa e legatura de masa care se face printr-un papuc plat care, bineanteles, rugineste. Problema nr 2 e locul unde e montata (in lateralul rezervorului, spre roata dr spate, jos). Asta implica golirea aproape completa a rezervorului. De aceea, i-am adaptat sondei noi o mufa etansa. Cu greu am gasit si garnitura originala (de pluta). Cea de pe masina era de cauciuc. Am folosit-o pe cea de pluta. Sfat ff important: intai se cositoresc firele pe mufa adaptata, apoi se desfac suruburile sondei si se scurge benzina. Nu umblati cu flacara sub masina! Pericol de aprindere si explozie! Cu ocazia asta, am desfacut si pompa de benzina. Am ramas mirat de curatenia sitei sorbului. I-am dat cu un spray pt curatat franele. Cu ocazia interventiei, am suplimentat firele de masa care, cel putin la sonda, era oxidat. Km: 240 200.
  3. La lista materialelor pt instalaia AC sa adaugi ulei pt compresor tip PAG _ _ ,in functie de compresor (scrie pe el). Ai verificat vaporizatorul (radiatorul sub plansa bord) ?
  4. Asa este. Bara stabilizatoare are urechea prin care trece surubul bieletei putin coborata. Fara cric sub brat nici nu puteam pune piulita. Este puzitia corecta.
  5. Poc! Bieleta antiruliu stanga. Originala! Am cautat in carnetul de bord si nu am gasit scris ca a fost schimbata. Pun si poze cu bucsele originale si cele aftermarket. Le am montat pe cele originale. Bineinteles, am schimbat ambele bielete. Nu am avut piulite cu autoblocare. Le montez cu proxima ocazie. A, i-am servit un ulei american: Triax. Are deja 1000 de km. E... ulei! Km acum: > 238 000 .
  6. cris06

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nu am citit f. bine topiul. Cu bobinele originale cum mergea motorul?
  7. cris06

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ma bag si eu in seama... Bobinele de aprindere sunt originale?
  8. Uite mufa cu senzorul de temp. pt termometru bord (ceas): e langa injectorul 1
  9. Acu' ce faci? Cu ce-l imperechezi? Pe lampa (pe negru) scrie "Sung San"?
  10. cris06

    Sarbatori Fericite!

    Sarbatori luminate si imbelsugate! La multi ani!
  11. cris06

    La Multi Ani

    La multi ani, frati romani!
  12. Ia fa o poza la alternator. Poate se potriveste un alternator de E3. E mult mai solid la partea redresoare. Al meu are 233 kkm (original).
  13. Incearca sa misti de coronita metalica din jurul contactului. E o bratara cu albastru ce are rol de receptor al transponderului (brelocul de la cheie). Verifica fisele cu un ohmetru pe scala k Ohmi. Pompa de benzina se alimenteaza prin releul aflat in dreapta sus, opus celui de semnalizare (in tabloul de sig) si nu are legatura cu manocontactul de presiune ulei. La E3 e simplu, cu un pin. Nu are legatura nici cu imobilizatorul. Se poate testa functionalitatea pompei de benzina. Search...
 

×
×
  • Create New...