Jump to content

cris06

Membru
  • Content Count

    1878
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    57

About cris06

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/10/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    cristi682001@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Mester
  • Din
    Iasi
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo Exe Plus E3, GPL BRC 24-11
  • An
    2006
  • Nr. Inmatr.
    IS.06.---

Recent Profile Visitors

4364 profile views
  1. cris06

    noua troaca - Corsa C

    Iar cu "troaca"? Lasa le bre... Sunt membre ale familiei! Asa i? Sa va duca multi km!
  2. Asa cum a zis dj, daca zona unde-i bateria, e indoita, exact sub baterie e tampon de fixare a cutiei. Probabil timoneria (articulatiile la schimbatorul de viteze) e afectata si ea.
  3. cris06

    Daewoo Espero visiniu

    Misto! Iaca mai vezi cate unul... Sa-ti traiasca!
  4. Dupa schimbul de chiulasa din toamna trecuta am pus in motor ulei Ravenol TSJ 10W-30. In 4000 de km a consumat 1 litru. Cred ca am sa revin la 10W-40 pt ca si anotimpul permite. Nici iarna asta n-a fost f. friguroasa.
  5. cris06

    Naluca

    Da, tehnologia nu poate fi oprita. Am facut ceva drumuri Ro Ge si retur... Multe masini cu tehnologie noua pe platforme, in pana pe autostrazi... Ce sa zic Super confort la preturi de ... ideea e ca lucrurile clasice raman valoroase! Nu renunta la Leganza!
  6. cris06

    Naluca

    Ah, ce bune-s woo -rile fara prea multe calculatoare! Pe mine ma sperie tehnologia integrata in orice! Oricum, multi km fara probleme!
  7. Becurile la bord se aprind la punerea contactului?
  8. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Geo, n-am apucat a le pune! Sunt la tara la Buzau. Acolo vreau sa-i refac interiorul pt ca negrul cu care l-am tapitat e cam groaznic vara. Voi vedea ce timp imi cere treaba asta. Adica plansa bord de la donatoare, panouri de usi, plastice samd.
  9. cris06

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Zilele trecute am schimbat parbrizul pe motiv ca aveam o vajaiala fantastica in masina, plus apa care se prelingea pe interior, deasemenea plafonul in dreptul soferului, umed. A mai fost schimbat acum vreo 3 ani si atunci tratamentul facut la rama a fost de mantuiala. Acum, la demontare, practic siliconul la partea superioara nu aderase deloc la rama. Parbriz chinezesc Yes Glass si cheder nou + manopera vreo 400 lei. Parbrizul vechi l-am pastrat. Km actuali cam 223 700.
  10. E un contact imperfect. Poate fi alimentarea ceasurilor. Trebuie masurat cu un voltmetru cc in mufele ce intra in tablou. Veifica si contactele mufelor sa nu fie oxidate.
  11. cris06

    Probleme racire

    Circulatia normala e: pana se deschide termostatul, lichidul circula prin calorifer. Din radiator, partea de jos (lichid rece) intra prin termostat, pompa de apa, bloc motor, chiulasa si iese din bloc catre radiator, partea sup. Circuit simplificat. Motorul se supraincalzeste?
  12. cris06

    Vine iarna...

    Cel mai usor dezgheti cu putina rabdare si nitel lichid de parbriz pe care l tii in casa.
  13. cris06

    Probleme racire

    Cum sa nu o plimbe? Circulatia lich de racire e asigurara de pompa de apa.
  14. Sau releul de faze din panou.
  15. cris06

    Cele 2 Bmw-Uri

    Da, nenea, ai dreptate.
×