Jump to content

cris06

Membru
  • Content count

    1813
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    53

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.---

Recent Profile Visitors

3952 profile views
  1. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Am sa incerc, desi asta implica demontarea baii. Ori timpul nu-mi prea permite sa tin masina blocata mai mult de o zi, doua. Stiind ca inainte de interventia din 2015 nu consuma mai mult de 0,5 l de ulei in 10 kkm, tind a crede ca nu-i nevoie de segmentare. Am sa vad.
  2. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Ieri am masurat compresia cilindrilor celor 2 motoare. La cel rosu, la cald, au iesit: C1: 12,5 bar C2: 14,3 bar (probabil depunere de calamina pe piston si, implicit, micsorarea camerei de ardere) C2: 13 bar C4: 13,2 bar Intrucat am refacut testul cu putin ulei in cilindri, s-a dus peste cap acul manometrului. Avand la dispozitie un alt manometru (pt masurarea presiunii uleiului) l-am adaptat la furtunul celuilalt si am repetat masuratoarea - cu ceva ulei in cilindri: C1: 15 bar C2: 13,8 bar C3: 13,8 bar C4: 13 bar La cel gri am facut primul test, la rece, cu manometrul negru si au iesit valorile de: 13,5; 14; 13,8; 13,8 bar si, respectiv, la cald cu manometrul alb: 12; 12,3; 12,3; 12,5 bar. Nu am utilizat ulei. Probabil, diferentele aparute sunt date de preciziile celor doua instrumente si de uleiul introdus. Facand o medie, iese, la cel rosu cam 13 bar pe fiecare cilindru. Facand un calcul legat de costuri, voi inlocui doar chiulasa de la cel gri pe cel rosu. Foto apartin doar motorului de la Cielo rosu. Km actuali: 219 800.
  3. cris06

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Asa, asa! Bravo, ZGA! Pune-i sorturi de noroi. Iti mai aduci aminte de prima reclama la Cielo in Romania? Pare-mi-se ca uger(e) avea cea cu 2 picioare. Scuze de caterinca!
  4. cris06

    Executive-ul DESbracat

    Bine revenisi! Vezi ce inseamna masina? Banuiesc ca a pornit cu ultima benzina. De ce nu i-o dai Englezului s-o mai dezmorteasca?
  5. cris06

    Daewoo Espero visiniu

    Sa-ti traisca! Spor la mesteteala. Din ce an e? N-am vazut.
  6. Eu zic sa cumperi un contact original, eventual de Opel. Casetofonul se alimentraza prin contactul "15a", actionat prin apasare de catre limba butucului cu cheie. Deci, atentie la montaj. Citeste, cu atentie, topicurile anterioare.
  7. Adica, scotand mufa din contact si facand strap intre papuci, porneste?
  8. Sa nu scrii ca si-a dat "drumul" pe drum! Mai vii incoa' si le cautam in coarne. Apropos: dupa ce ai plecat, a iesit boltul instant.
  9. cris06

    Evanda - pornire

    Din cate imi aduc aminte, la a mea (BRC Secvent 24), calculatorul GPL e legat la injectoarele de benzina si le intrerupe din soft. Pompa de benzina nu cred ca o intrerupe, deoarece aud, periodic, releul cupland.
  10. Foarte probabil vreo bucatica de element filtrant! Oricum, bine de stiut remediul la manifestarile descrise.
  11. Curata clapeta si corpul ei. Daca nu s-a facut niciodata aceasta operatiune, ai sa te minunezi ce gasesti acolo! Demonteaza senzorul TPS si curata-l, incluziv IAC. Cauta topicurile dedicate.
  12. cris06

    Chevrolet Epica White Pearl

    De ce n-ai mers cu 160 la unguri si cu 140 la noi? Diferenta de calitate drum e evidenta!
  13. Negru e masa, minus. Normal, nu e tensiune! Rosu e pt alimentare, +12V. Cele 3 fire maro/alb, maro/rosu si negru ar trebui sa fie in usa. Asta numai daca masina a avut inchidere centralizata din fabrica!
  14. Sunt vreo 2 topicuri dedicate: inchidere centralizata si alarma. Se aplica schema "D" din poza: firele portocaliu si portocaliu/ negru se leaga la minus (masa), cele galbene la +, cele albe le legi la firele albastru si verde de la actuator. Trebuie verificat ca la comanda de deschidere, actuatorul urca axul iar la inchidere sa coboare. Deci, trebuie sa mai tragi 2 fire in usa soferului care comand actuatorul de la modul. Firele maro, negru si alb de la actuatorul cu 5 fire, le legi la firele maro/rosu , negru si maro/alb din instalatia existenta in usa. Daca instalatia lucreaza pe dos, adica actuatorul cu 5 fire urca la deschidere si celelalte 3 de la usile fata dr. si spate coboara, inversezi firele alb cu maro. Inca un aspect f. important: din experienta proprie, elimina mufa din usa care venea la actuatorul original. Datorita umezelii si dispunerii pinilor din ea la distante f. mici vei avea probeme. Recomand cositorirea firelor si izolarea cu tub termocontractil. Exclus banda izolatoare in usa. Succes! Eu zic ca se poate muta topicul deschis la cel existent.
  15. Deasupra scutului de plastic e canistra, cum a specificat Geo. Inspre roata, furtunul de cauciuc se conecteaza la o conducta metalica care are legatura cu cea albastra, spre electrovalva. Verifica acel furtun.
×