Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

cris06

Membru
  • Content count

    1782
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    52

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.---

Recent Profile Visitors

3683 profile views
  1. cris06

    Ghidusii Homemade

    Bravo, Viktore! La dracia asta nu m-am gandit! Neam de romani. De-a lu' Traian.
  2. Vezi ca ai postat aiurea... Verifica/ schimba contactul electric de cheie si incarcarea masinii. Detalii in topicurile dedicate.
  3. cris06

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    Daca gaseai si tu o cazma, puneai de-o friptura de sarpe pe ...tava!
  4. Pinul aferent pt turometru Cielo E3 e K25 din mufa maro - cablaj ECM si gri - corp ECM. Firul este alb. Pleaca din mufa mare tablou bord (contact mufa nr.15) si ajunge tot alb la ECM. Revin cu detalii si poze.
  5. La mine au fost atat condensatorul (radiatorul din fata) cat si compresorul. Defectul de la compresor a facut ca pierderea sa se faca in maxim 3 zile. Un compresor sh bun nu trebuie sa fie mai mult de 150 ron. Eu zic sa-l schimbi.
  6. Bravo pt "curajul" de a intretine Cielo si pt a le demonstra alora cu nasu'n nori ca e o masina de incredere. Am sa incerc sa te ajut cu schema. Putina rabdare.
  7. Mufele si pinii sunt notati. Probabil sa fie un contact imperfrct. Cablajele masinilor Cielo e3 au fost cam firave (poloneze).
  8. Semnalul de comanda pt turometru este furnizat de ECM. Pana a se cauta firul catre ECM (in schema de Lanos ar fi pinul C2 de la ECM), se verifica/ strang suruburile din spate ce fac contact cu folia de circuit imprimat si papucul din mufa tabloului de bord.
  9. Salutare! Am un cielo euro 3 2004, cod motor A15sms și gpl Lovato și mi a murit turometrul. Mă poți ajuta, te rog. .

  10. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Am schimbat 3 oringuri: 2 la racorduri condensator si una la conducta, sus, la amortizor. La compresor nu am umblat deloc. Compresorul sh l-am montat in service la Iasi (l-am luat cu conducte si furtune) si s-a cuplat la conductele mele. Am zis sa nu le scoata pt a nu risca ruperea racordurilor la condensator. Nu stiu daca s-au schimbat garniturile (n-am putut sta la service). Dar, la servisul asta mi s-au detectat prima data pierderile la condensator. In poza e compresorul original. Urmeaza sa-l investighez. N-am umblat la el, deloc. Oricum, pt 150 lei un compresor, nu-i bai. Presiunea nu mai stiu exact. Parca 19 bar. Cand am pornit masina cu compresorul original si furtunele aparatului cuplate, vibra acul manometrului. Da, e cu dute-vino problema cu pierderile. Unii au scule si n-au rabdare, altii invers si majoritatea n-au nimic, doar chef de luat bani.
  11. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Printre alte probleme casnice ce trebuiau rezolvate la tara, am purces la demontarea condensatorului de AC care a fost diagnosticat cu pierderi mari in coltul din stanga jos (vezi poze). Obligatoriu, la operatiune se va demonta radiatorul de racire si, pt spatiu optim, bateria se da jos iar acumulatorul de AC (butelia) se scoate din brida suport. Marea surpriza mi-a facut-o holenderul de jos al racordului condensatorului. Fiind toate piesele originale ale masinii din sistem, nu a vrut sa se desfaca neam! Am avut noroc cu conducta de langa filtrul de aer pe care am desfacut-o din racordul de la palierul amortizor. Apoi, pt. a nu strica conducta am taiat racordul condensatorului defect, cu flexul si cu un mops si o cheie franceza am reusit sa desfac dracia de holender. Pt. usurarea operatiunii de reinstalare conducta si condensator am demontat furtunul burduf admisie si proiectorul ceata dreapta. Prin fanta din bara a proiectorului am reusit sa tin contra cu o cheie fixa (de 18 parca) pe hexagonul racordului cond. AC pt strangere conducta. Am respectat (recomandabil!) pe cat posibil procedurile din manual privind interventia in instalatie: se curata racordurile unde se intervine, se utilizeaza oringuri noi, capetele conductelor sau racordurilor se astupa (pana la remontare) pt. a nu intra praf si apa, am uns cu ulei de compresor oringurile si scaunele lor si am introdus cu o seringa curata ulei de compresor in condensatorul nou (cam 35 ml, PAG150 - recomandat). Pe condensatorul nou (NBN) am montat la partea inferioara si in colturi, pt. protectie, manson izolatie conducte. Cel vechi avea un burete care era zop. Recomand si schimbarea puferelor inferioare (la mine unul era rupt) si a celor suport sus (in functie de starea lor). Recomand, deasemenea, ca intre urechile de fixare ale ventilatorului si condensator sa se introduca 3 rondele de cauciuc cu diam. de cca 3 cm si grosime de max. 3 mm datorita suruburilor. A doua surpriza: am verificat instalatia la un atelier la Buzau. Nu s-au identificat pierderi (desi aveam un mic morcov legat de etanseitatea racordului inferior condensator- pozitia de strangere fiind cam limitata). Compresorul facea cam urat -caraia. Baietii mi-au spus ca nu o s-o mai duca mult! Eu am fost incapatanat si am incarcat instalatia. In 3 zile s-a dus tot agentul frigorific. Cand aveam nevoie mai multa de racire, pe drumul Bz - Iasi s-a dus naibii. Asa ca am luat alt compresor sh, i-am schimbat uleiul din interior, alta verificare si reancarcare! Manopera de schimbare condensator ce am economisit-o eu s-a dus naibii pe freonul pierdut. Asta e! Toata beleaua m-a dus cam la 1000 lei. Dupa experienta asta, recomand si inlocuirea compresorului daca cel original are peste 200 000 km. Stiu, e riscant la sh dar probabilitatea de a putea functiona vreo 2 ani cred ca e destul de mare. Cu ocazia demontarii radiatorului de racire i-am facut si o reparatie cu poxilina (recomand!) astupand o zona unde a trebuit sudata o nervura rupta. Dupa sudura a ramas un por. Problema a aparut cand am schimbat ambreiajul masinii. Dand jos cutia de viteze, motorul s-a deplasat putin jos si spre radiator. La remontare, un nenorocit de colier metalic ce strangea protectia din tub gofrat de aluminiu al unui furtun de la AC ce trecea prin spatele radiatorului mi-a rupt nervura. Asadar, atentie la acele coliere! Urmeaza revizie completa la frane. Km actuali: 214 000.
  12. cris06

    Cielo 2006 Std + Ac

    Anvelopele allseason sunt, deobicei, mai moi atat la profil cat si la talon. Asta pt a facilita aderenta la temp. negative. La temp. de peste 20 C comportamentul lor e destul de ciudat. Pt oras eu zic ca-s bune, cu specificatia de a fi atent la franari bruste sau la demaraje in "tromba" (vezi inscriere la stanga) unde, deobicei, patineaza. daca nevasta nu are talpa grea, eu zic ca-i ok.
  13. cris06

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Da, cred ca sunt pericol daca gaura centrala a jantei nu se sprijina pe butuc. Ar mai fi o varianta (dar cred imposibila) de a baga niste gulere conice intre prezon si janta.
  14. cris06

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Da, scuze! Eu bateam campii cu prezoanele de roti...
  15. cris06

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Nene Viktor, iar esti pe langa... Aici e problema de lungimea prezonului datorita constructiei jantei. Cea mai buna solutie ar fi niste flanse distantoare.
×